Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Igaz, gyárit nem kaptam így Championt vettem (kb. 9500 Ft), de remélem ez is megteszi és hosszútávon is fog működni

Nekem is ezt ajánlották a utángyártottban, állítólag az hasonló tulajdonságú, mint a gyári.

Viszont a noname utángyártottnál lényegesen jobb.

De ezt nem tudom gyakorlatban sem megcáfolni, sem megerősíteni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ezt ajánlották a utángyártottban, állítólag az hasonló tulajdonságú, mint a gyári.

Viszont a noname utángyártottnál lényegesen jobb.

De ezt nem tudom gyakorlatban sem megcáfolni, sem megerősíteni.

nekem Bosch van benne 4 pólusú és a gyári adat szerint, és naon tökéletes, mert szép ősz barnára van kiégve.

Link to comment
Megosztás:

na ez a gyújtáskábel dolog engem is érdekel. Holnap úgyis megyek vele zöldkártyára, ha lesz hozzá ideje a szerelőmnek, megemlítem neki. ugyanis a múltkori tankolásnál 8,25 jött ki fogyinak, pedig több mint a fele országút volt, igaz ott kb. 100-120 közötti tempóban. A másik fele meg város, munkába járás, rövid távok(oda-vissza 15 km), az út 2/3-án meg lámpák.

Előzőleg is kicsit többet evett mint 8 L.

Szóval, ha nem változik a fogyi, vagy kissé rossz lesz az érték a zöldkarinak, biztos meg fogom nézetni a kábeleket.

( mielőtt tanácsolnátok: kompresszió rendben, hengerfej most volt felújítva, új szíj stb., szívótorok kipucolva, lambda rendben. esetleg még a cipőmet kell kisebbre cserélnem! :P )

Link to comment
Megosztás:

Hello Srácok!

Faterom 2003-as Astra Classic-ján az a hibajelenség, hogy indexeléskor magától bekapcsol a fényszóró!

Emlékszem, hogy volt már szó róla, de nem találtam meg visszalapozva a fórumon.

Ha valaki tudja a megoldást, írjon vagy ide, vagy privátba, esetleg linkelje be az oldalt, legyenszíves!

Köszi:

Mező

Link to comment
Megosztás:

Hello Srácok!

Faterom 2003-as Astra Classic-ján az a hibajelenség, hogy indexeléskor magától bekapcsol a fényszóró!

Emlékszem, hogy volt már szó róla, de nem találtam meg visszalapozva a fórumon.

Ha valaki tudja a megoldást, írjon vagy ide, vagy privátba, esetleg linkelje be az oldalt, legyenszíves!

Köszi:

Mező

Nekem hasonló problémám volt, ha nagyon döcögött az út akkor is bekattant a reflektor. Én szétszedtem meg összeraktam azóta nem csinálja, igaz normális használathoz kicsit jobban magamfelé kell húzni a kart. Ha van egy kis időd szerintem próbálkozz meg a szétszedéssel (nem túl könnyű összerakni), de lehet hogy tányleg csak a csere fog segíteni. Ezesetben én bontóban próbálkoznék.

Link to comment
Megosztás:

Nekem hasonló problémám volt, ha nagyon döcögött az út akkor is bekattant a reflektor. Én szétszedtem meg összeraktam azóta nem csinálja, igaz normális használathoz kicsit jobban magamfelé kell húzni a kart. Ha van egy kis időd szerintem próbálkozz meg a szétszedéssel (nem túl könnyű összerakni), de lehet hogy tányleg csak a csere fog segíteni. Ezesetben én bontóban próbálkoznék.

Helló!

Nekem is cserés volt, de nelkem fel is lett relézve, hogy többet ne legyen ilyen bajom, csak ajánlani tudom, mert így nem a kapcsolón megy keresztül a sok amper, hanem a relén.

Link to comment
Megosztás:

Mezo!

Ki van kopva a kapcsolóban egy kis járat, ami a reflektor kapcsolójának kis műanyag bizgentyűjét vezeti. Én már megoldottam ezt a problémát magamnak, beragasztottam oda egy vékony műanyag lapot, így most tökéletes. Viszont mégegyszer nem szaroznék vele fél napot, inkább vennék egy bontottat, vagy egy újat, ha nem túl drága (Csergőben kérdezz utána!).

Link to comment
Megosztás:

Pfhu...

Belenyúltál :P

Természetesen lehet cserélni, csak kicsit szét kell dobálni a műszerfal alját és a konzolt teljes egészében.

Mondanám hogy 15 perc alatt szét van szedve, de elsőre tuti az égbe fogod kívánni még aki kitalálta is, és rámegy egy délutánod.

Van MSN-ed?

van némi leírásom össze-vissza, és átküldeném, persze csak ha kell :D

Link to comment
Megosztás:

Pfhu...

Belenyúltál :P

Természetesen lehet cserélni, csak kicsit szét kell dobálni a műszerfal alját és a konzolt teljes egészében.

Mondanám hogy 15 perc alatt szét van szedve, de elsőre tuti az égbe fogod kívánni még aki kitalálta is, és rámegy egy délutánod.

Van MSN-ed?

van némi leírásom össze-vissza, és átküldeném, persze csak ha kell :D

Nekem is elküldhetnéd majd, ha otthon leszek (ott tudok MSN-ezni), mert múltkor próbálkoztam vele, de nem jött össze :? . Igaz már kezdett sötétedni, úgyhogy gyorsan összeraktam, mert reggel indulnom kellett valahová, és nem akartam szétszedett műszerfallal menni.

Link to comment
Megosztás:

ok, de csak kb 4-ig vagyok net közelben...

Lehet át tudom küldeni mailen is, ha összebarkácsolom pdf-nek, csak nem kicsi a képek miatt.

Nekem is légyszi!!! :!: :!: Tegnap probáltam megoldani a rádió kiszedésével,mondván a lyukon benyúlva kicserélem az izzókat...De a rádió csak feszítővassal jönne ki szerintem! :evil: emil:katorz@freemail.hu
Link to comment
Megosztás:

Hú, mekkora az érdeklődés, pedig már hányszor volt róla szó!

Lehet, hogy összefoglalva érdemes lenne kitenni a Magazin oldalra (tipikus astra-betegség)

Egyetértek!Legszívesebben azzal a mérnökkel cseréltetném ki,aki ezt így megtervezte,egy imbuszkulcssal és egy csavarhúzóval felszerelve ,hadd szenvedjen! :twisted:
Link to comment
Megosztás:

Na oké-oké... akkor csináljuk úgy, hogy nem igérem holnapra, de holnapután szinte tuti (meg kell keresnem a képeket) összerakok egy pdf dokut, amiben benne lesz a komplett meló a ledesítésről mind a műszerfal számlap, mind a konzol. Ez egyúttal az izzócseréhez is leírás lesz, ami ugye ugyanaz.

Én már végigjártam saját magan, csináltam is némi fényképet a műveletről csak találjam meg, de leírni már álmomban is letudom.

Asszem így lesz a legjobb.

Link to comment
Megosztás:

Ha már témánál vagyunk

Volt szó valami ledes megoldásról. Azzal mi a helyzet? Tényleg tartósabb vagy ugyanúgy meghal mint az izzó? Van valakinek már ledes megoldással?

Esetleg nem lehetne átkötni a műszerfalvilágítás körére, hogy ne égjen állandóan csak világítással együtt?

Az enyém már teljes egészében ledesre lett alakítva...

1000x tartósabb az tuti, csak megfelelő ellenállás kell hozzá.

Link to comment
Megosztás:

hétvégén nézegettem a kis gépem (1,7D)

és érdekes dolgot találtam a hűtő előtt...egy kis fél gyufásdoboz mérető alkatrész az alvázra csavarozva(a hűtő felé néz nem a menetszél felé),amibe egy rugo van erősítve és gyári, viszonylag vastag kábeles csatlakozója van....foggalmam sincs mi lehet az....van valakinek valami ötlete.... ???????

Link to comment
Megosztás:

Ha már témánál vagyunk

Volt szó valami ledes megoldásról. Azzal mi a helyzet? Tényleg tartósabb vagy ugyanúgy meghal mint az izzó? Van valakinek már ledes megoldással?

Esetleg nem lehetne átkötni a műszerfalvilágítás körére, hogy ne égjen állandóan csak világítással együtt?

nekem is led-s és nagyon komoly, a gyári meg se közelíti, mert az sárga fényű izzó, most pedig fehér smd-k vannak benne+BC

Link to comment
Megosztás:

Na oké-oké... akkor csináljuk úgy, hogy nem igérem holnapra, de holnapután szinte tuti (meg kell keresnem a képeket) összerakok egy pdf dokut, amiben benne lesz a komplett meló a ledesítésről mind a műszerfal számlap, mind a konzol. Ez egyúttal az izzócseréhez is leírás lesz, ami ugye ugyanaz.

Én már végigjártam saját magan, csináltam is némi fényképet a műveletről csak találjam meg, de leírni már álmomban is letudom.

Asszem így lesz a legjobb.

Nagyon szepen megkoszonnem a leirast. :P Remelem emailben is eltudnad kuldeni az szjancsi@yahoo.com cimre.

Hetvegen megprobalom megcsinalni, addig meg lesz nalam a jooreg elemlampa :idea: az is megteszi egy darabig, bar ez nem a legjobb Opel image

antitalent :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.