Emze Elküldve Január7, 2006 Megoszt Elküldve Január7, 2006 Hat az en vonohorog-visszajelzo ledem hol vilagit inditas utan,hol nem! Ez mi a fene? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január7, 2006 Megoszt Elküldve Január7, 2006 általábaN a vonóhorog csatlakozója szokott össze/be rohadni. az tud mindenféle elektromos zavart okozni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
adobodo Elküldve Január7, 2006 Megoszt Elküldve Január7, 2006 Sziasztok Most cseréztem a venti kapcsolót az ótómban. Az a baj, hogy gyújtásra indula a venti is :blink: Szerintem ugyan olyan, annyi a kül. hogy a kivett kapcsolónak fekete volt a műanyag része amit meg beleraktam annak meg fehér. Az 95-100 fokos. Lehet hogy a másik nem ilyen volt? Lehet hogy e miatt hidegen is forog a venti? 3 lábú a dugesz, szóval fordítva nem lehet bedugni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ujjzol Elküldve Január8, 2006 Megoszt Elküldve Január8, 2006 Ha minden igaz, a kis csati 7 es lábán kapja a pilács a kakaót. De a fényerőt elvileg a müszerfal fényével együtt tudod szabályozni a fényszóró kapcsoló alatti potival.. (vizszintes tekerentyü)... vagy az kevés neked? De azért vki erősitsen meg ebben.. (mármint a 7es lábban). A vezérlés meg kérdés hogy müködik, és mekkora árammal terhelhető.. nem taliztam még ilyennel... :) A műszerfal fényerejét szabályozandó tiszta minden, csak a CD eme célt szolgáló vezetékét nem tudom hova kössem. Ergo annak fényerejét jelenleg még nem tudom szabályozni :blink: Jó-e az, ha a TID szabályozott világítására kötöm, vagy el kéne vigyem oda bal oldalra a tekerentyűhöz? TID 12 pólusú csatin 7-es láb, műszeregység csatlakozón 5-ös láb a szabályozott belső világítás. Köszi! Véleményed szerint ide köthetem-e a CD kijelzőjének fényerejét szablyzó drótot? (LG LAC-M0510R a cucc) Üdv.: ujjzol Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január9, 2006 Megoszt Elküldve Január9, 2006 Adobodo! Szerintem különböző az a kapcsoló, asszem a kétkörös kapcsolóból kétfajta létezett. Ujjzol! Sztem kösd rá nyugodtan, aztán meglátod hogy működik-e. Elrontani nem hiszem hogy lehet ezzel, elég gagyi lenne a cucc, ha nem lenne védelem egy ilyen bemeneten. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adobodo Elküldve Január9, 2006 Megoszt Elküldve Január9, 2006 OK köszi :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január9, 2006 Megoszt Elküldve Január9, 2006 Az ilyen ledes "izzó" milyen? Jó fénye van?Haver ilyet akar venni,oszt tőlem kérdi milyen!Mitudomain! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Az ilyen ledes "izzó" milyen? Jó fénye van?Haver ilyet akar venni,oszt tőlem kérdi milyen!Mitudomain! :) Állítólag jó fénye élettartalma pedig nagyon sok. Én is gondolkodtam rajta de még nem találkoztam ilyennel egy boltban sem ill. egy helyen de ott több ezer forintot kértek érte így még nem vettem. Szerintem azt mindenképpen érdemes megnézni mennyire van jól összerakva azaz bírja-e a rázkódást mert láttam neten ilyen ledesbe kókány megoldást is. :blink: Ja még valami. Szerintem index égőnek nem biztos, hogy használható hiszen nincs meg az áramfelvétel mint a 21W-os izzónál így gyorsan fog villogni mint amikor kiég valamelyik index izzó. Szerintem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Szerintem index égőnek nem biztos, hogy használható hiszen nincs meg az áramfelvétel mint a 21W-os izzónál így gyorsan fog villogni mint amikor kiég valamelyik index izzó. Szerintem :blink: Sztem erre gondoltak a tervezők is, valszeg ugyanannyit fogyaszt, mint az izzó. De ha nem, (oldalanként)egy ellenállás megoldhatja a problémát :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Biztos hogy hőrelés megoldású az index? Mert sztem nem. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Poetry Elküldve Január12, 2006 Megoszt Elküldve Január12, 2006 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne most, hogy egészen véletlenül nincsen valakinek feleslegbe egy pár gyári hátsó hangszóró? Caravanba kell, de a normál 3-5 ajtósé is ugyanaz. Szóval ha van valakinek az legyen szíves jelezze! Akár PÜben vagy mailben. Ja és BP. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január12, 2006 Megoszt Elküldve Január12, 2006 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne most, hogy egészen véletlenül nincsen valakinek feleslegbe egy pár gyári hátsó hangszóró? Caravanba kell, de a normál 3-5 ajtósé is ugyanaz. Szóval ha van valakinek az legyen szíves jelezze! Akár PÜben vagy mailben. Ja és BP. Előre is köszi! Pécsett tudnék adni. Bár lehet, hogy csak egyet. Majd megnézem, hogy megvan(nak) e még, aztán ha valahogy eltud jutni pestországba, akkor megoldhatjuk :blink: Bontóban nempróbáltad még? Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Január13, 2006 Megoszt Elküldve Január13, 2006 Megvettem a központizárat. Sajnos gyárit nem kaptam bontóban. Hogyan van megoldva a kábelek átvezetése az ajtóba, utólagos beszerelésnél? Elől van gégecső, ott azt hittem, könnyü lesz de kiderült, hogy ott csatlakozó van. Igaz, a hangszórókon kivül nincsen egyéb rákötve. Esetleg fúrjam ki a dugaszokat és vezzessem át a kábeleket egy 10-es lyukon? Hátul még rosszabb, ott semmi sincsen, csak egy müanyagdugasz. Ott esetleg azt lehetne átszúrni...de gagyi megoldásokat sem szeretnék. Adjatok légysz. tanácsot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január13, 2006 Megoszt Elküldve Január13, 2006 Nálam is úgy van megoldva, hogy átfúrták a csatlakozó néhány lábának a helyét 4-es körüli fúróval és áthúzták a vezetékeket rajta. Mondjuk nem tudom, nálam minek a vezetékei azok, ezt még az előző tulaj csinálta. Az enyém sztem gyári kpzár lehet, zárja a 4 ajtót, a csomitartóajtót és a tanksapkát is zárná, ha nem lenne letörve az ajtó műanyag füle, amibe a kpzár "nyelve" menne :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január13, 2006 Megoszt Elküldve Január13, 2006 Megvettem a központizárat. Sajnos gyárit nem kaptam bontóban. Hogyan van megoldva a kábelek átvezetése az ajtóba, utólagos beszerelésnél? Elől van gégecső, ott azt hittem, könnyü lesz de kiderült, hogy ott csatlakozó van. Igaz, a hangszórókon kivül nincsen egyéb rákötve. Esetleg fúrjam ki a dugaszokat és vezzessem át a kábeleket egy 10-es lyukon? Hátul még rosszabb, ott semmi sincsen, csak egy müanyagdugasz. Ott esetleg azt lehetne átszúrni...de gagyi megoldásokat sem szeretnék. Adjatok légysz. tanácsot... Jól mondod :blink: Úgy kell. Tehát, a gumi sapkákat átlyukasztod, és azon kell átvezetni a kábeleket. Azok direkt erre a célra vannak. Elöl meg a gégecsőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Január13, 2006 Megoszt Elküldve Január13, 2006 Akkor OK, igy fogom csinálni. Köszi. Már most nekifognék, csak ne lenne olyan hideg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január14, 2006 Megoszt Elküldve Január14, 2006 Érdekes hangra lettem figylemes amikor ráadom a gyújtást meg amikor leveszem. Eddig még soha nem hallottam ilyet. Motortérből jön, méghozzá valahonnan középről a szívósor alól. Pontosabban nem tudtam behatárolni. A hang egyfajta kerregés, gyújtásráadásnál szól 1-2 másodpercig aztán 1-2 szünet majd még 2szer szól egy pillanatra. Gyújtás levételnél 2szer szól röviden. Akárhányszor próbáltam mindig kiadja a hangot és mindig ugyanúgy. Önindítóból jöhet? Vagy honnan? Más nem tapasztalt ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Január14, 2006 Megoszt Elküldve Január14, 2006 Honnan lehetne levenni egy állandó (gyújtásfüggetlen) + -ot a központizárhoz? a biztosítéktáblánál elég nehézkés az odaférés. Máshova hova nyuljak? Elég nagy áramot vesz fel amugy (kb. 10 A). Vagy esetleg áruljátok el, hogyan lehet abiztosítéktáblát kihámozni a körülötte levő műanyagból Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Január15, 2006 Megoszt Elküldve Január15, 2006 Honnan lehetne levenni egy állandó (gyújtásfüggetlen) + -ot a központizárhoz? a biztosítéktáblánál elég nehézkés az odaférés. Máshova hova nyuljak? Elég nagy áramot vesz fel amugy (kb. 10 A). Vagy esetleg áruljátok el, hogyan lehet abiztosítéktáblát kihámozni a körülötte levő műanyagból A biztitáblán az 1-es biztosíték kimondottan a kp zárnak van kialakítva, ez gyujtásfüggetlen. A 20-as is ide tartozik de az csak gyujtásról megy. Nagy valószínüséggel az 1-es biztit nem tudod haszmálni mert nincs kiépítve a vezetéke, (magyarul a bizosíték se marad benne, mert nincs ami "tarcsa") esetleg a világítás kapcsoló vastag piros drotját probáld meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HlaciX16XEL Elküldve Január15, 2006 Megoszt Elküldve Január15, 2006 Laci! Emlékeim szerint nincs több csati a DIS modul vezetékén, közvetlenül megy az ECU-tól. Be kell fújni kontaktspray-vel mindkét oldalon a csatikat, aztán figyelni. :blink: Szia Opel16V! WD40-el befújtam mindkét oldalon a csatikat. Bejött. Azóta nem jelentkezett a hiba. Köszi az ötletért. Tavasszal preventív intézkedésként megnézem a többi csatlakozót is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Január15, 2006 Megoszt Elküldve Január15, 2006 A biztitáblán az 1-es biztosíték kimondottan a kp zárnak van kialakítva, ez gyujtásfüggetlen. A 20-as is ide tartozik de az csak gyujtásról megy. Nagy valószínüséggel az 1-es biztit nem tudod haszmálni mert nincs kiépítve a vezetéke, (magyarul a bizosíték se marad benne, mert nincs ami "tarcsa") esetleg a világítás kapcsoló vastag piros drotját probáld meg. Ugyan ködlámpához, de nekem is kellene vmi bivalyabb kanóc, én is erre a kábelra gondoltam. Viszont hogyan férek hozzá? Alulról bajosan, ha kiveszem a műszert, az még mindíg kevés. Hogyan szoktak ott bennt szerelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január15, 2006 Megoszt Elküldve Január15, 2006 Ugyan ködlámpához, de nekem is kellene vmi bivalyabb kanóc, én is erre a kábelra gondoltam. Viszont hogyan férek hozzá? Alulról bajosan, ha kiveszem a műszert, az még mindíg kevés. Hogyan szoktak ott bennt szerelni? Műszerfal azon felét érdemes lebontani... így csináld!-ban benne van, hogy hogyan lehet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Január15, 2006 Megoszt Elküldve Január15, 2006 Műszerfal azon felét érdemes lebontani... így csináld!-ban benne van, hogy hogyan lehet! Nem hangzik túl jól, állat lusta vok mostanában. Valahogy sejtettem a választ, thx. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2006 Megoszt Elküldve Január16, 2006 Hivatalos helyeken úgy szokták bekötni az utólagos ablakemelőt és központit, hogy új sarit csavaroznak az akku sarujára, és lengőbiztosítékot raknak közvetlen a saru után. Szerintem is ez a legegyszerűbb módja. :D Tsz! Szerintem az alapjárati motrot hallod. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Január16, 2006 Megoszt Elküldve Január16, 2006 Ezen morfondírozok én is. Egyszerübbnek tünik az akut megcsapolni, biztosítékkal minél közelebb az akuhoz, mint szétbontani a műszerfalat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts