zotya91 Elküldve Március12, 2015 Megoszt Elküldve Március12, 2015 Ami az injektoroknál van piros/kék vezeték az nem jó Neked? Az megy a benzinpumpához is és a vezeték közel is van a lámpákhoz. Teszel a DRL elé egy lengő biztosítékot és kész. Így sima gyújtáson nincs is DRL, csak ha van fordulatszámjel. ;) Nálam így van bekötve. :icon1: Az is egy megoldás lehet, de én beteszek + egy kapcsolót hogy le lehessen kapcsolni, + a műszerfalba egy visszajelzőt is. Közben kigondoltam, hogy rá tudok kötni közvetlen az utólagos ablakemelő reléjére és meg van a táp. A rádiós dolog, pedig nekem utána kéri a kódot ugyan úgy ha leveszem a tápot, valaki mondta régebben hogy meg lehet úgy csinálni, hogy többé soha ne kérje a kódot. Nekem a garázsba lenne a rádió..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tpaxika Elküldve Március12, 2015 Megoszt Elküldve Március12, 2015 Üdv. Gondoltam lecserélem a sima óracsoportom, egy fordulatszámmérősre. Vásároltam is egyet csak valami úton módon elnéztem a w számot. Most ami benne van az w1102, amit vettem w1111 de mind kettő 100 fok-ig mér azzal nincs baj. Meg arra gondoltam átrakom a km-órát a régiből az újba,hogy ne kelljen állítgatni. Lesz ebből bajom ha így berakom vagy adjam el? Mert mire vissza viszem benzin költség, meg ez az egy ford.mérős volt. Előre is köszönöm.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március12, 2015 Megoszt Elküldve Március12, 2015 Ha ki lehet cserélni a km órát, akkor az a legegyszerűbb, semmi baja nem lesz. :icon1: Sőt, még azért is szokták átcserélni, hogy ne kelljen km-t állítani. Annyit kell megnézni, hogy mindkettő azonos gyártótól legyen, mert ha nem, akkor bajos a csere. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március12, 2015 Megoszt Elküldve Március12, 2015 Ami az injektoroknál van piros/kék vezeték az nem jó Neked? Az megy a benzinpumpához is és a vezeték közel is van a lámpákhoz. Teszel a DRL elé egy lengő biztosítékot és kész. Így sima gyújtáson nincs is DRL, csak ha van fordulatszámjel. ;) Nálam így van bekötve. :icon1: Mivel a Kresz szerint nem éghet együtt a tompítottal, a DRL negatív szálát én a tompított izzó + vezetékére kötném. Így ha a tompított nincs felkapcsolva, annak az izzószálán keresztül kapna testet, ha meg felkapcsolod, ott is +12V lesz, így nem világít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március12, 2015 Megoszt Elküldve Március12, 2015 Mivel a Kresz szerint nem éghet együtt a tompítottal, a DRL negatív szálát én a tompított izzó + vezetékére kötném. Így ha a tompított nincs felkapcsolva, annak az izzószálán keresztül kapna testet, ha meg felkapcsolod, ott is +12V lesz, így nem világít. A régi szabályzása ez volt, de most már egyik lámpával sem világíthat együtt. (kivéve a fénykürtöt) Egyébként most még így van bekötve +1-1 diódával a tompított vezetékeknél, hogy visszafelé ne folyhasson áram. :D Hétvégén berelézem a testet a helyzetjelzőre és az lesz a végleges. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tpaxika Elküldve Március13, 2015 Megoszt Elküldve Március13, 2015 (edited) Üdv, Köszönöm a választ. Na ott tartok,hogy a régi óraegységet kivettem, és összenéztem a másikkal. Szerencsémre egyezik, vdo mind a kettő.Csak annyi eltérés van,hogy a km-nél a csavar más egyiknél lapos másik csillag szerű.Na most ha én a régit átrakom az újba mármint a km-t akkor nem fog fals eredményeket produkálni,hogy a régi w1102 az új w1111-es? Kíváncsiságból kipróbáltam az újat a fordulatszámmérő működött mert be volt kötve a 8-as pin. Választ előre is köszönöm. Régi http://www.kepfeltoltes.hu/150313/2015-03-13-412_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Új: http://www.kepfeltoltes.hu/150313/2015-03-13-410_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Csatlakozó: http://www.kepfeltoltes.hu/150313/2015-03-13-416_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Módosítva Március13, 2015 : tpaxika Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március13, 2015 Megoszt Elküldve Március13, 2015 Sziasztok! Nappali menetfényt szeretnék bekötni, a felszerelés már meg volt, ámde nézegettem honnan tudnék gyújtás kapcsoló által kapcsolt tápot szerezni, egy alternatíva a szellőzőmotor, de ahhoz szét kéne szednem a középkonzolt, vagy valahol megcsaponi, csak a biztitáblát nem lehet kivenni :goofy: Vagy az ablakemelő a másik alternatíva, azonban nekem utólagos ablakemelőm van a gyári ablakemelő bizti nincs is benn, valahogy máshogyan van megoldva. Van egy relé azon állandó 12V ottvan és van egy kapcsoló szá lami kapcsolja a relét, ha más nincs akkor még egy + relével meg tudom oldani, de az macerás, biztos meg lehet egyszerűbben is oldani. Szerintetek honnét vegyek tápot? (kb 1A) vagy hol futnak ezek a kábelek? Ha rá tudnék kötni a gyári ablakemelő bizti kivezetésére, vajon oda be van kötve a táp? Vagy aki szerelt már be menetfényt honnét táplálja meg? Egyedül gyújtáskapcsolt villanyt a tolatólámpa kapcsoló kap a gyújtáskapcsolón keresztül. Azt esetleg felhasználhatod. Vagy a kinti relédobozban is kereshetsz gyújtás villanyt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március13, 2015 Megoszt Elküldve Március13, 2015 Üdv, Köszönöm a választ. Na ott tartok,hogy a régi óraegységet kivettem, és összenéztem a másikkal. Szerencsémre egyezik, vdo mind a kettő.Csak annyi eltérés van,hogy a km-nél a csavar más egyiknél lapos másik csillag szerű.Na most ha én a régit átrakom az újba mármint a km-t akkor nem fog fals eredményeket produkálni,hogy a régi w1102 az új w1111-es? Kíváncsiságból kipróbáltam az újat a fordulatszámmérő működött mert be volt kötve a 8-as pin. Választ előre is köszönöm. Régi http://www.kepfeltoltes.hu/150313/2015-03-13-412_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Új: http://www.kepfeltoltes.hu/150313/2015-03-13-410_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Csatlakozó: http://www.kepfeltoltes.hu/150313/2015-03-13-416_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem fog, mert a W szám konkrétan a műszeregységen bellül csak a sebességmérőre vonatkozik, tehát ha azt átrakod, akkor már nincs probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tpaxika Elküldve Március13, 2015 Megoszt Elküldve Március13, 2015 Köszi a segítséget, hát pechemre nem volt jó a hőfokmérő, így muszáj voltam visszavinni. De szerencsémre volt már w1102-es így beraktam és minden működik igaz a km órát átraktam ne kelljen tekergetni.Most vettem észre,hogy 10km-et csal, az óra szerint 50km/h gps szerint 40km/h, köze lehet ahoz,hogy 165/70r13 nem gyári méret. Mostanába tervezem felrakni a 185/60 r14 az már váltóméret. Vagy lehet a gps rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március13, 2015 Megoszt Elküldve Március13, 2015 Köszi a segítséget, hát pechemre nem volt jó a hőfokmérő, így muszáj voltam visszavinni. De szerencsémre volt már w1102-es így beraktam és minden működik igaz a km órát átraktam ne kelljen tekergetni.Most vettem észre,hogy 10km-et csal, az óra szerint 50km/h gps szerint 40km/h, köze lehet ahoz,hogy 165/70r13 nem gyári méret. Mostanába tervezem felrakni a 185/60 r14 az már váltóméret. Vagy lehet a gps rossz. /70 r13 számít, nem a szélesség Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március13, 2015 Megoszt Elküldve Március13, 2015 (edited) Köszi a segítséget, hát pechemre nem volt jó a hőfokmérő, így muszáj voltam visszavinni. De szerencsémre volt már w1102-es így beraktam és minden működik igaz a km órát átraktam ne kelljen tekergetni.Most vettem észre,hogy 10km-et csal, az óra szerint 50km/h gps szerint 40km/h, köze lehet ahoz,hogy 165/70r13 nem gyári méret. Mostanába tervezem felrakni a 185/60 r14 az már váltóméret. Vagy lehet a gps rossz. A legtöbb óra alapból csal felfelé, villával le lehet feszíteni óvatosan a mutatót, és visszábbrakni. Vagy többször próbálgatod amíg nagyjából jól nem mutat, vagy visszarakod plexi nélkül az órát és forgalommentes egyenes úton egy segítő rányomja a mutatót a tengelyre mondjuk GPS-szerint 50-nél. Nem tudom a fórummal van-e baj, vagy az én gépemmel, de már másodszor fordul elő hogy duplázva megy el a hsz. Módosítva Március13, 2015 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március13, 2015 Megoszt Elküldve Március13, 2015 üdv! c14nz-röl le lehet bányászni az önindítót a motorháztető felöl? aknát nem tudok intézni. valósznű az lessz a hibás az indítási problémáim miatt... nem az akksi most van hogy csak kattan egyet, gyujtás le vissza, megint csak kattan, aztán rajtatartom indításon a kulcsot, 1-2másodperc mulva meg már teker, de kicsit nyögvenyelősen. szét-összeszerelésnek van valami trükkje? érdemes venni valamit hozzá? szenkefe vagy mittudomén? köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március13, 2015 Megoszt Elküldve Március13, 2015 üdv! c14nz-röl le lehet bányászni az önindítót a motorháztető felöl? aknát nem tudok intézni. valósznű az lessz a hibás az indítási problémáim miatt... nem az akksi most van hogy csak kattan egyet, gyujtás le vissza, megint csak kattan, aztán rajtatartom indításon a kulcsot, 1-2másodperc mulva meg már teker, de kicsit nyögvenyelősen. szét-összeszerelésnek van valami trükkje? érdemes venni valamit hozzá? szenkefe vagy mittudomén? köszi! Igen, de az elsó csavart csak tükörből látni. Szénkefét és kefetartót is érdemes beszerezni, mert hajlamos eltörni széttszedéskor. Csak nálam küldi el többször a hozzászólást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március16, 2015 Megoszt Elküldve Március16, 2015 Köszi a segítséget, hát pechemre nem volt jó a hőfokmérő, így muszáj voltam visszavinni. De szerencsémre volt már w1102-es így beraktam és minden működik igaz a km órát átraktam ne kelljen tekergetni.Most vettem észre,hogy 10km-et csal, az óra szerint 50km/h gps szerint 40km/h, köze lehet ahoz,hogy 165/70r13 nem gyári méret. Mostanába tervezem felrakni a 185/60 r14 az már váltóméret. Vagy lehet a gps rossz. Igen, lehet köze hozzá, annak a guminak a magassága is kisebb, így a teljes kerékátmérő is, ergo többet fordul azonos sebességnél. Másrészt ahogy Zotya is írta, gyárilag is fölé mér kicsit, biztonsági okokból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tpaxika Elküldve Március16, 2015 Megoszt Elküldve Március16, 2015 Köszi a segítséget. kereken 10-et csal, így biztos nem fognak megbüntetni :D . Hamarosan felkerül rá 185/60 r14 az már váltóméret.Csak bírjam megtekerni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
patsz80 Elküldve Március16, 2015 Megoszt Elküldve Március16, 2015 Sziasztok kérdésem az lenne hogy ha nem fordulatszám mérős a km óra de én olyat szeretnék mit nézzek meg? Diesel astra caravan 17 D motorkod.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Március16, 2015 Megoszt Elküldve Március16, 2015 Sziasztok. Kollégámnak F Astrája van, és megy az okoskodás, hogy van-e elektromosan fűtött visszapillantó tükör hozzá? Most vett hozzá egy garnitúra vissz. tükröt, és a baloldalin van a tükrön egy csík. A tükör ennek ellenére nem osztott, hanem úgy tűnik, mintha sima méretre vágott tükörre rá van ragasztva ez a csík. Most a kollégám szentül meg van győződve, hogy az tükörfűtés....szerintem ez nem az, de nem tudom meggyőzni....szerintem egy utángyártott tükör, aminél ezzel "trükköznek", hogy ez az osztott tükör.... Volt nekem is F-es Astrám, de nem emlékszem, hogy lett volna fűthető tükör. Kérlek segítsetek, mert a ahány ember, annyi verzióval álltak elő a kollégáim, és ez a tulaj.... Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március16, 2015 Megoszt Elküldve Március16, 2015 Letezik futheto tukor. A baloson a csiknak nincs koze a futeshez. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március16, 2015 Megoszt Elküldve Március16, 2015 Sziasztok. Kollégámnak F Astrája van, és megy az okoskodás, hogy van-e elektromosan fűtött visszapillantó tükör hozzá? Most vett hozzá egy garnitúra vissz. tükröt, és a baloldalin van a tükrön egy csík. A tükör ennek ellenére nem osztott, hanem úgy tűnik, mintha sima méretre vágott tükörre rá van ragasztva ez a csík. Most a kollégám szentül meg van győződve, hogy az tükörfűtés....szerintem ez nem az, de nem tudom meggyőzni....szerintem egy utángyártott tükör, aminél ezzel "trükköznek", hogy ez az osztott tükör.... Volt nekem is F-es Astrám, de nem emlékszem, hogy lett volna fűthető tükör. Kérlek segítsetek, mert a ahány ember, annyi verzióval álltak elő a kollégáim, és ez a tulaj.... Előre is köszi Ha a képen látható csatik megvannak rajta, akkor fűthető! http://p1.vatera.hu/photos/97/6b/7997_1_big.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Ha a képen látható csatik megvannak rajta, akkor fűthető! http://p1.vatera.hu/photos/97/6b/7997_1_big.jpg Szerintem a fűthető az alapból elektromos állítású, tehát ha nem látni rajta az állítókart, akkor villanyos. :rolleyes: Meg persze lóg ki belőle a csati. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pasla09 Elküldve Március18, 2015 Megoszt Elküldve Március18, 2015 Sziasztok! Nem óhaj működni se a belső, se a csomagtér világításom. A kapcsolóknál van áram, igaz csak 4Volt.. De az izzók foglalatához mar semmi sem jut el. Mondtak olyat, hogy a bal első küszöbborítás alatt, illetve a vezetőülésnél a szőnyeg alatt vannak kis fémhüvellyel összeadva a drótok, ott szok elrohadni. De ott épek a csatlakozások. Tovább bontani vakra nem merem. Van valakinek ezzel tapasztalata? Köszönöm előre is. :) Uraim! Erre nem tudtok egyéb tippet? A vezetékeket végignéztem, biztosítékok jok, izzók, foglalatok szintén. De csak kb 4 volt jut el az izzókig. Tanácstalan vagyok. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Március18, 2015 Megoszt Elküldve Március18, 2015 Uraim! Erre nem tudtok egyéb tippet? A vezetékeket végignéztem, biztosítékok jok, izzók, foglalatok szintén. De csak kb 4 volt jut el az izzókig. Tanácstalan vagyok. :( A vezeték ellenállását nem mérted meg? Lehet az növekedett meg ha magas, akkor el lehet indulni. Testpontok épek? Nem megfelelő testelés miatt is lehet, hogy nincs meg a 12V... Tippem ennyi van, gondolkodom.. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március18, 2015 Megoszt Elküldve Március18, 2015 Uraim! Erre nem tudtok egyéb tippet? A vezetékeket végignéztem, biztosítékok jok, izzók, foglalatok szintén. De csak kb 4 volt jut el az izzókig. Tanácstalan vagyok. :( Hát ha más nem maradt, ugye itt testet kepcsolunk, ki kell iktatni az eredeti tápot, és új dróttal vinni oda a fix 12Voltot, meg kell keresni azt a pontot ahol még megvan a táp, és onnan. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pasla09 Elküldve Március18, 2015 Megoszt Elküldve Március18, 2015 (edited) Hát ha más nem maradt, ugye itt testet kepcsolunk, ki kell iktatni az eredeti tápot, és új dróttal vinni oda a fix 12Voltot, meg kell keresni azt a pontot ahol még megvan a táp, és onnan. Ok.köszönöm. A fix 12 volt világos. A testpontot hol keressem? Gondolom a biztosíték táblától jön le a villany, ott van fix, az ócska kihangosítót kiiktattam, annak a helyére mehet. Nagy műsor és óvatosság igényes a biztosítéktábla kivétele? A testpontok alatt a 4 kapcsolót érted? Módosítva Március18, 2015 : pasla09 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március18, 2015 Megoszt Elküldve Március18, 2015 Ok.köszönöm. A fix 12 volt világos. A testpontot hol keressem? Gondolom a biztosíték táblától jön le a villany, ott van fix, az ócska kihangosítót kiiktattam, annak a helyére mehet. Nagy műsor és óvatosság igényes a biztosítéktábla kivétele? A testpontok alatt a 4 kapcsolót érted? Ha caravan, akkor hátul középen van a testpont, ha ferdehátú vagy 4 ajtós, akkor hátul bal oldalt van. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts