zotya975 Elküldve Október8, 2018 Megoszt Elküldve Október8, 2018 2 perce, nyemi írta: Elméletileg igen, de elé van bekötve még a kartergáz , tankszellőztetés, EGR szelep is (bár nekem nincs) és ezek is adnak járulékos levegőt . Azt meg, hogy 100km/ó folyamatos menet közben, hogy milyen állapotban van nem tudom, de szerintem akkor teljesen le kéne zárnia. Amúgy megtudtam még pár fontos dolgot még az alapjárati motorról. Tápfeszültsége: 7,5Volt- tól 12Volt-ig. így az áram intervallum amin még működik egy 50Ω tekercselés ellenállásnál (legrosszabb eset) 150mA-tól 240mA-ig ! Használható ellenállás érték: 50Ω-tól 65Ω-ig! 50Ω alatt hibás a motor akkor is ha új!!! (12Volt/65Ω =185mA 12V*0,18A=2,2Watt___12Volt/50Ω =240mA 12V*0,24A=2,88Watt ebből látni hogy a 34993-as dríver integrált áramkör komoly teljesítményt kezel , és csak kis hűtőborda van rajta lehet ez a baj). Mozgató erő: 8Nevton 80dkg meg kel hogy emeljen!(gyorsaság miatt fontos ez) Korosabb motornál ha forgó rész mágnese gyengül , rossz minőségű újnál meg eleve gyenge ez is probléma lehet. Teljes mozgási intervallum :10,4mm-ter 256 lépés , a felfekvő felület -kúp vége közötti méret: Teljesen behúzva:22mm Maximális nyitás így :32,4mm-ter . Egy Ecu reset után ha 0- vagy 256 indul rendszer mindenképp valamelyik véghelyzetből kell indítani az alapjárati motort mert az ECU mindent elfelejt. Ez a érték elgondolkoztatott, hogy lehet nem is lezárással kell alaphelyzetbe állítani alapjárati motort hanem teljes nyitással. Holnap kipróbálom. Valóban be van kötve a kartergáz visszavezetés, de a vastag cső ( nálam) a pillangószelep fölé megy, tehát nem játszik, a vékonyabbik igaz a pillangószelep alá, de ez 99% ban el van tömödve . Annyira be szokott dugulni hogy 2-3 as csigafúróval kézzel pörgetve lehet csak kiszedni a lyukból a trutyit. Nemsokára elkezdődik az átépítés, úgy vettem észre hogy az alapjárati probléma leginkább a központi injektoros motorokat érinti, kíváncsi leszek az SE ( mondjuk ECU is lesz cserélve) produkálja-e ezt a hibát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 Üdv. Kicseréltem a mágneskapcsolót az önindítón de csak kattog. Most a gyújtáskapcyolónál matatok sikertelenűl. Valaki el tudná magyarázni hogy itt mi tud megpusztulni? És hogy lehet irvosolni? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 2 órája, ihbastra írta: Üdv. Kicseréltem a mágneskapcsolót az önindítón de csak kattog. Most a gyújtáskapcyolónál matatok sikertelenűl. Valaki el tudná magyarázni hogy itt mi tud megpusztulni? És hogy lehet irvosolni? Köszi Ugye a gyujtáskapcsoló áll a mechanikus részből ahol a kulcsot elfordítod ( zárbetét, kormányzár) és az elektromos részből ahol a konkrét gyujtás adás, majd továbbfordítva az indítózás történik. Lent a mechanikus rész, középen az elektromos felül pedig a csatija a 4 k( vagy 5 ) kábellel: Feltételezem azt észrevetted volna hogy nem tudod fordítani a kulcsot, így gondolom a mechanikus rész jó, és az elektromos a rossz. Ugye a vastag piros szálon jön az akkutól a direkt táp, a vékony feketéken megy tovább mindenhez a kapcsolt táp ( amikor gyujtást adsz, Ecu, pumpa ésatöbbi) és a fekete-pirosan illene menni az indítómotorhoz a tápnak. Ezt kellene ellenőrizni, hogy itt megvan-e az akkufesz amikor indítózol: Rajzot ha akarsz nézni: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0100.jpg Érdemes még végignézni az akku-önindító közötti kábeleket, kötéseket, a testkábelt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 (edited) üdv Urak! Orbitálisan nagy problémával küzdök. F astra C14se motorral. Ha olyanja van, akkor pici gázzal gyorsításnál elkezd rángatni, bedobja a pech engine lámpát. Utána pedig megy mint a távirat. A hiba kivillogtatva a 63 hibakód. Ezt olvastam ugyis, hogy beszívott levegő váltó mágnes szelep. Illetve találtam egy másik leírást is, miszerint Amplifier control signal, cylinders 2 and 3 (Direct Ignition System (DIS)) ez a DIS kockára utal. Halvány lila gőzöm sincs h merre induljak el. Azt tudom h az első értelmezés szerint olyan váltó mágnes szelep nincs a kocsiban. Alkatrészeket nem szeretnék feleslegesen cserélni. Annyit még hozzá tennék, hogy lehúztam az alapjárati motor csatiját, és úgy nem sikerült a hibát elő idézni. Javítok. Lehuzott alapjarati csatival is elojott a hiba. Inkább azt mondanám hogy üzem meleg motornál már nem csinálja. Hidegen a jellemzőbb. Köszönettel: Petya! :D Módosítva Október10, 2018 : m_petya Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyemi Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 (edited) On 2018. 10. 08. at 18:40, zotya975 írta: Valóban be van kötve a kartergáz visszavezetés, de a vastag cső ( nálam) a pillangószelep fölé megy, tehát nem játszik, a vékonyabbik igaz a pillangószelep alá, de ez 99% ban el van tömödve . Annyira be szokott dugulni hogy 2-3 as csigafúróval kézzel pörgetve lehet csak kiszedni a lyukból a trutyit. Nemsokára elkezdődik az átépítés, úgy vettem észre hogy az alapjárati probléma leginkább a központi injektoros motorokat érinti, kíváncsi leszek az SE ( mondjuk ECU is lesz cserélve) produkálja-e ezt a hibát. Hát nem tudom. Mert találkoztam egy régi autó szerelő technikus haverommal és ő elmagyarázta hogy is van ez . A lényeg hogy az Opel Astra-nál csak 204 lépést mozog a motor teljes bezárástól(0)----nyitásig (204)ezt rendes működés közben tudja ezért nem is ad több impulzust a alapjárati motornak akkor se ha teljesen kinyitja. De amikor a "balga" felhasználó csekk lámpa villogtatásra adja fejét és bekapcsolja evvel az alapjárati motor teszt üzemét is , amiben már 0 tól-255 ig impulzusokat ad az ECU az alapjárati motornak (ezt szoftver hiba tán(?)). Evvel aztán eltapsoljuk a "0" a teljes lezárástól , akkor kialakulhat olyan, hogy : 50 teljes lezárás............0...................154 teljes kinyitás és akkor ha a betanult érték mondjuk 37 az akkor két helyen található meg a teljes szabályzási ciklusban , egyszer a nulla előtt és után is. Ez úgy megzavarja ECU-t , ha alapjáratra kell állni akkor nem a jó 37-re ugrik(0 előttire) hanem a rossz 37-re (0 utánira ), és ekkor énekel a magas fordulaton az alapjárat. Azt mondta:"-Úgy kell beállítani ahogy a szemvíz könyvbe le van írva. Aksisaru le---alapjárati motor ki--28milire beállítani- alapjárati motor be---Aksisaru vissza --- majd indítani és fényszóróval fűtő ventilátorral beterhelni a járó motort, hogy ezt az értéket tanulja meg. Annak alapjáratnak jónak kell lenni ha mással nincs baj" Mit szóltok hozzá ennyi lenne csak tényleg a baj , valaki próbálta már ez beállítási módot? Módosítva Október10, 2018 : nyemi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 A 28 milit mitől méred ? KÉP Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajos12 Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 Erre én is kíváncsi vagyok nyemi ! megfogom próbálni, csak annyi, hogy a 28 mm-t honnan méred? (Előttem lévő is kérdezte) Illetve, csak simán tekerem az alapjárati motor kúpos részét? Kilehet tekereni teljesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 6 órája, nyemi írta: Hát nem tudom. Mert találkoztam egy régi autó szerelő technikus haverommal és ő elmagyarázta hogy is van ez . A lényeg hogy az Opel Astra-nál csak 204 lépést mozog a motor teljes bezárástól(0)----nyitásig (204)ezt rendes működés közben tudja ezért nem is ad több impulzust a alapjárati motornak akkor se ha teljesen kinyitja. De amikor a "balga" felhasználó csekk lámpa villogtatásra adja fejét és bekapcsolja evvel az alapjárati motor teszt üzemét is , amiben már 0 tól-255 ig impulzusokat ad az ECU az alapjárati motornak (ezt szoftver hiba tán(?)). Evvel aztán eltapsoljuk a "0" a teljes lezárástól , akkor kialakulhat olyan, hogy : 50 teljes lezárás............0...................154 teljes kinyitás és akkor ha a betanult érték mondjuk 37 az akkor két helyen található meg a teljes szabályzási ciklusban , egyszer a nulla előtt és után is. Ez úgy megzavarja ECU-t , ha alapjáratra kell állni akkor nem a jó 37-re ugrik(0 előttire) hanem a rossz 37-re (0 utánira ), és ekkor énekel a magas fordulaton az alapjárat. Azt mondta:"-Úgy kell beállítani ahogy a szemvíz könyvbe le van írva. Aksisaru le---alapjárati motor ki--28milire beállítani- alapjárati motor be---Aksisaru vissza --- majd indítani és fényszóróval fűtő ventilátorral beterhelni a járó motort, hogy ezt az értéket tanulja meg. Annak alapjáratnak jónak kell lenni ha mással nincs baj" Mit szóltok hozzá ennyi lenne csak tényleg a baj , valaki próbálta már ez beállítási módot? Na jó de a villogtatás már a 91-es Hogyan Csináld könyvben is benne van, akkor még nem volt más diagnosztikai lehetőség, nem volt mit rádugni a kocsira a szervizek egy kulcsot használtak amiben bent volt az áthidalás. Alapból így csinálták tehát bele kellett kalkulálniuk, hogy közben az alapjárati elállítódik. Sőt, ugye gyujtás beállításakor meg még el is kell indítani a motor így és közben ki-bejáratja a kúpot. Én úgy gondolom hogy az Ecuba "vésett" ( eprom?) fordulatszám tartományt magától kell beállítania külső beavatkozás nélkül. Hosszabb aku lekötéskor resetelődik az ECu ilyenkor ingadozik is az alapjárat az első indításkor amig nem tanul újra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 20 órája, zotya975 írta: Ugye a gyujtáskapcsoló áll a mechanikus részből ahol a kulcsot elfordítod ( zárbetét, kormányzár) és az elektromos részből ahol a konkrét gyujtás adás, majd továbbfordítva az indítózás történik. Lent a mechanikus rész, középen az elektromos felül pedig a csatija a 4 k( vagy 5 ) kábellel: Feltételezem azt észrevetted volna hogy nem tudod fordítani a kulcsot, így gondolom a mechanikus rész jó, és az elektromos a rossz. Ugye a vastag piros szálon jön az akkutól a direkt táp, a vékony feketéken megy tovább mindenhez a kapcsolt táp ( amikor gyujtást adsz, Ecu, pumpa ésatöbbi) és a fekete-pirosan illene menni az indítómotorhoz a tápnak. Ezt kellene ellenőrizni, hogy itt megvan-e az akkufesz amikor indítózol: Rajzot ha akarsz nézni: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0100.jpg Érdemes még végignézni az akku-önindító közötti kábeleket, kötéseket, a testkábelt is. Köszönöm hogy segítettél. Itt volt a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyemi Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 52 perce, zotya975 írta: Na jó de a villogtatás már a 91-es Hogyan Csináld könyvben is benne van, akkor még nem volt más diagnosztikai lehetőség, nem volt mit rádugni a kocsira a szervizek egy kulcsot használtak amiben bent volt az áthidalás. Alapból így csinálták tehát bele kellett kalkulálniuk, hogy közben az alapjárati elállítódik. Sőt, ugye gyujtás beállításakor meg még el is kell indítani a motor így és közben ki-bejáratja a kúpot. Én úgy gondolom hogy az Ecuba "vésett" ( eprom?) fordulatszám tartományt magától kell beállítania külső beavatkozás nélkül. Hosszabb aku lekötéskor resetelődik az ECu ilyenkor ingadozik is az alapjárat az első indításkor amig nem tanul újra. Először egy kép a beállításnál hogy kell mérni a 28mm-tert. A közvetlen link:https://workshop-manuals.com/vauxhall/ @zotya975 írta: Az igaz de az eeprom-ba lépés számértékként van el mentve az alapjárati érték és ha "0" alap eltolódik az onnantól már az nem jó. Az új beállt érték meg ha túl nagy, valószínűsíti a "0" alap érték valahol a szabályzási tartományban helyezkedik el. Mesélte a haver , hogy volt baj az alapjárattal annak idején is , műszerezettség hiányában. Alkalmaztak olyan "barkács megoldás" hogy bekapcsolt gyújtáson érintgették az aksihoz a sarut hogy vissza pofozzák alap értékre az alapjárati motort (ezt nem akartam nagyon elmesélni mert tönkre tehető vele az ECU!!) Szóval nem volt az élet akkor se egyszerű Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyemi Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 (edited) 6 órája, Lajos12 írta: Erre én is kíváncsi vagyok nyemi ! megfogom próbálni, csak annyi, hogy a 28 mm-t honnan méred? (Előttem lévő is kérdezte) Illetve, csak simán tekerem az alapjárati motor kúpos részét? Kilehet tekereni teljesen? Hát ezt amit nem szabad, mert kitöröd a kúp tengelyén levő hornyok stabilizálására szolgáló műanyag pöcköket : Onnantól a alapjárati motor használhatatlan lesz (ki lehet dobni). Elektronikusan kell megmozgatni , adok is egy kapcsolást : Ezt meg kell építeni , a Bk1-Bk2 nyomógombokkal lehet ki-be mozgatni. Én megépítettem, tökéletes (azért merem ajánlani). Van még egy elemes és csak kapcsolókból álló kapcsolás is mindjárt meg keresem azt is (mondjuk elég speciálisak a kapcsolók). Módosítva Október10, 2018 : nyemi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 1 órával ezelőtt, nyemi írta: Először egy kép a beállításnál hogy kell mérni a 28mm-tert. A közvetlen link:https://workshop-manuals.com/vauxhall/ @zotya975 írta: Az igaz de az eeprom-ba lépés számértékként van el mentve az alapjárati érték és ha "0" alap eltolódik az onnantól már az nem jó. Az új beállt érték meg ha túl nagy, valószínűsíti a "0" alap érték valahol a szabályzási tartományban helyezkedik el. Mesélte a haver , hogy volt baj az alapjárattal annak idején is , műszerezettség hiányában. Alkalmaztak olyan "barkács megoldás" hogy bekapcsolt gyújtáson érintgették az aksihoz a sarut hogy vissza pofozzák alap értékre az alapjárati motort (ezt nem akartam nagyon elmesélni mert tönkre tehető vele az ECU!!) Szóval nem volt az élet akkor se egyszerű Én azt gondoltam hogy az ECu csak a fordulatszámot figyeli, és addig állítgatja a kúpot amig be nem áll a helyes érték, hidegen olyan 1100, melegen 850. Ebből az elgondolásból mindegy neki, hogy éppen hol van a 0 . Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyemi Elküldve Október11, 2018 Megoszt Elküldve Október11, 2018 (edited) 14 órája, zotya975 írta: Én azt gondoltam hogy az ECu csak a fordulatszámot figyeli, és addig állítgatja a kúpot amig be nem áll a helyes érték, hidegen olyan 1100, melegen 850. Ebből az elgondolásból mindegy neki, hogy éppen hol van a 0 . De ugye alapjáraton kívül , van még motorfék , lassú és hirtelen gyorsítás, hideg- meleg indítás , és ezekhez mindegyikhez tartozik egy alapjárati motor helyzet ami egy számmal jellemezhető. E úgynevezett lépés szám ( ami nálunk 8,5mm távolságra 204 lépés avagy 1 lépés 0,04167mm-ter !!) ami aztán egy regiszterbe az epromba el lehet menteni és aztán elővenni ha kell. Sőt meg merem kockáztatni hogy van olyan érték ami nem is tanult hanem tervező által meghatározott fix érték. Például egy hirtelen gázadáskor biztosra veszem hogy alapjárati motor is kinyit teljesen mert az után szokott jelentkezni hogy nem találja az alapjáratot , legalábbis nálam , úgy figyeltem . Amúgy enyém azóta hogy beállítottam jó nincs vele bajom csak a miértjére vagyok kíváncsi. Tényleg egyszer mesélted, hogy sikerült kiugrasztani az alapjárati motorból a szabályzó kúpot, hogy sikerül neked az? Mert avval lehet meglehetne csinálni a kalibrálást , ha utána eszközölünk egy akkumulátor sarú levételt (ECU reset) és akkor az előbb linkelt kütyüt nélkül is megoltható lenne dolog. Módosítva Október11, 2018 : nyemi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október11, 2018 Megoszt Elküldve Október11, 2018 7 órája, nyemi írta: De ugye alapjáraton kívül , van még motorfék , lassú és hirtelen gyorsítás, hideg- meleg indítás , és ezekhez mindegyikhez tartozik egy alapjárati motor helyzet ami egy számmal jellemezhető. E úgynevezett lépés szám ( ami nálunk 8,5mm távolságra 204 lépés avagy 1 lépés 0,04167mm-ter !!) ami aztán egy regiszterbe az epromba el lehet menteni és aztán elővenni ha kell. Sőt meg merem kockáztatni hogy van olyan érték ami nem is tanult hanem tervező által meghatározott fix érték. Például egy hirtelen gázadáskor biztosra veszem hogy alapjárati motor is kinyit teljesen mert az után szokott jelentkezni hogy nem találja az alapjáratot , legalábbis nálam , úgy figyeltem . Amúgy enyém azóta hogy beállítottam jó nincs vele bajom csak a miértjére vagyok kíváncsi. Tényleg egyszer mesélted, hogy sikerült kiugrasztani az alapjárati motorból a szabályzó kúpot, hogy sikerül neked az? Mert avval lehet meglehetne csinálni a kalibrálást , ha utána eszközölünk egy akkumulátor sarú levételt (ECU reset) és akkor az előbb linkelt kütyüt nélkül is megoltható lenne dolog. Úgy lett kiugrasztva, hogy diag módban ki-bejáratja a kúpot, ahogy azt te is tudod, és ha leveszed a gyújtást majd újból ráadod, akkor azt az irányt folytatja amit abbahagyott. Aztán volt itthon egy másik alapjárati motor ami ki volt járatva ( mert az meg pont úgy lett kiszerelve egy másik autóból) és rádugva a csatira gyujtást adva folytatta kifelé az útját, ami ugye már összesen sok volt és kilőtte a rugó a kúpot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Október15, 2018 Megoszt Elküldve Október15, 2018 Üdv. Gondolkodom hogy rakok központizárat a ferdehátúba. Valakinek van ezzel tapasztalata hogy milyet érdemes venni mert van ezer fajta. Meg jó lenne ha a csomagtérajtót is zárná. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Október15, 2018 Megoszt Elküldve Október15, 2018 1 órával ezelőtt, ihbastra írta: Üdv. Gondolkodom hogy rakok központizárat a ferdehátúba. Valakinek van ezzel tapasztalata hogy milyet érdemes venni mert van ezer fajta. Meg jó lenne ha a csomagtérajtót is zárná. Köszi Szia! Nekem 2 éve elegem lett az ajtónyitogatásból 2 éve vettem bele. Én ilyet vettem: http://caesaralarm.hu/4ajtos-szett Ugrókódos elég jó szerintem nekem 2 éve hibamentes. Viszont a gyári vezetékeit elkell felejteni vicc amilyen vékony. Minnéll kisebbre levágtam és hajlékony hangszórókábellel összeforrasztottam. Az nehezen törik meg. A csomi ajtóba is befűztem oda kell külön követő motort rendelni ami lb 2 ezer ft. Hátul a csominál faragni kellett ha látod majd megtudod miért. Vagy akár az is megoldás oda gyári mozgató motort szerezni szerintem az is menne ezzel a kp zár vezérlővel. Nekem kb 4 délután volt. Első ajtóknál bontóztam ajtóátvetetőket darab kábellel így nem kelett kifúrni ha nem beraktam az enyémbe a tüskéket úgy vittem át a villanyt a motoroknak (csak semmi mókolás :D ) Ha van egy kis műszaki érzéked menni fog. Mondjuk nekem egyszerübb volt villanyszerelő vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október15, 2018 Megoszt Elküldve Október15, 2018 15 órája, ihbastra írta: Üdv. Gondolkodom hogy rakok központizárat a ferdehátúba. Valakinek van ezzel tapasztalata hogy milyet érdemes venni mert van ezer fajta. Meg jó lenne ha a csomagtérajtót is zárná. Köszi Természetesen kizárólag gyárit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október16, 2018 Megoszt Elküldve Október16, 2018 15 órája, wookie írta: Természetesen kizárólag gyárit. Most mér, nekem van pár ezer forintos univerzális. Néha nem nyitja ki, az anyósoldalról csak a vezetőoldalt nem nyitja ki a többit igen, néha bezár magától, de az esetek döntő többségében jól működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Október16, 2018 Megoszt Elküldve Október16, 2018 Nekem meg valami 4 vezetékes, de ilyenről még nem hallott sehol senki, aztán nem is kapok másikat. Működni jól működik, csak sofőr oldalon van a 4 vezetékes, aztán pont az fogazott le, és így zárás/nyitás után még egy kicsit pörgeti üresjáratba a motort Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október16, 2018 Megoszt Elküldve Október16, 2018 28 perce, Stevy írta: Nekem meg valami 4 vezetékes, de ilyenről még nem hallott sehol senki, aztán nem is kapok másikat. Működni jól működik, csak sofőr oldalon van a 4 vezetékes, aztán pont az fogazott le, és így zárás/nyitás után még egy kicsit pörgeti üresjáratba a motort Az univerzálist szét lehet bontani, mert annyi a különbség a 2 meg az 5 ( itt 5 van) vezetékes között, hogy az 5 vezetékesben ami tudja vezérelni a többit ott van a hátuljában az érintkező, de ezt át lehet pakolni egy sima 2 vezetékesbe ( vagy abból a mechanikát a rosszba) Le lehet róla fúrni a lezárást és utána oda kábelkötegelőt lehet tenni. Aztán hogy más típusnál hogyan van azt nem tudom. Néha amikor megunom hogy valamelyik rosszalkodik, átrakom a belső részét, mert vagy a mechnika kopik meg vagy az érintkezők, más nincs benne. Vagy nagy ritkán a motor ég le, mert ezekben nincs végállás csak impulzust bírnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve Október16, 2018 Megoszt Elküldve Október16, 2018 35 perce, zotya975 írta: Most mér, nekem van pár ezer forintos univerzális. Néha nem nyitja ki, az anyósoldalról csak a vezetőoldalt nem nyitja ki a többit igen, néha bezár magától, de az esetek döntő többségében jól működik. Nekem meg a gyári központira rákötött univerzálisnál nem zárja csak kb minden 2.ra a jobb hátsót de néha a bal elsőt se hajlandó ritka esetben nyitni vagy zárni . :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október16, 2018 Megoszt Elküldve Október16, 2018 2 órája, Barret írta: Nekem meg a gyári központira rákötött univerzálisnál nem zárja csak kb minden 2.ra a jobb hátsót de néha a bal elsőt se hajlandó ritka esetben nyitni vagy zárni . :D Hát az biztos hogy az univerzálisak, csak egy rövid impulzust küldenek, kinyit a motor és annyi. A gyáriak úgy tudom máshogy vannak ott a motorban van végállás kapcsoló. De ez utóbbi nem biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Október16, 2018 Megoszt Elküldve Október16, 2018 4 órája, zotya975 írta: Most mér, nekem van pár ezer forintos univerzális. Néha nem nyitja ki, az anyósoldalról csak a vezetőoldalt nem nyitja ki a többit igen, néha bezár magától, de az esetek döntő többségében jól működik. Én két kulcsbenthagyós/gombbalzárós fellatio óta csakis kulccsal a kezemben vagyok hajlandó kiszállni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október16, 2018 Megoszt Elküldve Október16, 2018 1 óra, Róóóbi írta: Én két kulcsbenthagyós/gombbalzárós fellatio óta csakis kulccsal a kezemben vagyok hajlandó kiszállni. Én ki tudom nyitni kulcs nélkül az enyémet, szóval nálam ez nem para. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Október16, 2018 Megoszt Elküldve Október16, 2018 31 perce, zotya975 írta: Én ki tudom nyitni kulcs nélkül az enyémet, szóval nálam ez nem para. Menő. Amíg ez (gyári, nem gombos) működik, én ugyan hozzá nem nyúlok. Néha elgondolkodok rajta, hogy tetszene az egy gombos nyitó/záró fajta, lenne is mit beépíteni de nem bántom. Plusz a genyózás a kulccsal, így is másolt immós kulcsom van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts