zotya975 Elküldve Október6, 2016 Elküldve Október6, 2016 8 órája, wookie írta: Emlékeim szerint az astránál alapból a hátsó ablakra van kötve a tükörfűtés, csak a korai vectráknál volt külön gombja a tükörkapcsolón. De most lusta vagyok előkeresni a kapcsolási rajzokat. Később már a vectránál is átálltak a hátsóablakos kapcsolásra. (viszont ott időzített) Nájn bitte, külön időreléje van..
stirlitz Elküldve Október12, 2016 Elküldve Október12, 2016 oda akkor kell egy direkt test, mintha lenne ott fent a lámpánál egy csavarhely amiről lehet levenni On 2016. 10. 04. at 15:11, felhasznaaloo írta: Sziasztok, Egyik... Elektromos fűthető tükröt akartam az autóba bemókolni, de rossz a relé amit (bontóban) vettem hozzá. Görbe volt 2 lába, biztos nehezen jött ki a helyéről. Szétszedtem, ha a tekercsének adok feszt, az behúz, de a lábairól megtáplálva nem működik, gondolom valami más sérült benne (nem látszik hogy mi). 5000 Ft alatt még nem láttam ilyet sehol (90185120-as). Igaz-e, hogy ('96-os évjáratú Caravan) a hátsóablak fűtése hasonló késleltető relén keresztül megy, azaz arra is köthetem a 2 tükör fűtését? Ha igen... a késleltetési időt ez a plusz terhelés befolyásolná? A vezetékezés problémái azt hiszem világosak (ajtó átvezető kerek csati stb). A másik... hová kössem be a Conrad.hu-n várásolt 1500 Ft-os gagyitron késleltető biszbaszt, hogy ajtócsukáskor késleltesse a belső lámpa leoltását, de ha behúzom a lámpakapcsolót, akkor ne? Mert mindkettőre késleltet sajnos, akárhová kötöm, és pár verziót kipróbáltam már, de valszeg az a baj h nem értem az áramkört még rajz alapján se (kopik a zagyam). Köszi!
stirlitz Elküldve Október12, 2016 Elküldve Október12, 2016 - On 2016. 10. 04. at 8:06, Kispotter írta: Na majd mérek eggyet valamelyik reggel. De még videóra is veszem. Lámpák alapján mikor már csak köhög 10 V alatt van. Az önindító szorulást csak leszereléssel lehet megnézni?? Vagy esetleg valami aksi teszter??
kimi1012 Elküldve Október13, 2016 Elküldve Október13, 2016 Sziasztok! Az autómban olyan probléma lépett fel hogy felkapcsolom 2. fokozatba a fűtést,akkor halványodik az akku vissza jelző 3. fokozatba már izzik azt hittem hogy generátor hiba ezért cseréltem generátort és most már rosszabb mint volt már irányjelzéskor,lámpa felkapcsolásakor is csinálja ezt ha benyomom a féket akkor is. Mikor áll az autó nincs beindítva 12,9 a fesz mikor beindítom akkor már 14,7-14,8-ra is fel megy mi lehet a hiba mit nézzek még át az autón ? Előre is köszönöm a válaszokat Sziasztok!
zotya975 Elküldve Október13, 2016 Elküldve Október13, 2016 1 órával ezelőtt, kimi1012 írta: Sziasztok! Az autómban olyan probléma lépett fel hogy felkapcsolom 2. fokozatba a fűtést,akkor halványodik az akku vissza jelző 3. fokozatba már izzik azt hittem hogy generátor hiba ezért cseréltem generátort és most már rosszabb mint volt már irányjelzéskor,lámpa felkapcsolásakor is csinálja ezt ha benyomom a féket akkor is. Mikor áll az autó nincs beindítva 12,9 a fesz mikor beindítom akkor már 14,7-14,8-ra is fel megy mi lehet a hiba mit nézzek még át az autón ? Előre is köszönöm a válaszokat Sziasztok! Talán test hiba valahol a generátor, akku, zárhíd, hengerfej környékén.
kimi1012 Elküldve Október13, 2016 Elküldve Október13, 2016 14 perce, zotya975 írta: Talán test hiba valahol a generátor, akku, zárhíd, hengerfej környékén. De ha nincs test akkor nincs töltés sem.
daykiller Elküldve Október14, 2016 Elküldve Október14, 2016 On 2016. 10. 05. at 19:35, wookie írta: Emlékeim szerint az astránál alapból a hátsó ablakra van kötve a tükörfűtés, csak a korai vectráknál volt külön gombja a tükörkapcsolón. De most lusta vagyok előkeresni a kapcsolási rajzokat. Később már a vectránál is átálltak a hátsóablakos kapcsolásra. (viszont ott időzített) On 2016. 10. 06. at 4:39, zotya975 írta: Nájn bitte, külön időreléje van.. Így van. A G Astrákban van már együtt a hátsó szélvédőfűtéssel. F-ekben még van gombja. Enyémben is külön nyomógomb van. Amúgy tudtommal 15 perc +-5 perc az idő.
zotya975 Elküldve Október14, 2016 Elküldve Október14, 2016 11 órája, kimi1012 írta: De ha nincs test akkor nincs töltés sem. Pislákoló töltésvisszajelzőnél legegyszerűbb először a csavarkötéseket átnézni a generátor, akku, zárhíd, hengerfej között. A visszajelző izzón keresztül kap gerjesztést a generátor indításkor, amikor viszont már forog, onnan is kap egy tápot ezért elalszik. Ha valami oknál fogva a két fesz között különbség van akkor parázslik, vagy valami ilyesmi.
zotya975 Elküldve Október14, 2016 Elküldve Október14, 2016 Délután nekiálltam kicserélni a generátort, viszonylag sima ügynek látszott. Leszedtem a régit, szétszedtem és óvatosan satuba fogtam a forgórészt ígty le tudtam venni róla a tárcsát, és úgyanígy átraktam a tartalékra, mivel ugye azon nem volt. Ugye valójában nem is tárcsa, két félből áll ( bár láttam más rendes tárcsát is) Ez a csapágy a hibás, kézzel forgatva is kotyog és enyhén akad. Akkor jöttek a gondok amikor beszereltem az autóba. Megfeszíteni sem tudtam a szíjat, és síkeltérés volt a fötengely tárcsához képest. Kiszedtem és összehasonlítottam a régivel.( előtte kellett volna hehehehe) Mindegyik 70Amperos Delco Remy, csak az egyik dieselben volt. Na hát se a felfogatás-feszítő pontos helye nem passzol, se a befogatáshoz képest a tárcsa helyzete sem. Beolajoztam a car csapágyat és visszaszereltem az autóba, egyenlőre kussol, de ugye ez nem végleges állapot. Vennem kell csapágyat és kicserélni a régiben, az újat meg valszeg eladom.
pszilaj Elküldve Október15, 2016 Elküldve Október15, 2016 Azért a zsír jobb lett volna a car csapágynak...bár az is már olyan, mint halottnak a beöntés...
zotya975 Elküldve Október15, 2016 Elküldve Október15, 2016 6 órája, pszilaj írta: Azért a zsír jobb lett volna a car csapágynak...bár az is már olyan, mint halottnak a beöntés... Jaja csak időhúzás, de zárt csapágy a zsír nem ment volna be a résen, kivenni meg nem akartam a tömítést mert általában deformálódik és nem megy vissza. 40X17X12 a mérete, veszek csapágyboltban valami jobbat és átrakom majd. Szerencsére ebből simán kiesik az állórész, azt nem kell kibányásznom, csak a csapágyat a pajzsból. Végülis ha veszítő konzolt cserélek, akkor felrakható a dieselé is, de akkor még 1 centivel arrébb kell raknom síkban is. Mert ugye ha szétszedem és valami közbejön akkor nincs kocsi.
wookie Elküldve Október15, 2016 Elküldve Október15, 2016 2 órája, zotya975 írta: Jaja csak időhúzás, de zárt csapágy a zsír nem ment volna be a résen, kivenni meg nem akartam a tömítést mert általában deformálódik és nem megy vissza. 40X17X12 a mérete, veszek csapágyboltban valami jobbat és átrakom majd. Szerencsére ebből simán kiesik az állórész, azt nem kell kibányásznom, csak a csapágyat a pajzsból. Végülis ha veszítő konzolt cserélek, akkor felrakható a dieselé is, de akkor még 1 centivel arrébb kell raknom síkban is. Mert ugye ha szétszedem és valami közbejön akkor nincs kocsi. Igazából akksiról egész sokáig el lehet járni. :D 1
zotya975 Elküldve Október15, 2016 Elküldve Október15, 2016 9 perce, wookie írta: Igazából akksiról egész sokáig el lehet járni. :D El, de az enyém már eléggé a végét járja..indítani még rendesen indít, de a multkor valamiért próbálgattam pumpa nélkül, és 10 másodperc után már vészesen lassan tekert. Szerintem a telet már nem húzza ki.
zotya975 Elküldve Október17, 2016 Elküldve Október17, 2016 Jól tudom hogy a generátorhoz C3-as csapágy kell?
Tiu Elküldve Október17, 2016 Elküldve Október17, 2016 12 órája, zotya975 írta: Jól tudom hogy a generátorhoz C3-as csapágy kell? Elméletileg igen.
zotya975 Elküldve Október18, 2016 Elküldve Október18, 2016 8 órája, Tiu írta: Elméletileg igen. Kösz...megveszem a héten, aztán szerintem vasárnap kicserélem. A tengely könnyen kijött belőle, a pajzsból meg kiütöm.
lombi Elküldve Október18, 2016 Elküldve Október18, 2016 Sziasztok egy kis help kellene vettem egy depos manualis fenyszorot. Kivettem regit raknam be az ujat de nem sikerul az izot lefeszito palcat helyere rakni meg amit adtak hozza gumit hosszab a nyaka mint a gyarimnak es az izo elott raadasul van egy lap a gyarin nincs . kepet raknek fel de nem tudok ti hogyan raktok fel?
lombi Elküldve Október18, 2016 Elküldve Október18, 2016 8 perce, lombi írta: Sziasztok egy kis help kellene vettem egy depos manualis fenyszorot. Kivettem regit raknam be az ujat de nem sikerul az izot lefeszito palcat helyere rakni meg amit adtak hozza gumit hosszab a nyaka mint a gyarimnak es az izo elott raadasul van egy lap a gyarin nincs . kepet raknek fel de nem tudok ti hogyan raktok fel? http://kepfeltoltes.hu/view/161018/IMG_20161018_191654_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161018/IMG_20161018_191634_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161018/IMG_20161018_191610_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161018/IMG_20161018_191623_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
lombi Elküldve Október18, 2016 Elküldve Október18, 2016 (edited) 40 perce, lombi írta: http://kepfeltoltes.hu/view/161018/IMG_20161018_191654_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161018/IMG_20161018_191634_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161018/IMG_20161018_191610_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161018/IMG_20161018_191623_www.kepfeltoltes.hu_.jpg na rájöttem kellet hozzá egy 2 óra viszont a kérdésem ebbe bele tudom tenni anélkül hogy a burát leszedném a motoros rész mert ez manuális viszont nekem motoros van Módosítva Október18, 2016 : lombi
Dáwid Elküldve Október18, 2016 Elküldve Október18, 2016 39 perce, lombi írta: na rájöttem kellet hozzá egy 2 óra viszont a kérdésem ebbe bele tudom tenni anélkül hogy a burát leszedném a motoros rész mert ez manuális viszont nekem motoros van Nagyjából sehogy. Irdatlanul szét kéne faragni, ahhoz, hogy a motor rámenjen, és akkor még mindig nem lesz jó, csak belemegy. A depo lámpát egyébként ne erőltesd szerintem. Egy 20 éves gyári, kitakarítva, egy rendes izzóval, 2x különbül világít, mint egy vacsi új depo. Tudom, próbáltam. Többször. A gumiharang meg úgy megy rá, hogy a közepét rászúrod az izzó lábaira (a 3 rés meg van hagyva) aztán kb kifordítva a harangot, rátolod a lámpa szélére. Az izzó lábai kilógnak annyira, hogy a csatlakozó rámegy rendesen. 1
felhasznaaloo Elküldve Október18, 2016 Elküldve Október18, 2016 On Wednesday, October 12, 2016 at 20:26, stirlitz írta: oda akkor kell egy direkt test, mintha lenne ott fent a lámpánál egy csavarhely amiről lehet levenni Köszi hogy írtál. Úgy is tettem, ez volt az első verzió, tényleg van ott egy csavarhely amiről kapott testet a kütyü, de a fent leírtakat produkálta. Most épp az ajtónyitás érzékelőnél van letestelve, de ugyanaz. Jó ez tényleg csak egy lepkefing probléma... hogy mért gyullad ki meleg motornál dugóban csorogva/állva a vezérlés hibalámpa, az jobban aggaszt. /X14XE/
pszilaj Elküldve Október19, 2016 Elküldve Október19, 2016 9 órája, felhasznaaloo írta: Köszi hogy írtál. Úgy is tettem, ez volt az első verzió, tényleg van ott egy csavarhely amiről kapott testet a kütyü, de a fent leírtakat produkálta. Most épp az ajtónyitás érzékelőnél van letestelve, de ugyanaz. Jó ez tényleg csak egy lepkefing probléma... hogy mért gyullad ki meleg motornál dugóban csorogva/állva a vezérlés hibalámpa, az jobban aggaszt. /X14XE/ Ki kell olvasni a kódját, mert azt próbálja elmondani, hogy gondja van...
Bundee Elküldve Október19, 2016 Elküldve Október19, 2016 21 órája, Dáwid írta: Nagyjából sehogy. Irdatlanul szét kéne faragni, ahhoz, hogy a motor rámenjen, és akkor még mindig nem lesz jó, csak belemegy... Nekem van (igaz Vectrahoz) olyan Depo amiről le lehet venni bajonettestül a "kézi állító" részt, és akkor egy az egyben felmegy a motor ahogy kell. 1
lombi Elküldve Október19, 2016 Elküldve Október19, 2016 2 órája, Bundee írta: Nekem van (igaz Vectrahoz) olyan Depo amiről le lehet venni bajonettestül a "kézi állító" részt, és akkor egy az egyben felmegy a motor ahogy kell. és mennyire könnyen jött ki? mert nekem feszül rendesen :), elvileg lelehet szedni enyémet is csak nem akarom eltörni
Recommended Posts