hening Elküldve Április4, 2015 Megoszt Elküldve Április4, 2015 Nnnah szép. Egy hete sincs nálam az autó és indítómotort kellett cserélni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2015 Megoszt Elküldve Április4, 2015 Nnnah szép. Egy hete sincs nálam az autó és indítómotort kellett cserélni. <_< Nekem meg a bőrkárpit felrakása után megdöglött a jobb első hangszóró... csipogó szól, tehát nem átvezető kontakthiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április4, 2015 Megoszt Elküldve Április4, 2015 Nekem meg a bőrkárpit felrakása után megdöglött a jobb első hangszóró... csipogó szól, tehát nem átvezető kontakthiba. A bűnös valami kínai fosch lehet, mert semmi felirat nincs rajta. A bontós haveromtól gyorsban beszerzetten bezzeg ott virít a Valeo címke. Az "új" tiszta rozsda, meg penész volt, a régi meg fényes, tiszta volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Április5, 2015 Megoszt Elküldve Április5, 2015 Urak! 2002-es Classic-ba légzsákot mekkora meló lenne beszerelni? Utas oldalit nem kéne, csak vezető oldalit. Mi kéne hozzá? Kormány+lufi van, az autóban jelenleg a gyári kétküllős 'bulldogpofa' kormány van. Köszöntem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április6, 2015 Megoszt Elküldve Április6, 2015 Urak! 2002-es Classic-ba légzsákot mekkora meló lenne beszerelni? Utas oldalit nem kéne, csak vezető oldalit. Mi kéne hozzá? Kormány+lufi van, az autóban jelenleg a gyári kétküllős 'bulldogpofa' kormány van. Köszöntem :) Üdv, kormányrudat is kell cserélni tudtommal, mert a lufi nélkülin van egy hálós megrogyó rész, a lufisnál ez nincs, meg kell a légzsák indító a hátsó hamutartó alá. Azt megnézheted, hogy ott vannak-e a csavarjai, vagy neked kell oda felfúrni. Ha kormányrudat cserélsz találkozni fogsz nyomatékra letört fejű csavarokkal, ezt jó móka kiszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Horpika Elküldve Április6, 2015 Megoszt Elküldve Április6, 2015 A fordszámos órában van tankolásra figyelmeztető jelzés. ;) Köszike akkor semmit nem kell csinálnom, szól majd hogy tankoljak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április6, 2015 Megoszt Elküldve Április6, 2015 Köszike akkor semmit nem kell csinálnom, szól majd hogy tankoljak? Igen, amikor a mutató eléri a pirosat kábé akkor ki fog gyulladni egy sárga kútoszlop jelzés. Ekkor nagyjából 6-10 liter benzin van még a tankban. Ugye autónként változó hogy mennyi. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április6, 2015 Megoszt Elküldve Április6, 2015 Igen, amikor a mutató eléri a pirosat kábé akkor ki fog gyulladni egy sárga kútoszlop jelzés. Ekkor nagyjából 6-10 liter benzin van még a tankban. Ugye autónként változó hogy mennyi. Meg a tank horpadtsagatol... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április6, 2015 Megoszt Elküldve Április6, 2015 Meg a tank horpadtsagatol... :D Ja pont most láttam horpadt tankot a kékségen amit szereltem, de már megoldották, volt fúrva egy lyuk a tanksapkára. :D Kicsit befostam, mert leugrott az emelőről ( a kerék még fent volt) azt hittem én csináltam, de aztán láttam hogy hozott sérülés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Április6, 2015 Megoszt Elküldve Április6, 2015 Igen, amikor a mutató eléri a pirosat kábé akkor ki fog gyulladni egy sárga kútoszlop jelzés. Ekkor nagyjából 6-10 liter benzin van még a tankban. Ugye autónként változó hogy mennyi. Nem kell ilyenkor másik úszó? Nálam mi a gond ha nem műkōdik a jelzés ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április6, 2015 Megoszt Elküldve Április6, 2015 Nem kell ilyenkor másik úszó? Nálam mi a gond ha nem műkōdik a jelzés ? Szerintem először az izzót kéne megnézni a műszeregységben hátha ki van égve. A szintjelző ugyanaz marad mint a sima ford. szám nélküli műszeregységnél volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április6, 2015 Megoszt Elküldve Április6, 2015 Szerintem először az izzót kéne megnézni a műszeregységben hátha ki van égve. A szintjelző ugyanaz marad mint a sima ford. szám nélküli műszeregységnél volt. Minden gyújtás ráadásra öntesztként felvillan a sárga kútlámpa. Ha ez nem történik meg, akkor kiégett az izzó. Nem kell hozzá kivenni az izzót szerencsére vagy a műszeregységet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április6, 2015 Megoszt Elküldve Április6, 2015 Minden gyújtás ráadásra öntesztként felvillan a sárga kútlámpa. Ha ez nem történik meg, akkor kiégett az izzó. Nem kell hozzá kivenni az izzót szerencsére vagy a műszeregységet. Igaz.... :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuccer Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 (edited) Sziasztok. Na mivel bejött a jó idő így most vettem csak észre hogy bizony nem kapcsol be a hűtőventilátor a kocsiban. Igaz még a biztosítékot nem néztem de érdekelne hogy milyen hőfoknál kellene bekapcsolnia és mikor kellene kikapcsolnia??? Az elektromos rajzot megnéztem és tényleg csak ennyi a vezérlése a ventilátornak hogy egy betáp (F15/30A) és a test vezeték megszakítva a hűtőventilátor kapcsolóval ami a hűtőbe van betekerve?? Köszi a segítséget előre is. No közben kicsit utána jártam a dolgoknak és a ventilátort sikerült elindítani , úgy hogy egy kis multiméteres vezetékszakadás keresés után rövidre zártam egy kis vezetékkel a kapcsoló csatlakozóját és gyújtásra a venti elindult. Nos vagy csak egy kis kontakt hiba szívat, vagy a kapcsoló nem jó. Holnap majd menet közben megnézem hogy bekapcsol e? Ja és azt vettem észre hogy a hűtővíz szintem eléggé alacsony. Ez tud ilyesmit okozni??? Köszi. Módosítva Április9, 2015 : tuccer Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aschy Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Üdv Opelosok Segítségeteket szeretném kérni, mivel most találkoztam először Opel gépjárművel közelebbről A fiam friss jogosítványához vettem neki egy öreg Opel astra F –et hogy rutint szerezzen J és akkor már kis önzőségből mindjárt combit J csak hogy elférjen a horgászfelszerelés is szépen muzsikált most már több honapja most viszont indítási problémák akadtak Lemerül az akkumulátor. Feltöltöm, betesszük és napokig esetenként hetekig renden egyszer csak pl benzinkútnál megállunk majd se kép se hang ilyenkor betolom és indul. de hiába megyünk akár fél órát is ha leállítom nem indul csak ha újra feltöltöm az aksit mi lehet a probléma ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Sziasztok. Na mivel bejött a jó idő így most vettem csak észre hogy bizony nem kapcsol be a hűtőventilátor a kocsiban. Igaz még a biztosítékot nem néztem de érdekelne hogy milyen hőfoknál kellene bekapcsolnia és mikor kellene kikapcsolnia??? Az elektromos rajzot megnéztem és tényleg csak ennyi a vezérlése a ventilátornak hogy egy betáp (F15/30A) és a test vezeték megszakítva a hűtőventilátor kapcsolóval ami a hűtőbe van betekerve?? Köszi a segítséget előre is. No közben kicsit utána jártam a dolgoknak és a ventilátort sikerült elindítani , úgy hogy egy kis multiméteres vezetékszakadás keresés után rövidre zártam egy kis vezetékkel a kapcsoló csatlakozóját és gyújtásra a venti elindult. Nos vagy csak egy kis kontakt hiba szívat, vagy a kapcsoló nem jó. Holnap majd menet közben megnézem hogy bekapcsol e? Ja és azt vettem észre hogy a hűtővíz szintem eléggé alacsony. Ez tud ilyesmit okozni??? Köszi. Általában a gomba szokott elhalálozni. Nekem is csak vezeték összezárásra üzemelt mikor meghalt az előző. Amúgy nem relévezérelt a ventid? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Üdv Opelosok Segítségeteket szeretném kérni, mivel most találkoztam először Opel gépjárművel közelebbről A fiam friss jogosítványához vettem neki egy öreg Opel astra F –et hogy rutint szerezzen J és akkor már kis önzőségből mindjárt combit J csak hogy elférjen a horgászfelszerelés is szépen muzsikált most már több honapja most viszont indítási problémák akadtak Lemerül az akkumulátor. Feltöltöm, betesszük és napokig esetenként hetekig renden egyszer csak pl benzinkútnál megállunk majd se kép se hang ilyenkor betolom és indul. de hiába megyünk akár fél órát is ha leállítom nem indul csak ha újra feltöltöm az aksit mi lehet a probléma ? Indításnál mit csinál amikor nem akar indulni? Önindító egyáltalán behúz? Műszerfalon a lámpák is elalszanak indítás közben? Van töltőfeszültség rendesen? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aschy Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Indításnál mit csinál amikor nem akar indulni? Önindító egyáltalán behúz? Műszerfalon a lámpák is elalszanak indítás közben? Van töltőfeszültség rendesen? Igen próbál behúzni! és igen elalszanak a lámpák is ! van e töltő feszültség?, na ez az amit nem tudok elvileg kell lennie mivel van hogy 1 hétig sincs vele gond ! Azt észrevettem hogy a benzinmutató már menet közben is ürest jelez amikor a hiba előjön. ezért is álltunk meg tankolni azt nem indult utána már L Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuccer Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Általában a gomba szokott elhalálozni. Nekem is csak vezeték összezárásra üzemelt mikor meghalt az előző. Amúgy nem relévezérelt a ventid? Hát én is azt hittem, de sajna nem. Kimértem és megy egy közvetlen 12V a biztosíték táblától a venti egyik lábára. A test közvetlenül megy a gomba egyik lábára, a gomba másik lába pedig közvetlenül a venti második lábára. Lehet kap egy relét és annak a behúzótekercsét fogja majd a gomba kapcsolni, mert így szerintem " beég " a gomba kontaktja és tönkre megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Hát én is azt hittem, de sajna nem. Kimértem és megy egy közvetlen 12V a biztosíték táblától a venti egyik lábára. A test közvetlenül megy a gomba egyik lábára, a gomba másik lába pedig közvetlenül a venti második lábára. Lehet kap egy relét és annak a behúzótekercsét fogja majd a gomba kapcsolni, mert így szerintem " beég " a gomba kontaktja és tönkre megy. Enyém agyonrelézett (mivel klímás) és ugyanúgy tönkrement a gomba. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Igen próbál behúzni! és igen elalszanak a lámpák is ! van e töltő feszültség?, na ez az amit nem tudok elvileg kell lennie mivel van hogy 1 hétig sincs vele gond ! Azt észrevettem hogy a benzinmutató már menet közben is ürest jelez amikor a hiba előjön. ezért is álltunk meg tankolni azt nem indult utána már L Azért mérjetek rá, hogy van e alapjáraton 13-14V körüli feszültség az akkumulátor kapcsain. Dízel amúgy? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aschy Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Azért mérjetek rá, hogy van e alapjáraton 13-14V körüli feszültség az akkumulátor kapcsain. Dízel amúgy? Van töltés kicsit avitas a műszerem de 13 v felet van ! Nem Dízel 1.6 benzines ! öregecske 93-as :) a legrosszabb hogy fogalmam sincs mi lehet. Egyébként ha nincs vagy elmegy a töltés mennyit bírna az aksi ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zuborka Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 (edited) Sziasztok! A külső hőmérséklet jeladó kábelét hol keressem? Üdv.Gergő F astra 1.7TD 1996 os.5 ajtós. Módosítva Április9, 2015 : zuborka Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Sziasztok! A külső hőmérséklet jeladó kábelét hol keressem? Üdv.Gergő F astra 1.7TD 1996 os.5 ajtós. Üdv, ugye maga a jeladó a lökhárítóban van a vezető oldalon lent a koptató előtt, a kábel az akku előtt jön fel majd az mellett elmegy és csatlakozik a kábelkorbácsba ami a kiegyenlítő tartály alatt megy be az utastérbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Van töltés kicsit avitas a műszerem de 13 v felet van ! Nem Dízel 1.6 benzines ! öregecske 93-as :) a legrosszabb hogy fogalmam sincs mi lehet. Egyébként ha nincs vagy elmegy a töltés mennyit bírna az aksi ? Ha az öszes fogyasztót lekapcsolod, világítás, fűtőmotor..stb, 30-50 kilómtert biztosan. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts