tuskes Elküldve November17, 2017 Megoszt Elküldve November17, 2017 59 perce, pszilaj írta: Ugye nem gyári rádiód van? Mert bármilyen más rádióval a közepe elsötétül ha bekapcsolod a zenegépet. Csak a gyárival mutat értékeket. Illetve van egy vezeték(talán egy szürke... de nem biztos) amit el kell vágni és akkor legalább a dátumot írni fogja. Nem persze. Mikor megvettem sem az volt, de mivel egy kalap ... sem ért, így azt is kidobtam. De ha megnyitom az egyik ajtót, tehát a belsőtér világítás bekapcsol, vagy világítást adok rá, úgy jó. Persze ezt sem járó motornál. Azt még nem próbáltam, hogy járó motornál kikapcsolom a rádiót of-ba, hogy akkor kijelez-e? Majd ha lemegyek kipróbálom. Elszabdalni nem nagyon akarnám, mert ha jól olvasgattam daykiller egy régi bejegyzését, http://www.opelforum.hu/topic/1796-gyári-board-computer-fedélzeti-számítógép/ elég sok mindent ki lehet hozni ebből a dologból. Bár messziről sincs halvány fogalmam sem, hogyan... Ennek jó lenne utána járni, de ahoz egy az autó elekronikáját jól ismerő fórumtárs segítsége jól jönne, akár egy személyes találkával, Pesten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szebik Elküldve November17, 2017 Megoszt Elküldve November17, 2017 (edited) Sziasztok! A napokba a karosszériát foltozgatjuk és elértünk a taposólemezig. Az első ülések alatt elvezetett kábelkorbácsból mindkét oldalon egy-egy 2 pólusú stekker van kivezetve. Minek lehet az a kivezetése? Esetleg a gyári ülésfűtés csatlakozója az üléshez? Kiegészítés: Közben megtaláltam a megoldást a fórumon, hogy az a csati az ülés híd közepénél az ülésfűtés csatlakozója Módosítva November17, 2017 : szebik Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2017 Megoszt Elküldve November17, 2017 2 órája, szebik írta: Sziasztok! A napokba a karosszériát foltozgatjuk és elértünk a taposólemezig. Az első ülések alatt elvezetett kábelkorbácsból mindkét oldalon egy-egy 2 pólusú stekker van kivezetve. Minek lehet az a kivezetése? Esetleg a gyári ülésfűtés csatlakozója az üléshez? Kiegészítés: Közben megtaláltam a megoldást a fórumon, hogy az a csati az ülés híd közepénél az ülésfűtés csatlakozója Milyen évjáratod van? Nem olyan sokban szokott benne lenni ez a csati alapból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve November17, 2017 Megoszt Elküldve November17, 2017 Hello!! Tudtok segíteni, Valeo önindító hátulján levettem a burkolatot, valamint a kopott bronzkeféket eltávolítottam, viszont mivel a kefetartó műanyag megtört ki kéne cserélnem azt is de nem jönn le. Mi a titka, hogy tudom a 2 tőcsavar mentén hátra lehúzni? Előre is köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November18, 2017 Megoszt Elküldve November18, 2017 14 órája, bandika írta: Hello!! Tudtok segíteni, Valeo önindító hátulján levettem a burkolatot, valamint a kopott bronzkeféket eltávolítottam, viszont mivel a kefetartó műanyag megtört ki kéne cserélnem azt is de nem jönn le. Mi a titka, hogy tudom a 2 tőcsavar mentén hátra lehúzni? Előre is köszi!! A kefetartó szinte mindíg törik, mert olyan erős a rugó, hogy szétszedéskor az eltöri. Csak simán le kell húzni a két csavarról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve November18, 2017 Megoszt Elküldve November18, 2017 Sziasztok! Utastérbe nem műkszik a ventilátor,ötleteket várok. Néha megjavúlt de most úgy néz ki,végleg feladta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November18, 2017 Megoszt Elküldve November18, 2017 48 perce, vago írta: Sziasztok! Utastérbe nem műkszik a ventilátor,ötleteket várok. Néha megjavúlt de most úgy néz ki,végleg feladta. Ha egyik fokozatban sem megy, kiveszed a pollenszűrőt adsz neki direkt 12Voltot, ha kell ehhez kiveszed az előtét ellenállást, és a polaritásra ügyelj( barna a test) , ha nem indul a motor akkor csere, ha így jó akkor kontakt hiba valahol, hibás bizti vagy kapcsoló. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve November19, 2017 Megoszt Elküldve November19, 2017 On 2017. 11. 16. at 11:59, aholy írta: Sima higanyos, vagy digitalis otthonira gondoltam. Az enyem se hajszal pontos, kb az a 2 fok van benne mint neked, csak en nem tudom magam rajta stresszelni Na ma volt teszt.. kint állt a kocsi a ház előtt. Van egy időjárás állomásom a külső jeladóját odaraktam a lökhárító mellé egy fához 1.7 fok volt rajta. Kocsiba 4. Időkép app 4 et írt. Elindultam aztán lement 3 ra. Időkép app 2 őt írt. Nem tudom lehet valami hő marad a lökhárítóban.. csak oda nem akartam berakni mert félek elfelejtem :D Sztem így marad.. nem foglalkoztat.. csak eszembe jutott hogy egy egyszerű ellenállással meg lehetne oldani.. Jóezígy.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November19, 2017 Megoszt Elküldve November19, 2017 Irígylem a problémáidat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November19, 2017 Megoszt Elküldve November19, 2017 1 óra, Kispotter írta: Na ma volt teszt.. kint állt a kocsi a ház előtt. Van egy időjárás állomásom a külső jeladóját odaraktam a lökhárító mellé egy fához 1.7 fok volt rajta. Kocsiba 4. Időkép app 4 et írt. Elindultam aztán lement 3 ra. Időkép app 2 őt írt. Nem tudom lehet valami hő marad a lökhárítóban.. csak oda nem akartam berakni mert félek elfelejtem :D Sztem így marad.. nem foglalkoztat.. csak eszembe jutott hogy egy egyszerű ellenállással meg lehetne oldani.. Jóezígy.. 9 perce, wookie írta: Irígylem a problémáidat. :D Nekem most termiszter van benne, kábé 100 forint darabja és kettőt kellett párhuzamosan kötni. ( Krajcso tudja pontosan milyen) Az index alatt engedtem ki a lökösbe, télen hosszabb állás közben átmelegszik és csal, de ha elindulok újból jól mutat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve November19, 2017 Megoszt Elküldve November19, 2017 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Nekem most termiszter van benne, kábé 100 forint darabja és kettőt kellett párhuzamosan kötni. ( Krajcso tudja pontosan milyen) Az index alatt engedtem ki a lökösbe, télen hosszabb állás közben átmelegszik és csal, de ha elindulok újból jól mutat. És te miért cserélted? Nemvolt jeladód vagy csalt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gernyo104 Elküldve November19, 2017 Megoszt Elküldve November19, 2017 (edited) Sziasztok!Két kérdésem lenne.1 1997 Astra f X14XE klímás hogyan tudom kicserélni az izzót a belsőlevegökeringetőben és klímakapcsolóban,sehogy sem tudom kipattintani,az itt leírt középkonzol világítás alapján mivel itt két gomb van.....2. szivargyútó ill. hamutartó izzót hogyan lehet cserélni legegyszerűbb módon?Segítségeteket előre is köszönöm! Módosítva November19, 2017 : gernyo104 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November19, 2017 Megoszt Elküldve November19, 2017 1 órával ezelőtt, Kispotter írta: És te miért cserélted? Nemvolt jeladód vagy csalt? Tönkrement, aztán pont itt volt Krajcso valamiért és ő adta ezeket a bizbaszokat. 41 perce, gernyo104 írta: Sziasztok!Két kérdésem lenne.1 1997 Astra f X14XE klímás hogyan tudom kicserélni az izzót a belsőlevegökeringetőben és klímakapcsolóban,sehogy sem tudom kipattintani,az itt leírt középkonzol világítás alapján mivel itt két gomb van.....2. szivargyútó ill. hamutartó izzót hogyan lehet cserélni legegyszerűbb módon?Segítségeteket előre is köszönöm! 1: Passz, klímás gombot még nem láttam közelről. 2. Elméletileg a kesztyűtartó helyéről-lábtérből hozzá lehet férni de csak akkor ha tudod hogy néz ki pontosan és mit kell csinálni. Amúgy egyszerűbb kivenni a kardánboxot, és úgy cserélni. Két csavar oldalt a lábtérnél, kettő a váltó szoknya mögötti dobozka alatt, egy a kézifékszoknya előtt, kettő a hátsó hamutartó alatt. A kézifék szoknyát hátul kétoldalt megcsippented, felhúzod majd kijön elöl is. De talán ezt meg sem kell csinálni, ha kitekerted az összes csavart hátra lehet annyira húzni hogy hozzáférj hátulról a szivar gyujtóhóz, oldalán az izzóhoz. Azt a fekete biszbaszt kell levenni, benne az izzó: Ja tükörrel-lámpával meg tudod keresni a lábtérből megpróbálhatod onnan cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gernyo104 Elküldve November19, 2017 Megoszt Elküldve November19, 2017 (edited) Köszönöm,akkor a két kapcsolóm egyelőre marad sötét.....Maradok a kardánbox szétkapásánál,úgy egyszerübbnek tűnik...... Módosítva November19, 2017 : gernyo104 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November22, 2017 Megoszt Elküldve November22, 2017 On 2017. 11. 19. at 22:17, gernyo104 írta: Köszönöm,akkor a két kapcsolóm egyelőre marad sötét.....Maradok a kardánbox szétkapásánál,úgy egyszerübbnek tűnik...... Szivargyújtó-hamutál izzó befekve az utas oldali lábtérbe, zseblámpával 5 perc alatt ki van cserélve. Hosszabb ujjúaknak sem lehetetlen. 3x már megjátszottam. Ami a képen van fekete foglalat, körömmel ki lehet húzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve November22, 2017 Megoszt Elküldve November22, 2017 On 2017. 11. 19. at 18:49, gernyo104 írta: Sziasztok!Két kérdésem lenne.1 1997 Astra f X14XE klímás hogyan tudom kicserélni az izzót a belsőlevegökeringetőben és klímakapcsolóban,sehogy sem tudom kipattintani,az itt leírt középkonzol világítás alapján mivel itt két gomb van.....2. szivargyútó ill. hamutartó izzót hogyan lehet cserélni legegyszerűbb módon?Segítségeteket előre is köszönöm! Szia! Ahhoz, hogy a klíma és belsőlevegő keringető kapcsolóban ki tudd cserélni az izzókat (fixen forrasztva vannak), ki kell szedni az egész középkonzolt. Írtam erről korábban (aug.25.-én 1383-as és 1384-es oldal) Nem bonyolult csak picit időigényes művelet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November23, 2017 Megoszt Elküldve November23, 2017 Nem-elektromos fényszóró magasságállítás helyére mennyire komplikált kiépíteni a motorok betápját? Kapcsolási rajzból már kinéztem, hogy a 31 érintkezős kaszniköteg csatlakozótól mennek előre a vezetékek. A műszerfali része megvan, a vakkapcsoló alatt ott vannak a pinek. Vagy egyszerűbb a motortéri köteget egy az egyben áttenni egy másikból? Nem szívesen bombáznám ki, ha nem muszáj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November23, 2017 Megoszt Elküldve November23, 2017 41 perce, Róóóbi írta: Nem-elektromos fényszóró magasságállítás helyére mennyire komplikált kiépíteni a motorok betápját? Kapcsolási rajzból már kinéztem, hogy a 31 érintkezős kaszniköteg csatlakozótól mennek előre a vezetékek. A műszerfali része megvan, a vakkapcsoló alatt ott vannak a pinek. Vagy egyszerűbb a motortéri köteget egy az egyben áttenni egy másikból? Nem szívesen bombáznám ki, ha nem muszáj. Hát nekem ott vannak az állító motor csatijai, a kapcsolónál is megvan az aljzat, de sosem néztem még vissza hol fut össze a kettő. kapcsolóm már van évek óta, de a motorok még nincsenek, viszont már beledeztem.XD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November23, 2017 Megoszt Elküldve November23, 2017 4 perce, zotya975 írta: Hát nekem ott vannak az állító motor csatijai, a kapcsolónál is megvan az aljzat, de sosem néztem még vissza hol fut össze a kettő. kapcsolóm már van évek óta, de a motorok még nincsenek, viszont már beledeztem.XD Életem leg-idegőrlőbb perceit éltem át, mikor ezt az állító kapcsolót szétszedtem, mert kiégett az izzója. Ha lehet, soha többé nem bántanám... Azért kérdem, mert van két Kadett motortéri kasznikötegem, rajta a magasságállító motorok csatlakozóival, csak ugye vannak eltérések a kötegekben, nem csak azért mert a Kadettok '89-esek, az Astra meg '96-os. És a motorok vezetékei be vannak bandázsolva a kötegbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November23, 2017 Megoszt Elküldve November23, 2017 11 órája, Róóóbi írta: Életem leg-idegőrlőbb perceit éltem át, mikor ezt az állító kapcsolót szétszedtem, mert kiégett az izzója. Ha lehet, soha többé nem bántanám... Azért kérdem, mert van két Kadett motortéri kasznikötegem, rajta a magasságállító motorok csatlakozóival, csak ugye vannak eltérések a kötegekben, nem csak azért mert a Kadettok '89-esek, az Astra meg '96-os. És a motorok vezetékei be vannak bandázsolva a kötegbe. Mindenképp ki köll venni az egész dzsumbujt, mert beépítve áthúzni a tűzfalon a kábelt kissé macerás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November24, 2017 Megoszt Elküldve November24, 2017 19 órája, Róóóbi írta: Életem leg-idegőrlőbb perceit éltem át, mikor ezt az állító kapcsolót szétszedtem, mert kiégett az izzója. Ha lehet, soha többé nem bántanám... Azért kérdem, mert van két Kadett motortéri kasznikötegem, rajta a magasságállító motorok csatlakozóival, csak ugye vannak eltérések a kötegekben, nem csak azért mert a Kadettok '89-esek, az Astra meg '96-os. És a motorok vezetékei be vannak bandázsolva a kötegbe. Szerintem az neccesebb ha a világítás kapcsolóból kiugrik a golyó... az olyan a második óra végén az asztal alatt sírva összerakós amikor a család már ebédelne, de hagyjatok békén nem vagyok éhes móka. Aztán ha rájössz a trükkre már 1 perc. Vagy mint a vezető oldali lábtér fűtéscső visszarakása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November24, 2017 Megoszt Elküldve November24, 2017 8 órája, wookie írta: Mindenképp ki köll venni az egész dzsumbujt, mert beépítve áthúzni a tűzfalon a kábelt kissé macerás. Azt tedd hozzá, hogy Astránál. Húztam már át vezető oldalon kábeleket a tűzfalon, hozzátéve pár szálat a gólyafészekhez... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November24, 2017 Megoszt Elküldve November24, 2017 40 perce, zotya975 írta: Szerintem az neccesebb ha a világítás kapcsolóból kiugrik a golyó... az olyan a második óra végén az asztal alatt sírva összerakós amikor a család már ebédelne, de hagyjatok békén nem vagyok éhes móka. Aztán ha rájössz a trükkre már 1 perc. Vagy mint a vezető oldali lábtér fűtéscső visszarakása. Hű, ezt a két produkciót tudom mellőzni a kis életemből. De azért a szivargyújtó izzójánál jól végig ropogott a gerincem, kalimpáltam mint a felfordult krumplibogár Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November24, 2017 Megoszt Elküldve November24, 2017 2 perce, Róóóbi írta: Hű, ezt a két produkciót tudom mellőzni a kis életemből. De azért a szivargyújtó izzójánál jól végig ropogott a gerincem, kalimpáltam mint a felfordult krumplibogár Én inkább kivettem a kardánboxot, nem is kell teljesen kivenni, csak hátrahúzni amennyire a kézifékkar-váltókar engedi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve November24, 2017 Megoszt Elküldve November24, 2017 4 perce, zotya975 írta: Én inkább kivettem a kardánboxot, nem is kell teljesen kivenni, csak hátrahúzni amennyire a kézifékkar-váltókar engedi. Ha kinövöm a szabadulóművész ambícióimat, valószínűleg én is így fogom cserélni, az az 5 évente 1 alkalom nem vág földhöz remélem... Nem komoly, de bosszantó néha: a fűtésszabályzó jobb oldali izzója néha kialszik, ekkor oldalba kell kínálni és megint világít. Tudom, hogy előbb-utóbb a kontakthiba megeszi az izzót, de nincs ingerenciám nekiesni... lusta dög vagyok, az van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts