Róóóbi Elküldve November10, 2019 Megoszt Elküldve November10, 2019 1 óra, Mirr_Murr írta: Köszi a segítséget! Hát szép halál lesz kiszedni, de majd a szervízkönyvben megnézem hogy jön ki. Van is nem messze egy srác aki f astrát bont meg az egyik kollégám is csak f astrában utazik. Hány fajta van a jeladóból? Na meg ha használtan veszek hogy tudom tesztelni mielőtt megveszem vagy beépítem. Szerintem szopni fogok.... Kormányoszlop műanyagjait meg az órakeretet kell kivenni, összesen valami 7 vagy 9 csavar, meg az óra. Annak a spirálját mögé nyúlva a lemezt benyomva le lehet húzni, kb az egyetlen nehezebb része a kivételnek. Meg van két nagy csati benne de az könnyen lejön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaciFót Elküldve November12, 2019 Megoszt Elküldve November12, 2019 Sziasztok. Volt itt téma màr,de sajna nem tudom megnyitni. Szükségem lenne egy 1.7d corsa B elektromos kapcsolási rajzra mert a kábel köteg megégett a motortérben és újat kellene csinálnom!!! Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve November12, 2019 Megoszt Elküldve November12, 2019 On 2019. 11. 10. at 20:31, Mirr_Murr írta: Köszi a segítséget! Hát szép halál lesz kiszedni, de majd a szervízkönyvben megnézem hogy jön ki. Van is nem messze egy srác aki f astrát bont meg az egyik kollégám is csak f astrában utazik. Hány fajta van a jeladóból? Na meg ha használtan veszek hogy tudom tesztelni mielőtt megveszem vagy beépítem. Szerintem szopni fogok.... Ha már kint az óra érdemes kicserélni az izzókat is benne, mert tuti összerakás után pár nappal kiég valamelyik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November12, 2019 Megoszt Elküldve November12, 2019 1 órával ezelőtt, free0228 írta: Ha már kint az óra érdemes kicserélni az izzókat is benne, mert tuti összerakás után pár nappal kiég valamelyik! Vagy be kell ledezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mirr_Murr Elküldve November15, 2019 Megoszt Elküldve November15, 2019 Folyamatban van a dolog. Ilyen takony időben anyámnak se szedem szét. Mondjuk ha fűtött garázsom lenne.... Az a gyanúm ebből tavaszig nem lesz semmi . Többet nem eszik a kocsi miatta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mirr_Murr Elküldve November15, 2019 Megoszt Elküldve November15, 2019 On 2019. 11. 12. at 12:00, LaciFót írta: Sziasztok. Volt itt téma màr,de sajna nem tudom megnyitni. Szükségem lenne egy 1.7d corsa B elektromos kapcsolási rajzra mert a kábel köteg megégett a motortérben és újat kellene csinálnom!!! Köszönöm https://elektrotanya.com/content/opel-corsa-b-javitasi-utmutato Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mirr_Murr Elküldve November15, 2019 Megoszt Elküldve November15, 2019 Sok mindent feldobál de le lehet szedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mirr_Murr Elküldve November15, 2019 Megoszt Elküldve November15, 2019 3 perce, Mirr_Murr írta: Sok mindent feldobál de le lehet szedni. Bocs. Az corsa c volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November15, 2019 Megoszt Elküldve November15, 2019 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy ujj aksi van a kocsiban és tegnap le merült,ki derült hogy a generátor nem töltötte, viszont most raktam bele másik generátort meg mertem tölt rendesen de a töltés vissza jelző halványan világít indítás után és menet közben sem tűnik el esetleg valami ötlet hogy mitől lehet ez. C16Nz Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2019 Megoszt Elküldve November15, 2019 29 perce, Garos írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy ujj aksi van a kocsiban és tegnap le merült,ki derült hogy a generátor nem töltötte, viszont most raktam bele másik generátort meg mertem tölt rendesen de a töltés vissza jelző halványan világít indítás után és menet közben sem tűnik el esetleg valami ötlet hogy mitől lehet ez. C16Nz Üdv, nézd át a generátor, aku közötti kábeleket, csavarkötéseket. Ha van multimétered, járó motornál nézd meg hogy ugyanakkora feszültség van-e a generátornál és az akkunál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November15, 2019 Megoszt Elküldve November15, 2019 (edited) Ugyan akkora feszültség van a kettő között kabeleken nem láttam sérülést csavaroknal is minden rendben meg vannak húzva semmi gyanús dolgott nem láttam náluk se.De a vissza jelző lámpa meg mindig világít halványan és vibral.Sőt a generátor-nal kicsit nagyobb is. Módosítva November15, 2019 : Garos Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November15, 2019 Megoszt Elküldve November15, 2019 1 óra, Garos írta: Ugyan akkora feszültség van a kettő között kabeleken nem láttam sérülést csavaroknal is minden rendben meg vannak húzva semmi gyanús dolgott nem láttam náluk se.De a vissza jelző lámpa meg mindig világít halványan és vibral.Sőt a generátor-nal kicsit nagyobb is. Na és a feszültség amikor mérted nem ugrált? A visszajelző izzó felel a gerjesztésért ezért nagyobb is mint a többi izzó a műszerfalban. Mennyivel nagyobb a fesz a generátornál? Ugyanannyit kellene mérned mint az akkunál max pár tized eltérés lehet a vezetékek, kötések ellenállásból adódóan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November16, 2019 Megoszt Elküldve November16, 2019 (edited) 16 órája, zotya975 írta: Ha jár a motor és úgy merem akkor 14.2 14.6 között ugrál és a vissza jelző is vibral mint mondtam és most jelen esetben alig világít. Módosítva November16, 2019 : Garos Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November16, 2019 Megoszt Elküldve November16, 2019 3 órája, Garos írta: A generátor amit beraktál az biztos jó volt? Feszültség ugrálás diódahíd vagy fesz szabályzó probléma szokott lenni. Alapból ugye úgy működik, hogy mondjuk az akku 12.6 Voltos, indítózáskor leesik valamennyire a fesz, majd amikor elkezd tölteni felmegy 13-14Voltra, ez már generátor függő, de a fesz stabil, nem változik csak akkor ha bekapcsolsz valami fogyasztót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November16, 2019 Megoszt Elküldve November16, 2019 Ma ki cseréltem a dioda sort és mikor be raktam rá akkartam rakni az aksira a sarut nagyon szikrazott és egyszer csak a generátor füstölt mi lehet a baj vele.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2019 Megoszt Elküldve November17, 2019 10 órája, Garos írta: Ma ki cseréltem a dioda sort és mikor be raktam rá akkartam rakni az aksira a sarut nagyon szikrazott és egyszer csak a generátor füstölt mi lehet a baj vele.? A generátorban elég közel van egymáshoz a két pólus, sokszor csak vékony alátétek és a csavarokon kis szigetelő csövek választják el egymástól a kettőt. Valamelyik szigetelő valahol kimaradt, vagy megsérült. Itt nincs biztosíték, az akku-generátor között közvetlen direkt kapcsolat van, így zárlatnál kábel-generátor füstül vagy az akku megy tönkre. Milyen márkájú generátor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November17, 2019 Megoszt Elküldve November17, 2019 Valaki hozott már össze utólagos ülésfűtést? Maguk a kapcsolók, azok foglalata (meg a takaró a kézifékkar alatt), ülés alatti kábelek, egészen az A oszlop tövéig gyáriak, úgy bontottam ki. Ahogy nézegettem, nem relézett fogyasztók, itt lestem egy kicsit... Szóval valami normálisabb aliekszpresszes fűtőpaddal össze lehet-e hozni, vagy maradjon a polcon dísznek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve November17, 2019 Megoszt Elküldve November17, 2019 Zotya975 nem tudom meg mondani milyen fajta azt tudom hogy f Astra-ba való de szerintem ez a füstölés tuti ki nyirta mert 12.4 a töltése és világít a lámpa erősen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2019 Megoszt Elküldve November17, 2019 2 órája, Garos írta: Zotya975 nem tudom meg mondani milyen fajta azt tudom hogy f Astra-ba való de szerintem ez a füstölés tuti ki nyirta mert 12.4 a töltése és világít a lámpa erősen. Hát a leggyakoribb a Bosch és a Delco Remy. Az előbbinél nem kell szétszedni a fesz szabályzó és a diódahíd cseréhez mert a hátuljára van szerelve az utóbbinál viszont a belső részére így azt teljesen szét kellett szerelned ha ilyened van. Hát szét kell szedni újból és ellenőrizni hogy jól lett-e összerakva, illetve hogy mi füstölt el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AlphaDog Elküldve November21, 2019 Megoszt Elküldve November21, 2019 Sziasztok Egy kis segítségre lenne szükségem. Valaki kötött már be F Astrába, Omega B intervallumos ablaktörlőkart? Egy, itt a fórumon talált bekötés (igaz G Astrához) alapján kezdtem el csinálni, egy kábelnek viszont a helye hiányzik a biztosíték táblában, így nem is lett valami fényes a végeredmény. Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November21, 2019 Megoszt Elküldve November21, 2019 19 perce, AlphaDog írta: Sziasztok Egy kis segítségre lenne szükségem. Valaki kötött már be F Astrába, Omega B intervallumos ablaktörlőkart? Egy, itt a fórumon talált bekötés (igaz G Astrához) alapján kezdtem el csinálni, egy kábelnek viszont a helye hiányzik a biztosíték táblában, így nem is lett valami fényes a végeredmény. Köszi előre is! Két éve erre gyúrok, kar és relé már van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November21, 2019 Megoszt Elküldve November21, 2019 18 perce, AlphaDog írta: Sziasztok Egy kis segítségre lenne szükségem. Valaki kötött már be F Astrába, Omega B intervallumos ablaktörlőkart? Egy, itt a fórumon talált bekötés (igaz G Astrához) alapján kezdtem el csinálni, egy kábelnek viszont a helye hiányzik a biztosíték táblában, így nem is lett valami fényes a végeredmény. Köszi előre is! Igazából nem, mert mire összejött minden alkatrész eladtam az autót. De az ablaktörlőnek alapból van biztosítékkal védett tápja, azt nem tudod-akarod felhasználni hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AlphaDog Elküldve November21, 2019 Megoszt Elküldve November21, 2019 (edited) 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Igazából nem, mert mire összejött minden alkatrész eladtam az autót. De az ablaktörlőnek alapból van biztosítékkal védett tápja, azt nem tudod-akarod felhasználni hozzá? Igazából az a probléma, hogy az intervallumos relé 31b lábát be kellene kötnöm a biztosíték táblába. Viszont az én autómban lévő ablaktörlő reléjén nincs is olyan láb, és helye sincs a táblában. A leírás szerint az volna a cél (a vissza alakíthatóság szempontjából), hogy a régi relét kiveszed, és bizonyos lábakat bekötsz a helyére (kábel egyik végén anya saru, másik végén apa saru, és ugye az egyik vége a táblába megy, a másik vége az új relére). szerk.: Ha az intervallumos relének a 31b lábát bekötöm a tábla 53c helyére (alapból üresen maradna), akkor működik minden funkció, csak ha egyes fokozatba kapcsolom az első ablaktörlőt, akkor elindul a hátsó is, illetve az intervallumos állítás is a hátsóra lesz érvényes. Ha vágnám a kapcsolási rajzokat, biztos lenne valami megoldás... Módosítva November21, 2019 : AlphaDog Link to comment Megosztás: More sharing options...
AlphaDog Elküldve November21, 2019 Megoszt Elküldve November21, 2019 1 óra, Róóóbi írta: Két éve erre gyúrok, kar és relé már van... Egy ideje én is készültem rá, be is szereztem mindent, neki is ugrottam, szépen ment is a dolog...aztán problémába ütköztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AlphaDog Elküldve November22, 2019 Megoszt Elküldve November22, 2019 On 2019. 11. 17. at 8:41, Róóóbi írta: Valaki hozott már össze utólagos ülésfűtést? Maguk a kapcsolók, azok foglalata (meg a takaró a kézifékkar alatt), ülés alatti kábelek, egészen az A oszlop tövéig gyáriak, úgy bontottam ki. Ahogy nézegettem, nem relézett fogyasztók, itt lestem egy kicsit... Szóval valami normálisabb aliekszpresszes fűtőpaddal össze lehet-e hozni, vagy maradjon a polcon dísznek? Nekem B Omega fűtőlapjai vannak befaragva a Recarokba, ha a gyári kábelezés bent van (két csati a kapcsolóknak -a zöld a vezető oldali-, illetve a két csati a fűtőlapnak) akkor szerintem nem olyan nagy meló. Nekem a fűtőlap is 2 vezetékes és a csati is, úgyhogy azt simán be lehet kötni. Nem kell relé, biztosítékot sem tettem be (nincs is helye a táblában), maga a fűtés úgy működik, hogy bekapcsolod, és onnantól azt játssza, hogy felfűt, lehűl, felfűt, lehűl, anélkül, hogy kapcsolgatnád. A nagyobb szopás szerintem magát a fűtőlapokat berakni az ülésekbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts