Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!
Philips CAR-400 kikódolásban tud valaki segíteni?
90 532 621 a száma és GM0400V1618964 a kódja, ha ez jelent valamit.
CAR-300-nál nem volt fél perces művelet se, de ehhez nem találok szoftvert.

Elküldve

Kb ez lesz a nyerő 1,2V is van néha. Reggel hidegen tölt rendesen,de kb 1km után már világít a töltéslámpa.Elég a testkábelt felcsiszolni,vagy van valami trükk?

Pontosan. Leveszed a testkábelt, a sarukat, érintkező felületeket felcsiszolod, aztán úgy rakd össze, hogy a saruk közvetlenül a generátor házával, ill. a motorblokkal érintkezzenek, ne alátéteken keresztül.

Elküldve

Esetleg a generátor testelési hibája? Nekem akkor világított a töltéslámpa. Mérj feszültséget (járó motornál) a generátor fém háza és a motorblokk között. Néhány tized volt lehet max.

Kb ez lesz a nyerő 1,2V is van néha. Reggel hidegen tölt rendesen,de kb 1km után már világít a töltéslámpa.Elég a testkábelt felcsiszolni,vagy van valami trükk?

A generátor és a akku közt kell mérni nem? Úgy nem lehet pár tizednél több.

Elküldve

Sziasztok.Érdeklődnék hogy a 98-as 1.6-os évjáratú opel astra F-be szeretnék tenni elektromos ablakemelőt előre.Ha egy ilyen szettet beteszek 30140205_2_1000x700_opel-astra-f-elektro akkor csak a csatlakozót kell összenyomni az ajtónál és már működni is fog?Vagy az elektromos ablakemelőnek a vezetékei nincsenek elhozva az ajtóig lévő csatlakozóig a kasznin?Gyárilag hogy adják ki az autót?Nincs benne elektromos ablak de viszont a vezeték rendszer ki van építve a kaszniba???

Várom a válaszokat.

Elküldve (edited)

Sziasztok.Érdeklődnék hogy a 98-as 1.6-os évjáratú opel astra F-be szeretnék tenni elektromos ablakemelőt előre.Ha egy ilyen szettet beteszek .. akkor csak a csatlakozót kell összenyomni az ajtónál és már működni is fog?Vagy az elektromos ablakemelőnek a vezetékei nincsenek elhozva az ajtóig lévő csatlakozóig a kasznin?Gyárilag hogy adják ki az autót?Nincs benne elektromos ablak de viszont a vezeték rendszer ki van építve a kaszniba???

Várom a válaszokat.

Szia!

Kiadástól és felszereltségtől függ, hogy mennyi tyúkbél van benne.

Ha szerencsés vagy, akkor az ajtóig be van húzva gyárilag. Ha még szerencsésebb vagy, akkor az ajtóban is bennevan a full-os kábelkorbács. (mindkét oldalon)...

Módosítva : hening
Képpel idézés.
Elküldve

A generátor és a akku közt kell mérni nem? Úgy nem lehet pár tizednél több.

Természetesen az lenne korrekt, csak ott már több csatlakozás is van közben. Elsőre zárjunk ki egyet, aztán lehet tovább menni.

Elküldve

Szivargyújtónak van biztije és melyik az?

Helló, van neki igen méghozzá az F20 (alsó sor balrol jobbra az 5. sárga 20A-os), de ha az elvan szálva akkor más sem műkszik: gyári központizár, tolatólámpa stb.

  • Like 1
Elküldve

Helló, van neki igen méghozzá az F20 (alsó sor balrol jobbra az 5. sárga 20A-os), de ha az elvan szálva akkor más sem műkszik: gyári központizár, tolatólámpa stb.

Akkor nem bizti baja van,nincsb enne áram.Transzmittert onnan használnám,de nem működik.

Elküldve

Akkor nem bizti baja van,nincsb enne áram.Transzmittert onnan használnám,de nem működik.

Hát kulcsrátételes a dugasz, jobb esetben nem csinál kontaktot a dugasz a transmitterrel. Ha nincs feszültség a dugaszba, sanszos hogy lekell bontanod a konzolt.

Elküldve

Generátor gerjesztőszálán milyen feszűltséget,vagy áramerősséggel kell találkozzak? Persze járó motornál,gondolom.

Azért kérdem,mert feszűltséget 1-2századot ingadozva tudok mérni.Áramingadozás meg semmi nincs.

Van ennek külön biztije,vagy reléje? Motortérben csatlakozásig szakadás nincs.

Elküldve

Generátor gerjesztőszálán milyen feszűltséget,vagy áramerősséggel kell találkozzak? Persze járó motornál,gondolom.

Azért kérdem,mert feszűltséget 1-2századot ingadozva tudok mérni.Áramingadozás meg semmi nincs.

Van ennek külön biztije,vagy reléje? Motortérben csatlakozásig szakadás nincs.

Hát ha jól látom a töltésjelző izzó ami magában a gerjesztésért felel az F7-es biztin van megtáplálva ahogy a műszeregység többi izzója és egy kék-fehér szálon megy a 12Volt a generátorba. Bár nem tuti, mert külön rajzon van a generátor és a műszeregység, és csak a vezeték színek passzolnak, a csatik sorszámai nem.

Elküldve

Hát ha jól látom a töltésjelző izzó ami magában a gerjesztésért felel az F7-es biztin van megtáplálva ahogy a műszeregység többi izzója és egy kék-fehér szálon megy a 12Volt a generátorba. Bár nem tuti, mert külön rajzon van a generátor és a műszeregység, és csak a vezeték színek passzolnak, a csatik sorszámai nem.

Pontosan,ahogy írod. Akkor nincs külön reléje,mert itt bizony egy fia áram sem megyen?

Elküldve

Sziasztok

98-as F astra sedanba szeretnék benzinlámpát bemókólni....

amilyen az astra G-ben van.

lehetséges?van a szintmérőben jeladó hozzá?

most akarok ford.mérős órát belerakni, de abban nincs olyan sárga benzin lámpa..

ha van rá lehetőség,tudnátok rajzot küldeni hozzá?

Elküldve

Sziasztok

98-as F astra sedanba szeretnék benzinlámpát bemókólni....

amilyen az astra G-ben van.

lehetséges?van a szintmérőben jeladó hozzá?

most akarok ford.mérős órát belerakni, de abban nincs olyan sárga benzin lámpa..

ha van rá lehetőség,tudnátok rajzot küldeni hozzá?

A fordszámos órában van tankolásra figyelmeztető jelzés. ;)

  • Like 1
Elküldve

Pontosan,ahogy írod. Akkor nincs külön reléje,mert itt bizony egy fia áram sem megyen?

Szerintem nincs ott relé...gyujtásra kapja az áramot gerjesztéshez egyben világítt az izzó, aztán meg elalszik gondolom ekkor a 12Volt is lekapcsol ezen a szálon. A visszajelző ég gyujtáson?

Elküldve

Szerintem nincs ott relé...gyujtásra kapja az áramot gerjesztéshez egyben világítt az izzó, aztán meg elalszik gondolom ekkor a 12Volt is lekapcsol ezen a szálon. A visszajelző ég gyujtáson?

Visszajelző virít mintha az lenne a dolga,de áram egy csepp sincs benne.

Ha lesz időm kikeresem a biztosíték táblánál azt a drótot és rámérek.

Köszönöm a segítséget!

Elküldve

Az izzó azért alszik ki járó motornál, mert kiegyenlítődik az izzó két pontja között a feszültség. Álló motornál vagy hibás generátornál akkor világít, ha csak az egyik irányból kap villanyt. Ez a műszeregység irányából történik gyújtáson. Ezért sem lehet rajta áramot mérni, mivel kiegyenlítődik a feszültség. Ha az izzót kiveszed, akkor meg előgerjesztése nincs a generátornak, ezért kis fordulaton nincs töltés se.

Tehát a 12V nem kapcsol le!

Rajz olvasásból meg egyes! :D Van egy téglalap a rajzon, abban egy szám. Az egyik generátor kivezetésnél. Az azt jelenti, hogy abban a számú oszlopban található a folytatása. Pl 953. Tehát a 900-zal kezdődő rajzig kell lapozni és utána a 953-as számnál felfele nézve ott a folytatása. Itt meg egy téglalapban van ismét egy szám, ami meg visszautal oda, ahonnan kiindultál. Amúgy alul a rajz alján vannak a számok.

Elküldve

Az izzó azért alszik ki járó motornál, mert kiegyenlítődik az izzó két pontja között a feszültség. Álló motornál vagy hibás generátornál akkor világít, ha csak az egyik irányból kap villanyt. Ez a műszeregység irányából történik gyújtáson. Ezért sem lehet rajta áramot mérni, mivel kiegyenlítődik a feszültség. Ha az izzót kiveszed, akkor meg előgerjesztése nincs a generátornak, ezért kis fordulaton nincs töltés se.

Tehát a 12V nem kapcsol le!

Rajz olvasásból meg egyes! :D Van egy téglalap a rajzon, abban egy szám. Az egyik generátor kivezetésnél. Az azt jelenti, hogy abban a számú oszlopban található a folytatása. Pl 953. Tehát a 900-zal kezdődő rajzig kell lapozni és utána a 953-as számnál felfele nézve ott a folytatása. Itt meg egy téglalapban van ismét egy szám, ami meg visszautal oda, ahonnan kiindultál. Amúgy alul a rajz alján vannak a számok.

Nem elég ha csak a kábel színét nézem? Generátornál-műszeregységnél is ugyanaz a színkód. :rolleyes:

Elküldve

Nem elég ha csak a kábel színét nézem? Generátornál-műszeregységnél is ugyanaz a színkód. :rolleyes:

És amikor egy egységnél több helyen is használják ugyanolyan színű vezetéket? Pl BC? :)

Elküldve

És amikor egy egységnél több helyen is használják ugyanolyan színű vezetéket? Pl BC? :)

Írom lassan: generátor, ééés műszeregység töltésjelző izzó. Mindegyik kék-fehér...mekkora az esélyes százalékosan hogy ezek nem közlekednek egymással a színazonosság ellenére? :D Nem azt mondtam hogy találtam egy ugyanolyan színű szálat a hátsó lámpánál meg a motortérben és azok össze vannak kötve. :rolleyes:

Elküldve

Írom lassan: generátor, ééés műszeregység töltésjelző izzó. Mindegyik kék-fehér...mekkora az esélyes százalékosan hogy ezek nem közlekednek egymással a színazonosság ellenére? :D Nem azt mondtam hogy találtam egy ugyanolyan színű szálat a hátsó lámpánál meg a motortérben és azok össze vannak kötve. :rolleyes:

Idézem lassan:

"Bár nem tuti, mert külön rajzon van a generátor és a műszeregység, és csak a vezeték színek passzolnak, a csatik sorszámai nem."

Ebből az következik, hogy csak sima szerencse volt, hogy jól találtad meg. :D Egyáltalán milyen csati sorszámra gondoltál itt? :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.