Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2017. 03. 22. at 12:48, Kispotter írta:

Igen. De akkor gondolom 3 fajta van ezekből.

1. Van a sima ami csak simán akkor megy amikor nyomja az ember a gombot. 

2. Ami gombnyomás után magától megy fel le.

3. Meg ami felhúz központi zárra is.

Egyébként találtam is ablakemelő modult amit lényegében bármelyikre rá lehet kötni mert a kapcsoló után kell bekötni és áramkorlátot lehet benne állítani. Magyarán kp zár impulzusra zárja az áramkört mintha nyomná az ember a gombot és mikor felment az ablak megemelkedik az áramfelvétel és kikapcsol. Ez a legegyszerübb megoldás és lehet nekem is ez lesz főleg, mert szerintem nem nagy eséllyel találnék gyári f astrás komfortos ablakemelőt ami hibátlan. Sima hagyományost szerintem előbb találok.

http://caesaralarm.hu/ablakemelo/uniwin

Leírás is van hozzá pofon egyszerű!

Expand  

Ami komfortos, az már fel is tud menni zárásra. A központihoz semmi köze, van egy plusz mikrokapcsoló a zárhenger végén, pont olyan mint a központié, és azzal együtt van felfogatva, ez ha 45 fokban elfordítva tartod a kulcsot, akkor felhúzza az ablakokat. (ha fel vannak tanítva)

Elküldve
  On 2017. 03. 22. at 19:11, wookie írta:

Ami komfortos, az már fel is tud menni zárásra. A központihoz semmi köze, van egy plusz mikrokapcsoló a zárhenger végén, pont olyan mint a központié, és azzal együtt van felfogatva, ez ha 45 fokban elfordítva tartod a kulcsot, akkor felhúzza az ablakokat. (ha fel vannak tanítva)

Expand  

Ja szóval akkor f astrába gyárilag nem is létezett olyan mint B vektrában, hogy központira felment az összes ablak magától. MErt B vekiben gyárilag volt ilyen ha jól emlékszem.. Akkor lényegében nekem jó  a sima mezei elektromos szerkezet is, mert én csak távval zárom a kocsit és ahhoz meg kell nekem akkor a modul ami felhuzza. Egyébként azt mindeggyik tudja hogy 2mp ig ha nyomom le fel akkor automatikusan végigmenjen?

Elküldve
  On 2017. 03. 22. at 19:18, Kispotter írta:

Ja szóval akkor f astrába gyárilag nem is létezett olyan mint B vektrában, hogy központira felment az összes ablak magától. MErt B vekiben gyárilag volt ilyen ha jól emlékszem.. Akkor lényegében nekem jó  a sima mezei elektromos szerkezet is, mert én csak távval zárom a kocsit és ahhoz meg kell nekem akkor a modul ami felhuzza. Egyébként azt mindeggyik tudja hogy 2mp ig ha nyomom le fel akkor automatikusan végigmenjen?

Expand  

Nem mindegyik, nekem pölö csak a vezetőoldali tudja, az utasoldali nem. 

Elküldve

sziasztok a hömérséklet kijelző csak szagatott vonalat mutat,megtaláltam a vezetéket a lökháritónál de nincs rajta a jeladó,ha veszek belle egyet szerintetek megjavul.

Elküldve
  On 2017. 03. 24. at 6:28, zsolt5566 írta:

sziasztok a hömérséklet kijelző csak szagatott vonalat mutat,megtaláltam a vezetéket a lökháritónál de nincs rajta a jeladó,ha veszek belle egyet szerintetek megjavul.

Expand  

Szia!

Igen, meg fog javulni!

  • Like 1
Elküldve
  On 2017. 03. 24. at 16:28, pszilaj írta:

Bármi lehetséges...sőt még annak az ellenkezője is...

Expand  

A gonosz szólt belőlem :goofy:

Azért megnézném a kábelezést is, kitudja ki hol vágta el korábban. Magától nem esik le a jeladó.

Elküldve

Nincs valakinek egy gyári motoros antennája? Az sem baj, ha a motor le van égve, vagy a szár törött. Az enyémben eltört egy műanyag alkatrész, és megpróbálnám a kettőből összeeszkábálni. A tipusa hirschmann auta 6000 el.

Elküldve
  On 2017. 03. 25. at 15:59, hening írta:

Nincs valakinek egy gyári motoros antennája? Az sem baj, ha a motor le van égve, vagy a szár törött. Az enyémben eltört egy műanyag alkatrész, és megpróbálnám a kettőből összeeszkábálni. A tipusa hirschmann auta 6000 el.

Expand  

Fölös nincs, ami van már odaígértem, ellenben ha dobsz képet róla, ki tudom neked nyomtattatni haverral 3d nyomtatóval. Mintának van saját antennám.

Elküldve
  On 2017. 03. 25. at 21:25, wookie írta:

Fölös nincs, ami van már odaígértem, ellenben ha dobsz képet róla, ki tudom neked nyomtattatni haverral 3d nyomtatóval. Mintának van saját antennám.

Expand  

Az a nagy kerék, aminek a tengelyhez közelebb van a "pöcök".

clutch_broken_how.jpg

A képen a bal oldali. Arról törött le a "pöcök"-

Elküldve

Sziasztok!

DIS kockánál a kábeleknek milyen sorrendbe kell lenni,mondjuk fentről lefelé.

Szerelő haverom jól felcserélgette őket és nem tudom,jó-e így? Ma reggel csak 3 henger ment.

Elküldve
  On 2017. 03. 27. at 5:13, vago írta:

Sziasztok!

DIS kockánál a kábeleknek milyen sorrendbe kell lenni,mondjuk fentről lefelé.

Szerelő haverom jól felcserélgette őket és nem tudom,jó-e így? Ma reggel csak 3 henger ment.

Expand  

Hát igazából nem tudom, de az enyémen vannak számok 1-4-ig, gyanítom a hengerek sorrendje a vezérlés felől. Azért csak gyanítom, mert még nincs fent a kocsin. Fentről-lefelé 1-4-2-3 van ráírva.

Elküldve (edited)

Sziasztok! 

Olyan problémát generált az autóm most este ami lehet csak illúzió. De úgy tűnik mintha halványabb lenne a műszerfal világítása. Amolyan pilács, épp hogy csak van fíling. Töltés jelző nem világít, ékszíj nemrég lett cserélve, nem csúszik de nem is túl feszes. Generátor hibára utaló jelek, mint ugráló mutatók nincsenek. Remélem tudtok segíteni.

X17DTL motorkod. 96os várában a kicsike.

A válaszokat előre köszönöm.

Módosítva : exitl0l
Elküldve
  On 2017. 03. 28. at 19:14, exitl0l írta:

Sziasztok! 

Olyan problémát generált az autóm most este ami lehet csak illúzió. De úgy tűnik mintha halványabb lenne a műszerfal világítása. Amolyan pilács, épp hogy csak van fíling. Töltés jelző nem világít, ékszíj nemrég lett cserélve, nem csúszik de nem is túl feszes. Generátor hibára utaló jelek, mint ugráló mutatók nincsenek. Remélem tudtok segíteni.

X17DTL motorkod. 96os várában a kicsike.

A válaszokat előre köszönöm.

Expand  

Szia!

Nem tekerted le véletlen a fényerőt?

Én is így jártam a múltkor, és lejjebb volt csak tekerve, gondolom matathattam a világítás kapcsolónál valamiért és akkor hozhattam össze véletlen.

Elküldve (edited)

Sziasztok!

Abban szeretném kérni a segítségeteket, h lenne egy 2001es 5 ajtós astra. Ebben szeretnénk egy olyat elérni, h a középkonzol kijelzőjéről ne menjen el az  (idő, dátum, hőmérséklet) világítása, ha felkapcsoljuk akar csak a helyzetjelzőt, vagy a fényszorót. Mivel jelenleg alap helyzetben, gombnyomásra világít pár másodpercig, ill. nyújtásnál folyamatosan... "ha jól sejtem ez a normális?!" (Engem akár vezeték elcsípéses megoldás is érdekel!!!)

A másik, meg a fényszoró magasság állító kapcsoló izzócseréje lenne. Hogy és miként lehet szétszedni ill. nagyon bonyolult e? Valamint h mekkora rizszsem izzó való bele? (Akkora mint a fényszoró és ködfényszoró kapcsolokba? vagy mint a ventilátor kapcsolóba?? mert ezeket már cseréltem; némelyiket forrasztással)

Előre is köszi a segítséget

Módosítva : Pheonix
Elküldve

Hello! Kérdésem lenne felétek: 

Mennyire nagy bontással lehet beszerelni tempomatot 92-es astrámba? Bovden mozgató illetve a kar. A kart gondolom teljesen egyszerű, index kart már cseréltem. Mennyi kábelezéssel jár?

Elküldve
  On 2017. 04. 02. at 12:26, Lajos12 írta:

Hello! Kérdésem lenne felétek: 

Mennyire nagy bontással lehet beszerelni tempomatot 92-es astrámba? Bovden mozgató illetve a kar. A kart gondolom teljesen egyszerű, index kart már cseréltem. Mennyi kábelezéssel jár?

Expand  

Tempomathoz ha elolvasod ezt, http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1236&&page=10 12.oldalig (ha jól emlékszem) akkor kb. képben leszel.

Kuplung pedálkapcsoló kelleni fog, ezt lehet mikrokapcsolóval is helyettesíteni. Amit még lehet, mert természetesen az f astra pedálkapcsolói nem olyanok mint az omegáé, berelézni a kapcsolókat. Nálam a féknél ez van, így megmaradt az eredeti féklámpa kapcsoló és a vezetékeit megcsapolva működtet egy relét. Ugyanezt el lehet játszani a kuplunggal is, ha megnézed, ugyanolyan kapcsoló betehető a kuplunghoz is, mint a féklámpáé.

A bontás attól függ, honnan veszed a sebességjelet. Ha a váltóba teszel elektronikus jeladót, akkor a km spirál helyén be is mehetnek a vezetékek, csak a kmó-t kell kivenni, hogy kényelmesebben lehessen szerelni. :wink:

Van még itt rajz: http://www.motor-talk.de/bilder/tempomat-einbauen-nachruesten-g48587580/tempomat-schalter-alte-und-neueren-baujahre-i205221404.html

Elküldve
  On 2017. 04. 02. at 13:40, Tiu írta:

Tempomathoz ha elolvasod ezt, http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1236&&page=10 12.oldalig (ha jól emlékszem) akkor kb. képben leszel.

Kuplung pedálkapcsoló kelleni fog, ezt lehet mikrokapcsolóval is helyettesíteni. Amit még lehet, mert természetesen az f astra pedálkapcsolói nem olyanok mint az omegáé, berelézni a kapcsolókat. Nálam a féknél ez van, így megmaradt az eredeti féklámpa kapcsoló és a vezetékeit megcsapolva működtet egy relét. Ugyanezt el lehet játszani a kuplunggal is, ha megnézed, ugyanolyan kapcsoló betehető a kuplunghoz is, mint a féklámpáé.

A bontás attól függ, honnan veszed a sebességjelet. Ha a váltóba teszel elektronikus jeladót, akkor a km spirál helyén be is mehetnek a vezetékek, csak a kmó-t kell kivenni, hogy kényelmesebben lehessen szerelni. :wink:

Van még itt rajz: http://www.motor-talk.de/bilder/tempomat-einbauen-nachruesten-g48587580/tempomat-schalter-alte-und-neueren-baujahre-i205221404.html

Expand  

Meg kell nézni a konzolon van-e neki furat mint a féklámpa kapcsolónak. Ha van, akkor egyszerűbb ilyet berakni, de sajna nem mindenkinek van ott a lyuk.

Elküldve (edited)

Szokás szerint "Houston We have a problem" 

A nejem csörgött hogy nem indul a kocsi, persze én meg irtam neki hogy mit kellene megnéznie -persze b@szott rá (gyújtáselsztó fedél levétele pucolás, stb ) 

Hazaérve persze te vagy a férfi szöveggel fogadott -(elég sok mindent megcsinálok az autókon de nem vagyok autószerelő :, se viz se kazánszerelő - utóbbival meg még komoly veszélyt is okoznék . )

 

Szikrát látszólag ad, egy kábelt már cseréltem a fedélt nem. A folytószelepházban nincs kosz, hideginditó sprayre rövid időre beránt. Benzin van benne.  (Mutató,  utolsó tankolás )

Ti is a pumpára ,meg a szűrőre gyanakodnátok a helyemben? Vagy még rosszabb injektor(?)

Módosítva : webshark
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.