zotya975 Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 2 perce, beligrom írta: igen. főleg h először vettem egy gyárit, behebrákolom, ráadom a gyújtást: maxon vereti. ma elmentem a bárdiba (rafkos voltam, mert most nem öntöttem újra a fagyállót, hanem rádugtam a csatira h gyújtáson forog e, de nem) beszerkesztettem apró munkával arra az óriási helyre ami rendelkezésre áll, ráinditok azt várom a csodát, de nem jön... majd amikor már picsameleg, beindul a 2-es fokozat.... Hát ha lehúzva rövidre zárva meg forog akkor csak ott van valami, vagy a csati, vagy a gomba. Ha vissza lehet hajtani a csatinál a gumi burkolatát akkor hajts vissza amikor rádugod, nézd meg nem tolja-e vissza a szálakat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 6 perce, zotya975 írta: Hát ha lehúzva rövidre zárva meg forog akkor csak ott van valami, vagy a csati, vagy a gomba. Ha vissza lehet hajtani a csatinál a gumi burkolatát akkor hajts vissza amikor rádugod, nézd meg nem tolja-e vissza a szálakat. már megtörtént, a vezetékek tökéletesek Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus13, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2017 On 2017. 08. 11. at 11:46, Lackooo írta: Az a terv, az OBD az csak a csatlakozó típusa nem? Az OBD az a csatlakozó szabvány, ha jól tudom. Sajnos az olcsóbb ELM327es csippel szerelt kiolvasók nem viszik még ezeket. A G Astrákat már igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus13, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2017 19 órája, beligrom írta: már megtörtént, a vezetékek tökéletesek Hát ez eléggé rejtély akkor. Esetleg az új hőgomba is hibás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Augusztus14, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2017 (edited) Még mindig nem akar indulni( 1 hete a nejem húzott haza) Cserélve: Trafó, modul ( alig tudtam bekalapálni) A régi fedél visszatéve, de egy tök új rotorral. Gyertyák átnézve ( kicsit olajos, benyaszaguk van.) a fojtószelepházba belocsoltam pár cl benzint. Nem indult. Teker teker de nincs gyújtás, a belocsolt benzinnel sem. Kettős hibára gyanakszom ( lehet hogy se benya, se normális gyújtás?) Relé kattanik. Én meg bekattanok. Módosítva Augusztus14, 2017 : webshark Csak Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Augusztus14, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2017 18 perce, webshark írta: Még mindig nem akar indulni( 1 hete a nejem húzott haza) Cserélve: Trafó, modul ( alig tudtam bekalapálni) A régi fedél visszatéve, de egy tök új rotorral. Gyertyák átnézve ( kicsit olajos, benyaszaguk van.) a fojtószelepházba belocsoltam pár cl benzint. Nem indult. Teker teker de nincs gyújtás, a belocsolt benzinnel sem. Kettős hibára gyanakszom ( lehet hogy se benya, se normális gyújtás?) Relé kattanik. Én meg bekattanok. Gyertyat motoron testelve nezted mar hogy szikrazik e? Nincsenek esetleg megcsereberelve a gyertyakabelek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2017 48 perce, webshark írta: Még mindig nem akar indulni( 1 hete a nejem húzott haza) Cserélve: Trafó, modul ( alig tudtam bekalapálni) A régi fedél visszatéve, de egy tök új rotorral. Gyertyák átnézve ( kicsit olajos, benyaszaguk van.) a fojtószelepházba belocsoltam pár cl benzint. Nem indult. Teker teker de nincs gyújtás, a belocsolt benzinnel sem. Kettős hibára gyanakszom ( lehet hogy se benya, se normális gyújtás?) Relé kattanik. Én meg bekattanok. Akkor nincs se benzin se szikra ha a Hall jeladó nem ad forgásjelet. Rotor forog? Benzint kizárhatjuk, így ahogy írtad legalább be kéne röffennie ha van szikra belocsolt benzinnel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Augusztus21, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2017 Néztem, nincs szikra Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2017 7 órája, webshark írta: Néztem, nincs szikra Hát ha benzint beporlasztja a központi injektor ( ezt látni ha leveszed a fedelét és indítózol) de szikra nincs, akkor : trafó-kábelek-csatik, gyujtás modul, elosztó,rotor a lehetséges hibás alkatrészek listája. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Macilaci38 Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 Sziasztok Szükségem lenne 1995 ös f astra GL ferdehátú X17DTL motorkod autóhoz motor kábelkötegre valamint arra a zöld relé szerűségre ott a sárvédő fölött. Képet megpróbálok feltenni. ha van valakinek elfekvőbe szívesen megvenném. Köszi Hajós lászló Link to comment Megosztás: More sharing options...
Macilaci38 Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 Sziasztok Szükségem lenne 1995 ös f astra GL ferdehátú X17DTL motorkod autóhoz motor kábelkötegre valamint arra a zöld relé szerűségre ott a sárvédő fölött. Képet megpróbálok feltenni. ha van valakinek elfekvőbe szívesen megvenném.. Köszi Hajós lászló Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 On 2017. 08. 13. at 8:38, zotya975 írta: Hát ez eléggé rejtély akkor. Esetleg az új hőgomba is hibás? a 4. jó lett 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus22, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2017 3 órája, beligrom írta: a 4. jó lett Az szép... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve Augusztus25, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2017 Sziasztok! Kérném a segítségeteket! Cserélem a Caravanom középkonzoljában az izzókat. Hogyan lehet cserélni a belsőlevegő keringető, illetve a manuális klíma (gyári) kapcsolójában az izzót? Félek megszopattam magam, mert az egyik kapcsolóban az izzó összeroppant, mikor ki akartam húzni :-( Lehet nem is foglalatos, hanem forrasztva van? Előre is köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve Augusztus25, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2017 Így néz ki a kapcsoló: Szeretném kiszedni de nem adja magát. A bal oldali kapcsoló közepén látható az izzó maradéka. Az oldalon talált leírás szerint az az izzó is azonos méretű a többivel, de nekem kisebbnek tűnik :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2017 1 óra, kacs írta: Így néz ki a kapcsoló: Szeretném kiszedni de nem adja magát. A bal oldali kapcsoló közepén látható az izzó maradéka. Az oldalon talált leírás szerint az az izzó is azonos méretű a többivel, de nekem kisebbnek tűnik :-( Bár nem találkoztam még klímás gomb izzó cserével, de a simánál ahol a két gomb helyett csak egy van csak ki kell húzni egy kis fogóval, és visszatolható a foglalatba az új. Ha már összeroppant lehet nehezebb lesz. Amúgy egy ilyen 3+1-as foglalatban van ( már a klíma nélkülinél) a tekerők, illetve a gomb megvilágítása: Ugye a plusz 1 foglalat bent van a kapcsoló belsejében ami itt nincs megbontva. De ez nem tuti csak így gondolom. Ha valóban kisebb akkor az is lehet hogy úgy mint a ködlámpa kapcsolókban kis izzók vannak és fixen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve Augusztus25, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2017 Sikerült a művelet! Minden szépen működik. A klímásnál a két kapcsoló egy foglalatban van és egybe is van "építve", csak külön is lehet őket kapcsolni. Sikerült kikínlódni a foglalatból (a kijelző egységből), aztán 6 kicsi fül ellenében az egész belső szerkezet szépen kihúzható. Így elérhetővé váltak az izzók, amelyek valóban fixen be vannak forrasztva és a méretük kisebb, mint a többi rizsszem izzó (250 ft/db) Aztán minden vissza a leírás szerint: Azt hittem nehezebb lesz, de szerencsére nem volt bonyolult, hála a jó leírásnak. Zotya, köszönöm a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2017 6 órája, kacs írta: Sikerült a művelet! Minden szépen működik. A klímásnál a két kapcsoló egy foglalatban van és egybe is van "építve", csak külön is lehet őket kapcsolni. Sikerült kikínlódni a foglalatból (a kijelző egységből), aztán 6 kicsi fül ellenében az egész belső szerkezet szépen kihúzható. Így elérhetővé váltak az izzók, amelyek valóban fixen be vannak forrasztva és a méretük kisebb, mint a többi rizsszem izzó (250 ft/db) Aztán minden vissza a leírás szerint: Azt hittem nehezebb lesz, de szerencsére nem volt bonyolult, hála a jó leírásnak. Zotya, köszönöm a választ! Nincs mit! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve Augusztus28, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2017 Sziasztok Mennyire lehet "ki ütni" az F-astrából a lambda szondát ?. C16Se motorkód. Gyanakszom hogy az előző tulaj valamit mókolt/mókoltatott vele . Nekem gyanús hogy ha szét húzom a csatit a motor kontroll lámpa nem gyullad fel. Multiméterrel mérve változik a feszültség de fura hogy az ECU hoz menő vezetékben is randomra megy feszültség úgy hogy szét van húzva.Rá nézésre szinte bele van olvadva a leömlőbe. Nem ugrott meg hirtelen a fogyasztás , inkább azért cserélném mert nem mindig reagál ugyan úgy a gáz adásra hol jobban húz hol kevésbé .Mint ha egyszer lenne kedve menni egyszer meg nem. Gondoltam még itt a Map szenzorra is .Esetleg valami tipp hogy még mitől lehet ez a hol jól megy hol nem ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus28, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2017 1 órával ezelőtt, Barret írta: Sziasztok Mennyire lehet "ki ütni" az F-astrából a lambda szondát ?. C16Se motorkód. Gyanakszom hogy az előző tulaj valamit mókolt/mókoltatott vele . Nekem gyanús hogy ha szét húzom a csatit a motor kontroll lámpa nem gyullad fel. Multiméterrel mérve változik a feszültség de fura hogy az ECU hoz menő vezetékben is randomra megy feszültség úgy hogy szét van húzva.Rá nézésre szinte bele van olvadva a leömlőbe. Nem ugrott meg hirtelen a fogyasztás , inkább azért cserélném mert nem mindig reagál ugyan úgy a gáz adásra hol jobban húz hol kevésbé .Mint ha egyszer lenne kedve menni egyszer meg nem. Gondoltam még itt a Map szenzorra is .Esetleg valami tipp hogy még mitől lehet ez a hol jól megy hol nem ? Mennyit mentél széthúzott csatival? A C16SE-ben szerintem még egyvezetékes szonda van amit hidegen nem figyel, így nem is veszi észre ha "nincs". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve Augusztus29, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2017 17 órája, zotya975 írta: Mennyit mentél széthúzott csatival? A C16SE-ben szerintem még egyvezetékes szonda van amit hidegen nem figyel, így nem is veszi észre ha "nincs". Nem sokat kb 5-8 Km. És igen 1 vezetékes van . Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus29, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2017 Multeccel simán lehet menni szonda nélkül, sokáig nem sír miatta. Bezzeg mikor kilőtte arra egyből pofázott.... :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus30, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2017 17 órája, Barret írta: Nem sokat kb 5-8 Km. És igen 1 vezetékes van . 12 órája, wookie írta: Multeccel simán lehet menni szonda nélkül, sokáig nem sír miatta. Bezzeg mikor kilőtte arra egyből pofázott.... :D Hát azt nem tudom ennyi idő alatt bemelegszik-e annyira a víz hogy keresni kezdje. Valahol azt olvastam hogy 80 Foknál kezdi el figyelni de ez nem tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus30, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2017 10 órája, zotya975 írta: Hát azt nem tudom ennyi idő alatt bemelegszik-e annyira a víz hogy keresni kezdje. Valahol azt olvastam hogy 80 Foknál kezdi el figyelni de ez nem tuti. Én az szr-el simán elmentem kecsóig mire kiabált érte, pedig az a legokosabb a multecek közül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Szeptember2, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2017 Tudna valaki a Bosch elosztós gépekből egy képet linkelni, (C14NZ )? rendeltem jó messziről egy elosztófejet (még a műanyag gyűrű is ép rajta, rotorral küldték -elosztófedelek meg vannak)- lehet hogy túl fáradt voltam, és nem ment jól rá. A villa ami tartja az egészet, annak az állása érdekel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts