warwolf Elküldve Augusztus30, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2005 Köszi szépen, így már meg van a szombati programom. Egy kicsit macera, de annyira nem vészes.Jöhet még olyan gond is, hogy ha gyári a gépedben a magnó, akkor a széthúzás után nem fog megszólalni.Szóval vagy tudod a kódot, és akkor nincs gáz, vagy 1Xűen csak nem csatizod szét.Amúgy ez a fekete "híd" a fehér kapcsolóház tetején van.A Tuning/elektromos design, ledek miegymás részben meg lehet nézni ezt a fehér kapcs.házat is.A felső felében van az a három izzó, amit keresel.Nekem ott már ledek vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve Augusztus30, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2005 nekem néha rendetlenkedik, egyelőre lehúztam így nem gáz Az lehet emiatt a relé miatt h néha alapból bekapcsol s ha kikapcsolom nem tudom újra visszakapcsolni. Vagy éppen nem reagál az etc gomb nyomogatására... Bocs,hogy ilyen későn reagálok,de 1+1/2 hétig "nyaralás" volt. Igen ettől a relétől van,de nem tuti a javítás,mert azóta nekem is újra vacakolt.Újra szétszedtem,megmozgattam egymáson az érintkező felületeket,most megint jó Meg kell nézni a kokszosodás okát is.Ezen még dolgozom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Augusztus30, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2005 esetleg nem lehet a relét kicserélni? ha nincs rajta, lemérni milyen feszt kap(kapcsoló) és a pogácsa alapján az áramot is be lehet löni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus31, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2005 Astor! Arra vigyázz, ha ki akarod cserélni a hátsóablak fűtést jelző izzót is, akkor NEM kell szétszedni a kapcs elülső részét! Ha mégis elkerülné a figyelmed, akkor vigyázz nagyon a két kis rugóval támasztott golyóra, mert az kincs!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus31, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2005 ja, és érdemes ehezz erősebb ledet tenni, mint a többihez, mert nehezebben világitja át a fényrudat. Talán kicsit OFF ez itt, lehet jobb lenne a ledes topik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus31, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2005 Én is cseréltem már az izzókat, ez a hátsóablak-fűtést jelző lámpa az egyetlen, amit nem sikerült megtalálnom, a többivel semmi gond. Másodikra más csukott szemmel is menni fog :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus31, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2005 Bizony a hátsóablak fütést jelző fényhez nincs mese, le kell venni a fekete hidat magáról a fehér házról, és ezen a hídon van ugye a két szélső izzó, amit levétel nélkül is lehet cserélni, de a középső is, amihez fiszont le kell venni. Meg lehet kisérelni szemből támadva is, de szinte tuti, hogy nem fogsz normálisan hozzáférni, illetve ott az esély, hogy elkeveredik a két golyó ill. rugó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus31, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2005 Bizony a hátsóablak fütést jelző fényhez nincs mese, le kell venni a fekete hidat magáról a fehér házról, és ezen a hídon van ugye a két szélső izzó, amit levétel nélkül is lehet cserélni, de a középső is, amihez fiszont le kell venni. Meg lehet kisérelni szemből támadva is, de szinte tuti, hogy nem fogsz normálisan hozzáférni, illetve ott az esély, hogy elkeveredik a két golyó ill. rugó. Nekem haverom egy bipoláncső darabbal cserélte ki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Augusztus31, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2005 Üdv. Cseréltetek már izzót a fűtéskapcsolóban, mert már csak az van hátra a "műszerfal rekonstrukcióból" - a BC-n és a hamutartón túlvagyok. Volt aki csak annyit mondott, hogy bonyolult- tényleg az? A hamutartót hogy lehet kivilágítani ? Én nem dohányzok, de fény mindenek felett :twisted: :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus31, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2005 Nekem haverom egy bipoláncső darabbal cserélte ki! Hát azzal nem tudok szolgálni, csak csavarhúzóm meg fogóm van ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus31, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2005 nos a hamutartót még én sem csinálétam meg, inkább becsukom ;) , de ha kibillented a fütéspanelt, akkor elméletileg hozzá kell férned, bár lehet együtt van a szivargyújtóval, akkor kicsit macerásabb. Ha viszont kicsi a kezed, akkor fellazítod a box jobb (anyós oldal) oldali részét a lábnál, akkor enged annyit, hogy beférsz és kilegózod az izzót és kicseréled. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Augusztus31, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2005 nos a hamutartót még én sem csinálétam meg, inkább becsukom ;) , de ha kibillented a fütéspanelt, akkor elméletileg hozzá kell férned, bár lehet együtt van a szivargyújtóval, akkor kicsit macerásabb. Ha viszont kicsi a kezed, akkor fellazítod a box jobb (anyós oldal) oldali részét a lábnál, akkor enged annyit, hogy beférsz és kilegózod az izzót és kicseréled. Ha afejed befér az anyós lábához, akkor kicserélheted minden szétszedés nélkül. Nekem sikerült a 180 centivel Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus31, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2005 Ha afejed befér az anyós lábához, akkor kicserélheted minden szétszedés nélkül. Nekem sikerült a 180 centivel Jó nőgyógyász lenne belőled! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve Augusztus31, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2005 Ha afejed befér az anyós lábához, akkor kicserélheted minden szétszedés nélkül Jó dolog az anyóscsere,főleg szétszedés nélkül,de akkor minek kell beférni a lába közé? ;) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Szeptember1, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2005 Jó dolog az anyóscsere,főleg szétszedés nélkül,de akkor minek kell beférni a lába közé? ;) :lol: :lol: :!: Ha bedugom a fejem, akkor nem az anyósomhoz :!: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ujjzol Elküldve Szeptember1, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2005 Ha afejed befér az anyós lábához, akkor kicserélheted minden szétszedés nélkül. Nekem sikerült a 180 centivel Én is az anyós lábaközibűl, felnyúlós módszerrel cseréltem! ;) Üdv.: ujjzol ui.: a hátsóablak-fűtés visszajelzés cseréhez meg nem kell szétszedni semmit! Vagyis a középső kapcsolót igen, de azt meg ki lehet 1 az 1ben emelni a konzolból. Van két oldalán két retesz, azt oldva kijön az egész kapcsoló. Innen az izzó cseréje adja magát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Szeptember13, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2005 Az alternátor felfogása a motorra valamilyen gumis alátéteken keresztül van megoldva. Na ez nekem kiöregedett és elég jól lötyög, ha megmozgatom. Nem is zavarna, de már elég szépen zakatol az ékszíj is. Valószínüleg nem teljesen párhuzamosak a szíjtárcsák... . Mit lehet a gumik helyett tenni, mert nem nagyon kapok ilyet (azaz ahol kaptam, irtó drága)? Gondoltam esztergáltatok valami teflon perselyeket, talán ez jó lesz. De kell ide ilyen rugalmas felfüggesztés? A kollegám dizel Astrájának, elmondása szerint, nincsen, csak simán fém a fémen van feltéve. Van-e valami ötletetek? Köszi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember13, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2005 ######tra -> elektronyos ablak Ha jól tudom a modellváltás utáni elektromos ablakok mind2 oldalon tanithatóak, ergó mennek a 2 végállás között kis tanítgatás után. Naaaa egy ilyen "ujfajta" modult be lehet építeni az én leharcolt szörnyembe az utasoldalra?? Tehát maradna minden, csak ablakemelő kiszed, uj berak. Életképes elgondolás vagy megint hülyeségeket beszélek? ;))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Szeptember13, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2005 ######tra -> elektronyos ablak Ha jól tudom a modellváltás utáni elektromos ablakok mind2 oldalon tanithatóak, ergó mennek a 2 végállás között kis tanítgatás után. Naaaa egy ilyen "ujfajta" modult be lehet építeni az én leharcolt szörnyembe az utasoldalra?? Tehát maradna minden, csak ablakemelő kiszed, uj berak. Életképes elgondolás vagy megint hülyeségeket beszélek? ;))) Gondolom van így csináldod... az alapján III. kapcsolási rajz, ha jól értelmezem az ablakemelő agya, magában a motorba, motoron van. mert elöte nincs más csak a kapcsolók.. szóval elvileg ha kicseréled egy olyan motorra, akkor okés. aki már szedte szét, az talán tud segíteni abban, hogy ez hogy is néz ki.. motorban, motoron.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Szeptember14, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2005 Tegnap történt valami a kocsival. Reggel mikor leraktam még semmi gond nem volt vele. Du. mikor inditom nem aludt el a töltés lámpa. Rögtön megmértem a töltést és az ok (14,4-15,9). Jól megtúráztattam és elaludt a lámpa. Ez után jött a fura dolog. Leállítottam a motort és gyújtás nélkül kivillant a töltés lámpa. Mire hazaértem ez a gond meg is szűnt. Ma azt figyeltem meg hogy alapjáraton halványan villágit. 1000-1700-as fordulaton villog,2000fölött világít rendesen és ahogy a fordulat nő egyre erősebben világit. Töltés van. Mi a szar lehet ez? Gondolom valami test hiba de hol kéne nézelődjek? A visszajelző vezeték OK azt kimértem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve Szeptember14, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2005 Szvsz ez fesszabályzó lesz .Mindenképpen nézesd meg szakemberrel,mert rámehet az aksid is.(valószínüleg magas fordulaton sokat tölt)Egyébbként hivatalosan 14,4V-nál semmien helyzetben nem tölthet többet.Szerintem a 15,9V eleve sok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Szeptember14, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2005 15,9re csak felugrik és szépen esik vissza. Arról nem is beszélve hogy mióte ez a generátor rákerült azóta ezek az értékek vannak, és eddig nem volt baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve Szeptember14, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2005 Hát nem tudom,amiket írtam álltalános dolgok,fordulatszámal együtt változó vezeték kontakthiba meg elég ritka dolog. Túltöltésnél az aksi teteje nedves szokott lenni,mert a szellőzőfuratokon nyomja ki a bugyborékoló savat - ezt is megnézheted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Szeptember14, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2005 Száraz az akksi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Szeptember14, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2005 tra -> elektronyos ablak Ha jól tudom a modellváltás utáni elektromos ablakok mind2 oldalon tanithatóak, ergó mennek a 2 végállás között kis tanítgatás után. Naaaa egy ilyen "ujfajta" modult be lehet építeni az én leharcolt szörnyembe az utasoldalra?? Tehát maradna minden, csak ablakemelő kiszed, uj berak. Életképes elgondolás vagy megint hülyeségeket beszélek? ;))) Ez sokunkat érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts