Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Köszi szépen, így már meg van a szombati programom.

Egy kicsit macera, de annyira nem vészes.Jöhet még olyan gond is, hogy ha gyári a gépedben a magnó, akkor a széthúzás után nem fog megszólalni.Szóval vagy tudod a kódot, és akkor nincs gáz, vagy 1Xűen csak nem csatizod szét.Amúgy ez a fekete "híd" a fehér kapcsolóház tetején van.A Tuning/elektromos design, ledek miegymás részben meg lehet nézni ezt a fehér kapcs.házat is.A felső felében van az a három izzó, amit keresel.Nekem ott már ledek vannak.

Link to comment
Megosztás:

nekem néha rendetlenkedik, egyelőre lehúztam így nem gáz

Az lehet emiatt a relé miatt h néha alapból bekapcsol s ha kikapcsolom nem tudom újra visszakapcsolni. Vagy éppen nem reagál az etc gomb nyomogatására...

Bocs,hogy ilyen későn reagálok,de 1+1/2 hétig "nyaralás" volt.

Igen ettől a relétől van,de nem tuti a javítás,mert azóta nekem is újra vacakolt.Újra szétszedtem,megmozgattam egymáson az érintkező felületeket,most megint jó

Meg kell nézni a kokszosodás okát is.Ezen még dolgozom.

Link to comment
Megosztás:

Bizony a hátsóablak fütést jelző fényhez nincs mese, le kell venni a fekete hidat magáról a fehér házról, és ezen a hídon van ugye a két szélső izzó, amit levétel nélkül is lehet cserélni, de a középső is, amihez fiszont le kell venni.

Meg lehet kisérelni szemből támadva is, de szinte tuti, hogy nem fogsz normálisan hozzáférni, illetve ott az esély, hogy elkeveredik a két golyó ill. rugó.

Link to comment
Megosztás:

Bizony a hátsóablak fütést jelző fényhez nincs mese, le kell venni a fekete hidat magáról a fehér házról, és ezen a hídon van ugye a két szélső izzó, amit levétel nélkül is lehet cserélni, de a középső is, amihez fiszont le kell venni.

Meg lehet kisérelni szemből támadva is, de szinte tuti, hogy nem fogsz normálisan hozzáférni, illetve ott az esély, hogy elkeveredik a két golyó ill. rugó.

Nekem haverom egy bipoláncső darabbal cserélte ki!

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Cseréltetek már izzót a fűtéskapcsolóban, mert már csak az van hátra a "műszerfal rekonstrukcióból" - a BC-n és a hamutartón túlvagyok. Volt aki csak annyit mondott, hogy bonyolult- tényleg az?

A hamutartót hogy lehet kivilágítani ?

Én nem dohányzok, de fény mindenek felett :twisted: :idea:

Link to comment
Megosztás:

nos a hamutartót még én sem csinálétam meg, inkább becsukom ;) ,

de ha kibillented a fütéspanelt, akkor elméletileg hozzá kell férned, bár lehet együtt van a szivargyújtóval, akkor kicsit macerásabb.

Ha viszont kicsi a kezed, akkor fellazítod a box jobb (anyós oldal) oldali részét a lábnál, akkor enged annyit, hogy beférsz és kilegózod az izzót és kicseréled.

Link to comment
Megosztás:

nos a hamutartót még én sem csinálétam meg, inkább becsukom ;) ,

de ha kibillented a fütéspanelt, akkor elméletileg hozzá kell férned, bár lehet együtt van a szivargyújtóval, akkor kicsit macerásabb.

Ha viszont kicsi a kezed, akkor fellazítod a box jobb (anyós oldal) oldali részét a lábnál, akkor enged annyit, hogy beférsz és kilegózod az izzót és kicseréled.

Ha afejed befér az anyós lábához, akkor kicserélheted minden szétszedés nélkül. Nekem sikerült a 180 centivel

Link to comment
Megosztás:

Ha afejed befér az anyós lábához, akkor kicserélheted minden szétszedés nélkül. Nekem sikerült a 180 centivel

Én is az anyós lábaközibűl, felnyúlós módszerrel cseréltem! ;)

Üdv.: ujjzol

ui.: a hátsóablak-fűtés visszajelzés cseréhez meg nem kell szétszedni semmit! Vagyis a középső kapcsolót igen, de azt meg ki lehet 1 az 1ben emelni a konzolból. Van két oldalán két retesz, azt oldva kijön az egész kapcsoló. Innen az izzó cseréje adja magát!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Az alternátor felfogása a motorra valamilyen gumis alátéteken keresztül van megoldva. Na ez nekem kiöregedett és elég jól lötyög, ha megmozgatom. Nem is zavarna, de már elég szépen zakatol az ékszíj is. Valószínüleg nem teljesen párhuzamosak a szíjtárcsák... . Mit lehet a gumik helyett tenni, mert nem nagyon kapok ilyet (azaz ahol kaptam, irtó drága)? Gondoltam esztergáltatok valami teflon perselyeket, talán ez jó lesz. De kell ide ilyen rugalmas felfüggesztés? A kollegám dizel Astrájának, elmondása szerint, nincsen, csak simán fém a fémen van feltéve.

Van-e valami ötletetek?

Köszi...

Link to comment
Megosztás:

######tra -> elektronyos ablak

Ha jól tudom a modellváltás utáni elektromos ablakok mind2 oldalon tanithatóak, ergó mennek a 2 végállás között kis tanítgatás után.

Naaaa egy ilyen "ujfajta" modult be lehet építeni az én leharcolt szörnyembe az utasoldalra?? Tehát maradna minden, csak ablakemelő kiszed, uj berak. Életképes elgondolás vagy megint hülyeségeket beszélek? ;)))

Link to comment
Megosztás:

######tra -> elektronyos ablak

Ha jól tudom a modellváltás utáni elektromos ablakok mind2 oldalon tanithatóak, ergó mennek a 2 végállás között kis tanítgatás után.

Naaaa egy ilyen "ujfajta" modult be lehet építeni az én leharcolt szörnyembe az utasoldalra?? Tehát maradna minden, csak ablakemelő kiszed, uj berak. Életképes elgondolás vagy megint hülyeségeket beszélek? ;)))

Gondolom van így csináldod... az alapján III. kapcsolási rajz, ha jól értelmezem az ablakemelő agya, magában a motorba, motoron van. mert elöte nincs más csak a kapcsolók.. szóval elvileg ha kicseréled egy olyan motorra, akkor okés. aki már szedte szét, az talán tud segíteni abban, hogy ez hogy is néz ki.. motorban, motoron....

Link to comment
Megosztás:

Tegnap történt valami a kocsival. Reggel mikor leraktam még semmi gond nem volt vele. Du. mikor inditom nem aludt el a töltés lámpa. Rögtön megmértem a töltést és az ok (14,4-15,9). Jól megtúráztattam és elaludt a lámpa. Ez után jött a fura dolog. Leállítottam a motort és gyújtás nélkül kivillant a töltés lámpa. Mire hazaértem ez a gond meg is szűnt. Ma azt figyeltem meg hogy alapjáraton halványan villágit. 1000-1700-as fordulaton villog,2000fölött világít rendesen és ahogy a fordulat nő egyre erősebben világit. Töltés van. Mi a szar lehet ez? Gondolom valami test hiba de hol kéne nézelődjek? A visszajelző vezeték OK azt kimértem.

Link to comment
Megosztás:

tra -> elektronyos ablak

Ha jól tudom a modellváltás utáni elektromos ablakok mind2 oldalon tanithatóak, ergó mennek a 2 végállás között kis tanítgatás után.

Naaaa egy ilyen "ujfajta" modult be lehet építeni az én leharcolt szörnyembe az utasoldalra?? Tehát maradna minden, csak ablakemelő kiszed, uj berak. Életképes elgondolás vagy megint hülyeségeket beszélek? ;)))

Ez sokunkat érdekelne.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.