Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
8 órája, Barret írta:

Köszi a segítséged , de ahogy le írtad nem csinál semmit:(

Próbáld még meg megcserélni a két jelátadó szálat, lehet azt elírtam, mert ha azt érzi, hogy nyitva van, és újabb nyitás jelet kap, (vagy zárva ugyanez a szitu),  akkor jobban nem fog kinyitni, vagyis nem csinál semmit.

Elküldve
17 órája, Pingvin írta:

Próbáld még meg megcserélni a két jelátadó szálat, lehet azt elírtam, mert ha azt érzi, hogy nyitva van, és újabb nyitás jelet kap, (vagy zárva ugyanez a szitu),  akkor jobban nem fog kinyitni, vagyis nem csinál semmit.

Azok jól vannak , mert ahogy be volt kötve nekem úgy mindet zárta nyitotta , kiéve a bal első ajtót na azt nem nyitotta , a többi az rendben volt.

Elküldve

Lassan 110ezer kilométerrel ezelőtt halálozott el a gyári Bosch pumpám, akkor vettem valami neve nincset 8 ezerért. Még működik, de egyre hangosabban sípol, itt az ideje megválni tőle, pontosabban majd tavasszal akarok cserélni. Széles a spaletta, de most valami normálisabban gondolkodom.

2402967-20161129-1k0hyh.png

Sedannal, 5 ajtósnál nem aggódnék, de még ideális körülmények között is necces autót emelni, és bemászni alája, hát még szakadó esőben hajnali kettőkor az M0-áson. Télen úgysem megyek messze, max hazatolom.:hehe:

Elküldve
3 perce, zotya975 írta:

Lassan 110ezer kilométerrel ezelőtt halálozott el a gyári Bosch pumpám, akkor vettem valami neve nincset 8 ezerért. Még működik, de egyre hangosabban sípol, itt az ideje megválni tőle, pontosabban majd tavasszal akarok cserélni. Széles a spaletta, de most valami normálisabban gondolkodom.

2402967-20161129-1k0hyh.png

Sedannal, 5 ajtósnál nem aggódnék, de még ideális körülmények között is necces autót emelni, és bemászni alája, hát még szakadó esőben hajnali kettőkor az M0-áson. Télen úgysem megyek messze, max hazatolom.:hehe:

Hát én innen vettem most nem rég...

Elküldve
1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Milyet? Igazából nónémet nem akarok, mert annyi erővel maradhat ez is.

 

Egész pontosan ezt...de ugye nekem nagynyomású kellett és ami nagyon fontos, óóóccsssóóó... :-D

 

 

 

Elküldve

Még szerencse hogy mindig elteszem a cégnél az ilyen olyan okból kiszerelt pumpákat. Van már minden féle, de mind nagynyomású. (ezért "jó" hogy újabban egy egység a pumpa meg a szintjelző, meg minden más, általában a pumpának nincs baja, lehámozva a sallangokat meg pont olyanok mint a mieink. :D )

  • Like 1
Elküldve
8 órája, wookie írta:

Még szerencse hogy mindig elteszem a cégnél az ilyen olyan okból kiszerelt pumpákat. Van már minden féle, de mind nagynyomású. (ezért "jó" hogy újabban egy egység a pumpa meg a szintjelző, meg minden más, általában a pumpának nincs baja, lehámozva a sallangokat meg pont olyanok mint a mieink. :D )

Van nekem is talán két gyári is bontott, de az egyiket már szét kellett szednem, mert valami kis kosztól megakadt, kiráztam belőle és visszaperemeztem, de így már nem bízom benne annyira.

Elküldve

Sziasztok. 
Mi az okozója a generátorban annak, hogy ha megy a kocsi ütemesen pulzál minden fény az autóban a fordulatszám fügvényében? Valamint a töltés jelzőm is parázslik a kezdetek óta. Szénkefe, fesz szabályzó új benne diódasor kimérve jónak bizonyult még egy fél éve kb. Akkor még nem volt pulzálás csak parázslás. Delco Remy 70A- es generátor. Egy autó szerelő ismim a nyakát tette rá hogy a diódasor a rossz.

Elküldve
3 órája, Kispotter írta:

Sziasztok. 
Mi az okozója a generátorban annak, hogy ha megy a kocsi ütemesen pulzál minden fény az autóban a fordulatszám fügvényében? Valamint a töltés jelzőm is parázslik a kezdetek óta. Szénkefe, fesz szabályzó új benne diódasor kimérve jónak bizonyult még egy fél éve kb. Akkor még nem volt pulzálás csak parázslás. Delco Remy 70A- es generátor. Egy autó szerelő ismim a nyakát tette rá hogy a diódasor a rossz.

A töltésjelző vagyis a gerjesztő izzó azért alszik el, mert miután elkezd működni a generátor megkapja onnan is a feszt. Mindkét irányból a 12-14 Voltot így nem folyik át rajta áram. Ha parázslik, akkor egyik irányból kevesebbet kap. Valószinűleg a generátor felől. Ettől függetlenül a csavarkötéseket, testpontokat át lehet nézni-pucolni. 

Elküldve

Üdv.!

Gyári fullos ködös (elöl-hátul) bent mindkét relé, stb, ellenben a hátsó ködös első felkapcsolásával b@szik működni, csak akkor hajlandó menni, ha felnyomom a tompítottat. 
A bekötés nem utólagos, bent volt gyárilag. Ha felkapcsolom az elsőt, akkor érezni hogy kapcsolja a hátsót engedélyező relét. Biztik jók mindenhol, a relé is, mert a bent lévő töröttet kicseréltem az én saját vecimből származó tutira működő darabra. 
Néztem a kapcsolási rajzot, aszerint nincs befolyása annak, hogy az első ködösök ki vannak e égve, a lényeg hogy be legyen kapcsolva, és akkor már tudni kéne kapcsolni a hátsókat is. (mert hogy jelenleg az elsők kábelhiba miatt nem világítanak)

Elküldve
7 órája, zotya975 írta:

A töltésjelző vagyis a gerjesztő izzó azért alszik el, mert miután elkezd működni a generátor megkapja onnan is a feszt. Mindkét irányból a 12-14 Voltot így nem folyik át rajta áram. Ha parázslik, akkor egyik irányból kevesebbet kap. Valószinűleg a generátor felől. Ettől függetlenül a csavarkötéseket, testpontokat át lehet nézni-pucolni. 

Azt elfelejtettem mondani az összes csatlakozás test és pozitív. Igazából most engem ez az ütemes erősen világítok, gyengén világítok jobban zavar.

Elküldve
59 perce, Kispotter írta:

Azt elfelejtettem mondani az összes csatlakozás test és pozitív. Igazából most engem ez az ütemes erősen világítok, gyengén világítok jobban zavar.

Valószínűleg diódasor lesz. Ugyanis a váltakozó áram egyik periódusát nem engedi át, így csak a fele van meg. Ami a pulzálást okozza.

A delcónál egy 10esbe fáj a csere, mert egybe van építve a feszültség szabályozóval.

Elküldve
1 perc, pszilaj írta:

Valószínűleg diódasor lesz. Ugyanis a váltakozó áram egyik periódusát nem engedi át, így csak a fele van meg. Ami a pulzálást okozza.

A delcónál egy 10esbe fáj a csere, mert egybe van építve a feszültség szabályozóval.

Hát ebben a generátorban egyszer már cseréltem fesz szabályzót. És külön van benne a dióda sor. Egyébként hogy ha kimérem a tekercsek és nem szakadtak akkor elvileg azokkal sem lehet gond ügye? Bár a menetzárlatot így nem tudom kiszűrni gondolom, de a tünetek alapján az nem lehet szerintem.

Elküldve
On 2010. 03. 07. at 17:43, zotya975 írta:

A belső keringtetőnek ez a lelke:

326420.jpg

Nézz körül, nincs-e lepottyanva.

A gomb alján vannak ezek a kis nútok, ezekbe passzol bele.

326421.jpg

Lehet kapni foglalattal együtt is izzót, de az jóval drágább, ki kell piszkálni a régit a helyéről, és az újnak megfelelően hajlítva a lábait bedugva jó szokott lenni.

Sziasztok! Érdekelne engem is , hogy mi és hova, viszont a kép helyett valami tárhelyreklámot kapok. Előre is köszönöm, ha lehet rajta segíteni : )

Elküldve
18 órája, Rebjani írta:

Sziasztok! Érdekelne engem is , hogy mi és hova, viszont a kép helyett valami tárhelyreklámot kapok. Előre is köszönöm, ha lehet rajta segíteni : )

A hozzászólásban szereplő képek:

2406397-20161202-p0GcIg.jpg

2406398-20161202-hFDm1i.jpg

 

Elküldve

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, h gyertyakábel tud szar lenni úgy h közben megvan az az 5kohm körüli ellenállása? Volt egy reggel mikor pár percig 3hengerezett a szekér, meló után kipucoltam a gyujtáselosztót hátha abban húzott át.Ezután vak sötétben beindítva gázfröccsöknél csak, de a blokk és váltó találkozásának vonalában mintha az egyik kábel belsejéből szűrődött volna egy kis fény de ekkor alapból járt mind a 4 henger. 1 ez hogyan lehetséges? 2 vegyek e új kábelszettet, mert menet közben am minden tökéletes. Előre is köszönöm a hozzászólásokat! Szép napot!

Elküldve
42 perce, Gergőőő írta:

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, h gyertyakábel tud szar lenni úgy h közben megvan az az 5kohm körüli ellenállása? Volt egy reggel mikor pár percig 3hengerezett a szekér, meló után kipucoltam a gyujtáselosztót hátha abban húzott át.Ezután vak sötétben beindítva gázfröccsöknél csak, de a blokk és váltó találkozásának vonalában mintha az egyik kábel belsejéből szűrődött volna egy kis fény de ekkor alapból járt mind a 4 henger. 1 ez hogyan lehetséges? 2 vegyek e új kábelszettet, mert menet közben am minden tökéletes. Előre is köszönöm a hozzászólásokat! Szép napot!

Az ellenállás az egy dolog, hogy ha sérült-repedt a szigetelése az meg egy másik. Sötétben járó motornál spiccelj vizet ( ablakmosó flakon pölö)a gyertyakábelekre párás időt modellezve, vagy egy lecsupaszított végű kábelt aminek a másik végét letesteled, húzz végig a kábeleken. Ha látsz szikrát átugorni, akkor cserés a kábel. Volt aki belebujtatta villanyszerelő gégecsőbe, de én nem tudtam. Hiába hasítottam fel a csövet, olyan kemény hogy nem tudtam belenyomni a kábelt.

  • Like 2
Elküldve
58 perce, zotya975 írta:

Az ellenállás az egy dolog, hogy ha sérült-repedt a szigetelése az meg egy másik. Sötétben járó motornál spiccelj vizet ( ablakmosó flakon pölö)a gyertyakábelekre párás időt modellezve, vagy egy lecsupaszított végű kábelt aminek a másik végét letesteled, húzz végig a kábeleken. Ha látsz szikrát átugorni, akkor cserés a kábel. Volt aki belebujtatta villanyszerelő gégecsőbe, de én nem tudtam. Hiába hasítottam fel a csövet, olyan kemény hogy nem tudtam belenyomni a kábelt.

Szét kell szedni a pipát, aztán belefűzhető a gyertyakábel. Van is róla GyIK-om, hogy kell.

  • Like 1
Elküldve
1 perc, daykiller írta:

Szét kell szedni a pipát, aztán belefűzhető a gyertyakábel. Van is róla GyIK-om, hogy kell.

Próbáltam, de nem bírtam kibújtatni a végét a kanyarban. Egyedül a főkábelt tudtam behúzni, mert ugye ott a trafónál egyenes a pipa és ott kijött. 

Elküldve

Van valami reális félelem abban ha rajtahagyott akkusaruval töltöm az autót? Ha nincs gyújtás nem kap áramot az ECU-sem és amennyire értek a töltőkhöz fizikailag nem tud nagyfesz átmenni az akkuba/autóba még hiba esetén sem. Már 6 éves az akkum és főleg télen hetente egyszer rátöltök, ha nem muszáj nem szedném le.

Elküldve
4 órája, zotya975 írta:

Van valami reális félelem abban ha rajtahagyott akkusaruval töltöm az autót? Ha nincs gyújtás nem kap áramot az ECU-sem és amennyire értek a töltőkhöz fizikailag nem tud nagyfesz átmenni az akkuba/autóba még hiba esetén sem. Már 6 éves az akkum és főleg télen hetente egyszer rátöltök, ha nem muszáj nem szedném le.

Szerintem sem lehet gáz, indítani nem szabad úgy az tuti. Ami nem kaphat áramot az így sem kap. 

 

Szoktam én is így.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.