Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

2.az összes hangszoron ez van!de azt figyeltem meg ha a hátsot leveszem akkor elöl már nem csinálja ezt!csak ha a hátsot is ráadom. :?: :shock:

És amúgy szól a két hátsó rendesen? lehet hülyeség, de nem lehet h vmelyik esetleg zárlatos, és a nagy kakaónál leszabályoz az erölködöje? bár akkor már valszeg kicsinél is csinálná...hmmm...most én magam is elgondolkodtam :shock:

Esetleg forditva? csak hátsók elsök nélkül? lehet sok neki a terhelés...

Link to comment
Megosztás:

És amúgy szól a két hátsó rendesen? lehet hülyeség, de nem lehet h vmelyik esetleg zárlatos, és a nagy kakaónál leszabályoz az erölködöje? bár akkor már valszeg kicsinél is csinálná...hmmm...most én magam is elgondolkodtam :shock:

Esetleg forditva? csak hátsók elsök nélkül? lehet sok neki a terhelés...

na majd utána járok! :wink:

Link to comment
Megosztás:

1.ma például indult rendesen.de pénteken nem indult.csak forgatta és semmi....ha meg löktünk rajta akkor indult!és ha leállitottam,és ujrainditottam akkor indult.szoval ma nem csinálta,de volt hogy otthagyott a melohelyemen.és az kiba..tt dühitö!

2.az összes hangszoron ez van!de azt figyeltem meg ha a hátsot leveszem akkor elöl már nem csinálja ezt!csak ha a hátsot is ráadom. :?: :shock:

1. akkor forgatja a motort vagy csak az önöindító sereg? Mert így érhető lenne :? különben még gondol-gondol...

2. akkor nagy valószínűséggel az van amit írtam...ha lehúzod a hátsókat nem kell annyi "anyag " neki ezért megy.... hacsak nem az van, hogy vmelyik hátsó hangszóródnál van vmi zárlat esetleg....1esével húzd le a hátsókat vagy tegyél a hátsó madzagokra másik hangszórókat hogy ezt is kiszűrhesd!

Nah most látom, hogy a rendszer megint megtréfált és nem kűldte csak az első hozzászólásról a jelentést így szinte leírtam újra ugyanazt, mint a kollega.... :oops:

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Egy kis segitséget szeretnék tőletek kérni!!

Kb 1 hónapja elkezdett az autóm nem beindulni melegen,el is kezdtem vele szerelőtöl szerelőig járkálni de semmi okosat nem tudtak mondani mire ott hagytam egy elég jó hirü villamosságisnál!

Elöször a hall-jeladót cserélték(15000) majd elhoztam a kocsit ami másnap megint nem indult (melegen)!Visszavittem kb 1 hét mulva,otthagytam majd másnap közölték hogy motorvezérlő elektronika haldoklik,estére meg is volt (20000ft)csere irány haza,gondoltam jó a verda elmegyek kicsit kocsikázni,pontosabban mentem volna ha beindult volna!!Telefon szerelőnek mire ő-hát akkor nem maradt más mint a számitógép!!!Másnap reggel irány bontó,sajnos nem volt neki de a bontós egybők kizárta a számitógép hibáját a tünetek alapján!!

Kinyitotta a motorháztetőt és széthúzta a lambda szonda csatlakozóját-elég koszos cimszóval befujta kontakt tisztitóval majd összedugta!

AZÓTA INDUL A KOCSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Ti mit csinálnátok a szerelővel???????

Kötél vagy golyó???? :evil: :?:

Link to comment
Megosztás:

forgatja a motort,de nem indul!megtoljuk,indul,leállitjuk és akkor már be lehet inditani!de mondom csak 3szor csinálta!az AC-t kizárhatjuk?

Mennyi benzin van a kocsiban? Elkébzelhetőnek tartom, hogy az AC nem tudja szállítani egész addig amíg oda nem lötykölöd neki...pl meglökéssel...de egész pontosan Én sem tudom...de hallhatónak kell lennie az elektromos AC-nak amikor ráadod a gyújtást, ha jól gondolom...ha azzal van a gond, akkor szerintem vagy nem indul vagy állandóan zúg...ellenőrizd, de majd opel16v-re is kérdezz rá, ha ez nem vezet megoldásra! :wink:

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Egy kis segitséget szeretnék tőletek kérni!!

Kb 1 hónapja elkezdett az autóm nem beindulni melegen,el is kezdtem vele szerelőtöl szerelőig járkálni de semmi okosat nem tudtak mondani mire ott hagytam egy elég jó hirü villamosságisnál!

Elöször a hall-jeladót cserélték(15000) majd elhoztam a kocsit ami másnap megint nem indult (melegen)!Visszavittem kb 1 hét mulva,otthagytam majd másnap közölték hogy motorvezérlő elektronika haldoklik,estére meg is volt (20000ft)csere irány haza,gondoltam jó a verda elmegyek kicsit kocsikázni,pontosabban mentem volna ha beindult volna!!Telefon szerelőnek mire ő-hát akkor nem maradt más mint a számitógép!!!Másnap reggel irány bontó,sajnos nem volt neki de a bontós egybők kizárta a számitógép hibáját a tünetek alapján!!

Kinyitotta a motorháztetőt és széthúzta a lambda szonda csatlakozóját-elég koszos cimszóval befujta kontakt tisztitóval majd összedugta!

AZÓTA INDUL A KOCSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Ti mit csinálnátok a szerelővel???????

Kötél vagy golyó???? :evil: :?:

remélem minden cserélt cumót elhoztál tőle! Gondolom számla nem volt ugye...ha nincs számla marad a fenyegetés és a franciakulcs a kézben :)

Ja és légszíves ha ez tényleg így van oszd meg velünk hova ne menjünk! :roll:

Link to comment
Megosztás:

Mennyi benzin van a kocsiban? Elkébzelhetőnek tartom, hogy az AC nem tudja szállítani egész addig amíg oda nem lötykölöd neki...pl meglökéssel...de egész pontosan Én sem tudom...de hallhatónak kell lennie az elektromos AC-nak amikor ráadod a gyújtást, ha jól gondolom...ha azzal van a gond, akkor szerintem vagy nem indul vagy állandóan zúg...ellenőrizd, de majd opel16v-re is kérdezz rá, ha ez nem vezet megoldásra! :wink:

a benzin FULLon van...

Link to comment
Megosztás:

"mooby

a benzin FULLon van...

ami még lehet:

öninditó hiba :

azaz az öninditó reggel amikor gyengébb az akkud is, olyan sok áramot vesz fel, hogy vagy szikra, vagy befecskendezés nincs, mert nem jut a relékhez, vagy trafókhoz elég áram.

de amikor már egyszer beindult, és magasabb az akku feszültsége, akkor már elinditja könnyebben.

én már több autónál találkoztam ilyen hibával!

És ami még lehet:

a motor vizhőfukjeladója beszart. ez az a jeladó ami az ECU-hoz továbbitja a jelet, hogy milyen meleg a viz.

és ha + felé csal akkor hidegen a motor 10-20 fokos, az ECU 40-80 fokot észlel, és annyira elszegényiti a keveréket, hogy nem indul az autó. viszont ha meleg, akkor már a szegény keverék elég neki.

na mára ennyi jutott eszembe...

Link to comment
Megosztás:

Szasza!

Egy ismerös ismeröse ugy járt h nem értett a kedettjához és elvitte szerelöhöz--->nagy szervizre ,ott hagyott x ft-ot (50 körül asszem...) majd megkapta a verdát pár nap mulva....egy haverhoz került az auto gyors check re.....kiderült h a vezérmüszíjat/láncot csak a Jo Isten tartja egyben....szakadáshoz igencsak közel állt....a srác vixa ment a szerelöhöz fejéhez vágta a szíjat/láncot majd pénzt vissza követelte.....ezzel probálkozz te is sztem....max 1-2 kokit ossz ki :)

hajrá!

hali

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Egy kis segitséget szeretnék tőletek kérni!!

Kb 1 hónapja elkezdett az autóm nem beindulni melegen,el is kezdtem vele szerelőtöl szerelőig járkálni de semmi okosat nem tudtak mondani mire ott hagytam egy elég jó hirü villamosságisnál!

Elöször a hall-jeladót cserélték(15000) majd elhoztam a kocsit ami másnap megint nem indult (melegen)!Visszavittem kb 1 hét mulva,otthagytam majd másnap közölték hogy motorvezérlő elektronika haldoklik,estére meg is volt (20000ft)csere irány haza,gondoltam jó a verda elmegyek kicsit kocsikázni,pontosabban mentem volna ha beindult volna!!Telefon szerelőnek mire ő-hát akkor nem maradt más mint a számitógép!!!Másnap reggel irány bontó,sajnos nem volt neki de a bontós egybők kizárta a számitógép hibáját a tünetek alapján!!

Kinyitotta a motorháztetőt és széthúzta a lambda szonda csatlakozóját-elég koszos cimszóval befujta kontakt tisztitóval majd összedugta!

AZÓTA INDUL A KOCSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Ti mit csinálnátok a szerelővel???????

Kötél vagy golyó???? :evil: :?:

én nem hiszem, hogy hosszu távu segítség amit kaptál a kontakt sprétől.

nem hallottam ilyet, hogy a lambda kontakt hibája miatt nem iduljon a szekér.

akkor inkább csak sokat fogyaszt, és világit a motorkontrol...

lehet hogy neked is segit az amit 2 hozzászólással feljebb irtam...

csak neked mondjuk a - fele csal, ilyenkor hidegen indul, ede melegen nagyon ledusit. mert mondjuk a motor 100 fokos az ECU 40 fokot észlkel, és dusit...

Link to comment
Megosztás:

én nem hiszem, hogy hosszu távu segítség amit kaptál a kontakt sprétől.

nem hallottam ilyet, hogy a lambda kontakt hibája miatt nem iduljon a szekér.

akkor inkább csak sokat fogyaszt, és világit a motorkontrol...

lehet hogy neked is segit az amit 2 hozzászólással feljebb irtam...

csak neked mondjuk a - fele csal, ilyenkor hidegen indul, ede melegen nagyon ledusit. mert mondjuk a motor 100 fokos az ECU 40 fokot észlkel, és dusit...

Mondom Én , hogy uhuhu szaki kell ide!

uhuhu egyébként köszönöm a múltkori telcsit a szakival! :!:

Link to comment
Megosztás:

Anno nekem nem volt az elöző astrámban és kb. 30 körül megcsinálták volna előre, úgy hogy a riasztó felhúzta volna.. ez az ár kapcsolokkal együtt érvényes!

De azt mondta 1-2 szaki, hogy gyári kellene, nem utángyártott, mert az olyan lassan húza fel az ablakot, mint Mooby az astáját 180ra az autópályán :)

Link to comment
Megosztás:

Anno nekem nem volt az elöző astrámban és kb. 30 körül megcsinálták volna előre, úgy hogy a riasztó felhúzta volna.. ez az ár kapcsolokkal együtt érvényes!

De azt mondta 1-2 szaki, hogy gyári kellene, nem utángyártott, mert az olyan lassan húza fel az ablakot, mint Mooby az astáját 180ra az autópályán :)

fikázod a vasamat :?: :twisted:

lehet nem vagyunk gyorsak viszont marha agresszivak :!: :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.