wookie Elküldve Március22, 2017 Elküldve Március22, 2017 On 2017. 03. 22. at 12:48, Kispotter írta: Igen. De akkor gondolom 3 fajta van ezekből. 1. Van a sima ami csak simán akkor megy amikor nyomja az ember a gombot. 2. Ami gombnyomás után magától megy fel le. 3. Meg ami felhúz központi zárra is. Egyébként találtam is ablakemelő modult amit lényegében bármelyikre rá lehet kötni mert a kapcsoló után kell bekötni és áramkorlátot lehet benne állítani. Magyarán kp zár impulzusra zárja az áramkört mintha nyomná az ember a gombot és mikor felment az ablak megemelkedik az áramfelvétel és kikapcsol. Ez a legegyszerübb megoldás és lehet nekem is ez lesz főleg, mert szerintem nem nagy eséllyel találnék gyári f astrás komfortos ablakemelőt ami hibátlan. Sima hagyományost szerintem előbb találok. http://caesaralarm.hu/ablakemelo/uniwin Leírás is van hozzá pofon egyszerű! Expand Ami komfortos, az már fel is tud menni zárásra. A központihoz semmi köze, van egy plusz mikrokapcsoló a zárhenger végén, pont olyan mint a központié, és azzal együtt van felfogatva, ez ha 45 fokban elfordítva tartod a kulcsot, akkor felhúzza az ablakokat. (ha fel vannak tanítva)
Kispotter Elküldve Március22, 2017 Elküldve Március22, 2017 On 2017. 03. 22. at 19:11, wookie írta: Ami komfortos, az már fel is tud menni zárásra. A központihoz semmi köze, van egy plusz mikrokapcsoló a zárhenger végén, pont olyan mint a központié, és azzal együtt van felfogatva, ez ha 45 fokban elfordítva tartod a kulcsot, akkor felhúzza az ablakokat. (ha fel vannak tanítva) Expand Ja szóval akkor f astrába gyárilag nem is létezett olyan mint B vektrában, hogy központira felment az összes ablak magától. MErt B vekiben gyárilag volt ilyen ha jól emlékszem.. Akkor lényegében nekem jó a sima mezei elektromos szerkezet is, mert én csak távval zárom a kocsit és ahhoz meg kell nekem akkor a modul ami felhuzza. Egyébként azt mindeggyik tudja hogy 2mp ig ha nyomom le fel akkor automatikusan végigmenjen?
zotya975 Elküldve Március22, 2017 Elküldve Március22, 2017 On 2017. 03. 22. at 19:18, Kispotter írta: Ja szóval akkor f astrába gyárilag nem is létezett olyan mint B vektrában, hogy központira felment az összes ablak magától. MErt B vekiben gyárilag volt ilyen ha jól emlékszem.. Akkor lényegében nekem jó a sima mezei elektromos szerkezet is, mert én csak távval zárom a kocsit és ahhoz meg kell nekem akkor a modul ami felhuzza. Egyébként azt mindeggyik tudja hogy 2mp ig ha nyomom le fel akkor automatikusan végigmenjen? Expand Nem mindegyik, nekem pölö csak a vezetőoldali tudja, az utasoldali nem.
zsolt5566 Elküldve Március24, 2017 Elküldve Március24, 2017 sziasztok a hömérséklet kijelző csak szagatott vonalat mutat,megtaláltam a vezetéket a lökháritónál de nincs rajta a jeladó,ha veszek belle egyet szerintetek megjavul.
pszilaj Elküldve Március24, 2017 Elküldve Március24, 2017 On 2017. 03. 24. at 6:28, zsolt5566 írta: sziasztok a hömérséklet kijelző csak szagatott vonalat mutat,megtaláltam a vezetéket a lökháritónál de nincs rajta a jeladó,ha veszek belle egyet szerintetek megjavul. Expand Szia! Igen, meg fog javulni! 1
zsolt5566 Elküldve Március24, 2017 Elküldve Március24, 2017 On 2017. 03. 24. at 7:00, pszilaj írta: Szia! Igen, meg fog javulni! Expand Köszönöm
Bundee Elküldve Március24, 2017 Elküldve Március24, 2017 On 2017. 03. 24. at 7:00, pszilaj írta: Szia! Igen, meg fog javulni! Expand OFF De azis lehet hogy nem!
pszilaj Elküldve Március24, 2017 Elküldve Március24, 2017 On 2017. 03. 24. at 15:19, Bundee írta: OFF De azis lehet hogy nem! Expand Bármi lehetséges...sőt még annak az ellenkezője is...
Bundee Elküldve Március25, 2017 Elküldve Március25, 2017 On 2017. 03. 24. at 16:28, pszilaj írta: Bármi lehetséges...sőt még annak az ellenkezője is... Expand A gonosz szólt belőlem Azért megnézném a kábelezést is, kitudja ki hol vágta el korábban. Magától nem esik le a jeladó.
zotya975 Elküldve Március25, 2017 Elküldve Március25, 2017 On 2017. 03. 25. at 7:26, Bundee írta: A gonosz szólt belőlem Azért megnézném a kábelezést is, kitudja ki hol vágta el korábban. Magától nem esik le a jeladó. Expand Van hogy elakad, és leszakítja valami.
hening Elküldve Március25, 2017 Elküldve Március25, 2017 Nincs valakinek egy gyári motoros antennája? Az sem baj, ha a motor le van égve, vagy a szár törött. Az enyémben eltört egy műanyag alkatrész, és megpróbálnám a kettőből összeeszkábálni. A tipusa hirschmann auta 6000 el.
wookie Elküldve Március25, 2017 Elküldve Március25, 2017 On 2017. 03. 25. at 15:59, hening írta: Nincs valakinek egy gyári motoros antennája? Az sem baj, ha a motor le van égve, vagy a szár törött. Az enyémben eltört egy műanyag alkatrész, és megpróbálnám a kettőből összeeszkábálni. A tipusa hirschmann auta 6000 el. Expand Fölös nincs, ami van már odaígértem, ellenben ha dobsz képet róla, ki tudom neked nyomtattatni haverral 3d nyomtatóval. Mintának van saját antennám.
hening Elküldve Március26, 2017 Elküldve Március26, 2017 On 2017. 03. 25. at 21:25, wookie írta: Fölös nincs, ami van már odaígértem, ellenben ha dobsz képet róla, ki tudom neked nyomtattatni haverral 3d nyomtatóval. Mintának van saját antennám. Expand Az a nagy kerék, aminek a tengelyhez közelebb van a "pöcök". A képen a bal oldali. Arról törött le a "pöcök"-
vago Elküldve Március27, 2017 Elküldve Március27, 2017 Sziasztok! DIS kockánál a kábeleknek milyen sorrendbe kell lenni,mondjuk fentről lefelé. Szerelő haverom jól felcserélgette őket és nem tudom,jó-e így? Ma reggel csak 3 henger ment.
zotya975 Elküldve Március27, 2017 Elküldve Március27, 2017 On 2017. 03. 27. at 5:13, vago írta: Sziasztok! DIS kockánál a kábeleknek milyen sorrendbe kell lenni,mondjuk fentről lefelé. Szerelő haverom jól felcserélgette őket és nem tudom,jó-e így? Ma reggel csak 3 henger ment. Expand Hát igazából nem tudom, de az enyémen vannak számok 1-4-ig, gyanítom a hengerek sorrendje a vezérlés felől. Azért csak gyanítom, mert még nincs fent a kocsin. Fentről-lefelé 1-4-2-3 van ráírva.
exitl0l Elküldve Március28, 2017 Elküldve Március28, 2017 (edited) Sziasztok! Olyan problémát generált az autóm most este ami lehet csak illúzió. De úgy tűnik mintha halványabb lenne a műszerfal világítása. Amolyan pilács, épp hogy csak van fíling. Töltés jelző nem világít, ékszíj nemrég lett cserélve, nem csúszik de nem is túl feszes. Generátor hibára utaló jelek, mint ugráló mutatók nincsenek. Remélem tudtok segíteni. X17DTL motorkod. 96os várában a kicsike. A válaszokat előre köszönöm. Módosítva Március28, 2017 : exitl0l
Pingvin Elküldve Március28, 2017 Elküldve Március28, 2017 On 2017. 03. 28. at 19:14, exitl0l írta: Sziasztok! Olyan problémát generált az autóm most este ami lehet csak illúzió. De úgy tűnik mintha halványabb lenne a műszerfal világítása. Amolyan pilács, épp hogy csak van fíling. Töltés jelző nem világít, ékszíj nemrég lett cserélve, nem csúszik de nem is túl feszes. Generátor hibára utaló jelek, mint ugráló mutatók nincsenek. Remélem tudtok segíteni. X17DTL motorkod. 96os várában a kicsike. A válaszokat előre köszönöm. Expand Szia! Nem tekerted le véletlen a fényerőt? Én is így jártam a múltkor, és lejjebb volt csak tekerve, gondolom matathattam a világítás kapcsolónál valamiért és akkor hozhattam össze véletlen.
Pheonix Elküldve Március31, 2017 Elküldve Március31, 2017 (edited) Sziasztok! Abban szeretném kérni a segítségeteket, h lenne egy 2001es 5 ajtós astra. Ebben szeretnénk egy olyat elérni, h a középkonzol kijelzőjéről ne menjen el az (idő, dátum, hőmérséklet) világítása, ha felkapcsoljuk akar csak a helyzetjelzőt, vagy a fényszorót. Mivel jelenleg alap helyzetben, gombnyomásra világít pár másodpercig, ill. nyújtásnál folyamatosan... "ha jól sejtem ez a normális?!" (Engem akár vezeték elcsípéses megoldás is érdekel!!!) A másik, meg a fényszoró magasság állító kapcsoló izzócseréje lenne. Hogy és miként lehet szétszedni ill. nagyon bonyolult e? Valamint h mekkora rizszsem izzó való bele? (Akkora mint a fényszoró és ködfényszoró kapcsolokba? vagy mint a ventilátor kapcsolóba?? mert ezeket már cseréltem; némelyiket forrasztással) Előre is köszi a segítséget Módosítva Március31, 2017 : Pheonix
vago Elküldve Április2, 2017 Elküldve Április2, 2017 On 2017. 03. 27. at 6:39, zotya975 írta: Fentről-lefelé 1-4-2-3 van ráírva. Expand Tegnap cseréltem,tényleg be van számozva. DIS csere után most megy minden henger. :D
Lajos12 Elküldve Április2, 2017 Elküldve Április2, 2017 Hello! Kérdésem lenne felétek: Mennyire nagy bontással lehet beszerelni tempomatot 92-es astrámba? Bovden mozgató illetve a kar. A kart gondolom teljesen egyszerű, index kart már cseréltem. Mennyi kábelezéssel jár?
Tiu Elküldve Április2, 2017 Elküldve Április2, 2017 On 2017. 04. 02. at 12:26, Lajos12 írta: Hello! Kérdésem lenne felétek: Mennyire nagy bontással lehet beszerelni tempomatot 92-es astrámba? Bovden mozgató illetve a kar. A kart gondolom teljesen egyszerű, index kart már cseréltem. Mennyi kábelezéssel jár? Expand Tempomathoz ha elolvasod ezt, http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1236&&page=10 12.oldalig (ha jól emlékszem) akkor kb. képben leszel. Kuplung pedálkapcsoló kelleni fog, ezt lehet mikrokapcsolóval is helyettesíteni. Amit még lehet, mert természetesen az f astra pedálkapcsolói nem olyanok mint az omegáé, berelézni a kapcsolókat. Nálam a féknél ez van, így megmaradt az eredeti féklámpa kapcsoló és a vezetékeit megcsapolva működtet egy relét. Ugyanezt el lehet játszani a kuplunggal is, ha megnézed, ugyanolyan kapcsoló betehető a kuplunghoz is, mint a féklámpáé. A bontás attól függ, honnan veszed a sebességjelet. Ha a váltóba teszel elektronikus jeladót, akkor a km spirál helyén be is mehetnek a vezetékek, csak a kmó-t kell kivenni, hogy kényelmesebben lehessen szerelni. Van még itt rajz: http://www.motor-talk.de/bilder/tempomat-einbauen-nachruesten-g48587580/tempomat-schalter-alte-und-neueren-baujahre-i205221404.html
zotya975 Elküldve Április2, 2017 Elküldve Április2, 2017 On 2017. 04. 02. at 13:40, Tiu írta: Tempomathoz ha elolvasod ezt, http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1236&&page=10 12.oldalig (ha jól emlékszem) akkor kb. képben leszel. Kuplung pedálkapcsoló kelleni fog, ezt lehet mikrokapcsolóval is helyettesíteni. Amit még lehet, mert természetesen az f astra pedálkapcsolói nem olyanok mint az omegáé, berelézni a kapcsolókat. Nálam a féknél ez van, így megmaradt az eredeti féklámpa kapcsoló és a vezetékeit megcsapolva működtet egy relét. Ugyanezt el lehet játszani a kuplunggal is, ha megnézed, ugyanolyan kapcsoló betehető a kuplunghoz is, mint a féklámpáé. A bontás attól függ, honnan veszed a sebességjelet. Ha a váltóba teszel elektronikus jeladót, akkor a km spirál helyén be is mehetnek a vezetékek, csak a kmó-t kell kivenni, hogy kényelmesebben lehessen szerelni. Van még itt rajz: http://www.motor-talk.de/bilder/tempomat-einbauen-nachruesten-g48587580/tempomat-schalter-alte-und-neueren-baujahre-i205221404.html Expand Meg kell nézni a konzolon van-e neki furat mint a féklámpa kapcsolónak. Ha van, akkor egyszerűbb ilyet berakni, de sajna nem mindenkinek van ott a lyuk.
webshark Elküldve Április6, 2017 Elküldve Április6, 2017 (edited) Szokás szerint "Houston We have a problem" A nejem csörgött hogy nem indul a kocsi, persze én meg irtam neki hogy mit kellene megnéznie -persze b@szott rá (gyújtáselsztó fedél levétele pucolás, stb ) Hazaérve persze te vagy a férfi szöveggel fogadott -(elég sok mindent megcsinálok az autókon de nem vagyok autószerelő :, se viz se kazánszerelő - utóbbival meg még komoly veszélyt is okoznék . ) Szikrát látszólag ad, egy kábelt már cseréltem a fedélt nem. A folytószelepházban nincs kosz, hideginditó sprayre rövid időre beránt. Benzin van benne. (Mutató, utolsó tankolás ) Ti is a pumpára ,meg a szűrőre gyanakodnátok a helyemben? Vagy még rosszabb injektor(?) Módosítva Április6, 2017 : webshark
Recommended Posts