Aschy Elküldve Április9, 2015 Elküldve Április9, 2015 Ha az öszes fogyasztót lekapcsolod, világítás, fűtőmotor..stb, 30-50 kilómtert biztosan. Na akkor tényleg nem tudom mi lehet mert kb 30-35 km tettem meg még így de este volt így a világítás ment rendesen Lehet olyan hogy az aksi hol jó hol nem ? attól tartok ha beviszem szerelőhöz és nincs konkrét hiba mindent kicseréltet :(
daykiller Elküldve Április9, 2015 Elküldve Április9, 2015 Na akkor tényleg nem tudom mi lehet mert kb 30-35 km tettem meg még így de este volt így a világítás ment rendesen Lehet olyan hogy az aksi hol jó hol nem ? attól tartok ha beviszem szerelőhöz és nincs konkrét hiba mindent kicseréltet :( Akkor önindítóra szavaznék akkor. Ha annak az egyik tekercse zárlatos lett és pont ott áll meg, majd mikor indítózol azon keresztül óriási áram folyik át, így lenyomhatja a villanyt a műszeregységen, mintha le lenne merülve az akku. Legközelebb ilyen lesz, próbáld meg azt hogy kalapáccsal megütögeted az önindítót. Ha azután indít, akkor az a baja. 1
Aschy Elküldve Április9, 2015 Elküldve Április9, 2015 Akkor önindítóra szavaznék akkor. Ha annak az egyik tekercse zárlatos lett és pont ott áll meg, majd mikor indítózol azon keresztül óriási áram folyik át, így lenyomhatja a villanyt a műszeregységen, mintha le lenne merülve az akku. Legközelebb ilyen lesz, próbáld meg azt hogy kalapáccsal megütögeted az önindítót. Ha azután indít, akkor az a baja. Kösz egy próbát megér, rakom is a kalapácsot a kocsiba Bár meggyőzve nem vagyok mert ugye ez csak indításnál okozna gondot nem indulna viszont mint írtam hiába tettem meg 30 km-t nem töltötte vissza az aksit. csak az segített ha feltöltöttem utána viszont napokig használtam huuuu ez az elektromosság ….
Sztaricsnaja Elküldve Április9, 2015 Elküldve Április9, 2015 Ha az öszes fogyasztót lekapcsolod, világítás, fűtőmotor..stb, 30-50 kilómtert biztosan. Nekem egyszer elszállt a generátor menet közben, és pechemre a töltés visszajelző is rossz volt. Nem vettem észre (csak rántott egyet a kocsi). Bábolna környékén volt éjszaka. Budaörson a pálya lejárójánál állt meg. Tehát lámpával is elment ennyit. 1
zotya975 Elküldve Április9, 2015 Elküldve Április9, 2015 Nekem egyszer elszállt a generátor menet közben, és pechemre a töltés visszajelző is rossz volt. Nem vettem észre (csak rántott egyet a kocsi). Bábolna környékén volt éjszaka. Budaörson a pálya lejárójánál állt meg. Tehát lámpával is elment ennyit. Hát ez ugye akkutól függ leginkább..mekkora van benne, milyen állapotban..stb. A disellel sokat el lehet menni töltés nélkül, mert csak a mágnesszelepnek kell nyitva maradnia ha jól tudom. 1
Sztaricsnaja Elküldve Április9, 2015 Elküldve Április9, 2015 Hát ez ugye akkutól függ leginkább..mekkora van benne, milyen állapotban..stb. A disellel sokat el lehet menni töltés nélkül, mert csak a mágnesszelepnek kell nyitva maradnia ha jól tudom. Az aksi szinte új volt. kb. 1,5-2 éves 55Ah Banner Power Bull. A kocsi 1,6 8 szelepes. Az M0-ás előtti lejtőn kezdett gyanús lenni, mintha nem nagyon égnének a lámpák. A következő lejárón le is állt a kocsi. Hát nagy szerencsém volt, hogy nem a pályán állt meg, és nem jött nekem senki a sötétben. :)
zuborka Elküldve Április9, 2015 Elküldve Április9, 2015 Üdv, ugye maga a jeladó a lökhárítóban van a vezető oldalon lent a koptató előtt, a kábel az akku előtt jön fel majd az mellett elmegy és csatlakozik a kábelkorbácsba ami a kiegyenlítő tartály alatt megy be az utastérbe. Köszönöm!!!:-)
Tiv. Elküldve Április11, 2015 Elküldve Április11, 2015 Sziasztok. Gyári rádió kódolásánál elakadtam. Gyujtás ráadása és bekapcsolás után megjelenik a SAFE felirat, de ennyi. A leírásban az van, hogy 3 mp után 10---- vagy hasonló. Lehet hogy it el van lőve a 10 lehetőség? Mikor vettem az autót, a csomagtartóban volt a rádió. Azóta most próbáltam csak be. Megvan a kódja, de nem megyek vele semmire. Mit lehet tenni? Kukába dobni? Car 400 as.
Bundee Elküldve Április11, 2015 Elküldve Április11, 2015 Várni kell vele, valószínűleg próbálkoztak már előtted. Azthiszem 1 perc, 10perc, 1óra, 10óra, vagy valami ilyesmi intervallumokat vár. Sziasztok. Gyári rádió kódolásánál elakadtam. Gyujtás ráadása és bekapcsolás után megjelenik a SAFE felirat, de ennyi. A leírásban az van, hogy 3 mp után 10---- vagy hasonló. Lehet hogy it el van lőve a 10 lehetőség? Mikor vettem az autót, a csomagtartóban volt a rádió. Azóta most próbáltam csak be. Megvan a kódja, de nem megyek vele semmire. Mit lehet tenni? Kukába dobni? Car 400 as.
Tiv. Elküldve Április11, 2015 Elküldve Április11, 2015 Várni kell vele, valószínűleg próbálkoztak már előtted. Azthiszem 1 perc, 10perc, 1óra, 10óra, vagy valami ilyesmi intervallumokat vár. Keresek eladó CDR 500 as rádiót jó állapotban.
huan Elküldve Április12, 2015 Elküldve Április12, 2015 (edited) Sziasztok! Eltört az F-Astra-m antennája. Kiszereltem,de nem tudom hol lehetne venni másikat,mert nem találok neten. Tudna valaki segyteni,hol lehetne kapni valami nem gyári antennát? Módosítva Április12, 2015 : huan
tuccer Elküldve Április12, 2015 Elküldve Április12, 2015 Enyém agyonrelézett (mivel klímás) és ugyanúgy tönkrement a gomba. :) Hali A mai napon megjárattam a gépet és bizony történt valami mert amikor már a garázsba akartam beállni és állt a kocsi akkor bizony 100°C (az óra szerint) bizony beindult a hűtőventilátor. Két dolog van a fejemben: 1: A gomba 100°C fokon kapcsol, 2: Mivel nem a saját órája van benne hanem egy fordulatos, így az is lehet hogy pontatlan és csal felfelé vagy 5°c-ot. és így nem 100°C-on kapcsol hanem 95°C-on.
hetyke Elküldve Április12, 2015 Elküldve Április12, 2015 Hali A mai napon megjárattam a gépet és bizony történt valami mert amikor már a garázsba akartam beállni és állt a kocsi akkor bizony 100°C (az óra szerint) bizony beindult a hűtőventilátor. Két dolog van a fejemben: 1: A gomba 100°C fokon kapcsol, 2: Mivel nem a saját órája van benne hanem egy fordulatos, így az is lehet hogy pontatlan és csal felfelé vagy 5°c-ot. és így nem 100°C-on kapcsol hanem 95°C-on. Az óra bizonyára csalhat, de a hőmérséklet kijelző, és a ventillátor kapcsoló gomba nem azonos. Ha beindult a ventillátor, akkor valószínűleg a vízhőmérsékleted 100 fok körül volt, mert a ventillátor 100 fokon indul, és a műszer is olyasmit jelzett. Ez egyáltalán nem gond, hiszen ma már 24 fok volt, és ha sok volt a lámpa, akkor nem csoda, hogy ez történt. 1
tuccer Elküldve Április12, 2015 Elküldve Április12, 2015 Az óra bizonyára csalhat, de a hőmérséklet kijelző, és a ventillátor kapcsoló gomba nem azonos. Ha beindult a ventillátor, akkor valószínűleg a vízhőmérsékleted 100 fok körül volt, mert a ventillátor 100 fokon indul, és a műszer is olyasmit jelzett. Ez egyáltalán nem gond, hiszen ma már 24 fok volt, és ha sok volt a lámpa, akkor nem csoda, hogy ez történt. Szuper, már azt gondoltam hogy gombát kell cserélni. Amúgy kb 30 Km-ert mentem most így délután és mikor visszaértem Nyíregyre, ahol szinte minden kereszteződésben lámpa van (én 4-et fogtam hazáig) akkor ment 100 közelébe addig 90 és 95 közt volt. Köszi :D
zotya975 Elküldve Április12, 2015 Elküldve Április12, 2015 Sziasztok! Eltört az F-Astra-m antennája. Kiszereltem,de nem tudom hol lehetne venni másikat,mert nem találok neten. Tudna valaki segyteni,hol lehetne kapni valami nem gyári antennát? Cromax? https://cromax.hu/160000000-autofelszerelestartozek/161760000-kulso-felszereles/161760764-antenna/222645-antenna-hatso-sarvedobe-opel-astra-f-vectra-a-omega-a 1
huan Elküldve Április12, 2015 Elküldve Április12, 2015 Cromax? https://cromax.hu/160000000-autofelszerelestartozek/161760000-kulso-felszereles/161760764-antenna/222645-antenna-hatso-sarvedobe-opel-astra-f-vectra-a-omega-a Köszi,ilyen kell,csak egy kicsit drágállom. Van ezekből utángyártott is?
Hjoe Elküldve Április12, 2015 Elküldve Április12, 2015 Köszi,ilyen kell,csak egy kicsit drágállom. Van ezekből utángyártott is? Van, 2-3 forintért, csupa minőségi darabok. Fél év alatt a menetszéltől meghajlanak.
zotya975 Elküldve Április13, 2015 Elküldve Április13, 2015 Köszi,ilyen kell,csak egy kicsit drágállom. Van ezekből utángyártott is? Bontottat nem akarsz? Az lehet olcsóbb, meg ha szerencséd van akkor még a gyári.
pasla09 Elküldve Április13, 2015 Elküldve Április13, 2015 Sziasztok! Lehet nem jó helyre írok, bocsi előre is. EZ alapján alakítottam a Blaupunkt CAR 300-on. Műlödni működik, csak erőtlen, és csak magas hangok vannak. A rádió viszont ugyanolyan jól szól mint eddig. Kondenzátort is kellene cseréljek? Telefont dugtam rá, arról szeretném használni. Köszönöm. :)
Greg_hun Elküldve Április13, 2015 Elküldve Április13, 2015 Árnyékolt kábelt használtál? Valszeg a két csatoló elko is kell, látszatra utólag lett odaforrasztva. 1
pasla09 Elküldve Április13, 2015 Elküldve Április13, 2015 (edited) Árnyékolt kábelt használtál? Valszeg a két csatoló elko is kell, látszatra utólag lett odaforrasztva. Egy gyári 3.5 jack hosszabítót vágtam el, abból csináltam, az volt itthon. Piros ,fehér mint L/R meg a hozzájuk tartozó minuszok öszesodorva. A kondit véleményed szerint milyenre cseréljem? D szériás a Blaupunkt, ha számit. Módosítva Április13, 2015 : pasla09
Greg_hun Elküldve Április13, 2015 Elküldve Április13, 2015 Egy gyári 3.5 jack hosszabítót vágtam el, abból csináltam, az volt itthon. Piros ,fehér mint L/R meg a hozzájuk tartozó minuszok öszesodorva. A kondit véleményed szerint milyenre cseréljem? D szériás a Blaupunkt, ha számit. Az orosz csávó 2db 1uF 50V-ost rakott bele, próbáld meg azzal. Lehet, hogy kiszámolta a csatolókondi értékét, vagy próbálkozott, és ez jött ki neki :). Igazából a feszültség érték itt tökmindegy, 10-16V-os is lehet akár a kondi. Polaritásra figyelj csak. 1
Razor01 Elküldve Április13, 2015 Elküldve Április13, 2015 (edited) Egy gyári 3.5 jack hosszabítót vágtam el, abból csináltam, az volt itthon. Piros ,fehér mint L/R meg a hozzájuk tartozó minuszok öszesodorva. A kondit véleményed szerint milyenre cseréljem? D szériás a Blaupunkt, ha számit. Ha számít a hangminőség (nem ismerem a végfokot) akkor én 1uF fólia (MKP,MKT stb.) kondenzátort javaslok, kicsit drágább, de megéri. Polaritásfüggetlen. Az elkó nem való a jel útjába, sokat ront a minőségen és szereti begyűjteni az összes környező zajt (brumm,zümmögés,sistergés az eredménye) Feszültségben 10V felett bármilyen. Módosítva Április13, 2015 : Razor01 1
daykiller Elküldve Április13, 2015 Elküldve Április13, 2015 Én meg egyből rákötöttem az előerősítő kimenetére a vezetékeket, illetve a testet az előerősítő testére és ennyi. Hibátlanul szól. Annyi van, hogy mikor rádugok valamit, akkor óriásit tud dobbanni a végfok. :D Erre mondjuk ki kéne találnom valamit, mert a végfok nem igazán szereti az ilyet. A magnó testére próbáltam rákötni, de akkor volt olyan, hogy lebegő bemenet lett és brumm ezerrel. A CAR300-ban amúgy egy 4x6W-os TDA7372A végfok IC van. Nekem CAR400-am van és abban viszont kettő darab 7375A IC van, hídkapcsolában, így tud 4x20W-ot. Ezek hajtják meg a BOSE végfokot is teljesítménykapcsolásban. 2
pasla09 Elküldve Április14, 2015 Elküldve Április14, 2015 (edited) Én meg egyből rákötöttem az előerősítő kimenetére a vezetékeket, illetve a testet az előerősítő testére és ennyi. Hibátlanul szól. Annyi van, hogy mikor rádugok valamit, akkor óriásit tud dobbanni a végfok. :D Erre mondjuk ki kéne találnom valamit, mert a végfok nem igazán szereti az ilyet. A magnó testére próbáltam rákötni, de akkor volt olyan, hogy lebegő bemenet lett és brumm ezerrel. A CAR300-ban amúgy egy 4x6W-os TDA7372A végfok IC van. Nekem CAR400-am van és abban viszont kettő darab 7375A IC van, hídkapcsolában, így tud 4x20W-ot. Ezek hajtják meg a BOSE végfokot is teljesítménykapcsolásban. Köszönöm mindenkinek! Ez utóbbi érdekelne, a forrasztás a halálom, talán ezzel a módszerrel kevesebbet kell. Meg nem kell szaladgálni kondi után. :) :P Lustaság fél egészség! :D Módosítva Április14, 2015 : pasla09
Recommended Posts