tcxbalage Elküldve Október24, 2005 Elküldve Október24, 2005 Hali! Olyan gondom van hogy a minap menetközben kigyulladt a légzsák kontrollámpa, és azóta amikor gyújtást adokok rá akkor ugyan egy pillanatra kialszik, de aztán folyamatosan világít. Nem koccantam a szekérrel teljesen magától rágott be, mi lehet az oka?
opel16v Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Kormányátvezető kontaktos, kábelhiba, vezérlőhiba... Vezérlő egyébként a kézifék mögött van.
afonya Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Hi all, Harom honapja vagyok 1 Fastra 1,7xdtl 97es Isuzu mocis, boldog tulaja amig nem jon a ho. A futeskapcsolok tekeroje koruli vilagitas ment el es nemtom hogy lehet e cserelni az izzot ott vagy nem...ja ha igen akkor hogy koszi a tippeket. antitalent :P Szevasztok. Én csak most csatlakoztam és lehet hogy már publikus ,de remélem nem sértődtök meg érte. Találtam egy német oldalt Opel elektromos cuccokkal kapcsolatban. www.opelbasteln.de/html/astra Tele van pdf. formátumu doksikkal tömötítve. (rund um heizung / lüftung 309KB) rar tömöritésben
Hagalex Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Nem sértődünk meg, sőőőőt! [shadow=red:4c9aa2e228]Köszönjük szépen!!![/shadow:4c9aa2e228]
Gepard Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 http://www.opelbasteln.de/downloads/astraf....einstellen.pdf Valaki le tudná fordítani? Azt hiszem J0hnnynak is kellene rajtam kívül.
afonya Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 nem az a lényeg hogy mit jelent, hanem ami benne van. Bocsi.
Gepard Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 nem az a lényeg hogy mit jelent, hanem ami benne van. Bocsi.Szóval te vágod a dolgot? Akkor áruld már el légyszi, hogy miről szól pontosan! Ha nem tudnám NAGYJÁBÓL, hogy mi van benne akkor nem kérném a fordítást sem, még jó hogy te igen. :evil: :evil:
afonya Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Belenéztem és valami fényszóróval kapcsolatos kütyü. (A beállításhoz valami segédlet.)
afonya Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Nem bosszantani akartalak, alaposabban megnézve a fénysoró magasságának beállításával foglalkozik. A falra rajzolós előre hátra gurulós német változata. Ui. : A német eggyike annak az öt nyelvnek ameiket nem beszélem. Ui. 2 : De bármikor mondok másik négyet.
Gepard Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Belenéztem és valami fényszóróval kapcsolatos kütyü. (A beállításhoz valami segédlet.) Szerinted miért éppen ezt linkeltem?
szjancsi Elküldve Október26, 2005 Elküldve Október26, 2005 Afonya kosz ezert az ertekes linkert, de nem hittem volna hogy igy meg kell eroszakolni a harom izzo miatt a muszerfalat. antitalent :P
powerup Elküldve Október26, 2005 Elküldve Október26, 2005 Hali!Ma kicseréltem a műszerfal izzókat,de nem volt egyszerű a dolog!A rádiót nagyon nehéz volt kivenni,a fémkeretét le is amortizáltam rendesen.Hol lehet ilyet venni?
ivannorbi Elküldve Október27, 2005 Elküldve Október27, 2005 Hali!Ma kicseréltem a műszerfal izzókat,de nem volt egyszerű a dolog!A rádiót nagyon nehéz volt kivenni,a fémkeretét le is amortizáltam rendesen.Hol lehet ilyet venni? A rádió nyílásán keresztül cserélted? Onnantól kezdve leírhatnád, hogy kiszedted a rádiókeretet, és ...! Nekem az már könnyen megy, mert nem gyári a rádió. Már egyszer kipróbáltam így cserélni az izzókat, de nem igazán láttam, hogy hol vannak :? .
I_S Elküldve Október27, 2005 Elküldve Október27, 2005 már nemsoká kész a leírások összegyűjtése és lehet csipegetni....
I_S Elküldve Október27, 2005 Elküldve Október27, 2005 csak a fránya képeket nem találom, amiket a ledesítés közben csináltam :P
powerup Elküldve Október27, 2005 Elküldve Október27, 2005 "A rádió nyílásán keresztül cserélted? Onnantól kezdve leírhatnád, hogy kiszedted a rádiókeretet, és ...! "Vedd ki a rádiót,húzd le a csatikat.Vedd ki a középkonzol csavarjait alul,fent a két szellőzőrácsot csavarhúzóval óvatosan pattintsd ki,alatta találsz két csavart,vedd ki,a vészvillogó tetejét pattintsd le.Ki kell venni még az óraegység takaró műanyagjának csavarjait,(2 db),továbbá a slusszkulcs nyilása melletti csavart is.Ez azért kell,mert az egész középkonzolt ki kell billenteni oldalra,ezek a csavarok pedig akadályoznak.Ezután ki kell pattintani a tekerőgombokat csvarhúzóval,és a belső keringetés nyomógombját is (ezzel vigyázz,a gomb alatt lesz egy réz korongocska,ez igazi kincs,ez működteti hogy ki-be ugorjon)A ventillátor kapcsolóját NEM lehet és nem is kell kipattintani,egyben van.Ezután óvatosan feszítsd ki a középkonzolt oldalra.Ezután középen,a ventillátor kapcsolójával egyvonalban látni fogsz belül egy fekete csatit,fölötte egy szintén fekete "hidat",ebben a hídban vannak az izzók.A fekete csati pattintós,vedd ki,akkor kijön híd is,cseréld ki az izzókat. :P
ivannorbi Elküldve Október27, 2005 Elküldve Október27, 2005 Akkor már nagyon közel jártam a célhoz, csak nem tudtam eléggé kifordítani a konzolt. Egyedül a sluszkulcs meletti csavart nem szedtem ki. No meg a rádiót, ami gondolom szintén nehezítette a dolgot! Köszi a leírást! :prayer: Azért várom I_S-ét is! :wink:
I_S Elküldve Október27, 2005 Elküldve Október27, 2005 nos, sajna befutott egy revizió a melóhelyemre, így magáról a led-ek beszereléséről még nem írtam össze mindent, úgy, ahogy én csináltam, de amiből csináltam azokat összeszedtem egy pdf-be. Kérem az emil címeket. Annyit hozzáteszek, ameddig nem lesz teljes a leírásom, hogy én a pdf-ben szereplő eljárással ellentétben a venti tekergető, hőfok állító és befujás irányát váltó tekeről skálája mögötti ledek kivételével minden kiszedett izzó helyére 1 azaz egy darab ledet építettem mindet az izzók gyári kiszedhető foglalatába, így könnyű szerelni, mert ugyanúgy kijön, mint az izzó foglalatostól. egyedül a polaritásra kell figyelni, nincs gáz ha fordítva teszed be, csak nem világít és mire erre rájöttem, 3x szedtem ki a kűszerfalból a Km órát és társait. A led beépítéséről az izzó foglalatába holnap tudok képet dobni. Üdv.
RobesPierre Elküldve Október27, 2005 Elküldve Október27, 2005 Powerup: Ha már szó esett a levegőkeringető kapcsolóról, nekem nem marad bent benyomáskor, pontosabban, ha elengedem már nem világít és nem zárja el a levegő útját, csak amíg nyomom. Így IFA-k után egykézzel vezetek :? Lehet a rézlemez a bűnös? Mi a teendő?
istván Elküldve Október27, 2005 Elküldve Október27, 2005 Powerup: Ha már szó esett a levegőkeringető kapcsolóról, nekem nem marad bent benyomáskor, pontosabban, ha elengedem már nem világít és nem zárja el a levegő útját, csak amíg nyomom. Így IFA-k után egykézzel vezetek :? Lehet a rézlemez a bűnös? Mi a teendő? Nálam is hiányzik...nem küld valaki egy fényképet erröl a rézlemezkéről? Meg lehet csinálni házilag? Bontóban nem kaptam, nem is tudom hogy néz ki...anélkül vettem az autómat.
mackosajt Elküldve Október27, 2005 Elküldve Október27, 2005 I_S: Nekem jöhet a leírás a Led-esítésről! Úgyis ma sikerült kiégetnem a TID izzóit, véletlen koccant, miközben világított! Most nagyon sötét. mackosajt@t-email.hu Előre is köszi. ui: Ha tudom, lefényképezem azt a réz lemezkét, nekem megvan, és működik is a kapcsoló.
I_S Elküldve Október28, 2005 Elküldve Október28, 2005 A TID-ben a leges legegyszerűbb megcsinálni, én azzal kezdtem és mindenkinek ajánlom, hogy aki még nem csionált ilyet az a TID kijelzővel kezdje mert azt piszok könnyű kiszerni és csak 2 led kell ugye tökéletesen hozzáférhető helyen.
mackosajt Elküldve Október28, 2005 Elküldve Október28, 2005 A TID-ben a leges legegyszerűbb megcsinálni, én azzal kezdtem és mindenkinek ajánlom, hogy aki még nem csionált ilyet az a TID kijelzővel kezdje mert azt piszok könnyű kiszerni és csak 2 led kell ugye tökéletesen hozzáférhető helyen.Tényleg a TID a legegyszerűbb. Vakra vettem két db 3mm-es kb. közepes fényerejű(talán 1200-2000 mCD) kék Led-et, hozzá 2 db 430-as előtét ellenállást. Szerintem vegyész létemre egész jól sikerült. Kb. fél-egyórát vett igénybe az egész úgy, hogy még a pákát és az ónt is meg kellett keresnem. Még majd azért este is megnézem, milyen a fénye. Ja, még a fényerőt is tudom kismértékben változtatni a gyári potival. Költségileg annyit tudok mondani, hogy a led db-ja 380 peták, az ellenállatok meg 5 petákba kerültek. Szóval, lehet, hogy drágább, mint a rizsszem izzó, de a nejem is csak annyit mondott rá: "Húúúú! Jól néz ki." Pedig ez még csak a kezdet. Jöhet a műszeregység!! Feszítővasat szegezz! :P :idea:
powerup Elküldve Október28, 2005 Elküldve Október28, 2005 Powerup: Ha már szó esett a levegőkeringető kapcsolóról, nekem nem marad bent benyomáskor, pontosabban, ha elengedem már nem világít és nem zárja el a levegő útját, csak amíg nyomom. Így IFA-k után egykézzel vezetek :? Lehet a rézlemez a bűnös? Mi a teendő?Ez a réz korongocska kb. fél centi átmérőjű,alul-felűl egy kb 1mm-es pöcökkel.Az alsó pöcök a kapcsoló alatti műanyag vájatába illeszkedik,a felső pöcök pedig a nyomógomb aljában kiképzett vájatba úgy,hogy ha benyomod,ez tartja benn,ismételt megnyomásra pedig kiugrik!Lényegében a nyomógomb rugója és ez a korongocska működteti ezt.Nekem bennragadt a nyomógomb mikor összerakásnál kifelejtettem a korongocskát,innen jöttem rá a korong fontos szerepére!
RobesPierre Elküldve Október28, 2005 Elküldve Október28, 2005 Thanks Powerup! Hétvégén megkukkantom, de szerintem ez a kis korong hiányozni fog. Vagy a szerencsésebb eset, hogy megvan csak nincs pontosan a helyén. Ezt a kapcsolót csavarhúzóval alányúlva ki lehet pattintani?
Recommended Posts