Gabber Elküldve Március22, 2016 Elküldve Március22, 2016 Gergő, sajnos nem jó. Szétválasztottam a csatlakozókat, rádugtam de se kép se hang, meg se nyekken. A 10 -es csatiba 4 db barna vezeték megy bele, az fityeg külön.
klacka987 Elküldve Március22, 2016 Elküldve Március22, 2016 4 órája, klacka987 írta: Szia! Köszönöm szépen! Azt hiszem a második lehetőséget választom. Az egyszerűbb lesz, meg csak 2 vezetéket kell forrasztani és szigetelni, nem pedig 11-et. Ez végett biztonságosabbnak is találom a dolgot! Holnapi program is megvan akkor a szabira Köszönöm szépen mégegyszer! Annyi kérdésem azért még lenne, hogy a TID csatitól a 2 szál vezetéket hol tudom kivezetni az utastérből?
Szabadij Elküldve Március22, 2016 Elküldve Március22, 2016 1 órával ezelőtt, Gabber írta: Gergő, sajnos nem jó. Szétválasztottam a csatlakozókat, rádugtam de se kép se hang, meg se nyekken. A 10 -es csatiba 4 db barna vezeték megy bele, az fityeg külön. Üdv! Add rá a gyújtást és kapcsold be a rádiót.Ennek így mennie kell,még ha a vezetékeket nem is cserélted fel.(gyújtáskapcsolt és állandó12V) Ha a régi működött ez pedig meg sem nyekken,akkor hulladékot vettél. Esetleg kiégett bizti,rossz gyújtáskapcsoló betét,szakadt vezetékelés. A kocsi iso csatijában meg kell lenni egy állandó12 voltnak,egy másiknak meg gyújtáskapcsoló állásától függően.Ezekre mérj rá,vagy lámpázd ki.Ha ezek megvannak,akkor a rádió egy putra,ha nincsenek meg ezek a villanyok,akkor a fentebb leírtak valamelyike...
Gabber Elküldve Március22, 2016 Elküldve Március22, 2016 Hmm köszi. Az egység új... Blaupunkt. A régi az jó, ez nem megy. Biztosítékok rendben. A vezetékek is jók. Antennát nem dugtam rá mert annak is más a csatlakozója, de az gondolom nem oszt szoroz. Sajna nemmegy:(
Cosso Elküldve Március22, 2016 Elküldve Március22, 2016 (edited) On 2016. 03. 21. at 18:21, Gabber írta: Módosítva Március27, 2016 : Cosso
Gabber Elküldve Március22, 2016 Elküldve Március22, 2016 (edited) Halljátok. Bevallom férfiasan, balf*sz vagyok de nagyon. Nem a hangerőszabályozó gombjával kapcsol be.. el van dugva. NEM JÓ HELYEN AKARTAM BEKAPCSOLNI :D Módosítva Március22, 2016 : Gabber 2
Szabadij Elküldve Március22, 2016 Elküldve Március22, 2016 35 perce, Gabber írta: Halljátok. Bevallom férfiasan, balf*sz vagyok de nagyon. Nem a hangerőszabályozó gombjával kapcsol be.. el van dugva. NEM JÓ HELYEN AKARTAM BEKAPCSOLNI :D Semmi gond ezzel,szereztél egy tapasztalatot... Mi Magyarok először szopunk három kört,ha valamit beüzemelünk,ha ez nem vezet eredményre,akkor elolvassuk a használati útmutatót...(én is ebbe az állatfajtába tartozom) Amikor megvettem az autót akkor a középkonzolban kicseréltem a kiégett izzókat,majd ezután 3,5 órát kúrtam el méregetéssel,mert azt hittem,hogy az is a világítással megy.Már ott tartottam ,hogy kiborítom a műszerfalat,amikor hirtelen felindulásból ráadtam a gyújtást és jééé világított.
zotya975 Elküldve Március23, 2016 Elküldve Március23, 2016 11 órája, klacka987 írta: Annyi kérdésem azért még lenne, hogy a TID csatitól a 2 szál vezetéket hol tudom kivezetni az utastérből? Mindegyik oldalon a műszerfal mögött fent. Gyárilag a vezetőoldalon megy ki, de szerintem mivel ott a biztosíték tábla van az anyósoldalon meg csak a kesztyűtartó én az utóbbira szavaznék, még ha a motortérben messzebbre is kell húzni. Ha kiveszed az ablakmosó tartályt egyből meglátod. 1
Gabber Elküldve Március23, 2016 Elküldve Március23, 2016 (edited) 15 órája, Szabadij írta: Semmi gond ezzel,szereztél egy tapasztalatot... Mi Magyarok először szopunk három kört,ha valamit beüzemelünk,ha ez nem vezet eredményre,akkor elolvassuk a használati útmutatót...(én is ebbe az állatfajtába tartozom) Amikor megvettem az autót akkor a középkonzolban kicseréltem a kiégett izzókat,majd ezután 3,5 órát kúrtam el méregetéssel,mert azt hittem,hogy az is a világítással megy.Már ott tartottam ,hogy kiborítom a műszerfalat,amikor hirtelen felindulásból ráadtam a gyújtást és jééé világított. :DDD Igen ezek tipikusan Hungarikum dolgok. Már csak egy kérdés: Nem kap áramot, nincs memóriája az egységnek. Szerintem fel kell cserélni valahol két kis kábelkét. Ti tudjátok melyikeket? Köszi! Módosítva Március23, 2016 : Gabber
Szabadij Elküldve Március23, 2016 Elküldve Március23, 2016 2 órája, Gabber írta: :DDD Igen ezek tipikusan Hungarikum dolgok. Már csak egy kérdés: Nem kap áramot, nincs memóriája az egységnek. Szerintem fel kell cserélni valahol két kis kábelkét. Ti tudjátok melyikeket? Köszi! Üdv! A linken látható képen a pirosat és a sárgát kell felcserélned. Ha van iso adapterkábel a rádióhoz,akkor ott a legegyszerűbb,ha nincs,akkor vagy veszel egy hosszabbító adaptert és abban darabolsz,vagy az autó csatijában oldod meg.
klacka987 Elküldve Március24, 2016 Elküldve Március24, 2016 23 órája, zotya975 írta: Mindegyik oldalon a műszerfal mögött fent. Gyárilag a vezetőoldalon megy ki, de szerintem mivel ott a biztosíték tábla van az anyósoldalon meg csak a kesztyűtartó én az utóbbira szavaznék, még ha a motortérben messzebbre is kell húzni. Ha kiveszed az ablakmosó tartályt egyből meglátod. Köszi szépen! Más: nappai menetfényt szeretnék bekötni. Meg van a lámpa is meg a vezérlőegység is. A vezérlőegységnek honnan tudok gyújtás utáni vezetéket elhúzni a motortérbe?
Pingvin Elküldve Március24, 2016 Elküldve Március24, 2016 Daykiller két oldallal korábban már megválaszolta Neked, tolatólámapa kapcsolót ajánlott. Próbáltad? 1
zotya975 Elküldve Március24, 2016 Elküldve Március24, 2016 On 2016. 03. 20. at 11:46, Rico junior írta: Sajnos nem világít így se a lámpa!!! Na most értem ide...szóval: a rajz alapján is és kipróbálva is világítani kellene a töltésjelző lámpának ha a kék-fehér vékonyabbik ( a vastag ugye a piros) kábelt lebontod a generátorról és gyujtáson lestesteled. Ha nem világít, akkor meg kell nézni hogy a műszeregységnél az izzó foglalatában megjelenik-e a 12Volt gyujtáson. Valószinűleg igen, hiszen a többi műszer és a megvilágításuk működik. Ekkor már csak az marad hogy az izzó és a generátor szemes sarú között nincs-e szakadás. Remélem hogy van ( mert ugye más nem maradt) ekkor egyszerűbb ezt a szálat újra húzni mint a szakadás helyét keresgélni.
klacka987 Elküldve Március24, 2016 Elküldve Március24, 2016 4 órája, Pingvin írta: Daykiller két oldallal korábban már megválaszolta Neked, tolatólámapa kapcsolót ajánlott. Próbáltad? Huuhhh! Köszi! Bevallom öszintén, kiment a fejemből!
pasla09 Elküldve Március27, 2016 Elküldve Március27, 2016 (edited) Sziasztok! Szélvédőt cseréltünk tegnap, szép és jó. Csak a légzsák visszajelző nem óhajt világítani azóta. Mit keressek? Akkut levettem egy órára, de nem gyógyult meg attól sem. Izzó jó, mert előtte jó volt. A kardánboxnál nem matattunk... Update: Tárgytalan, meggyógyult magától. Módosítva Március30, 2016 : pasla09
Tóth Balázs Elküldve Március28, 2016 Elküldve Március28, 2016 Üdv! Kellemes Húsvétot! Jól gondolom, hogy ez a szerkezet 95 előtti, tehát nem komfort elektronikás? villany ablak
daykiller Elküldve Március28, 2016 Elküldve Március28, 2016 2 órája, Tóth Balázs írta: Üdv! Kellemes Húsvétot! Jól gondolom, hogy ez a szerkezet 95 előtti, tehát nem komfort elektronikás? villany ablak Igen. 1
klacka987 Elküldve Március30, 2016 Elküldve Március30, 2016 Sziasztok! Kellene 1 kis segítség, bár nem biztos, hogy elektromos probléma. Adott egy '92-es F Astra (C14NZ), és hétfő óta érdekes dolgot produkál. Jöttem haza Ausztriából, és már magyar oldalon, Győr után egy falu közepén rántott párat majd leállt, Elindulni nem volt hajlandó, Szerencsémre rendesek voltak az ott lakók, és egyből hívtak szerelőt. Rövid vizsgálás után megállapította, hogy a gyújtáselosztó rotor égett meg, ami valójában is korom fekete volt. Szerzett egyet, kicserélte és pöccre indult. Haza is tudtam vele jönni Pécsre minden gond nélkül, leszámítva, hogy 1-szer pár percre kivillant a check lámpa, amit itthon kivillogtattam, és 44-re hivatkozik. De tegnap mikor mentem melózni, menet közben kb fél távnál teljesen ad-hoc megint rángatott párat és leállt. Sokadik nekifutásra sikerült életet lehelni bele, de csak full gázzal, utána "normális" módon beértem a melóba. Éjjel kolegámmal ránéztünk, pöccre indult, majd pár perc járatás után alapjáraton megint elment aludni. Megint nem indult. Vártunk kb 5 percet, pöccre indult, 20 perc járatás után különböző fordulat tartományokba való járatás alatt egyszer se állt le, és reggel is gond nélkül hazajutottam vele melóból. Valakinek valami vélemény, vagy ötlet, hogy merre is induljak a hiba keresésbe? Előre is köszönöm!
pszilaj Elküldve Március30, 2016 Elküldve Március30, 2016 12 perce, klacka987 írta: Sziasztok! Kellene 1 kis segítség, bár nem biztos, hogy elektromos probléma. Adott egy '92-es F Astra (C14NZ), és hétfő óta érdekes dolgot produkál. Jöttem haza Ausztriából, és már magyar oldalon, Győr után egy falu közepén rántott párat majd leállt, Elindulni nem volt hajlandó, Szerencsémre rendesek voltak az ott lakók, és egyből hívtak szerelőt. Rövid vizsgálás után megállapította, hogy a gyújtáselosztó rotor égett meg, ami valójában is korom fekete volt. Szerzett egyet, kicserélte és pöccre indult. Haza is tudtam vele jönni Pécsre minden gond nélkül, leszámítva, hogy 1-szer pár percre kivillant a check lámpa, amit itthon kivillogtattam, és 44-re hivatkozik. De tegnap mikor mentem melózni, menet közben kb fél távnál teljesen ad-hoc megint rángatott párat és leállt. Sokadik nekifutásra sikerült életet lehelni bele, de csak full gázzal, utána "normális" módon beértem a melóba. Éjjel kolegámmal ránéztünk, pöccre indult, majd pár perc járatás után alapjáraton megint elment aludni. Megint nem indult. Vártunk kb 5 percet, pöccre indult, 20 perc járatás után különböző fordulat tartományokba való járatás alatt egyszer se állt le, és reggel is gond nélkül hazajutottam vele melóból. Valakinek valami vélemény, vagy ötlet, hogy merre is induljak a hiba keresésbe? Előre is köszönöm! Gyújtásmodul esetleg? Legalábbis eddig ilyen tüneteknél ezt írták a tapasztaltabb emberek. 1
FPepe Elküldve Március30, 2016 Elküldve Március30, 2016 2 órája, klacka987 írta: Sziasztok! Kellene 1 kis segítség, bár nem biztos, hogy elektromos probléma. Adott egy '92-es F Astra (C14NZ), és hétfő óta érdekes dolgot produkál. Jöttem haza Ausztriából, és már magyar oldalon, Győr után egy falu közepén rántott párat majd leállt, Elindulni nem volt hajlandó, Szerencsémre rendesek voltak az ott lakók, és egyből hívtak szerelőt. Rövid vizsgálás után megállapította, hogy a gyújtáselosztó rotor égett meg, ami valójában is korom fekete volt. Szerzett egyet, kicserélte és pöccre indult. Haza is tudtam vele jönni Pécsre minden gond nélkül, leszámítva, hogy 1-szer pár percre kivillant a check lámpa, amit itthon kivillogtattam, és 44-re hivatkozik. De tegnap mikor mentem melózni, menet közben kb fél távnál teljesen ad-hoc megint rángatott párat és leállt. Sokadik nekifutásra sikerült életet lehelni bele, de csak full gázzal, utána "normális" módon beértem a melóba. Éjjel kolegámmal ránéztünk, pöccre indult, majd pár perc járatás után alapjáraton megint elment aludni. Megint nem indult. Vártunk kb 5 percet, pöccre indult, 20 perc járatás után különböző fordulat tartományokba való járatás alatt egyszer se állt le, és reggel is gond nélkül hazajutottam vele melóból. Valakinek valami vélemény, vagy ötlet, hogy merre is induljak a hiba keresésbe? Előre is köszönöm! Üdv! A 44-es hibakód alapján üzemanyag ellátási problémára tippelnék. Amikor leáll, nem próbáltad levenni a tanksapkát? Ha ilyenkor szisszen egy nagyot, akkor vákuum van a tankban, a tankszellőztetést kell átnézni, egyébként lehet AC-pumpa hiba, vagy a reléje. 1
klacka987 Elküldve Március30, 2016 Elküldve Március30, 2016 6 órája, pszilaj írta: Gyújtásmodul esetleg? Legalábbis eddig ilyen tüneteknél ezt írták a tapasztaltabb emberek. A következő az lesz, holnap gyertya és elosztófedél csere lesz a műsor. 3 órája, FPepe írta: Üdv! A 44-es hibakód alapján üzemanyag ellátási problémára tippelnék. Amikor leáll, nem próbáltad levenni a tanksapkát? Ha ilyenkor szisszen egy nagyot, akkor vákuum van a tankban, a tankszellőztetést kell átnézni, egyébként lehet AC-pumpa hiba, vagy a reléje. A tanksapka leszedést próbáltam, de nem hallok szisszenést mikor leszedem. Ha ráadom a gyújtást, akkor hallom közvetlen a tank fölött hogy dolgozik az AC pumpa, és azt is hallom, hogy a relé behúz. Lehet, semmi köze hozzá, és "normális" jelenség,de azt a hiba jelentkezése előtt párszor észrevettem, hogy ha áll az autó, de jár a motor akkor kivillant a check lámpa, és az után is mindig a 44-es hibakódot hozta ki.
zotya975 Elküldve Március30, 2016 Elküldve Március30, 2016 29 perce, klacka987 írta: A következő az lesz, holnap gyertya és elosztófedél csere lesz a műsor. A tanksapka leszedést próbáltam, de nem hallok szisszenést mikor leszedem. Ha ráadom a gyújtást, akkor hallom közvetlen a tank fölött hogy dolgozik az AC pumpa, és azt is hallom, hogy a relé behúz. Lehet, semmi köze hozzá, és "normális" jelenség,de azt a hiba jelentkezése előtt párszor észrevettem, hogy ha áll az autó, de jár a motor akkor kivillant a check lámpa, és az után is mindig a 44-es hibakódot hozta ki. Attól hogy működik a pumpa még lehet kevés vagy kis nyomású a szállított üzemanyag mennyiség, például kopott pumpa miatt. 44 hibakód: keverék túl szegény. A szállított mennyiséget lehet mérni otthon megbontás után ( 2 liter/perc) de a nyomást csak szerelő tudja mérni nyomásmérővel. 1
daykiller Elküldve Március30, 2016 Elküldve Március30, 2016 Nekem detto ez volt, mikor elszabadultak a széndarabkák a szellőztető rendszerből. 1
klacka987 Elküldve Március31, 2016 Elküldve Március31, 2016 On 2016. 03. 30. at 18:47, zotya975 írta: Attól hogy működik a pumpa még lehet kevés vagy kis nyomású a szállított üzemanyag mennyiség, például kopott pumpa miatt. 44 hibakód: keverék túl szegény. A szállított mennyiséget lehet mérni otthon megbontás után ( 2 liter/perc) de a nyomást csak szerelő tudja mérni nyomásmérővel. Tehát akkor az AC pumpától kezdve keressem a hibát? 22 órája, daykiller írta: Nekem detto ez volt, mikor elszabadultak a széndarabkák a szellőztető rendszerből. És a tank szellőztetést is nézzem át?
Recommended Posts