Exian Elküldve Január25, 2006 Megoszt Elküldve Január25, 2006 Sajnos folytatnom kell a keresést. Én meg azóta sem találom :D Pedig akkor tudnék adni, valahogy eljutna pestre (max postán). De egyszerűen nemtudom, hova raktam anno :) Talán a tárolóban van, vagy mamámnál a garázsban. Ha rábukkanok, szólok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Január25, 2006 Megoszt Elküldve Január25, 2006 Csak megjegyezném, h hangszórót meg is lehet csináltatni. Jobb is lehet, mint az eredeti, vannak erre cégek, ha végkébb nem találsz helyette másikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január25, 2006 Megoszt Elküldve Január25, 2006 Szerintem ez olyan, mint ami elöl van. Nézd meg a te elsőidét, hogy passzolnak-e, aztán hajrá bontó. :) Ránézésre sztem is olyan mint az elsők.. meg kell nézni, mérni.. ha pedig olyan, akkor kuksi IDE! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Poetry Elküldve Január25, 2006 Megoszt Elküldve Január25, 2006 OK, köszi az infókat, akkor ezek tényleg olyanok, mint az elsők. A kárpitokat még nem bontottuk az utastérben, úgyhogy idáig tudatlan voltam etéren. :) Azt hittem azok kisebbek. Exian, akkor ha rábukkansz szólj! :D A vaterás sztem kicsit húzós 5-10e ért. Köszi mégegyszer az infókat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január25, 2006 Megoszt Elküldve Január25, 2006 OK, köszi az infókat, akkor ezek tényleg olyanok, mint az elsők. A kárpitokat még nem bontottuk az utastérben, úgyhogy idáig tudatlan voltam etéren. :) Azt hittem azok kisebbek. Exian, akkor ha rábukkansz szólj! ;) A vaterás sztem kicsit húzós 5-10e ért. Köszi mégegyszer az infókat! Szerintem 2-3 ezernél nem érnek többet, szóval... 10ért már valami normális cuccot is lehet kapni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Minoalovag Elküldve Január25, 2006 Megoszt Elküldve Január25, 2006 Szasztok! Cserélt már valaki ventillátor kapcsolót? Úgy néz ki, hogy a 2. és a 3. fokozat kiment. Lehet ezt otthon fabrikálni? van valami jellegzetes kopása, vagy valami egy új -gondolom utángyártott- 3500 körül van, tehát nem egy nagy összeg. A berakáshoz le kell bontani a műszerfalat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Január25, 2006 Megoszt Elküldve Január25, 2006 Szasztok! Cserélt már valaki ventillátor kapcsolót? Úgy néz ki, hogy a 2. és a 3. fokozat kiment. Lehet ezt otthon fabrikálni? van valami jellegzetes kopása, vagy valami egy új -gondolom utángyártott- 3500 körül van, tehát nem egy nagy összeg. A berakáshoz le kell bontani a műszerfalat? Valószínüleg az előtét ellenállás miatt nem megy, mert a szélvédő alatt a pollenszűrőn keresztűl beázik. Azt kell kicserélni, a pollenszürőt kell kivenni a motortéren keresztül és ugy férsz hozzá az ellenálláshoz. Kis praxissal 10 perces munka... Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Január25, 2006 Megoszt Elküldve Január25, 2006 Szasztok! Cserélt már valaki ventillátor kapcsolót? Úgy néz ki, hogy a 2. és a 3. fokozat kiment. Lehet ezt otthon fabrikálni? van valami jellegzetes kopása, vagy valami egy új -gondolom utángyártott- 3500 körül van, tehát nem egy nagy összeg. A berakáshoz le kell bontani a műszerfalat? Ha vissza olvasol még képekkel illusztrált linkeket is találsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január25, 2006 Megoszt Elküldve Január25, 2006 Mondjuk ITT :D Most viszont nekem is lenne egy kérdésem. Nem kifejezetten autóspecifikus, de elektromos. Ezek a trombita alakú riasztó szirénák milyen elven müködnek? Mert egyik ismerősöm kérdezte: "mitől lehet az, hogy ha ebben a hidegben hosszabb ideig áll a kocsi, és kiriasztom, vagy be, mindegy, akkor nem ad hangot, csak olyan kattanás szerüséget.. aztán ha kicsit megyek vele, melegszik, akkor meg megy rendesen." Akksi, jó, mert forgat mint állat.. szóval mi a müködési elvük? be tud ezekben esetleg fagyni vmi? Keresek képet.. asszem (ránézésre) az enyém is olyasmi. :) Nah ilyesmi E! Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Most viszont nekem is lenne egy kérdésem. Nem kifejezetten autóspecifikus, de elektromos. Ezek a trombita alakú riasztó szirénák milyen elven müködnek? Mert egyik ismerősöm kérdezte: "mitől lehet az, hogy ha ebben a hidegben hosszabb ideig áll a kocsi, és kiriasztom, vagy be, mindegy, akkor nem ad hangot, csak olyan kattanás szerüséget.. aztán ha kicsit megyek vele, melegszik, akkor meg megy rendesen." Akksi, jó, mert forgat mint állat.. szóval mi a müködési elvük? be tud ezekben esetleg fagyni vmi? Szerintem mindegyik piezo-s és nem kéne befagynia neki. Nem lehet, hogy víz került neki valahogyan bele ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Háát passz.. asszem neki is vmi ilyesmi helyen van, nem néztem, annyit tok, h motortérben.. végülis elképzelhető. ahogy elnézem ezek valszeg nem is szétszedhetőek.. akkor sztem csere lesz a javaslatom ;) mert mi van ha nem melegben, hanem hidegben buzerálják a verdáját :D Nem lehet olyen nagy összeg egy ilyen. Eseteg rossz vezeték kötés nem lehet? vagy az független lenne a hidegtől? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Piezo elven szoktak ezek működni, és nem kell hogy beázzon, egyszerűen a pára kicsapódik bennük, és megfagy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Piezo elven szoktak ezek működni, és nem kell hogy beázzon, egyszerűen a pára kicsapódik bennük, és megfagy. Az klassz.. akó a csere se segít? a new is ugyanigy járna? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Van rá esély, hogy ebben a mínusz ezer fokban az új sem működne tökéletesen... Bár azért abban kevesebb még a kosz, amibe bele tud "kötni" a pára ilyenkor. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 (edited) Értem.. ebben lehet valami. beszéltem a userral, kb. 2.5 éves a cucc.. Módosítva Január26, 2006 : Laci4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Most lehet hülyeséget írok, de nem segít valamit azon a szirénán, ha télre nejlonzacsit húznak rá, mielőtt a hideg beállna? A pára nem tudna belemenni, így ráfagyni sem, a hangját meg nem csökkentené jelentős mértékben... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Most lehet hülyeséget írok, de nem segít valamit azon a szirénán, ha télre nejlonzacsit húznak rá, mielőtt a hideg beállna? A pára nem tudna belemenni, így ráfagyni sem, a hangját meg nem csökkentené jelentős mértékben... :) De ha már benne a pára akkor ki sem tud jönni zacsitól :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 De ha már benne a pára akkor ki sem tud jönni zacsitól :) :D És ha beledobsz mellé pár darab olyan szilika-genyát, ami szívja a nedvességet? ;) Jóvanna, csak egy ötlet volt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Na szétkaptam a fűtés időzítőreléjét!Sajnos felületszerelt,de egy elkó van rajta!Szerintem az állítja be a kikapcsolási időt rajta! 47uF/35V ezt fogom kicserélni egy 22uF/35V-ra!Remélem megoldaj a dolgot,ha olyan 3-5 perc körül kioldana jó lenne!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Na szétkaptam a fűtés időzítőreléjét!Sajnos felületszerelt,de egy elkó van rajta!Szerintem az állítja be a kikapcsolási időt rajta! 47uF/35V ezt fogom kicserélni egy 22uF/35V-ra!Remélem megoldaj a dolgot,ha olyan 3-5 perc körül kioldana jó lenne!!! Le tudod fényképezni? Még nem láttam ilyen relét, belülről pláne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Mondjuk ITT :D Most viszont nekem is lenne egy kérdésem. Nem kifejezetten autóspecifikus, de elektromos. Ezek a trombita alakú riasztó szirénák milyen elven müködnek? Mert egyik ismerősöm kérdezte: "mitől lehet az, hogy ha ebben a hidegben hosszabb ideig áll a kocsi, és kiriasztom, vagy be, mindegy, akkor nem ad hangot, csak olyan kattanás szerüséget.. aztán ha kicsit megyek vele, melegszik, akkor meg megy rendesen." Akksi, jó, mert forgat mint állat.. szóval mi a müködési elvük? be tud ezekben esetleg fagyni vmi? Keresek képet.. asszem (ránézésre) az enyém is olyasmi. :) Nah ilyesmi E! Szerintem mindegyik piezo-s és nem kéne befagynia neki. Nem lehet, hogy víz került neki valahogyan bele ? Ezek a tölcséresek nem piezósak, akkor nem vennének fel 1-1,5 ampert. Pontosan nem emlékszem, de valami nyomókamrás bizbasz a neve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Ami eredetileg az omiban volt és nem működött, azt én szétbombáztam, és piezós. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toro Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Valószínüleg az előtét ellenállás miatt nem megy, mert a szélvédő alatt a pollenszűrőn keresztűl beázik. Azt kell kicserélni, a pollenszürőt kell kivenni a motortéren keresztül és ugy férsz hozzá az ellenálláshoz. Kis praxissal 10 perces munka... Az előtétellenállás egységben álltalában a dióda szokott kimenni. Én már cseréltem olyat és jó lett. Mondjuk ha ez a baj akkor az 1-es fokozatnak sem kellene mennie.(Biztos, hogy megy?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Hi Tegnap kivillant a töltés lámpám megint. Megálltam nyomtam egy kövér gázt és a lámpicsek egyre erősebben világitott majd kégett. Viszont töltésem van 15v magas fordulaton 15,6. Ezzel nincsis bajom mert mióta cseréltem a generátort azóta ennyi. De mi lehet a baj? Műszeregység, vagy az akksi nem vesz fel töltést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Hi Tegnap kivillant a töltés lámpám megint. Megálltam nyomtam egy kövér gázt és a lámpicsek egyre erősebben világitott majd kégett. Viszont töltésem van 15v magas fordulaton 15,6. Ezzel nincsis bajom mert mióta cseréltem a generátort azóta ennyi. De mi lehet a baj? Műszeregység, vagy az akksi nem vesz fel töltést? Fesszabályzó hibának tűnik... :) Ki kellene cserélni, mielőtt tönkretesz valamit az autóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts