zotya975 Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 2 perce, Bundee írta: Amikor este 10-kor indultunk Kala Nera-ra, azért nemjött rosszul Alapból nem tudom használni a led szalaghoz, sokat jártam Bécsbe, Grazba..stb éjjel, de valahogy így szoktam meg.
Bundee Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 1 órával ezelőtt, individor írta: találtam egy hibát a kapcsolónál a 30-as sarut egész nagy hőhatás érhette, az anya résznél is teljesen meg van olvadva minden, és az 56-os is kicsit olvadt emiatt nem lehet jó a műszerfal világítás? mi okozhatta ezt a melegedést? http://www.kephost.com/image/wkTp a kocsi elektromos rendszerében annyi változtatás van hogy a gyári kombinált műszer helyett( dátum hőfok stb) be ven téve egy hőmérő(amit mértem pár ezred ampert vesz fel) ami a kombinált műszer csatlakozójáról veszi az áramot (ha megy a világítás akkor van bekapcsolva a hőmérő) ez a típus van benne: hőmérő A KL30 az az akksi pozitív, a KL56 a tompított fény. A háttérvilágítás 58K vagy 58D. Valószínűleg nagyobb izzó volt valamikor beletéve, vagy rossz volt a kontakt és melegedett.
wookie Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 Egész egyszerűen az astrákban valami szarul van bekötve, mert rendszeresen olvadnak ki belőlük a világításkapcsolók, míg mondjuk vectrából még soha nem láttam ilyet.
zotya975 Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 33 perce, wookie írta: Egész egyszerűen az astrákban valami szarul van bekötve, mert rendszeresen olvadnak ki belőlük a világításkapcsolók, míg mondjuk vectrából még soha nem láttam ilyet. A kiolvadás egy részét az okozza hogy 100wattos izzót tesznek a fényszóróba, és nem relézik.
wookie Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 5 perce, zotya975 írta: A kiolvadás egy részét az okozza hogy 100wattos izzót tesznek a fényszóróba, és nem relézik. Alapból nem is értem hogy miért nincs relézve gyárilag a fényszóró. A calibrában van, illetve az állítható kormányoszloposokban is be volt elvileg. Még nagyapám 90-es Temprájában is be van, pedig az olaszok nem a jó elektronikájukról híresek.
zotya975 Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 4 perce, wookie írta: Alapból nem is értem hogy miért nincs relézve gyárilag a fényszóró. A calibrában van, illetve az állítható kormányoszloposokban is be volt elvileg. Még nagyapám 90-es Temprájában is be van, pedig az olaszok nem a jó elektronikájukról híresek. Hát mind a 4 izzó ( pontosabban 2 darab két szálas) egyenként védve van 10-10-1010-Amperes biztivel. Ez viszont mind átmegy a világítás kapcsolón.
individor Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 38 perce, zotya975 írta: Hát mind a 4 izzó ( pontosabban 2 darab két szálas) egyenként védve van 10-10-1010-Amperes biztivel. Ez viszont mind átmegy a világítás kapcsolón. ebben mindig is a sima izzó volt, vagyis a +60 as de nem a 100w-os hanem csak a 60/55w-os a kapcsoló belső része gyalázatos, az volt a hiba hogy kettő csúszó érintkezőn megy az áram ide-oda és a háttérfényé ki volt esve mert el van kissé olvadva össze se lehet tenni mert totál káosz az egész valamit kell nézni helyette az természetes hogy nincs benne a kapcsoló és semmi műszerfal izzó nem megy? olajnyomás töltés stb, egyedől a fénykürtnél megy a távolsági visszajelző vagy valami vezetéket kimozgattam ahogy kiszedtem a kapcsoló vezetékeit (megnéztem mennyire van megolvadva de nem vészes csak a saru néz ki ócskán)
zotya975 Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 23 perce, individor írta: ebben mindig is a sima izzó volt, vagyis a +60 as de nem a 100w-os hanem csak a 60/55w-os a kapcsoló belső része gyalázatos, az volt a hiba hogy kettő csúszó érintkezőn megy az áram ide-oda és a háttérfényé ki volt esve mert el van kissé olvadva össze se lehet tenni mert totál káosz az egész valamit kell nézni helyette az természetes hogy nincs benne a kapcsoló és semmi műszerfal izzó nem megy? olajnyomás töltés stb, egyedől a fénykürtnél megy a távolsági visszajelző vagy valami vezetéket kimozgattam ahogy kiszedtem a kapcsoló vezetékeit (megnéztem mennyire van megolvadva de nem vészes csak a saru néz ki ócskán) Ha kiszedem a világítás kapcsolót akkor is működnek gyujtáson a visszajelzők, olaj, motorkontrol lámpa, kézifék, és töltésjelző. Ha felvillantom a refit működik , és van visszajelzése.
individor Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 6 perce, zotya975 írta: Ha kiszedem a világítás kapcsolót akkor is működnek gyujtáson a visszajelzők, olaj, motorkontrol lámpa, kézifék, és töltésjelző. Ha felvillantom a refit működik , és van visszajelzése. ajajj akkor valamit elronthattam....... még egy keresés...... ha beteszek a mostani sima kapcsoló helyett egy kapcsolót ami potméteres akkor a műszerfalon tudja állítani a fényerőt? mert ahogy nézem a bárdinál még olcsóbb is a potméteres kivitel mint a sima..... és ahogy nézegetem szerintem az én kapcsolóm nem is gyári valamikor lett cserélve mert az egyik utángyártott típus teljesen olyan mint ami nekem van
zotya975 Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 54 perce, individor írta: ajajj akkor valamit elronthattam....... még egy keresés...... ha beteszek a mostani sima kapcsoló helyett egy kapcsolót ami potméteres akkor a műszerfalon tudja állítani a fényerőt? mert ahogy nézem a bárdinál még olcsóbb is a potméteres kivitel mint a sima..... és ahogy nézegetem szerintem az én kapcsolóm nem is gyári valamikor lett cserélve mert az egyik utángyártott típus teljesen olyan mint ami nekem van A kapcsolón belül van a potméter is meg a helyette található áthidalás is odáig a kábelezés elméletileg egyforma tehát működnie kéne.
individor Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 (edited) egy corsából kivettem tesztnek a világítás kapcsolót a háttér világítás működik vele rendesen, eszembe juthatott volna előbb is....... hanem a műszerfal visszajelző lámpák még mindig nem jók a benzinszint jelző sem(a távolsági fény és az index igen) ha beindul kicsi várakozás után elkezd működni a fordulatszám mérő ekkor elkezd égni a töltésjelző halványan ha behúzom a kéziféket akkor a világít, ekkor a töltéslámpa is teljes fénnyel világít(töltés jó) a km órán semmi elváltozást nem látni lehet valami testhiányom van? tud adni valaki kapcsolási rajzot az óráról? esetleg a biztosték tábla körül szedhettem le valamit véletlen? mert amin van a világítás kapcsoló azt a részt teljesen kivettem Módosítva Február19, 2017 : individor
zotya975 Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 38 perce, individor írta: egy corsából kivettem tesztnek a világítás kapcsolót a háttér világítás működik vele rendesen, eszembe juthatott volna előbb is....... hanem a műszerfal visszajelző lámpák még mindig nem jók a benzinszint jelző sem(a távolsági fény és az index igen) ha beindul kicsi várakozás után elkezd működni a fordulatszám mérő ekkor elkezd égni a töltésjelző halványan ha behúzom a kéziféket akkor a világít, ekkor a töltéslámpa is teljes fénnyel világít(töltés jó) a km órán semmi elváltozást nem látni lehet valami testhiányom van? tud adni valaki kapcsolási rajzot az óráról? esetleg a biztosték tábla körül szedhettem le valamit véletlen? mert amin van a világítás kapcsoló azt a részt teljesen kivettem Kapcsolási rajzok...http://www.skandiasauna.de/opel/astra/ Az óraegység ezen van: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg A műszeregység mögött a konzolon van egy testcsavar esetleg azt is megnézheted. Hát a világítás kapcsoló panelén maga a világítás kapcsoló, a ködzáró, ködlámpa, fényszóró magasságállító kapcsolója illetve ezek aljzata van. Ha ezt kivetted attól még nem mozdult el a biztosíték tábla. Illetve normál esetben elmozdulás esetén sem jön róla le semmi.
individor Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 21 perce, zotya975 írta: Kapcsolási rajzok...http://www.skandiasauna.de/opel/astra/ Az óraegység ezen van: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg A műszeregység mögött a konzolon van egy testcsavar esetleg azt is megnézheted. Hát a világítás kapcsoló panelén maga a világítás kapcsoló, a ködzáró, ködlámpa, fényszóró magasságállító kapcsolója illetve ezek aljzata van. Ha ezt kivetted attól még nem mozdult el a biztosíték tábla. Illetve normál esetben elmozdulás esetén sem jön róla le semmi. kissé túlkombinálták ezt a rajzot..... mondhatni semmit se értek belőle pedig motorokat állítottam már helyre rajz alapján na majd hétvégén újra szétszedem a km órát és környékét köszi a segítséget mindenkinek! esetleg ha valakinek volt hasonló hibája megírhatná a megoldást
zotya975 Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 10 perce, individor írta: kissé túlkombinálták ezt a rajzot..... mondhatni semmit se értek belőle pedig motorokat állítottam már helyre rajz alapján na majd hétvégén újra szétszedem a km órát és környékét köszi a segítséget mindenkinek! esetleg ha valakinek volt hasonló hibája megírhatná a megoldást Hát én sem tudok mindent kibogozni , de többnyire tudom használni a rajzot az autóhoz.
wookie Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 Tök egyszerű rajzok, Az újak ezeknél sokkal rosszabbak.
individor Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 3 perce, wookie írta: Tök egyszerű rajzok, Az újak ezeknél sokkal rosszabbak. végülis annyit kihámoztam hogy az 5-ös csatlakozó a test, ide adok majd másik testet és ha így sem lesz jó akkor keresek valami villany dokit
zotya975 Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 21 perce, wookie írta: Tök egyszerű rajzok, Az újak ezeknél sokkal rosszabbak. Akkor igen ha az adott rész rajta van a táptól a testig, de amikor csak részek vannak rajta mindíg eltévedek.
daykiller Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 6 órája, wookie írta: Egész egyszerűen az astrákban valami szarul van bekötve, mert rendszeresen olvadnak ki belőlük a világításkapcsolók, míg mondjuk vectrából még soha nem láttam ilyet. A kapcsoló eredetileg tudná kezelni a tompított fényszórókat és helyzetjelzőket oldalanként is, de nem használják, mivel nincs alapból parkoló funkció az index-szel. Az indexkar is tudja ezt.
wookie Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 15 perce, daykiller írta: A kapcsoló eredetileg tudná kezelni a tompított fényszórókat és helyzetjelzőket oldalanként is, de nem használják, mivel nincs alapból parkoló funkció az index-szel. Az indexkar is tudja ezt. Na igen, vectrában ez megvan. 1
zotya975 Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 5 perce, wookie írta: Na igen, vectrában ez megvan. Jólvan jólvan de király autó a Vectra. Most milyen kocsival jársz? 1
wookie Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 Mazdával. :D (de csak mert a héten hengerfejezek)
zotya975 Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 24 perce, wookie írta: Mazdával. :D (de csak mert a héten hengerfejezek) Faxom ez nem jött be.... 1
individor Elküldve Február20, 2017 Elküldve Február20, 2017 érdemes lenne relézni a világítást? gondolom ekkor nagységrendekkel kevesebb áram érné a kapcsolót és a némileg meggyötört sarukat is(sajna a réz kilágyul hőhatás esetén emiatt szerintem nem lesz túl feszes kapcsolat hiába nyomtam összébb) relé úgy is van itthon egy marékkal még a zsigulis korszakból( relézni kellett az önindító szálat mert gyakran elolvadt a gyújtáskapcsoló betét)
Bundee Elküldve Február20, 2017 Elküldve Február20, 2017 9 perce, individor írta: érdemes lenne relézni a világítást? gondolom ekkor nagységrendekkel kevesebb áram érné a kapcsolót... Meg néhány V-al több jutna az izzókra is, hogy nem egy bizonytalan kontakton 2km vezetéken jutna oda a villanyáram.
individor Elküldve Február20, 2017 Elküldve Február20, 2017 11 perce, Bundee írta: Meg néhány V-al több jutna az izzókra is, hogy nem egy bizonytalan kontakton 2km vezetéken jutna oda a villanyáram. hááát én a kapcsolónál gondoltam....... tudom az lenne az igazi hogy egyből az akkuról menne az áram az izzóhoz, de ott nekezebb kivitelezni egy vízálló kapcsolatot
Recommended Posts