Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)
On 2016. 10. 29. at 21:53, Bundee írta:

Sziasztok! F Astram van 98as. A ventilátor kapcsoló 1' és 2' állásban nem csinál semmit de 3', 4'-esben működik. Kiszedtem a kapcsolóbetétet, szétszedtem kipucoltam semmi. Lebontottam a műszerfalat, kiszabaditottam az elektromos csatit. Rövidre zártam a különböző állásokat 1, 2 semmi, 3, 4 működik, tehát biztos hogy nem a kapcsoló a rossz. Az lenne a kérdésem nagy tisztelettel, hogy lehetséges az h maga a ventilátor nem hajlandó dolgozni csak 3astol felfelé? Vagy mi lehet még? Kábelek is szépek, épnek tűnnek.

Köszönöm a segítséget!

Viktor

RO55-ben áztatta valaki, és neki jólett.

Sziasztok! Áztattam az ellenállást. Szép lett. Betettem. Nem változott. Vettem újat, működik...de iszonyú hamar (félperc) nagyon felforrósodik. Ez normális?

Módosítva : Drummerviktor
Elküldve
1 órával ezelőtt, Drummerviktor írta:

Sziasztok! Áztattam az ellenállást. Szép lett. Betettem. Nem változott. Vettem újat, működik...de iszonyú hamar (félperc) nagyon felforrósodik. Ez normális?

Nem......nézd meg a csatit nincs benne víz-rozsda..akármi? Teljesen tiszta és jól csatlakozik? 

Elküldve
16 órája, zotya975 írta:

Nem......nézd meg a csatit nincs benne víz-rozsda..akármi? Teljesen tiszta és jól csatlakozik? 

A csatit is áztattam még akkor amikor az ellenállást, mert nagyon rozsdás volt, és úgy tűnt szépen leoldotta a rozsdát. Természetesen rögtön utána ki is szárítottam. A kábelvégződések épek. Víznek, nedvességnek semmi nyoma. Valamennyi melegedés azért gondolnám h természetes mert a ventilátor ezen vége kis hűtőlapatokkal van ellátva ami 4 es fokozatban le is hűti nyomban az ellenállást, csak kisebb fokozatokban nem. Nincs egyébként biztosítéka ennek a körnek hátha az a fos? 

Köszi a választ!

Elküldve
3 órája, Drummerviktor írta:

A csatit is áztattam még akkor amikor az ellenállást, mert nagyon rozsdás volt, és úgy tűnt szépen leoldotta a rozsdát. Természetesen rögtön utána ki is szárítottam. A kábelvégződések épek. Víznek, nedvességnek semmi nyoma. Valamennyi melegedés azért gondolnám h természetes mert a ventilátor ezen vége kis hűtőlapatokkal van ellátva ami 4 es fokozatban le is hűti nyomban az ellenállást, csak kisebb fokozatokban nem. Nincs egyébként biztosítéka ennek a körnek hátha az a fos? 

Köszi a választ!

Tudtommal 4es fokozatban direktbe kapja a feszt a ventillátor, így nem az ellenállason át. Valószínű azért hűlt le hamar.

 

A 4es fokozat el se szokott romlani pont ezért

Elküldve
1 perc, aholy írta:

Tudtommal 4es fokozatban direktbe kapja a feszt a ventillátor, így nem az ellenállason át. Valószínű azért hűlt le hamar.

 

A 4es fokozat el se szokott romlani pont ezért

Igen ez logikusnak tűnik, ezért IS hűlt le de mondom odatettem a kezem és szabályosan majdnem odafagyott az ujjam a venti annyira löki a hideget arra...ettől függetlenül a melegedés mértékét túlzásnak érzem. Nincs ennek a körnek biztije?

Elküldve (edited)

Sziasztok! Lenne egy nagyon fontos kérdésem! Ma kiszedtem a gyári 300-as rádiót a kocsiból illetve a közép konzol világítását! Mikor újra össze raktam az fogadott hogy ha ráadom a gyújtást nem világít semmi a műszerfalon! ha pedig indítok indul szépen még akkor is ha megy már alapból az erősítő! De...Pontatlanul méri a benzint illetve egyből világít az akksi jelzés minden megy különben index lámpák stb. illetve a háttér világítás is! (Eddig jó volt és nem világított az akksi)
Bárkinek van bármi ötlete? 
Köszönöm előre is!

Ui. Az autó egy astra f ferdehátú 96-os 1.4-es :)

 

 

Javítom: Megtaláltam a hiba okát gondolom valamit nem jól kötöttem a középkonzol világításánál és ez kilőtte a 7-es biztosítékot szóval ha valaki hasonló problémában küzd az kezdje ezzel! :)

Módosítva : djdammy
Elküldve
4 órája, Drummerviktor írta:

Igen ez logikusnak tűnik, ezért IS hűlt le de mondom odatettem a kezem és szabályosan majdnem odafagyott az ujjam a venti annyira löki a hideget arra...ettől függetlenül a melegedés mértékét túlzásnak érzem. Nincs ennek a körnek biztije?

A 16-os számú 30Amperes, úgy rémlik hogy nagy bizti.

Elküldve

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy megtudnátok-e mondani hogy milyen izzók kellenek egy G astra műszerfalába? A világításkapcsolótól elkezdve az óracsoporton át a középkonzolig? Sehol nem találtam erről infót. Csak ezért kibontani a fél műszerfalat meg valahogy nincs kedvem...

Elküldve
1 óra, Merkava írta:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy megtudnátok-e mondani hogy milyen izzók kellenek egy G astra műszerfalába? A világításkapcsolótól elkezdve az óracsoporton át a középkonzolig? Sehol nem találtam erről infót. Csak ezért kibontani a fél műszerfalat meg valahogy nincs kedvem...

Üdv...itt van egy elírás a szerelés menetéről, igaz ebben csak ledekről van szó:http://opelforum.hu/images/GYIK/astra_g/elektromos/kozepkonzol_vilagitas_csere.pdf  De igazából most az F astra topicban jársz, ha átfáradsz a G astrába, ott a fórumozók biztos tudnak mondani pontos izzó típust is.

Elküldve
3 perce, zotya975 írta:

Üdv...itt van egy elírás a szerelés menetéről, igaz ebben csak ledekről van szó:http://opelforum.hu/images/GYIK/astra_g/elektromos/kozepkonzol_vilagitas_csere.pdf  De igazából most az F astra topicban jársz, ha átfáradsz a G astrába, ott a fórumozók biztos tudnak mondani pontos izzó típust is.

Kösz a választ! Bocs nem is figyeltem, csak hogy elektromos a topik címe. 

Elküldve
On 2016. 11. 10. at 18:57, aholy írta:

Tudtommal 4es fokozatban direktbe kapja a feszt a ventillátor, így nem az ellenállason át. Valószínű azért hűlt le hamar.

 

A 4es fokozat el se szokott romlani pont ezért

köszi!

Elküldve
37 perce, pszilaj írta:

Valaki nem tudja, hogy pontosan mekkorák ezek az ellenállás értékek?

Mennyire sürgős? Majd ha legközelebb pollenszűrőt cserélek, akkor megmérem....tehát jövőre.:-)

  • Like 1
Elküldve
23 perce, zotya975 írta:

Mennyire sürgős? Majd ha legközelebb pollenszűrőt cserélek, akkor megmérem....tehát jövőre.:-)

Én tegnap cseréltem, de ezért nem akarnám kivenni...a pévécét meg a többi lomot... :-)

Elküldve
14 perce, pszilaj írta:

Én tegnap cseréltem, de ezért nem akarnám kivenni...a pévécét meg a többi lomot... :-)

Nem emlékszem már, csak a pollenszűrő kivételével nem férni hozzá? 

Elküldve
4 órája, zotya975 írta:

Nem emlékszem már, csak a pollenszűrő kivételével nem férni hozzá? 

Fogalmam sincs, mert még nem vettem ki...

csak elővigyázatosságból tettem be pvc padló darabot, hogy ne menjen a pollenszűrőre víz...

Elküldve (edited)

Csak pollenszűrő kivétele után jön ki, mert jól be kell még nyúlni alá. (de mást nem kell leszedni hozzá, csak érzésre kell, mert semmit se látsz be oda.)

Módosítva : Stevy
Elküldve
On 11/11/2016 at 21:16, Drummerviktor írta:

köszi, szerintem hagyom így...

Nekem rozsdas az ellenallasra csatlakozo vezetek, egy evnel nem is birt tobbet... kiszedve larszott, hogy a rossz kontakt miatt megporkolodott az egesz ellenallas 

Elküldve
6 perce, Barret írta:

Valaki nekem tudna segíti központi zár vezérlőt hogyan tudom be kötni F-astra .

?

A legalsó képen egy GM vezérlőt látok ami gondolom a gyári, és mit szeretnél bekötni? A felső egy univerzális rajza ami bekerülne a kocsiba? 

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.