bszemethy Elküldve November15, 2005 Elküldve November15, 2005 Ja, és már ha itt vagyok: Azt hogy csinálják az autósok, hogy csak az egyik oldalon világít a helyzetjelzőjük? Az irányjelző kar jobbra vagy balrakapcsolásával, álló, bezárt autón.
wzsolt_1.6_16V Elküldve November15, 2005 Elküldve November15, 2005 Az irányjelző kar jobbra vagy balrakapcsolásával, álló, bezárt autón. Ja bocs én félreértettem a kérdést. Azt hittem, hogy a félszeműen közlekedő autókra gondolsz és nem a parkolókra.
szantozoli Elküldve November15, 2005 Elküldve November15, 2005 Az irányjelző kar jobbra vagy balrakapcsolásával, álló, bezárt autón. És akkor már fel sem kell kapcsolni a helyzetjelzőt, automatikusan működik? Vagy azért a helyzetjelzőre még szükség van? És az irányjelzőt levett gyújtásnál kell rákapcsolni vagy mindegy?
mélykék76 Elküldve November15, 2005 Elküldve November15, 2005 És akkor már fel sem kell kapcsolni a helyzetjelzőt, automatikusan működik? Vagy azért a helyzetjelzőre még szükség van? És az irányjelzőt levett gyújtásnál kell rákapcsolni vagy mindegy? Se gyújtás, se helyzetjelző nem kell, csak valamelyik végállásban kell hagyni a az indexkart.
mélykék76 Elküldve November15, 2005 Elküldve November15, 2005 Kössz a segítségeket! Félreértések elkerülése végett az Astra F-nél nem működik ez. Emlékeim szerint E Kadett-nál talán, kettes Golf-nál biztos de mintha láttam volnamár A6-ot is ilyen állapotban parkolni.
loree_gsi16v Elküldve November15, 2005 Elküldve November15, 2005 Nekem a gsi-n nem működik, de b-vectrán biztos
rozsap Elküldve November19, 2005 Elküldve November19, 2005 Kedves kollegák volna valakinek egy jo ötlete müszerfal megvilágitás szinezésére ? F astrám van már probálkoztam foliával szines izzoval nem igazán tetszik. Nem tudom ledekkel hogy lehet megoldani milyen ellenállás szükséges hozzá és hogy rakjam be öket! Elöre is köszönöm az ötleteket segitségeteket ! Üdv. Rózsa
ivannorbi Elküldve November19, 2005 Elküldve November19, 2005 Itt van egy megoldás, szerintem szép lett, és egyszerűnek tűnik: http://www.opel-magazin.hu/index.php?optio...=485&Itemid=105
opeltds Elküldve November21, 2005 Elküldve November21, 2005 sziasztok! Lenne egy kérdéesm egy diesel autoba hol van a fordulat szám érzékelöje?? elöre ie köszike!
Johnatano Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 Ha a műszerfalon lévő fordulatszámmérőre gondolsz, hogy honnan kapja a jelet, akkor az a generátorról kapja.
Kontárgyerek Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 Itt van egy megoldás, szerintem szép lett, és egyszerűnek tűnik:http://www.opel-magazin.hu/index.php?optio...=485&Itemid=105 Sziasztok, Ezt én is megcsináltam (igaz nem zöldben) Ez egyszerü annak aki nem ért a ledk beforrasztásához.... de ha választhatnék idkább a led (amit nemsokára meg is fogok csinálni+ha a zimás idő elmegy :? ) .
ivannorbi Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 Sziasztok, Ezt én is megcsináltam (igaz nem zöldben) Ez egyszerü annak aki nem ért a ledk beforrasztásához.... de ha választhatnék idkább a led (amit nemsokára meg is fogok csinálni+ha a zimás idő elmegy :? ) . A ledes megoldás nekem azért nem tetszik, mert akkor elveszítem a műszerfalvilágítás fényerejének szabályozhatóságát (illetve bonyolult lenne megoldani). Pedig szeretnék jégkék (fehér) műszerfalvilágítást, de azt csak leddel lehet megvalósítani. Úgyhogy: vagy-vagy!
J0hnny Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 Exide akksikról hallott már valaki?Tapasztalat velük esetleg? Elég nyögve nyelősen indult a gépem tegnapi hidegben,de pont most 1éves az akksi,nem hiszem,hogy az a baj!Lehet,hogy az önindi lenne perselyes és azért forog lassan?
afonya Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 Lehet hogy le van olvadva az egyik bronzkefe, az onindítóban. Nekem is így kezdte, aztán már egyáltalán nem csinált semmit.
RobesPierre Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 Exide akksikról hallott már valaki?Tapasztalat velük esetleg? Elég nyögve nyelősen indult a gépem tegnapi hidegben,de pont most 1éves az akksi,nem hiszem,hogy az a baj!Lehet,hogy az önindi lenne perselyes és azért forog lassan? Én inkább először megnézném az aku vásárlási dátumát és ha még él rá a garancia bevizsgáltatnám. Cégesautó 1 éves korában produkált ilyet így tél elején és az aku cellazárlatos lett, amit garanciálisan cseréltek. Pár napon múlott csak.
mélykék76 Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 ....Exide akksikról hallott már valaki?Tapasztalat velük esetleg?.... 2 éve van ilyen a Caravanban, 2szer sikerült lemeríteni, amúgy semmi problematic vele :lol: ui: 2001ben, vagy 2002ben gyártott darab
J0hnny Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 2 éve van ilyen a Caravanban, 2szer sikerült lemeríteni, amúgy semmi problematic vele :lol: ui: 2001ben, vagy 2002ben gyártott darab Szerintem öninditó lesz a ludas,meg is nézetem,és generál lesz!Mégiscsak 12éves a lelkem,ideje belnézni már! :lol: Csak aknából tudom kiszedni?
mélykék76 Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 Szerintem öninditó lesz a ludas,meg is nézetem,és generál lesz!Mégiscsak 12éves a lelkem,ideje belnézni már! :lol: Csak aknából tudom kiszedni? Hááááát...... Ha tippelnem kelle, akkor azt monanám : úgy feltétlenül kényelmesebb :lol:
J0hnny Elküldve November22, 2005 Elküldve November22, 2005 Hááááát...... Ha tippelnem kelle, akkor azt monanám : úgy feltétlenül kényelmesebb :lol: A váltó melyik felén van ez?Alul,hátul,felül?
meriva1.8 Elküldve November23, 2005 Elküldve November23, 2005 Szerintem öninditó lesz a ludas,meg is nézetem,és generál lesz!Mégiscsak 12éves a lelkem,ideje belnézni már! :lol: Csak aknából tudom kiszedni? Nekem volt Exide-m az F-ben. 3 évet bírt, alap dolog, hogy mélykisütést egy akku sem tolerálja, tehát hazavágod vele. Önindítót aknáról egyszerű kivenni, úgy kb. 10 perc. Nekem csak cca.6 éves volt, de 160.000 km, meg napi min. 10 indítás, mikor felújítós lett. Utána. mint újkorában, Ez is olyan, mint sok más a kocsiban, hogy szép lassan gyengül, de hozzászoksz. Aztán, mikor lecseréled, el se hiszed, hogy ilyen egy új. Ja, a hátsó felén, de a motor mögött van.
Kontárgyerek Elküldve November23, 2005 Elküldve November23, 2005 A ledes megoldás nekem azért nem tetszik, mert akkor elveszítem a műszerfalvilágítás fényerejének szabályozhatóságát (illetve bonyolult lenne megoldani). Pedig szeretnék jégkék (fehér) műszerfalvilágítást, de azt csak leddel lehet megvalósítani. Úgyhogy: vagy-vagy!
meriva1.8 Elküldve November23, 2005 Elküldve November23, 2005 Lehet nagyobb, terhelhető potit kapni, 2-5W-s teljesítménnyel. Az már biztos elég.
Tápiószecső Elküldve November23, 2005 Elküldve November23, 2005 Exide akksikról hallott már valaki?Tapasztalat velük esetleg? Elég nyögve nyelősen indult a gépem tegnapi hidegben,de pont most 1éves az akksi,nem hiszem,hogy az a baj!Lehet,hogy az önindi lenne perselyes és azért forog lassan? Nekem ilyen 1-1,5 éve van egy Exide STR 70Ah 650A. Maximálisan elégedett vagyok vele.
szantozoli Elküldve November23, 2005 Elküldve November23, 2005 Nekem ilyen 1-1,5 éve van egy Exide STR 70Ah 650A. Maximálisan elégedett vagyok vele. Mire jó neked az a 70Ah? Ki tudod használni? Én úgy tudom, hogy gyárilag csak 44Ah-s akksit adnak az Astrához. Jó, azt tudom, hogy minél nagyobb az Ah annál tartósabb az akku, na de ennyivel?
Recommended Posts