Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

3 órája, webshark írta:

még jó hogy nerm vagyok  szerelő

+ a szűrő  régen volt cserélve, és időnként  nem értettem, hogy miért nem torkosabb (5-7 l /100  km).

Melyik topicban  van kép hogy aC14NZ  F Caravannál hol  van a relé?

2510024-20170406-BAUFff.jpg

Anyósoldali lábtér burkolat alatt. Kihúzod, összekötöd egy dróttal az aljzatban a 30-87-et ha elindul a pumpa( gyujtás nélkül is) akkor relé hiba. Ha nem indul el, akkor pumpa, kábel, csatlakozó pölö. Pumpát még lehet kocogatni, ( a fedelet pontosabban) vagy polaritást cserélni, esetleg úgy elindulhat de az már nagyon a  vége.Szűrőre nem gyanakodnék, az nem tömődik el egyik pillanatból a másikra úgy hogy semmi ne jusson át. 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

7 órája, webshark írta:

Isten vagy.  Már fault kódot villogtattam de semmi a szokásos 1.2 initial code-on kívül.Kínombam levettem a fojtószelep-házba menő csöveket - kimosom őket- áznak. Aztán megpucolom közben a pollenszűrő környékét ha erőm lesz hozzá.

Mondjuk az sose árt kimosni a csöveket meg a fojtószelep környékét.:icon13: 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!
Gyújtás problémával küzdök az 1.6 16V Astrámon. Néha néha kihagy az egyes henger gyújtása, gyújtókábeleket már cseréltem, de csak egy pici javulást hozott, így a gyújtásmodult szeretném cserélni.
A csergőben néztem gyári trafót ~16K-ért, valószínű ezt venném meg, de szeretném megkérdezni, hogy nincs-e esetleg valakinek a csergőnél kedvezménye?
Előre is köszönöm a segítséget :-)

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 04. 10. at 19:48, zotya91 írta:

Sziasztok!
Gyújtás problémával küzdök az 1.6 16V Astrámon. Néha néha kihagy az egyes henger gyújtása, gyújtókábeleket már cseréltem, de csak egy pici javulást hozott, így a gyújtásmodult szeretném cserélni.
A csergőben néztem gyári trafót ~16K-ért, valószínű ezt venném meg, de szeretném megkérdezni, hogy nincs-e esetleg valakinek a csergőnél kedvezménye?
Előre is köszönöm a segítséget :-)

Szia!

Mielőtt cserélnél gyújtás trafót, előtte szólok, hogy a trafó egyszerre 2 db hengert gyújt párhuzamosan.

Ha annak lenne gondja, akkor két henger nem menne...

Link to comment
Megosztás:

3 órája, pszilaj írta:

Amúgy olyan lehet, hogy tegnap előtt végre eljutottam odáig, hogy a 3-4 éve vásárolt fojtószelep potmétert kicseréltem és mintha jobban reagálna gázadásra a kocsi...

Meg mintha jobban húzna...

 

 

Én meg gondoltam átrakom az SE-ét aztán szól Wookie hogy nem fog menni, mert tükörképe....:-) A szondát átraktam, de semmit változás nincs. 

Link to comment
Megosztás:

7 perce, zotya975 írta:

Én meg gondoltam átrakom az SE-ét aztán szól Wookie hogy nem fog menni, mert tükörképe....:-) A szondát átraktam, de semmit változás nincs. 

Jaja... az NZ-é szürke berakásos, míg az SE-XE teljesen fekete.

A belső része is a másik irányba foroghat csak...

Link to comment
Megosztás:

2 perce, individor írta:

végre megjött kínából ez az op-com kütyü, de igazándiból nem jutok vele dűlőre

amit ír a leírás nem lehet megcsinálni csak a hibaüzenetek jönnek és nem csinál semmit

mi lehet a hiba? a 64bites rendszer miatt lehet?

Nekem sem működött rendesen win 7, 8, 10 alatt. Szereztem egy "öreg" laptopot xp-vel. Azon tökéletesen fut.

Link to comment
Megosztás:

22 perce, individor írta:

végre megjött kínából ez az op-com kütyü, de igazándiból nem jutok vele dűlőre

amit ír a leírás nem lehet megcsinálni csak a hibaüzenetek jönnek és nem csinál semmit

mi lehet a hiba? a 64bites rendszer miatt lehet?

Bár egyáltalán nem értek hozzá, de a winfoson van olyan funkció, hogy az adott programot mi alatt futtassa. Konkrétan most Win 7 van az asztali gépen ott klikk jobb egér gombbal az adott ikonra és a tulajdonságok menüben van a kompatibilitás  fül. Ott ki lehet választani milyen winfos alatt fusson a program. Régi játékoknál szoktam alkalmazni sikerrel van hogy több verziót is végig kell zongorázni. Ha hülyeséget mondtam akkor bocs.

2515869-20170414-MfL3L0.png

 

Link to comment
Megosztás:

4 perce, zotya975 írta:

Bár egyáltalán nem értek hozzá, de a winfoson van olyan funkció, hogy az adott programot mi alatt futtassa. Konkrétan most Win 7 van az asztali gépen ott klikk jobb egér gombbal az adott ikonra és a tulajdonságok menüben van a kompatibilitás  fül. Ott ki lehet választani milyen winfos alatt fusson a program. Régi játékoknál szoktam alkalmazni sikerrel van hogy több verziót is végig kell zongorázni. Ha hülyeséget mondtam akkor bocs.

2515869-20170414-MfL3L0.png

 

ez jó lehet ha már fel van telepítve, de még addig se jutok el.......

nézek valami laptopot ami xp kompatibilis, csak ezekkel többnyire az a baj hogy az akku is olyan öreg mint a laptop aztán kb 2 percet se bír

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, individor írta:

végre megjött kínából ez az op-com kütyü, de igazándiból nem jutok vele dűlőre

amit ír a leírás nem lehet megcsinálni csak a hibaüzenetek jönnek és nem csinál semmit

mi lehet a hiba? a 64bites rendszer miatt lehet?

Nekem simán megy Win7 64biten...

Feltelepítetted a kábelhez való drivert?

Link to comment
Megosztás:

1 óra, individor írta:

ez jó lehet ha már fel van telepítve, de még addig se jutok el.......

nézek valami laptopot ami xp kompatibilis, csak ezekkel többnyire az a baj hogy az akku is olyan öreg mint a laptop aztán kb 2 percet se bír

Zotyának van vmi igaza. A Telepítőt futtasd kompatibilitásos módban.

Link to comment
Megosztás:

11 órája, Bundee írta:

Az eszközkezelőben milyen VID/PID azonosítóval jelenik meg az eszköz?

USB\VID_0403&PID_4F50&REV_0600
USB\VID_0403&PID_4F50

illesztőprogram dátuma: 2008.03.13, verziója 2.4.6.0
 

a 64 bites verzót tettem fel, amúgy azt is írja nincs digitálisan aláírva nem ez lehet a baj? 

kicsit kiestem ezekből a pc dolgokból, a w98 után nemigen foglalkoztam a témával behatóbban

Módosítva : individor
Link to comment
Megosztás:

13 órája, individor írta:

USB\VID_0403&PID_4F50&REV_0600
USB\VID_0403&PID_4F50

illesztőprogram dátuma: 2008.03.13, verziója 2.4.6.0
 

a 64 bites verzót tettem fel, amúgy azt is írja nincs digitálisan aláírva nem ez lehet a baj? 

kicsit kiestem ezekből a pc dolgokból, a w98 után nemigen foglalkoztam a témával behatóbban

Ezzel csak a 2010-08 "china clone" fog működni. Kendácsoltam drivert 8.1-re, kedden el tudom küldeni. 

Ha régebbi hardvered van és 1.64-es firmware van rajta az nem beszél F asztmával. Az 1.59 viszont igen.

Link to comment
Megosztás:

17 órája, Bundee írta:

Ezzel csak a 2010-08 "china clone" fog működni. Kendácsoltam drivert 8.1-re, kedden el tudom küldeni. 

Ha régebbi hardvered van és 1.64-es firmware van rajta az nem beszél F asztmával. Az 1.59 viszont igen.

vért izzadva de sikerült

végül mindent kipróbáltam, utána mindent letöröltem és végül  ami a kis cd-n volt előre feltelepített verzió avval működik (OPCOM081016_EN)

a b corsával is kommunikál(fordulatszám, vízhőfok, o2 szenzor stbstb) az f astrával is beszélget bőszen, még a benzinpumpát is be tudja indítani :)

hibakódokat(van szép számmal) nem tudtam összehasonlítani a scan masterral, mert lett némi elektromos anomáliám(vagyis inkább akkor vettem észre) a fóliázás közben és a javításkor levettem az akkusarut

 

akinek kombi van nézze meg azt a köteget ami a hátsó ajtóba megy nekem az összes vezetéken töredezett volt a szigetelés....nem is értem hogy nem olvadt össze ott minden

Link to comment
Megosztás:

1 perc, individor írta:

vért izzadva de sikerült

végül mindent kipróbáltam, utána mindent letöröltem és végül  ami a kis cd-n volt előre feltelepített verzió avval működik (OPCOM081016_EN)

a b corsával is kommunikál(fordulatszám, vízhőfok, o2 szenzor stbstb) az f astrával is beszélget bőszen, még a benzinpumpát is be tudja indítani :)

hibakódokat(van szép számmal) nem tudtam összehasonlítani a scan masterral, mert lett némi elektromos anomáliám(vagyis inkább akkor vettem észre) a fóliázás közben és a javításkor levettem az akkusarut

 

akinek kombi van nézze meg azt a köteget ami a hátsó ajtóba megy nekem az összes vezetéken töredezett volt a szigetelés....nem is értem hogy nem olvadt össze ott minden

Az átvezetőnél? Az elég gyakori.

Link to comment
Megosztás:

már csak a rejtélyes kürtöm kellene megcsinálni, mert kb 3 havonta vált állapotot, hol jó 2-3 hónapig hol nem jó......

és egy pillanat alatt vált állapotot

a kürt gomb nekem stresszoldó szerepet tölt be(amikor nem jó) legutóbb is nyomogatam bőszen és egyszercsak megszólalt

utána ugyanígy elromlik

a kormányban lévő gombok jók azt teszteltem, a többi kábelhez nemigen férek hozzá

Link to comment
Megosztás:

2 órája, individor írta:

igen ott, de ennyire brutál módon????

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=720k_bel.jpg

Aha, nem olyan régen fűztem k az egész kábelkorbácsot, szinte az összes szálat javítani kellett. Mindegyikből kivágtam 20-25 centit és új kábellel pótoltam. A toldásoknál figyeltem hogy ne egy helyre essenek, mert akkor nagyon vastag lett volna a köteg.

1 órával ezelőtt, individor írta:

már csak a rejtélyes kürtöm kellene megcsinálni, mert kb 3 havonta vált állapotot, hol jó 2-3 hónapig hol nem jó......

és egy pillanat alatt vált állapotot

a kürt gomb nekem stresszoldó szerepet tölt be(amikor nem jó) legutóbb is nyomogatam bőszen és egyszercsak megszólalt

utána ugyanígy elromlik

a kormányban lévő gombok jók azt teszteltem, a többi kábelhez nemigen férek hozzá

Nekem a dudánál szokott oxidálódni, meg kilazulni  a két csati a kocsi orrán.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.