Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Láma kérdés következik: egy 1.6 nz (nem légkondis) astra mit szólna egy Suzuki 35 Ah-s akksihoz, ha a rögzítést és a bekötést megoldom? :shock:

Ha jó állapotban van akkor elvileg jó lesz egy darabig, de én tuti nem vállalnám be főleg így tél előtt.

Elküldve
Láma kérdés következik: egy 1.6 nz (nem légkondis) astra mit szólna egy Suzuki 35 Ah-s akksihoz, ha a rögzítést és a bekötést megoldom? :shock:

A gépkönyv szerint 36Ah a minimum. Tehát szerintem jó lehet bele. Esetleg ha rövid utakon sokat indítózva használod akkor lehet gondod meg persze ha már nem 100%-os az az akksi.

Mondjuk azért 1.6-oshoz már illene nagyobb.

Elküldve
Láma kérdés következik: egy 1.6 nz (nem légkondis) astra mit szólna egy Suzuki 35 Ah-s akksihoz, ha a rögzítést és a bekötést megoldom? :shock:

Inkább keress egy 44 v. 55Ah-s akksit újonan garival.Igaza van a cartársnak, tél előtt nem célszerű kísérletezni, mert 1X csak majd seki sebe senyüh.......

Elküldve

Sziasztok!

Nemrég írtam nektek azügyben, hogy keresek gyári Opel Astra F autórádiót, magnósat, vagy ha létezik sima rádiós az is jó. Erre érkeztek is válaszok, ezeket köszönöm, de igazából budapesti kellene, mert a leutazás maga nem éri meg. Szóval ha volna valakinek eladó ilyen autórádiója Budapesten, azt megkérném, hogy dobjon egy mailt a poetry@index.hu címre.

Árban ez olyan 5-10 ezer forintos nagyságrend lenne max. Nem kell valami nagy durranás, az alap készülék megfelelne. Ha esetleg nincs gyári, de volna valakinek sima normál autórádiója, az is megteszi. Persze a digitális kijelzés/állítás, oda-vissza játszás, és az RDS alap, az kell.

Előre is köszi!

Elküldve
bontókban biztos találsz...kérdés, hogy milyen állapotban

15 körül meg akár egy ujat ia kaphatsz garanciával

Egy-két bontóban már megnéztük. Volt ahol nem volt, volt ahol viszonylag drága lett volna.

Gyárit újonnal rákérdeztünk, 60ezer Ft lenne. :-) Ami elég meleg. Annyiért már olyan mp3-ast veszek, hogy ihajjjj...

Így maradt ez a verzió, hogy keresgetünk.

Igen, lehet venni 15-ért. De mivel nem kell valami nagy cucc, így inkább egy olcsóbbat vennénk. 15-ért meg már használtan lehet venni Cd-set is, teljes lehajlós kijelzővel.

Azért persze kösz a tippet!

Elgondolkozom még ezen is...

Elküldve
Nekem van egy itthon a szekrényben, kódjával 1ütt.

Küldtem mailt!

Elküldve

Hi!

Támadt egy kis problémám az akkuval, valszeg úgy néz ki, cserélnem kell.

Pár napja menni akartam valahová, beülök a kocsiba, kulcs elfordít, motor nagy nehezen 1et fordul, és annyi. :evil: Szomszédtól akkutöltő kölcsön, kb. háromnegyed óra töltés után már beindult vele az autó, aznap már nem is volt vele gond, elindult többször is. :oops:

Aztán tegnap délután megint autóba beülök, kulcs elfordít, önindító párat fordul, vége :evil:

Ma megmértem az autó áramfelvételét álló motornál, minden fogyasztó kikapcsolva 55mA körül ingadozik. Ez elfogadható érték (van BC is a kocsiban)? :?:

Elküldve

Szerintem bőven jó.. pláne ha van riasztó is a kocsiban. ha csak azt nézzük, hogy egy led ami mondjuk a riasztóé, sac 10-20mA-t vesz fel....

szal sztem teljesen korrekt... de majd megmondják a frankót 8)

Elküldve

nekem X16XEL moci van az astrában. Egyszer csak gondolt egyet, és úgy leállt, hogy be sem indul. Fogtam egy leírást, és a diag. csatin 1 tüskét (alulról a 6.-at írta a leírás) letesteltem.

Ezután a MIL lámpa gyújtáskor a következőt villogta.

12 12 12 66 66 66 92 92 92 33 33 33

Gondolom egyszerübben ez a 12 66 92 33.

Ez mit jelent?

Ha jól tudom a 12-es nem baj, csak a többi. a 66, a 92 és a 33.

PLS! Help!

ui: a szerelő még nem tudja, hogy ezeket " kimorzéztam", azért írok, hogy saccolni tudjam a jav.költséget.

Elküldve
Gondolom egyszerübben ez a 12 66 92 33.

Ez mit jelent?

66="keverékszabályozóellenállás-túl kicsi feszültség"

lehet kontakthiba a potiban vagy a csatlakozójában

33="AGR szelep-feszültség tul kicsi"

A többiek szerint el szokott koszosodni

92="vezérmű tengely szenzor - rossz érték"

Passz

Opel16v? Vélemény?

Elküldve

A vezérműtengely-jeladónak asszem a kábele szokott eltörni ott, ahol kijön a szenzorból. De mivel ez mind kontakthiba jellegű dolog, sztem először az ECU csatlakozásait kellene megnézni, meg esetleg azt, hogy a testkábelek a motornál nem szakadtak-e ezeknél a szenzoroknál? Esetleg egy másik ECU-val kipróbálni.

De majd mondanak még pár dolgot :roll:

Elküldve

Mackosajt!

Sztem ez valami kábelköteges-elektromos probléma lesz, mert egyszerre ennyi cucc nem ad hibakódot általában. Először én is a motor és a sallangjai jó testelésére gyanokodnék...

Fpepe!

Az télleg akku csere. 55mA nagyon jó, nincs azzal semmi gond. :(

Elküldve
Nem H3? Nekem a nem gyárihoz olyan van...

Pont ezaz! :D

Úgy emlékszem mintha a H3 nem lett volna jó bele, de régen szedtem szét és már a memóriám sem a régi. :(

Elküldve

Thx Opel16v, megnyugodtam 8)

Most kaptam kölcsön akksit (55Ah), amíg nem veszek egyet.

Szerintetek érdemes 55Ah-st venni, vagy maradjak a gyári 44Ah mellett?

Valami ajánlott márka esetleg :?:

Elküldve
Szerintetek érdemes 55Ah-st venni, vagy maradjak a gyári 44Ah mellett?

egyáltalán nem baj, ha nagyobbat veszel

szerintem vegyél 6x vagy 7x Ahst

belefér (a 72-es tutira) és igaz, hogy némileg nehezebb, de nem is fog lemerülni soha ;-)

generátor meg elbírja

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.