zotya975 Elküldve Október25, 2015 Elküldve Október25, 2015 Sziasztok!Tegnap elszállt a generátorom,kiszerelve semmiféle utalást nem találtam a típusára,az alkatrészkereső viszont dob rá 70A és 100A-est is.Honnan lehet megtudni,hogy milyen volt benne,vagy vehetek-e hozzá 100A-est alapból(ha esetleg eredetileg 70-es volt benne)? C18xe,delco-remy - szerintem javíthatatlan:Vehetsz bele nyugodtan nagyobbat, van aki direkt azért cseréli, mert sok elektromos fogyasztót épített be pluszban.
bandee76 Elküldve Október25, 2015 Elküldve Október25, 2015 Vehetsz bele nyugodtan nagyobbat, van aki direkt azért cseréli, mert sok elektromos fogyasztót épített be pluszban.Köszönöm!:) 1
petiii Elküldve Október25, 2015 Elküldve Október25, 2015 Sziasztok. Ez a táviranyiti belső egy gemini 1160 rsd riasztóé. Korabban talaltam egy nyomogombos kapcsolot a labter alatt . fentebb megtalaljatok. Az is ehhez a riasztohoz van kötve. Ki be lehet kapcsolni a riasztot. A lényegére nem jöttem rá hogy az miért van. Viszont azota hogy azzal kapcsolgattam most a tavkapcsra nem reagal semmit. Ujra kell tanitani? Vagy mivan vele? Elem nincs lemerülve.. Ujra kell tanitani? Am a masik kerdesem hogy a tav. Alaplapjan az a kék frekvencia állito? Olvastam olyat hogy valaki azt tekergette es megjavult a riasztojam. Merr am is kezdetektöl baromi gyenge volt azberzekeles. Meg az antennat akarom kibogaraszni hova van kötve..
Bundee Elküldve Október25, 2015 Elküldve Október25, 2015 Sziasztok. Ez a táviranyiti belső egy gemini 1160 rsd riasztóé. Korabban talaltam egy nyomogombos kapcsolot a labter alatt . fentebb megtalaljatok. Az is ehhez a riasztohoz van kötve. Ki be lehet kapcsolni a riasztot. A lényegére nem jöttem rá hogy az miért van. Viszont azota hogy azzal kapcsolgattam most a tavkapcsra nem reagal semmit. Ujra kell tanitani? Vagy mivan vele? Elem nincs lemerülve.. Ujra kell tanitani? Am a masik kerdesem hogy a tav. Alaplapjan az a kék frekvencia állito? Olvastam olyat hogy valaki azt tekergette es megjavult a riasztojam. Merr am is kezdetektöl baromi gyenge volt azberzekeles. Meg az antennat akarom kibogaraszni hova van kötve.. A kék trimmerrel a táv antennáját lehet kihangolni, elsőre nem érdemes eltekergetni, gyárilag jó az úgy. Vagy jelöld meg filccel hol állt, utána tekergesd. Az a gomb meg lehet pánikgomb vagy szervíz üzemmód vagy ilyesminek a kapcsolója érdemes lenne használatit túrni hozzá. A riasztó antennája általában egy sehová nem vezető drótdarab szokott lenni. A műszerfal mögé érdemes kihúzni minél hosszabban. 1
stirlitz Elküldve Október25, 2015 Elküldve Október25, 2015 Sziasztok. Ez a táviranyiti belső egy gemini 1160 rsd riasztóé. Korabban talaltam egy nyomogombos kapcsolot a labter alatt . fentebb megtalaljatok. Az is ehhez a riasztohoz van kötve. Ki be lehet kapcsolni a riasztot. A lényegére nem jöttem rá hogy az miért van. Viszont azota hogy azzal kapcsolgattam most a tavkapcsra nem reagal semmit. Ujra kell tanitani? Vagy mivan vele? Elem nincs lemerülve.. Ujra kell tanitani? Am a masik kerdesem hogy a tav. Alaplapjan az a kék frekvencia állito? Olvastam olyat hogy valaki azt tekergette es megjavult a riasztojam. Merr am is kezdetektöl baromi gyenge volt azberzekeles. Meg az antennat akarom kibogaraszni hova van kötve.. Lehet Szerviz kapcsoló. Az arra való ha leadod vhol a kocsit szerelőhöz, akkor azzal ki tudod iktatni, ez pl akkor hasznos, ha magától élesedős a riasztó.Minidig vevő oldalon kell okoskodni, ha gyenge a "jel". "A" oszlopbacis fel lehet vezetni, vagy ki a motortérbe a lényeg, hogy kevés fém takarja.
Pancho105 Elküldve Október26, 2015 Elküldve Október26, 2015 Hali! A fűtés kapcsolók nem világítanak az alapból nem világít vagy csak az enyémbe romlott el? Havernak Corsa van abban világítás.
schneke Elküldve Október26, 2015 Elküldve Október26, 2015 Sziasztok! Akadt egy kis problémám: az autót úgy vettem, hogy a ventillátor direkt kapcsolóra volt kötve. Ez eddig nem is volt gond, mert a vízhőfok visszajelzőn láttam mikor kell bekapcsolni, a gond onnan ered, hogy valami oknál fogva a vízhőfok visszajelzőm megadta magát. Eleinte csinált olyat, hogy hirtelen felugrott 90 fokra és onnantól kezdve mutatta rendesen, viszont mostmár egyáltalán nem mozdul meg, teljesen le van esve. Mit kellene cserélnem, hogy mutassa rendesen a hőőmérsékletet?Hali! A fűtés kapcsolók nem világítanak az alapból nem világít vagy csak az enyémbe romlott el? Havernak Corsa van abban világítás.Hali! Csak a tiédben nem jó világítania kell :) 1
zotya975 Elküldve Október26, 2015 Elküldve Október26, 2015 Sziasztok! Akadt egy kis problémám: az autót úgy vettem, hogy a ventillátor direkt kapcsolóra volt kötve. Ez eddig nem is volt gond, mert a vízhőfok visszajelzőn láttam mikor kell bekapcsolni, a gond onnan ered, hogy valami oknál fogva a vízhőfok visszajelzőm megadta magát. Eleinte csinált olyat, hogy hirtelen felugrott 90 fokra és onnantól kezdve mutatta rendesen, viszont mostmár egyáltalán nem mozdul meg, teljesen le van esve. Mit kellene cserélnem, hogy mutassa rendesen a hőőmérsékletet?Hali! Csak a tiédben nem jó világítania kell :) Keresd meg a jeladót, (egyvezetékes kábelsarú megy rá) valószinűleg leszakadt a kábelsarúról a vezeték, amikor letestelt akkor ment ki végállásba a mutató amikor elmozdult a testtől akkor meg már nem mutat semmit. Motortípustól függ hogy hol van, például piros nyíl:
schneke Elküldve Október26, 2015 Elküldve Október26, 2015 Keresd meg a jeladót, (egyvezetékes kábelsarú megy rá) valószinűleg leszakadt a kábelsarúról a vezeték, amikor letestelt akkor ment ki végállásba a mutató amikor elmozdult a testtől akkor meg már nem mutat semmit. Motortípustól függ hogy hol van, például piros nyíl:rendben köszi holnap megnézem 1
Stevy Elküldve Október26, 2015 Elküldve Október26, 2015 a 3. meg asszem a hőmérő csatija lehet. Ha kell van ilyen hőmérőm eladó! :D $ ? :D
Laliiii Elküldve Október27, 2015 Elküldve Október27, 2015 Stabok berepültek a caravanomba! :) Mondjuk az első akkor megy be, ha megy hozzá az XE, vagy LET motor+váltó, mert egyenlőre az 1.6-os alá jó a gyári is. Hátsót anno sokat kerestem... szinte csak autóval kapható... nagyobb a hiáány belőle, mint GSI lökösből... :SOhh akkor mákom van. Itt egy méh telepen adtak le egy GSi kasztnit és vas árban hoztam el a hátsó stab rúdat. :) x16xel caravanom van, még nem néztem meg mekkora elől a stab rúd. A GSi-n mekkora elől?
aholy Elküldve Október27, 2015 Elküldve Október27, 2015 Ohh akkor mákom van. Itt egy méh telepen adtak le egy GSi kasztnit és vas árban hoztam el a hátsó stab rúdat. :) x16xel caravanom van, még nem néztem meg mekkora elől a stab rúd. A GSi-n mekkora elől? tán 22mm
pszilaj Elküldve Október27, 2015 Elküldve Október27, 2015 Én valami dízel csodáról vettem meg az első 22-es stab rudat... :-)
wookie Elküldve Október27, 2015 Elküldve Október27, 2015 Én ajiba kaptam egy komplett öt csavaros hátsó hidat gsi stabival. :D
stirlitz Elküldve Október28, 2015 Elküldve Október28, 2015 nu lehet hogy megdöglött az akksim, már mondták rá régebben, hogy 60%-os (BOSCH Silver S4 60Ah 540A), 5éves mostmondjuk úgy néz ki van földelési problémám is, remélem még kibírja a teletfura mód nem reggel pislákol a töltésjelző, hanem munka után, pedig akkor kevesebbet áll
stirlitz Elküldve Október29, 2015 Elküldve Október29, 2015 Nincs vkinek fiatal(abb) kábel(kötege), ami a akku saruról a önindítóra megy? Igazán a generátor akku közti testelést kellene javítanom, de nem akarok mokolni.
zotya975 Elküldve Október30, 2015 Elküldve Október30, 2015 Nincs vkinek fiatal(abb) kábel(kötege), ami a akku saruról a önindítóra megy? Igazán a generátor akku közti testelést kellene javítanom, de nem akarok mokolni.Hát figyelj, ha veszel új kábelt , hozzá akkusarút az önindítóhoz meg olyan szemes sarút az szerintem nem mókolás, és akkor vadi új lesz. Sokat esik a fesz ezen a részen?
daykiller Elküldve Október30, 2015 Elküldve Október30, 2015 Mivel az önindító és akkumulátor között nem kevés áram folyik, így ott sokszorosa az elöregedési rátának, mint máshol. Veszel megfelelő keresztmetszetű vezetéket, meg kettő sarut és rányomod. Persze hozzá való nyomóval, nem kombinált fogóval! Aztán megint örök élet lesz 23 évig. Bár a mostani vezetékek szigetelései jobbak, mint a 90-es évekbelieké. Mármint környezeti hatások ellen jobban bírják, de a szigetelési feszültség már nincs meg. Bár a réginek sem. :D
schneke Elküldve Október30, 2015 Elküldve Október30, 2015 Keresd meg a jeladót, (egyvezetékes kábelsarú megy rá) valószinűleg leszakadt a kábelsarúról a vezeték, amikor letestelt akkor ment ki végállásba a mutató amikor elmozdult a testtől akkor meg már nem mutat semmit. Motortípustól függ hogy hol van, például piros nyíl:ma volt időm megnézni, meg is találtam azt a bizonyos sarus kábelt, viszont abban nem vagyok biztos, hogy hova kellene csatlakoztatniígy néz ki (a nyíl a sarus kábelt jelöli, a kör pedig a feltételezett helyet ahova mennie kéne szerintem) : http://kepfeltoltes.hu/view/151030/DSC_0049_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/view/151030/DSC_0050_www.kepfeltoltes.hu_.jpgegyenlőre ellenőrizni nem tudom, hogy mit csinál ha oda csatlakoztatom, mert még összeszerelés alatt áll a motor tömítés csere miatt, meg nem is nagyon merem összevissza kötögetni amíg nem vagyok benne biztos. Erre a csavarszerű részre csatlakozna?
zotya975 Elküldve Október31, 2015 Elküldve Október31, 2015 ma volt időm megnézni, meg is találtam azt a bizonyos sarus kábelt, viszont abban nem vagyok biztos, hogy hova kellene csatlakoztatniígy néz ki (a nyíl a sarus kábelt jelöli, a kör pedig a feltételezett helyet ahova mennie kéne szerintem) : http://kepfeltoltes.hu/view/151030/DSC_0049_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/view/151030/DSC_0050_www.kepfeltoltes.hu_.jpgegyenlőre ellenőrizni nem tudom, hogy mit csinál ha oda csatlakoztatom, mert még összeszerelés alatt áll a motor tömítés csere miatt, meg nem is nagyon merem összevissza kötögetni amíg nem vagyok benne biztos. Erre a csavarszerű részre csatlakozna? Igen, oda kell csatlakoztatni. Teszel a végére egy kábelsarut ( ha nincs ott) , és ráhúzod, az van rajta gyárilag is. 1
schneke Elküldve Október31, 2015 Elküldve Október31, 2015 Igen, oda kell csatlakoztatni. Teszel a végére egy kábelsarut ( ha nincs ott) , és ráhúzod, az van rajta gyárilag is. rendben köszi 1
imi87 Elküldve Október31, 2015 Elküldve Október31, 2015 Kedves Mindenki!Ma reggel minden előzmény nélkül nem indult be a kis aranyos 1.4-es benzines Astrám. Aksi ki, feltölt (félig volt a töltő szerint) majd aksi vissza. Nem indul, csak tekert egyet, majd ráindításnál csak az önindító kattanó hangja, és aztán már tekerés nélkül csak a kattanó hang. Betoltuk, mentem vele vagy 2 km-t. Leállok, visszaindít és indul pöccre akárhányszor. Akksi jónak tűnik, mert nem halványul el semmi indításkor. Önindító bronzkefe hiba lehet esetleg? Vagy mire tippeltek?Köszönöm előre is!
zotya975 Elküldve Október31, 2015 Elküldve Október31, 2015 Kedves Mindenki!Ma reggel minden előzmény nélkül nem indult be a kis aranyos 1.4-es benzines Astrám. Aksi ki, feltölt (félig volt a töltő szerint) majd aksi vissza. Nem indul, csak tekert egyet, majd ráindításnál csak az önindító kattanó hangja, és aztán már tekerés nélkül csak a kattanó hang. Betoltuk, mentem vele vagy 2 km-t. Leállok, visszaindít és indul pöccre akárhányszor. Akksi jónak tűnik, mert nem halványul el semmi indításkor. Önindító bronzkefe hiba lehet esetleg? Vagy mire tippeltek?Köszönöm előre is!Az önindítóban van egy "kapcsoló" a behúzótekercs indítja magát a forgórészt, amikor behúz, közben meg kilöki a fogaskereket a lendkerék mellé. Ha csak kattan de nem kezd el forgatni akkor lehet ez koszos vagy elkopott. ha nem is kattan akkor be sem húz akkor meg a behúzótekercs akad meg, ilyenkor lehet kocogatni, aztán meg kitakarítani. Rá lehet mérni az akkura is indítózás közben hogy mennyire esik le a fesz.
stirlitz Elküldve Október31, 2015 Elküldve Október31, 2015 Hát figyelj, ha veszel új kábelt , hozzá akkusarút az önindítóhoz meg olyan szemes sarút az szerintem nem mókolás, és akkor vadi új lesz. Sokat esik a fesz ezen a részen? Mivel az önindító és akkumulátor között nem kevés áram folyik, így ott sokszorosa az elöregedési rátának, mint máshol. Veszel megfelelő keresztmetszetű vezetéket, meg kettő sarut és rányomod. Persze hozzá való nyomóval, nem kombinált fogóval! Aztán megint örök élet lesz 23 évig. Bár a mostani vezetékek szigetelései jobbak, mint a 90-es évekbelieké. Mármint környezeti hatások ellen jobban bírják, de a szigetelési feszültség már nincs meg. Bár a réginek sem. :Dvalójában nekem a töltéssel van gondom, de a akku ugye le van testelve a karosszériához, illetve vastag kábellel megy az ön indítóhoz, ami ugye közelebb van generátorhoz, gondolom azzal van a baj. vagyis többet segítene annak a cseréljemég meg kell mérnem pontosan, de pár tized Volt volt áram folyik a generátortól (lakatfogóval), aksi kicsit kehés nem veszi fel a töltést, talán megnőtt a belső ellenállása, ez a kevés is segítene
daykiller Elküldve November1, 2015 Elküldve November1, 2015 valójában nekem a töltéssel van gondom, de a akku ugye le van testelve a karosszériához, illetve vastag kábellel megy az ön indítóhoz, ami ugye közelebb van generátorhoz, gondolom azzal van a baj. vagyis többet segítene annak a cseréljemég meg kell mérnem pontosan, de pár tized Volt volt áram folyik a generátortól (lakatfogóval), aksi kicsit kehés nem veszi fel a töltést, talán megnőtt a belső ellenállása, ez a kevés is segíteneLehet csak némi desztillált vizet kéne beletölteni az akksiba.
Recommended Posts