Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

szia a gyujtas szunt meg 

Hát ha nem jön többet elé, és most jó szinte lehetetlen megmondani akkor mi volt a baj. Talán csak kontakthiba, esetleg járó motornál próbáld mozgatni a csatlakozókat a motortérben hátha leáll a motor.

  • Like 1
Elküldve

Hát ha nem jön többet elé, és most jó szinte lehetetlen megmondani akkor mi volt a baj. Talán csak kontakthiba, esetleg járó motornál próbáld mozgatni a csatlakozókat a motortérben hátha leáll a motor.

Szia attól esetleg lehet hogy a gyújtókábel az akis plusz kábele felett megy közvetlenül és áthúzott?

 

Elküldve

Szia attól esetleg lehet hogy a gyújtókábel az akis plusz kábele felett megy közvetlenül és áthúzott?

 

Inkább a mínuszhoz tudna áthúzni ha pont ott sérült, de ez csak egy pillanatnyi kimaradás lenne amitől nem áll le a motor.

  • Like 1
Elküldve

Inkább a mínuszhoz tudna áthúzni ha pont ott sérült, de ez csak egy pillanatnyi kimaradás lenne amitől nem áll le a motor.

Pluszhoz is ugyanúgy átvezethet, mivel nagy a potenciálkülönbség.

Elküldve

Lehet például házi indításgátló amivel a pumpát kapcsolod le.

De nem reteszelôdik a gomb. Szal azt kizárnám :) tudom egyszerübb lenne megnyomni dehát vasárnapra estere nem akartam mar izgalmakat holna kell a kocsi..

Gondoltam hátha látott mar vki ilyet.

Elküldve

De nem reteszelôdik a gomb. Szal azt kizárnám :) tudom egyszerübb lenne megnyomni dehát vasárnapra estere nem akartam mar izgalmakat holna kell a kocsi..

Gondoltam hátha látott mar vki ilyet.

Ha pillanatkapcsoló akkor például lehet a pumpát indítja el motorindítás előtt,  ha nagynyomású és rossz a  visszacsapó szelep szoktak ilyet beépíteni így könnyebben indul, de csak találgatok, vissza kellene követni a kábeleket.

Elküldve

Akár utólagos riasztó be nem épített ajtónyitás érzékelője is lehet, én tuti kibogarásznám és kiszedném az ilyen nem odavaló bizb@szokat ha enyém volna a kocsi.

Elküldve

Sziasztok valaki tudna nekem segíteni elektromos ablak utólag bekötésével kapcsolatban? konkrétan arra lennék kíváncsi melyik drót merre megy mit csinál minden gyári rajta. Esetleg egy magyar leírás bekötési rajz. Az a bajom, hogy amit szereztem köteg le van vágva a kis kerek cuccról de rajta volt a hangszóró el.tükör vezetékei is azt már megtaláltam és külön fejtettem mert még nem kell de a maradék kábelek nem teljesen tisztán illetve 2 csati van még rajta amik mindkettő bele tud menni a emelő motorba és nem tudom melyiket kellene feldugni. Előre is köszi :)

 

Elküldve

hi

Cserélt már vki, úgy generátort, hogy újabb fajtát rakott be? mondjuk ilyet:

 

67f7_1_big.jpg

Enyémen ugye nem ilyen a bak (se), hanem:

IMG_0033.JPG

A bak lukjai stimmelnek? Meg ugye az ennyimen a szíjat a generátor feszíti. Fel lehet ezt tenni értelmes módon?

g

Elküldve

hi

Cserélt már vki, úgy generátort, hogy újabb fajtát rakott be? mondjuk ilyet:

 

 

Enyémen ugye nem ilyen a bak (se), hanem:

 

A bak lukjai stimmelnek? Meg ugye az ennyimen a szíjat a generátor feszíti. Fel lehet ezt tenni értelmes módon?

g

Legutóbb nézegettem, úgy szemre úgy tűnt hogy a bak lyukai passzolnak , csak maga a bak meg a generátor ezen része más. Szerintem itt is ugyanúgy a generátor feszít, azt kell billenteni. Neked nem "ventillátoros" a szíjtárcsa alsó része?

2007813-20151020-T2Pkbf.jpg

Elküldve (edited)

Legutóbb nézegettem, úgy szemre úgy tűnt hogy a bak lyukai passzolnak , csak maga a bak meg a generátor ezen része más. Szerintem itt is ugyanúgy a generátor feszít, azt kell billenteni. Neked nem "ventillátoros" a szíjtárcsa alsó része?

 

de ugyanilyen az enyém is, nemtudom hogy a szíjtárcsás hogy feszíthető, ami képeket találtam ott a generátor mind fixen volt felfogva

gondolod, hogy bakcserével felmegy a régi helyett? ugyanoda esik a felső csavarja? de az még hagyján mert a lengő rész ugye mozgatható, de pl eccer hoztam 1 generátort és így jártam:

http://astra.taylor.hu/generator/2012-11-26 18.26.07.jpg

Módosítva : stirlitz
Elküldve

de ugyanilyen az enyém is, nemtudom hogy a szíjtárcsás hogy feszíthető, ami képeket találtam ott a generátor mind fixen volt felfogva

gondolod, hogy bakcserével felmegy a régi helyett? ugyanoda esik a felső csavarja? de az még hagyján mert a lengő rész ugye mozgatható, de pl eccer hoztam 1 generátort és így jártam:

http://astra.taylor.hu/generator/2012-11-26 18.26.07.jpg

De melyik szíjtárcsás hogy feszíthető?

Az ékszíjast a generátorral feszíted, hosszbordásnál automata feszítő van. Utóbbi esetben a generátor fixen van fogva. Szerintem az újabb fajtánál is a felső csavarral van megoldva a feszítés, mint ahogy régen, csak az alsó bak olyan, mint pl az én hosszbordásomnál.

Elküldve (edited)

Felmegy minden minden helyett. 

Nekem is az újabb fajta delco van fent ami hosszbordás volt fixen rögzítve, ékszíjas tárcsával, és a generátorral feszítem. De ennek az elején ezt tárgyalom is:

http://napivuki.blog.hu/2014/04/10/neverending_story_626

na, köszi ez kerestem

aham, szóval nem csak bak, hanem íves feszítő is kell, viszont ennek cseréjéhez le kell venni a vezérszíj burkolatát nem?

viszont nekem nem jeladós a szíjtárcsa, sztem az vékonyabb nem?

Módosítva : stirlitz
Elküldve

Én nem vettem le, kis erőszakkal, de kifért a csavar.

Nem, neked nem jeladós, neked a szíj pont ott fut, ahol a jeladó van ezen. Nekem a gyári generátorral pont ezért volt bajom a szíjjal. Fordított esetben nem tudom melyik passzol. Később nekem ez a generátor átkerült az xe-re, és asszem ott is valahogy variálni kellett, mert azon is olyan volt, mint ezen a gyári. 

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.