zotya975 Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Ezt hol olvastad, hogy káros kipufogógáz kibocsájtás lámpa a neve? :D Mondták már lambdaszonda lámpának is, de ez eddig a legjobb. :D Amúgy az a lámpa nem csak a kipufogógáz káros mértékére figyelmeztet, hanem bármire mert az egy hibajelző lámpa. Ki kéne olvasni a hibakódot, hogy egyáltalán mire reklamál. Komoly egy szerelő lehet ha azt mondja nem tud vele mit kezdeni...remélem pénzt nem kért érte. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Ha lehet közben szorgosan fényképezz/dokumentálj :smartass:, nekem 1 éve áll a polczomon a CC, nem volt még "erőm" nekiszökni bebogozni... Habár úgy akartam bekötni, hogy teszek csatlakozó-sort a megcsapolt szálakra, hogy utólag könnyen kiszedhető legyen a CC, de lehet, hogy leteszek róla. köszi! Rendben, fogok dokumentálni, ha úgy van oda lehetne tenni majd a BC beszerelős cikk mellé! Ez a napi hozzászólás korlátozás mennyi idő után vagy hogyan oldódik föl? :pinch: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Rendben, fogok dokumentálni, ha úgy van oda lehetne tenni majd a BC beszerelős cikk mellé!Ez a napi hozzászólás korlátozás mennyi idő után vagy hogyan oldódik föl? :pinch: Befizetsz a tagságra például. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greg_hun Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 (edited) Üdv! A képen látható csatik mire jók? Ez az anyósülés alatt van: Ez meg a váltóbox alatt, a kézifék kar előtt: http://imgbox.com/dF5PNAxs Módosítva Március3, 2015 : Greg_hun Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 (edited) Üdv! A képen látható csatik mire jók? Ez az anyósülés alatt van: Ez meg a váltóbox alatt, a kézifék kar előtt: http://imgbox.com/dF5PNAxs Talán az űlésfűtés 2 kapcsoló-csatlakozója, és az első az magának az űlésfűtésnek a csatlakozója. a kapcsolók a tyúkbelezés Módosítva Március4, 2015 : hening Képpel idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Üdv! A képen látható csatik mire jók? Ez az anyósülés alatt van: Ez meg a váltóbox alatt, a kézifék kar előtt: http://imgbox.com/dF5PNAxs Mind a kettő az ülésfűtésé. Bezzeg nekem minden csatlakozót be kell szereznem. Pl most vadászok ajtóátvezetőhöz anyát, ami a karosszériában van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Ha én kéthetente a Lurdy-ba járnék... :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március4, 2015 Megoszt Elküldve Március4, 2015 Ha én kéthetente a Lurdy-ba járnék... :D :P Megyek is csütörtökön. Sajnos nem az új hátsólámpával. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március4, 2015 Megoszt Elküldve Március4, 2015 Talán az űlésfűtés 2 kapcsoló-csatlakozója, és az első az magának az űlésfűtésnek a csatlakozója. a kapcsolók a tyúkbelezés Ez a tyúkbelezés képből csak a felső igaz. A hátsó nem tudom mihez való, de nem ülésfűtés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuccer Elküldve Március4, 2015 Megoszt Elküldve Március4, 2015 (edited) Talán az űlésfűtés 2 kapcsoló-csatlakozója, és az első az magának az űlésfűtésnek a csatlakozója. a kapcsolók a tyúkbelezés Hali Az ilyen karosszéria rajzokat milyen oldalon, vagy programból szeditek ki?? Köszi :D Módosítva Március4, 2015 : hening Képpel idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sztaricsnaja Elküldve Március4, 2015 Megoszt Elküldve Március4, 2015 Hali Az ilyen karosszéria rajzokat milyen oldalon, vagy programból szeditek ki?? Köszi :D TIS2000 (szerviz dokumentáció) Opel EPC (alkatrész katalógus) és http://www.ecat24.com/opel/catalog/models/1/ 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Üdv! Z16SE-hez van régebbi generátor ami kompatibilis?? Esetleg milyen motorkódú autóknál azonos a generátor?? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Üdv! Z16SE-hez van régebbi generátor ami kompatibilis?? Esetleg milyen motorkódú autóknál azonos a generátor?? Előre is köszi! Hát szerintem a generátor az csak generátor, legyen ugyanolyan a felfogatása fizikailag, passzoljon rá a tárcsa, a 12Volt adott az amper meg legalább akkora legyen mint a régi. Bekötést nem tudom hogyan van, nekem 2 szál drót van rákötve meg ugye a fémház a test. Most csak így hirtelen ráguglizva nem látok különbséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Hát szerintem a generátor az csak generátor, legyen ugyanolyan a felfogatása fizikailag, passzoljon rá a tárcsa, a 12Volt adott az amper meg legalább akkora legyen mint a régi. Bekötést nem tudom hogyan van, nekem 2 szál drót van rákötve meg ugye a fémház a test. Most csak így hirtelen ráguglizva nem látok különbséget. Én is azt nézegettem, hogy mintha felfogatásban passzolna. Kérdés mennyire pontos!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandymnc Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 hali Mennyire erős a gyári antenna? Nekem egy kenwood fejegység van benne, de nem veszi tisztán az adókat, tehát ami közel van az egész türhető de a többi rossz, sistereg, bele-bele zizeg, bele tartozik hogy a gyári antenna dugó szétesett, ezért lett rá rakva egy csavaros megoldás, de állítólag annak jónak kell lennie, és már csak az antennára gyanakodok, gondolom az se egészséges ha ki lehet húzni az "ostort" teljesen úgy hogy a kezembe marad Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Én is azt nézegettem, hogy mintha felfogatásban passzolna. Kérdés mennyire pontos!? Nem tudom hogy a sima ékszíjtárcsás és a hosszbordás szíjas közt mi a külöbség, de szerintem ha maradsz ugyanannál a tárcsafajtánál akkor pontosnak kell lennie, miért változtatták volna? Végső megoldásként ha nem fut egy sikba, a csavarnál lehet mókolni reszeléssel és alátétek pakolásával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Az antennának nincs erőssége, max nyeresége :) Ha nem szakadt a kábel, vagy nincs élesen megtörve, csatlakozók nem oxidáltak sehol, akkor tökéletes a gyári megoldás is. Ezeket nézd át, meg az "állítólag jó" antennacsatlakozót a rádiónál! Illetve van egy toldás gyárilag a kábelben a vezetőoldali lábtér környékén. Rádión szokott még lenni tuner érzékenység állítás, vagy LOCAL/DX mód, ezt állítsd maxra ill. DX-re. hali Mennyire erős a gyári antenna? Nekem egy kenwood fejegység van benne, de nem veszi tisztán az adókat, tehát ami közel van az egész türhető de a többi rossz, sistereg, bele-bele zizeg, bele tartozik hogy a gyári antenna dugó szétesett, ezért lett rá rakva egy csavaros megoldás, de állítólag annak jónak kell lennie, és már csak az antennára gyanakodok, gondolom az se egészséges ha ki lehet húzni az "ostort" teljesen úgy hogy a kezembe marad 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
C5oNtkov4c5 Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Sziasztok! A múltkor már írtam, hogy elfordítom a kulcsot és semmi nem történik az autóval ...egy mukkanás se... Kimértük faterral, hogy az áram indításra megérkezik, nem kábel gond van... Kiszedtem az önindítót, leteszteltük, a fogaskerék kiugrik tehát a behúzó tekercs jó... Viszont nem forgott... Szétszedtük, kiszedtem a mozgó részt, a kommutátort kitakarítottam szarásig volt szénporral , majd egy esztergályos tökéletesen felszabályozta nekem... Van itt Székesfehérváron egy önindítós cég tőlük sikerült vennem kompletten egy szénkefe szettet, de úgy hogy az egész konzollal kábellel rúgóval mindennel együtt tehát nem kellett forrasztgatnom csak simán cseréltem...újra.Elég drága így komplett szett 8000 FT. A csapágyat is cseréltem rajta egy újra! ! A tekercs is ki lett mérve az is tökéletes. Most fejeztük be az öregemmel, teszteltük , de az történik hogy egyszer nagyon jó felpörög és pörög mint a gép, egy pillanatban meg csak szépen lassan forog.... Ez azért lehet mert a szénkefék nem kophattak be vagy túl újak a felszabályzott kommutátorhoz? VAn valami trükk a bekoptatásra? Valakinek valami ötlet??? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandymnc Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 (edited) Az antennának nincs erőssége, max nyeresége :) Ha nem szakadt a kábel, vagy nincs élesen megtörve, csatlakozók nem oxidáltak sehol, akkor tökéletes a gyári megoldás is. Ezeket nézd át, meg az "állítólag jó" antennacsatlakozót a rádiónál! Illetve van egy toldás gyárilag a kábelben a vezetőoldali lábtér környékén. Rádión szokott még lenni tuner érzékenység állítás, vagy LOCAL/DX mód, ezt állítsd maxra ill. DX-re. Köszönöm, és még annyi, hogy ha úgy adodna akkor a toldást ki tudnám én is cserélni, hogy ne egy rászerkesztett csatlakozóm legyen? És hogy van toldva csak egy apa és anya dugó? Módosítva Március6, 2015 : hening Hibás idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Sziasztok! Astra F-nél hol található a féklámpa kapcsoló? Kinn a motortérben vagy az utastérben és pontosan hol? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Sziasztok! A múltkor már írtam, hogy elfordítom a kulcsot és semmi nem történik az autóval ...egy mukkanás se... Kimértük faterral, hogy az áram indításra megérkezik, nem kábel gond van... Kiszedtem az önindítót, leteszteltük, a fogaskerék kiugrik tehát a behúzó tekercs jó... Viszont nem forgott... Szétszedtük, kiszedtem a mozgó részt, a kommutátort kitakarítottam szarásig volt szénporral , majd egy esztergályos tökéletesen felszabályozta nekem... Van itt Székesfehérváron egy önindítós cég tőlük sikerült vennem kompletten egy szénkefe szettet, de úgy hogy az egész konzollal kábellel rúgóval mindennel együtt tehát nem kellett forrasztgatnom csak simán cseréltem...újra.Elég drága így komplett szett 8000 FT. A csapágyat is cseréltem rajta egy újra! ! A tekercs is ki lett mérve az is tökéletes. Most fejeztük be az öregemmel, teszteltük , de az történik hogy egyszer nagyon jó felpörög és pörög mint a gép, egy pillanatban meg csak szépen lassan forog.... Ez azért lehet mert a szénkefék nem kophattak be vagy túl újak a felszabályzott kommutátorhoz? VAn valami trükk a bekoptatásra? Valakinek valami ötlet??? :( Nem szorul a szénkefe? Sziasztok! Astra F-nél hol található a féklámpa kapcsoló? Kinn a motortérben vagy az utastérben és pontosan hol? Előre is köszönöm! Az utastérben a fékpedál felett. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Nem tudom hogy a sima ékszíjtárcsás és a hosszbordás szíjas közt mi a külöbség, de szerintem ha maradsz ugyanannál a tárcsafajtánál akkor pontosnak kell lennie, miért változtatták volna? Végső megoldásként ha nem fut egy sikba, a csavarnál lehet mókolni reszeléssel és alátétek pakolásával. hát nem feltétlen: http://taylor.hu/astra/generator/2012-11-26%2018.25.55.jpg aztán van olyan, hogy a generátor fefogatása másmilyen, vagyis ami van rajta tartó nem úgy áll Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 hát nem feltétlen: http://taylor.hu/astra/generator/2012-11-26%2018.25.55.jpg aztán van olyan, hogy a generátor fefogatása másmilyen, vagyis ami van rajta tartó nem úgy áll Ami most nálam van javításra 5 ajtós azon van valami genertor tartó bak, két csavart kellett kitekernem a tűfal felől. Tök úgy emlékszem hogy az enyémen nincs ilyen csak azt a csavart kellett kivennem amin a generátor fordul. Itt ezt a csavart ki sem bírtam húzni mert alakadt a nyúlványban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
patsz80 Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Sziasztok addig eljutottam hogy melyik csavar mit állít a fenyszoron és a házi képlet is megvan hogy fal 5 m stb. DE HOL VAN A RÖGZÍTÉS AMI NEM ENGEDI hogy állítsam a fényszórót??? Valahol van vmi rögzítés mert tekerhetem ítélet napig se le se fel se jobbra se balra a fenykeve! Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 A generátorokkal én játszottam eleget. A tárcsák cserélhetőek egymás közt, de amin hosszbordás van gyárilag, ott az ékszíjas tárcsa máshova fog esni, pont egy tárcsányi a különbség. Kétféle konzol van, az egyik a tömörebb alu bak, ebben nincs szilent, mert ezek a hosszbordásoké, amiknél nem állíthatók a generátorok, mert rugós a feszítő, erre két oldalról csúszik rá a generátor, meg van a másik, ami nagyobb méretű, és vékonyabb bak, ez villás, ebben van gumi szilent, ez az ékszíjasé, mert itt a generátorral feszítjük a szíjat. Bármelyiket fel lehet tenni bármelyik blokkra, mert a csavartávolság egyezik. Nálam az se blokknál volt az, hogy a jeladós tárcsa miatt nem esett egy síkba a generátor az nz ékszíjjasával, aztán végül felkerült egy eredetileg hosszbordás generátor ékszíjjas tárcsával, az meg pont jó síkba esett. Ami érdekes, hogy az xe-ről pont olyan generátort szedtem le, mint ami az nz-n volt, és ahelyett raktam fel az se-ről származó hibridet, de elsőre jó helyre esett. Szóval legózni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts