szabolala Elküldve Július19, 2016 Megoszt Elküldve Július19, 2016 Ilyesmit használ valaki? Van értelme? (pl izzók élettartama) Ha igen, milyet ajánlotok? http://www.electronic.hu/Jarmuelektronika/Karbantartas_apolas/Akkukarbantartas/Kemo_Feszultsegcsucs_killer Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabadij Elküldve Július19, 2016 Megoszt Elküldve Július19, 2016 (edited) On 2016. 07. 11. at 22:37, O.G. írta: Az autó kijelzője működik, mutatja dátumot kitartóan, csak mikor bekapcsolom a VDO-t akkor nem történik semmi, továbbra is dátum látszik. És sajnos mivel "remote display" a fejegység, így a kijelző nélkül sokat nem tudok állítani rajta. A gyáriakhoz találtam, hogy 3 gombot kell nyomni folyamatosan és akkor lehet váltogatni, hogy hány soros, de ehhez semmi ilyet nem találtam. Üdv! Nézd meg a kijelző vezetékezését,nincs e elvágva egy derót.Ha a kijelzővel nem kompatibilis rádiót építenek be,mint ahogyan az enyémben is van,akkor el szoktunk vágni egy eret,hogy ne legyen üres az a rész sem a kijelzőben.Most hirtelen nem tudom,hogy milyen színűt kell elvágni(talán szürke-piros),akkor a kijelző a dátumot írja ki folyamatosan,amíg ki nem rohad a helyéről. Módosítva Július19, 2016 : Szabadij Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július20, 2016 Megoszt Elküldve Július20, 2016 On 2016. 07. 02. at 22:37, szabolala írta: Nem gyári itt semmi tudom, csak az anyósoldali kapcsolóm, azt most szereztem. A többi viszont benn volt korábban, működőképes formában. Ezért próbálok rájönni a logikára, hogy bal oldalt 4 kábel, jobbon 3 van az ajtókötegben... Ebből csak a legegyszerűbb változat hozható össze, de most nem találom a rajzát(FH2). Kiindulásnak itt van ez:http://www.vectra16v.com/slp/slp_astra_f_mj92.pdf 770től indul ami érdekes neked. Itt bal oldali már "okos" neked viszont nem az. A vezeték keresztmetszetre érdemes odafigyelni.Gondolom nem véletlenül olvadt el, én újragondolnám az egészet és semmi régit nem használnék fel, a biztit is külön tenném bele. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabolala Elküldve Július21, 2016 Megoszt Elküldve Július21, 2016 22 órája, stirlitz írta: Ebből csak a legegyszerűbb változat hozható össze, de most nem találom a rajzát(FH2). Kiindulásnak itt van ez:http://www.vectra16v.com/slp/slp_astra_f_mj92.pdf 770től indul ami érdekes neked. Itt bal oldali már "okos" neked viszont nem az. A vezeték keresztmetszetre érdemes odafigyelni.Gondolom nem véletlenül olvadt el, én újragondolnám az egészet és semmi régit nem használnék fel, a biztit is külön tenném bele. Fú, köszi, azóta jegeltem a témát. De most szabin leszek, még az sem kizárt, hogy nekiesünk bátyámmal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabolala Elküldve Július21, 2016 Megoszt Elküldve Július21, 2016 22 órája, stirlitz írta: Ebből csak a legegyszerűbb változat hozható össze, de most nem találom a rajzát(FH2). Kiindulásnak itt van ez:http://www.vectra16v.com/slp/slp_astra_f_mj92.pdf 770től indul ami érdekes neked. Itt bal oldali már "okos" neked viszont nem az. A vezeték keresztmetszetre érdemes odafigyelni.Gondolom nem véletlenül olvadt el, én újragondolnám az egészet és semmi régit nem használnék fel, a biztit is külön tenném bele. Na most visszaolvasva rájöttem, hogy ott akadtam el, hogy hogyan lehet kifordítani/kivenni a biztosítéktáblát. Szóval... hogyan? Le kell hozzá bontani vmit? Próbáltam kifordítani, de nekem nagyon feszült ott minden, se letörni nem akarok semmit, se kitépni vmi kábelt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 On 2016. 07. 21. at 20:57, szabolala írta: Na most visszaolvasva rájöttem, hogy ott akadtam el, hogy hogyan lehet kifordítani/kivenni a biztosítéktáblát. Szóval... hogyan? Le kell hozzá bontani vmit? Próbáltam kifordítani, de nekem nagyon feszült ott minden, se letörni nem akarok semmit, se kitépni vmi kábelt... Nem nagyon lehet kifordítani..ha kibányászod a mögötte menő fűtéscsövet akkor kicsit jobban, de eléggé agyhalál visszarakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pingvin Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 Megerősítem amit Zotya írt, nem nagyon lehet kiforgatni. Mikor a BC beszereléskor a diag szál miatt kellett ott méricskélnem, az felejthetetlen élmény volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július24, 2016 Megoszt Elküldve Július24, 2016 Astránál ez extra szopás, én nem is értem. Vectránál bőven ki lehet még fordítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július24, 2016 Megoszt Elküldve Július24, 2016 Én is megerősítem. Elég sokat szívtam, mire a biztosítéktábla mögé beszereltem egy relét... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július25, 2016 Megoszt Elküldve Július25, 2016 Szerintetek AC-pumpánál ha felvett áramerősséget mérek abból lehet következtetni az állapotára? Mostanában egyre hangosabb, viszont csak ezért még nem cserélném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pingvin Elküldve Július25, 2016 Megoszt Elküldve Július25, 2016 Szia Zotya! Szerintem csak akkor lehet következtetni, ha van adat róla, hogy normál állapotban, újkorában mekkora áramerősséget kellene felvennie terhelt állapotában. Nyilván ha kezd megszorulni, akkor több ampert is vehet fel, de úgy is el tud halódni, hogy nem szorul meg. Egy ismim Corsájában egyszerüen csak nem szállított tovább, minden előjel nélkül tette a kis huncut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július25, 2016 Megoszt Elküldve Július25, 2016 1 órával ezelőtt, Pingvin írta: Szia Zotya! Szerintem csak akkor lehet következtetni, ha van adat róla, hogy normál állapotban, újkorában mekkora áramerősséget kellene felvennie terhelt állapotában. Nyilván ha kezd megszorulni, akkor több ampert is vehet fel, de úgy is el tud halódni, hogy nem szorul meg. Egy ismim Corsájában egyszerüen csak nem szállított tovább, minden előjel nélkül tette a kis huncut. Ja mondjuk azon gondolkodtam pont hogy nincs viszonyítási alapom, mert ugyan van plusz pumpa de szárazon tuti könnyebben fut mint terhelve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pingvin Elküldve Július25, 2016 Megoszt Elküldve Július25, 2016 Az enyém 2 éves utángyártott, ha gondolod a hétvégén megmérhetem. Bár mivel ugy. szerintem nem tekinthető hiteles referencia adatnak. (Én is azért cseréltem ki mert már hangos volt, és nem akartam meglepit, bár erre rácáfolt a sors, az ismim Corsájában.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 (edited) Sajnos az AC pompáknál a kollektor meg az érintkezők kopnak el, és egyszerűen nem érintkezik rendesen. A megszorulás szerintem a legritkább... Az enyém rakoncátlankodik mostanság. Már eddig kétszer kellett megkocogtatni... És akkor felteszem a mágikus kérdést! Melyiket érdemesebb: -Bontott gyárit (ismeretlen üzemidővel) -Gagyitront olcsón. Ja és mielőtt írná valaki az ideális opciótt, az új gyárit, arra sajna nincs pénzem. Módosítva Július26, 2016 : pszilaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 Szerencséd, mert nekem mindkettő van. Anno az SE saját pumpájába belement a kosz, és megakadt, így egy tizesért vettem a legolcsóbb utigyári 3bar-os pumpát. Az XE-be meg bekerült a gyári bontott bosch. Kb mindkettő azonos időt/km-t futott nálunk, eddig mindegyik problémamentes. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pingvin Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 Nálam az utángyártott pumpa szépen teszi a dolgát. Ez nem azt jelenti, hogy jó szívvel merem is ajánlani mindenkinek, szerintem erősen lutri, hogy milyen minőségben lehet az utángyártott dolgokat kifogni. Volt olyan fékdugattyú ami viszont méretpontatlanság miatt szorult, így gyorsan ki is tessékeltem az autóból. Alapjárati motort cserélték gariban pár hónap után, viszont másik "nagy neves" gyártó motorja bevállt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ColT Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 Hello, Pár elektromos kérdés egy frissen vett autóhoz... - Hol lehet olyan, könnyen hozzáférhető pontokat találni a beltérben, ahol gújtásra, illetve gyújtás nélkül is van 12V? (Kamuriasztó, illetve USB aljzathoz kéne ) - Milyen szabványú az OBD csati, I vagy II? Köszi mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 (edited) 12 órája, ColT írta: Hello, Pár elektromos kérdés egy frissen vett autóhoz... - Hol lehet olyan, könnyen hozzáférhető pontokat találni a beltérben, ahol gújtásra, illetve gyújtás nélkül is van 12V? (Kamuriasztó, illetve USB aljzathoz kéne ) - Milyen szabványú az OBD csati, I vagy II? Köszi mindenkinek A szivargyújtónál van gyújtás kapcsolt áram. A rádió mögött van állandó és gyújtás kapcsolt áram is. Van olyan amelyiken OBDI (10 pines)van és van olyan amelyiken OBDII-es(16 pines) aljzat van. Viszont ez utóbbi nem OBDII protokollal kommunikál, hanem KW80, KW81, KW82 vagy KW2000-es szabvánnyal. Módosítva Július27, 2016 : pszilaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 14 órája, wookie írta: Szerencséd, mert nekem mindkettő van. Anno az SE saját pumpájába belement a kosz, és megakadt, így egy tizesért vettem a legolcsóbb utigyári 3bar-os pumpát. Az XE-be meg bekerült a gyári bontott bosch. Kb mindkettő azonos időt/km-t futott nálunk, eddig mindegyik problémamentes. 14 órája, Pingvin írta: Nálam az utángyártott pumpa szépen teszi a dolgát. Ez nem azt jelenti, hogy jó szívvel merem is ajánlani mindenkinek, szerintem erősen lutri, hogy milyen minőségben lehet az utángyártott dolgokat kifogni. Volt olyan fékdugattyú ami viszont méretpontatlanság miatt szorult, így gyorsan ki is tessékeltem az autóból. Alapjárati motort cserélték gariban pár hónap után, viszont másik "nagy neves" gyártó motorja bevállt. Hát vettem egy Automega nevezetűt 8100 forintért, plusz egy tömítést alája 700 forintért Köszi a válaszokat.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 15 órája, ColT írta: Hello, Pár elektromos kérdés egy frissen vett autóhoz... - Hol lehet olyan, könnyen hozzáférhető pontokat találni a beltérben, ahol gújtásra, illetve gyújtás nélkül is van 12V? (Kamuriasztó, illetve USB aljzathoz kéne ) - Milyen szabványú az OBD csati, I vagy II? Köszi mindenkinek Kamuriasztónak munkatársam egy bicajos villogóból használta fel az egyik piros ledet amit kikábelezve beépített egy használaton kívüli gomb takarásába. Jó minőségű elemmel hónapokig elvillog éjszakánként, nappal úgysem látszik. AC-pumpa: nekem 227 ezernél adta be az unalmast a gyári, ekkor vettem egyet 8 ezer forintért vmi gagyitront. ( éppen nem volt pénzem, akkor sem..XD)Aztán tudtam szerezni bontott gyárit ami 2 nap után megállt benne. Visszakerült az ócsó és igaz egyre hangosabban de még működik, most már lassan 100ezer kilométer óra. A gyárit szétszedtem ( megakadt) kimostam belőle a koszt és visszaperemeztem. Itt van a csomitartóban elméletileg bárhol tudom cserélni, de azért ha hajnali 2-kor megáll az autó esőben a pályán az nem olyan jó móka. Bár úgy tudom legritkábban halnak be menet közben, inkább nem indulnak el. Ezért gondoltam cserén, mert azt azért én sem hiszem hogy egy utángyártott nagyon olcsó örökké jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 27 perce, zotya975 írta: Kamuriasztónak munkatársam egy bicajos villogóból használta fel az egyik piros ledet amit kikábelezve beépített egy használaton kívüli gomb takarásába. Jó minőségű elemmel hónapokig elvillog éjszakánként, nappal úgysem látszik. AC-pumpa: nekem 227 ezernél adta be az unalmast a gyári, ekkor vettem egyet 8 ezer forintért vmi gagyitront. ( éppen nem volt pénzem, akkor sem..XD)Aztán tudtam szerezni bontott gyárit ami 2 nap után megállt benne. Visszakerült az ócsó és igaz egyre hangosabban de még működik, most már lassan 100ezer kilométer óra. A gyárit szétszedtem ( megakadt) kimostam belőle a koszt és visszaperemeztem. Itt van a csomitartóban elméletileg bárhol tudom cserélni, de azért ha hajnali 2-kor megáll az autó esőben a pályán az nem olyan jó móka. Bár úgy tudom legritkábban halnak be menet közben, inkább nem indulnak el. Ezért gondoltam cserén, mert azt azért én sem hiszem hogy egy utángyártott nagyon olcsó örökké jó lesz. Nekem annyi szerencsém van, hogy akár esőben is ki lehet cserélni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 3 órája, zotya975 írta: Kamuriasztónak munkatársam egy bicajos villogóból használta fel az egyik piros ledet amit kikábelezve beépített egy használaton kívüli gomb takarásába. Jó minőségű elemmel hónapokig elvillog éjszakánként, nappal úgysem látszik. AC-pumpa: nekem 227 ezernél adta be az unalmast a gyári, ekkor vettem egyet 8 ezer forintért vmi gagyitront. ( éppen nem volt pénzem, akkor sem..XD)Aztán tudtam szerezni bontott gyárit ami 2 nap után megállt benne. Visszakerült az ócsó és igaz egyre hangosabban de még működik, most már lassan 100ezer kilométer óra. A gyárit szétszedtem ( megakadt) kimostam belőle a koszt és visszaperemeztem. Itt van a csomitartóban elméletileg bárhol tudom cserélni, de azért ha hajnali 2-kor megáll az autó esőben a pályán az nem olyan jó móka. Bár úgy tudom legritkábban halnak be menet közben, inkább nem indulnak el. Ezért gondoltam cserén, mert azt azért én sem hiszem hogy egy utángyártott nagyon olcsó örökké jó lesz. Ezt cáfolnám. A Vectrában Pestre menet Komárom végén állt meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 4 órája, pszilaj írta: Nekem annyi szerencsém van, hogy akár esőben is ki lehet cserélni... Végülis a kocsi alatt én sem ázom... 1 órával ezelőtt, hening írta: Ezt cáfolnám. A Vectrában Pestre menet Komárom végén állt meg. Igen tudom hogy ilyen is van, de szerintem gyakoribb hogy nem indul, vagy már nem hoz eleget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július28, 2016 Megoszt Elküldve Július28, 2016 Háát ma megérkezett az új szivattyú. Most délután beülök a kocsiba, hogy elmenjek a tömítésért, ami szintén ma érkezett meg. Erre nem indul a jószág. Kocogtatom a szivattyút, de csak keservesen morgolódik. Szerelhetek a melóhelyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július28, 2016 Megoszt Elküldve Július28, 2016 3 órája, pszilaj írta: Háát ma megérkezett az új szivattyú. Most délután beülök a kocsiba, hogy elmenjek a tömítésért, ami szintén ma érkezett meg. Erre nem indul a jószág. Kocogtatom a szivattyút, de csak keservesen morgolódik. Szerelhetek a melóhelyen. Próbálj egy pillanatra polaritást fordítani, vagy egy másik akkuról megpörgetni visszafelé..én fúrógép akkuval szoktam tesztelni mert kisebb és könnyebb mozgatni mint a több kilós autó akkut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts