tcxbalage Elküldve Október24, 2005 Megoszt Elküldve Október24, 2005 Hali! Olyan gondom van hogy a minap menetközben kigyulladt a légzsák kontrollámpa, és azóta amikor gyújtást adokok rá akkor ugyan egy pillanatra kialszik, de aztán folyamatosan világít. Nem koccantam a szekérrel teljesen magától rágott be, mi lehet az oka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Kormányátvezető kontaktos, kábelhiba, vezérlőhiba... Vezérlő egyébként a kézifék mögött van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Hi all, Harom honapja vagyok 1 Fastra 1,7xdtl 97es Isuzu mocis, boldog tulaja amig nem jon a ho. A futeskapcsolok tekeroje koruli vilagitas ment el es nemtom hogy lehet e cserelni az izzot ott vagy nem...ja ha igen akkor hogy koszi a tippeket. antitalent :P Szevasztok. Én csak most csatlakoztam és lehet hogy már publikus ,de remélem nem sértődtök meg érte. Találtam egy német oldalt Opel elektromos cuccokkal kapcsolatban. www.opelbasteln.de/html/astra Tele van pdf. formátumu doksikkal tömötítve. (rund um heizung / lüftung 309KB) rar tömöritésben Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hagalex Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Nem sértődünk meg, sőőőőt! [shadow=red:4c9aa2e228]Köszönjük szépen!!![/shadow:4c9aa2e228] Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 http://www.opelbasteln.de/downloads/astraf....einstellen.pdf Valaki le tudná fordítani? Azt hiszem J0hnnynak is kellene rajtam kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 nem az a lényeg hogy mit jelent, hanem ami benne van. Bocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 nem az a lényeg hogy mit jelent, hanem ami benne van. Bocsi.Szóval te vágod a dolgot? Akkor áruld már el légyszi, hogy miről szól pontosan! Ha nem tudnám NAGYJÁBÓL, hogy mi van benne akkor nem kérném a fordítást sem, még jó hogy te igen. :evil: :evil: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Belenéztem és valami fényszóróval kapcsolatos kütyü. (A beállításhoz valami segédlet.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Nem bosszantani akartalak, alaposabban megnézve a fénysoró magasságának beállításával foglalkozik. A falra rajzolós előre hátra gurulós német változata. Ui. : A német eggyike annak az öt nyelvnek ameiket nem beszélem. Ui. 2 : De bármikor mondok másik négyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Belenéztem és valami fényszóróval kapcsolatos kütyü. (A beállításhoz valami segédlet.) Szerinted miért éppen ezt linkeltem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szjancsi Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 Afonya kosz ezert az ertekes linkert, de nem hittem volna hogy igy meg kell eroszakolni a harom izzo miatt a muszerfalat. antitalent :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 Hali!Ma kicseréltem a műszerfal izzókat,de nem volt egyszerű a dolog!A rádiót nagyon nehéz volt kivenni,a fémkeretét le is amortizáltam rendesen.Hol lehet ilyet venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Október27, 2005 Megoszt Elküldve Október27, 2005 Hali!Ma kicseréltem a műszerfal izzókat,de nem volt egyszerű a dolog!A rádiót nagyon nehéz volt kivenni,a fémkeretét le is amortizáltam rendesen.Hol lehet ilyet venni? A rádió nyílásán keresztül cserélted? Onnantól kezdve leírhatnád, hogy kiszedted a rádiókeretet, és ...! Nekem az már könnyen megy, mert nem gyári a rádió. Már egyszer kipróbáltam így cserélni az izzókat, de nem igazán láttam, hogy hol vannak :? . Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október27, 2005 Megoszt Elküldve Október27, 2005 már nemsoká kész a leírások összegyűjtése és lehet csipegetni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október27, 2005 Megoszt Elküldve Október27, 2005 csak a fránya képeket nem találom, amiket a ledesítés közben csináltam :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Október27, 2005 Megoszt Elküldve Október27, 2005 "A rádió nyílásán keresztül cserélted? Onnantól kezdve leírhatnád, hogy kiszedted a rádiókeretet, és ...! "Vedd ki a rádiót,húzd le a csatikat.Vedd ki a középkonzol csavarjait alul,fent a két szellőzőrácsot csavarhúzóval óvatosan pattintsd ki,alatta találsz két csavart,vedd ki,a vészvillogó tetejét pattintsd le.Ki kell venni még az óraegység takaró műanyagjának csavarjait,(2 db),továbbá a slusszkulcs nyilása melletti csavart is.Ez azért kell,mert az egész középkonzolt ki kell billenteni oldalra,ezek a csavarok pedig akadályoznak.Ezután ki kell pattintani a tekerőgombokat csvarhúzóval,és a belső keringetés nyomógombját is (ezzel vigyázz,a gomb alatt lesz egy réz korongocska,ez igazi kincs,ez működteti hogy ki-be ugorjon)A ventillátor kapcsolóját NEM lehet és nem is kell kipattintani,egyben van.Ezután óvatosan feszítsd ki a középkonzolt oldalra.Ezután középen,a ventillátor kapcsolójával egyvonalban látni fogsz belül egy fekete csatit,fölötte egy szintén fekete "hidat",ebben a hídban vannak az izzók.A fekete csati pattintós,vedd ki,akkor kijön híd is,cseréld ki az izzókat. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Október27, 2005 Megoszt Elküldve Október27, 2005 Akkor már nagyon közel jártam a célhoz, csak nem tudtam eléggé kifordítani a konzolt. Egyedül a sluszkulcs meletti csavart nem szedtem ki. No meg a rádiót, ami gondolom szintén nehezítette a dolgot! Köszi a leírást! :prayer: Azért várom I_S-ét is! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október27, 2005 Megoszt Elküldve Október27, 2005 nos, sajna befutott egy revizió a melóhelyemre, így magáról a led-ek beszereléséről még nem írtam össze mindent, úgy, ahogy én csináltam, de amiből csináltam azokat összeszedtem egy pdf-be. Kérem az emil címeket. Annyit hozzáteszek, ameddig nem lesz teljes a leírásom, hogy én a pdf-ben szereplő eljárással ellentétben a venti tekergető, hőfok állító és befujás irányát váltó tekeről skálája mögötti ledek kivételével minden kiszedett izzó helyére 1 azaz egy darab ledet építettem mindet az izzók gyári kiszedhető foglalatába, így könnyű szerelni, mert ugyanúgy kijön, mint az izzó foglalatostól. egyedül a polaritásra kell figyelni, nincs gáz ha fordítva teszed be, csak nem világít és mire erre rájöttem, 3x szedtem ki a kűszerfalból a Km órát és társait. A led beépítéséről az izzó foglalatába holnap tudok képet dobni. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Október27, 2005 Megoszt Elküldve Október27, 2005 Powerup: Ha már szó esett a levegőkeringető kapcsolóról, nekem nem marad bent benyomáskor, pontosabban, ha elengedem már nem világít és nem zárja el a levegő útját, csak amíg nyomom. Így IFA-k után egykézzel vezetek :? Lehet a rézlemez a bűnös? Mi a teendő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Október27, 2005 Megoszt Elküldve Október27, 2005 Powerup: Ha már szó esett a levegőkeringető kapcsolóról, nekem nem marad bent benyomáskor, pontosabban, ha elengedem már nem világít és nem zárja el a levegő útját, csak amíg nyomom. Így IFA-k után egykézzel vezetek :? Lehet a rézlemez a bűnös? Mi a teendő? Nálam is hiányzik...nem küld valaki egy fényképet erröl a rézlemezkéről? Meg lehet csinálni házilag? Bontóban nem kaptam, nem is tudom hogy néz ki...anélkül vettem az autómat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október27, 2005 Megoszt Elküldve Október27, 2005 I_S: Nekem jöhet a leírás a Led-esítésről! Úgyis ma sikerült kiégetnem a TID izzóit, véletlen koccant, miközben világított! Most nagyon sötét. mackosajt@t-email.hu Előre is köszi. ui: Ha tudom, lefényképezem azt a réz lemezkét, nekem megvan, és működik is a kapcsoló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 A TID-ben a leges legegyszerűbb megcsinálni, én azzal kezdtem és mindenkinek ajánlom, hogy aki még nem csionált ilyet az a TID kijelzővel kezdje mert azt piszok könnyű kiszerni és csak 2 led kell ugye tökéletesen hozzáférhető helyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 A TID-ben a leges legegyszerűbb megcsinálni, én azzal kezdtem és mindenkinek ajánlom, hogy aki még nem csionált ilyet az a TID kijelzővel kezdje mert azt piszok könnyű kiszerni és csak 2 led kell ugye tökéletesen hozzáférhető helyen.Tényleg a TID a legegyszerűbb. Vakra vettem két db 3mm-es kb. közepes fényerejű(talán 1200-2000 mCD) kék Led-et, hozzá 2 db 430-as előtét ellenállást. Szerintem vegyész létemre egész jól sikerült. Kb. fél-egyórát vett igénybe az egész úgy, hogy még a pákát és az ónt is meg kellett keresnem. Még majd azért este is megnézem, milyen a fénye. Ja, még a fényerőt is tudom kismértékben változtatni a gyári potival. Költségileg annyit tudok mondani, hogy a led db-ja 380 peták, az ellenállatok meg 5 petákba kerültek. Szóval, lehet, hogy drágább, mint a rizsszem izzó, de a nejem is csak annyit mondott rá: "Húúúú! Jól néz ki." Pedig ez még csak a kezdet. Jöhet a műszeregység!! Feszítővasat szegezz! :P :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Powerup: Ha már szó esett a levegőkeringető kapcsolóról, nekem nem marad bent benyomáskor, pontosabban, ha elengedem már nem világít és nem zárja el a levegő útját, csak amíg nyomom. Így IFA-k után egykézzel vezetek :? Lehet a rézlemez a bűnös? Mi a teendő?Ez a réz korongocska kb. fél centi átmérőjű,alul-felűl egy kb 1mm-es pöcökkel.Az alsó pöcök a kapcsoló alatti műanyag vájatába illeszkedik,a felső pöcök pedig a nyomógomb aljában kiképzett vájatba úgy,hogy ha benyomod,ez tartja benn,ismételt megnyomásra pedig kiugrik!Lényegében a nyomógomb rugója és ez a korongocska működteti ezt.Nekem bennragadt a nyomógomb mikor összerakásnál kifelejtettem a korongocskát,innen jöttem rá a korong fontos szerepére! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Thanks Powerup! Hétvégén megkukkantom, de szerintem ez a kis korong hiányozni fog. Vagy a szerencsésebb eset, hogy megvan csak nincs pontosan a helyén. Ezt a kapcsolót csavarhúzóval alányúlva ki lehet pattintani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts