zotya975 Elküldve November22, 2019 Elküldve November22, 2019 On 2019. 11. 21. at 19:21, AlphaDog írta: Igazából az a probléma, hogy az intervallumos relé 31b lábát be kellene kötnöm a biztosíték táblába. Viszont az én autómban lévő ablaktörlő reléjén nincs is olyan láb, és helye sincs a táblában. A leírás szerint az volna a cél (a vissza alakíthatóság szempontjából), hogy a régi relét kiveszed, és bizonyos lábakat bekötsz a helyére (kábel egyik végén anya saru, másik végén apa saru, és ugye az egyik vége a táblába megy, a másik vége az új relére). szerk.: Ha az intervallumos relének a 31b lábát bekötöm a tábla 53c helyére (alapból üresen maradna), akkor működik minden funkció, csak ha egyes fokozatba kapcsolom az első ablaktörlőt, akkor elindul a hátsó is, illetve az intervallumos állítás is a hátsóra lesz érvényes. Ha vágnám a kapcsolási rajzokat, biztos lenne valami megoldás... Expand Na és ha nem dugnád rá közvetlenül a táblára relét habnem kiemelnéd? csinálsz 3-4-5 centis vezetékeket, apa-anya sarukkal, azzal toldod be a relét a táblába, akkor ott marad szabadon a 31 B láb, oda kötöd ahová akarod. Amúgy milyen relé, tudod a számát?
Róóóbi Elküldve November22, 2019 Elküldve November22, 2019 On 2019. 11. 22. at 13:46, AlphaDog írta: Nekem B Omega fűtőlapjai vannak befaragva a Recarokba, ha a gyári kábelezés bent van (két csati a kapcsolóknak -a zöld a vezető oldali-, illetve a két csati a fűtőlapnak) akkor szerintem nem olyan nagy meló. Nekem a fűtőlap is 2 vezetékes és a csati is, úgyhogy azt simán be lehet kötni. Nem kell relé, biztosítékot sem tettem be (nincs is helye a táblában), maga a fűtés úgy működik, hogy bekapcsolod, és onnantól azt játssza, hogy felfűt, lehűl, felfűt, lehűl, anélkül, hogy kapcsolgatnád. A nagyobb szopás szerintem magát a fűtőlapokat berakni az ülésekbe. Expand Kibontottam mindent, csak fűtőlapom nincs. Omegákban sem találtam. A gyári ülésemnek meg UV károsult a szivacsa (lassan porlik), nem biztos hogy én azt meg akarom bontani..
AlphaDog Elküldve November22, 2019 Elküldve November22, 2019 On 2019. 11. 22. at 19:08, Róóóbi írta: Kibontottam mindent, csak fűtőlapom nincs. Omegákban sem találtam. A gyári ülésemnek meg UV károsult a szivacsa (lassan porlik), nem biztos hogy én azt meg akarom bontani.. Expand Nekem az előző gazdája így csinálta meg, de én áthúzattam: Kép1 Kép2 Kép3 és ilyen lett. Bocsi mindenkitől, de nagyon hektikusan működik nekem az oldal, random enged csak hozzászólni. Az ablaktörlő kérdés megoldódott egyébként.
Róóóbi Elküldve November22, 2019 Elküldve November22, 2019 On 2019. 11. 22. at 20:16, AlphaDog írta: Nekem az előző gazdája így csinálta meg, de én áthúzattam: Kép1 Kép2 Kép3 és ilyen lett. Bocsi mindenkitől, de nagyon hektikusan működik nekem az oldal, random enged csak hozzászólni. Az ablaktörlő kérdés megoldódott egyébként. Expand Vagány. Na nekem meg alap de műplüss ülésem van... Hogyan? Ha nem gond megosztod? Egy enyhe hétvégén össze akarom lapátolni. Már az ablaktörlőt.
AlphaDog Elküldve November22, 2019 Elküldve November22, 2019 On 2019. 11. 22. at 21:13, Róóóbi írta: Vagány. Na nekem meg alap de műplüss ülésem van... Hogyan? Ha nem gond megosztod? Egy enyhe hétvégén össze akarom lapátolni. Már az ablaktörlőt. Expand Hétvégén csinálok egy leírást képekkel és átdobom. A probléma egyébként egyszerűen én voltam, külön van reléje a hátsó ablaktörlőnek meg az elsőnek, persze, hogy a hátsót vettem ki először..
Róóóbi Elküldve November23, 2019 Elküldve November23, 2019 On 2019. 11. 22. at 21:37, AlphaDog írta: Hétvégén csinálok egy leírást képekkel és átdobom. A probléma egyébként egyszerűen én voltam, külön van reléje a hátsó ablaktörlőnek meg az elsőnek, persze, hogy a hátsót vettem ki először.. Expand Ó, naonjó. Én a karral szopattam magamat. Volt egy BC-s karom, 5 ajtósra vagy kombira. Na, hoztam egy BC nélkülit. Aha, szedánról, lehetett egyet csinálni a kettőből...
Tiu Elküldve November23, 2019 Elküldve November23, 2019 On 2019. 11. 22. at 21:13, Róóóbi írta: Vagány. Na nekem meg alap de műplüss ülésem van... Hogyan? Ha nem gond megosztod? Egy enyhe hétvégén össze akarom lapátolni. Már az ablaktörlőt. Expand On 2019. 11. 22. at 21:37, AlphaDog írta: Hétvégén csinálok egy leírást képekkel és átdobom. A probléma egyébként egyszerűen én voltam, külön van reléje a hátsó ablaktörlőnek meg az elsőnek, persze, hogy a hátsót vettem ki először.. Expand Jó lesz a leírás, mert arra emlékszem már csak, hogy a régi relét kell kicserélni az intervallumosra (kihúz-bedug), és valamelyik (na ezt nem tudom már) albaktörlő kapcsolóra menő vezetéket kell elvágni és a végeit összeforrasztani a karon levő poti egyik ill. másik madzagjával. Elég hamar megoldható, ha megvan hozzá minden.
AlphaDog Elküldve November23, 2019 Elküldve November23, 2019 On 2019. 11. 23. at 3:36, Róóóbi írta: Ó, naonjó. Én a karral szopattam magamat. Volt egy BC-s karom, 5 ajtósra vagy kombira. Na, hoztam egy BC nélkülit. Aha, szedánról, lehetett egyet csinálni a kettőből... Expand On 2019. 11. 23. at 12:06, Tiu írta: Jó lesz a leírás, mert arra emlékszem már csak, hogy a régi relét kell kicserélni az intervallumosra (kihúz-bedug), és valamelyik (na ezt nem tudom már) albaktörlő kapcsolóra menő vezetéket kell elvágni és a végeit összeforrasztani a karon levő poti egyik ill. másik madzagjával. Elég hamar megoldható, ha megvan hozzá minden. Expand Elkészült a leírás, elvileg innen le tudjátok tölteni. 4
tuskes Elküldve November24, 2019 Elküldve November24, 2019 On 2019. 11. 23. at 21:23, AlphaDog írta: Elkészült a leírás, elvileg innen le tudjátok tölteni. Expand Köszönjük a nép nevében!
Isti78 Elküldve November26, 2019 Elküldve November26, 2019 Sziasztok! Szeretném kérdezni, hogy esetleg valakinek nincs-e Silicon márkájú F Astra jobb hátsó ajtózár motorja. Nem találok egyszerűen sehol sem. A kocsi sedan 1.4i és 1995-ös. Egy internetes képen sem látok ilyent. A megkérdezettek utángyártottnak mondták, szerintem is. Köszönöm.
Garos Elküldve December5, 2019 Elküldve December5, 2019 Valaki tudja hogy a töltés vissza jelző lámpa miért parazslik ha a generátor és az akksi is vadta új.?
Stevy Elküldve December5, 2019 Elküldve December5, 2019 On 2019. 12. 05. at 20:46, Garos írta: Valaki tudja hogy a töltés vissza jelző lámpa miért parazslik ha a generátor és az akksi is vadta új.? Expand Akksira esetleg tölts rá, nézd meg jól felvan e töltve. Döglődő akkunál, sok fogyasztóval nálam is halványan világított már sötétben.
zotya975 Elküldve December6, 2019 Elküldve December6, 2019 On 2019. 12. 05. at 20:46, Garos írta: Valaki tudja hogy a töltés vissza jelző lámpa miért parazslik ha a generátor és az akksi is vadta új.? Expand On 2019. 12. 05. at 21:16, Stevy írta: Akksira esetleg tölts rá, nézd meg jól felvan e töltve. Döglődő akkunál, sok fogyasztóval nálam is halványan világított már sötétben. Expand Át lehet nézni a generátor-aku közötti kábeleket, kötéseket is.
Garos Elküldve December6, 2019 Elküldve December6, 2019 Ki cseréltem teljesen a test kábelt az egészet a töltő kábel is csere és még is parazslik gázt nyomok el tűnik.
zotya975 Elküldve December6, 2019 Elküldve December6, 2019 On 2019. 12. 06. at 4:08, Garos írta: Ki cseréltem teljesen a test kábelt az egészet a töltő kábel is csere és még is parazslik gázt nyomok el tűnik. Expand Ki kellene mérni a feszültséget közvetlenül a generátornál és az akkunál is, illetve megnézni hogy gázadásra változik-e mert ugye nem szabadna. Esetleg ha van rá mód indítás közben is nézni hogyan változik.
Garos Elküldve December6, 2019 Elküldve December6, 2019 Túl sokat tölt a műszerek szerint ilyenkor mit tudok csinálni.?
zotya975 Elküldve December6, 2019 Elküldve December6, 2019 On 2019. 12. 06. at 17:24, Garos írta: Túl sokat tölt a műszerek szerint ilyenkor mit tudok csinálni.? Expand Ki kellene szerintem a fesz szabályzót a generátorban, az felel a megfelelő töltési feszültségért. Mennyit mértél? Milyen generátor?
Garos Elküldve December6, 2019 Elküldve December6, 2019 (edited) Bosch generátor és most hoztam el a szerelőtől az autót és közölte hogy nem tudják meg csinálni,ha fogyasztókat rá kapcsolom akkor 12.5 13.4 ha nincs semmi be kapcsolva akkor 14.5 14.7 között ugrál és világít a töltés vissza jelző ha gázt adók akkor halványabb. Módosítva December6, 2019 : Garos
zotya975 Elküldve December7, 2019 Elküldve December7, 2019 On 2019. 12. 06. at 18:22, Garos írta: Bosch generátor és most hoztam el a szerelőtől az autót és közölte hogy nem tudják meg csinálni,ha fogyasztókat rá kapcsolom akkor 12.5 13.4 ha nincs semmi be kapcsolva akkor 14.5 14.7 között ugrál és világít a töltés vissza jelző ha gázt adók akkor halványabb. Expand Bosch generátornál a hivatalos töltés 14Volt, szóval a 14.5-14.7 még nem olyan rengeteg, nekem ennyi fogyasztó nélkül Delco Remy generátornál: Amúgy is van pontatlansága a multimétereknek, meg az egyéb mérőműszereknek is. Ugrálni viszont nem szabadna neki. Bosch generátornál viszonylag könnyű a fesz szabályzó csere, mert a hátuljára van felcsavarozva.
Garos Elküldve December7, 2019 Elküldve December7, 2019 (edited) Most lett felújítva a generátor most 13,8 a generátor töltése akkumulátorrol mérve 14.4 tehát töltés van nem ugrál mostmár de viszont a töltés vissza jelző lámpa meg mindig parazslik. Esetleg nincs véletlenül töltés vissza jelző relé opel f Astra-ba C16Nz motorkóddal? Módosítva December7, 2019 : Garos
Tiu Elküldve December7, 2019 Elküldve December7, 2019 On 2019. 12. 07. at 21:36, Garos írta: Most lett felújítva a generátor most 13,8 a generátor töltése akkumulátorrol mérve 14.4 tehát töltés van nem ugrál mostmár de viszont a töltés vissza jelző lámpa meg mindig parazslik. Esetleg nincs véletlenül töltés vissza jelző relé opel f Astra-ba C16Nz motorkóddal? Expand Ilyen akkor fordulhat elő, ha a csillagpont érintkezése rossz. Aztán, hogy ez a Bosch generátornál javítható-e nem tudom, de egy másik típusnál javítható volt.
Garos Elküldve December8, 2019 Elküldve December8, 2019 Hát én szerintem nem mert 2 hetet volt autóvillamossági szerelőnel és nem tudta meg csinálni hiába cserélte ki a fesszabalyzot és a dioda sort ha tök más a Baja akkor vennem kell egy ujj generátort.
zotya975 Elküldve December8, 2019 Elküldve December8, 2019 On 2019. 12. 07. at 21:36, Garos írta: Most lett felújítva a generátor most 13,8 a generátor töltése akkumulátorrol mérve 14.4 tehát töltés van nem ugrál mostmár de viszont a töltés vissza jelző lámpa meg mindig parazslik. Esetleg nincs véletlenül töltés vissza jelző relé opel f Astra-ba C16Nz motorkóddal? Expand Nincs töltés visszajelző relé. A generátor, az akku a visszajelző izzó is fixen össze van kötve. ( pontosabban csak a gyujtáskapcsoló van az izzó, és az akku között.)A visszajelző izzó felel a gerjesztésért is, tehát ezen keresztül kapja a generátor a gerjesztő feszültséget, ezért világít gyujtáson, majd miután elindítod a motort és elkezd tölteni elalszik. Ha parázslik az azt jelenti hogy vagy kevesebb vagy több a töltés mint kellene így pár volt fesz jelen van rajta ez elég az izzónak a parázsláshoz. Általában kábel-csatlakozó hiba okozza a generátor és az akku közötti fesz esést. Vagy maga a generátor nem tölt rendesen.
Tiu Elküldve December8, 2019 Elküldve December8, 2019 On 2019. 12. 08. at 5:51, Garos írta: Hát én szerintem nem mert 2 hetet volt autóvillamossági szerelőnel és nem tudta meg csinálni hiába cserélte ki a fesszabalyzot és a dioda sort ha tök más a Baja akkor vennem kell egy ujj generátort. Expand Ezt a hibát szokták nem megtalálni a kedves szerelő urak. Ha minden ki van cserélve és nem jó, akkor ez még lehet. Persze volt már olyan is, hogy valamiből 3db új is rossz volt. Mondjuk ebből használt generátort lehet kapni 5-10e Ft-ért és átrakva az új cuccokat, már kész is.
Garos Elküldve December14, 2019 Elküldve December14, 2019 Most rendeltem egy vadonatúj generátort 45ezerért opel f Astra C16Nz be nincs feszültség szabályzó relé?
Recommended Posts