C5oNtkov4c5 Elküldve Március1, 2015 Elküldve Március1, 2015 Sziasztok! Kellene egy kis segítség! :) Ma reggel elindítottam az autót semmi gondja baja, pöc-röff. Majd üléshuzatokat cseréltem meg a mély láda kábeleit vágtam vissza kicsit saruztam újra stb... Aztán be akarom indítani, elfordítom a kulcsot, jön az a tipikus nyöszörgés mikor lemerül akksi és kész nem indult... Felraktam töltőre kb.3 órára vissza raktam a kocsiba, majd mikor elfordítom a kulcsot már nem történik semmi, szó szerint semmi, egy mukkanás se... se az önindító nem teker magába, se egy kis kerregés semmi, mintha akksi se lenne benne csak a kontroll fények erőssége változik a műszerfalban mikor indítana... ennnyi... Viszont tolásra rögtön az első méteren pöcc - röffre indult és minden tökéletesen működik... alapjárat,gáz, világító testek.... minden. Hiába mentem vele egy karikát a jelenség ugyan ez maradt.... Merre keressem a hibát??? Meghalhatott ennyire az akksim? Párszor már szívta meg a mélyláda de nem ennyire..... Valaki segítsen kérem..... :)
zotya91 Elküldve Március1, 2015 Elküldve Március1, 2015 Azt azért figyeld hogy milyen BC-d (csatlakozód ) van!!! OBD 1-hez vagy OBD 2-höz. Ez az OBD 2-höz való rajz, Ez az OBD 1 hez : És igen a 15-ös a tankméret átállításához való. Honnan derül ki hogy OBD 1 vagy 2 höz való a bc? Sajna a cimke nincs meg a BC-n <_< Közben meglett a hiba, de furmányos...." No meglett a probléma okozója, de hogy miért és hogyan, az rejtélyes! A folyton világítást a Letestelt 24-es láb okozta.A Diag menübe való belépést pedig a Letestelt 25-ös láb okozta.A 24-es láb a Fék kopás jelző lenne amit testelni kéne.A 25-ös láb az ablakmosó folyadék szintjelzője, amit szintén testelni kéne. Így hogy nincs letestelve a 24 és a 25-ös láb így mondhatni működik, viszont ezeket írkálja ki: - Waschwass. Stand- Bremsbelag-Abblendl. RücklichtHogyan oldjam meg a hibát hogyha le kéne testelni ahhoz hogy eltűnjön a hiba (Check lámpa világít) de akkor más hiba adódik.Ötletek?"
wookie Elküldve Március1, 2015 Elküldve Március1, 2015 Sziasztok! Kellene egy kis segítség! :) Ma reggel elindítottam az autót semmi gondja baja, pöc-röff. Majd üléshuzatokat cseréltem meg a mély láda kábeleit vágtam vissza kicsit saruztam újra stb... Aztán be akarom indítani, elfordítom a kulcsot, jön az a tipikus nyöszörgés mikor lemerül akksi és kész nem indult... Felraktam töltőre kb.3 órára vissza raktam a kocsiba, majd mikor elfordítom a kulcsot már nem történik semmi, szó szerint semmi, egy mukkanás se... se az önindító nem teker magába, se egy kis kerregés semmi, mintha akksi se lenne benne csak a kontroll fények erőssége változik a műszerfalban mikor indítana... ennnyi... Viszont tolásra rögtön az első méteren pöcc - röffre indult és minden tökéletesen működik... alapjárat,gáz, világító testek.... minden. Hiába mentem vele egy karikát a jelenség ugyan ez maradt.... Merre keressem a hibát??? Meghalhatott ennyire az akksim? Párszor már szívta meg a mélyláda de nem ennyire..... Valaki segítsen kérem..... :) Én inkább az önindító-gyújtáskapcsoló vonalon keresgélnék.
stirlitz Elküldve Március1, 2015 Elküldve Március1, 2015 Honnan derül ki hogy OBD 1 vagy 2 höz való a bc? Sajna a cimke nincs meg a BC-n <_< Közben meglett a hiba, de furmányos...." No meglett a probléma okozója, de hogy miért és hogyan, az rejtélyes! A folyton világítást a Letestelt 24-es láb okozta.A Diag menübe való belépést pedig a Letestelt 25-ös láb okozta.A 24-es láb a Fék kopás jelző lenne amit testelni kéne.A 25-ös láb az ablakmosó folyadék szintjelzője, amit szintén testelni kéne. Így hogy nincs letestelve a 24 és a 25-ös láb így mondhatni működik, viszont ezeket írkálja ki: - Waschwass. Stand- Bremsbelag-Abblendl. RücklichtHogyan oldjam meg a hibát hogyha le kéne testelni ahhoz hogy eltűnjön a hiba (Check lámpa világít) de akkor más hiba adódik.Ötletek?" Félre érted OBD1 vagy 2 csak a csatlakozó miatt érdekes, mert az egyik 10 a másik 16 lábú és máshova kell kötni a dolgokat. BC(MID)- nek mind1.
Tiu Elküldve Március1, 2015 Elküldve Március1, 2015 Kiégett a második GE Megalight :angry: , ezért bekötöttem ma a DRL-t. :icon1:
Tiu Elküldve Március1, 2015 Elküldve Március1, 2015 Honnan derül ki hogy OBD 1 vagy 2 höz való a bc? Sajna a cimke nincs meg a BC-n <_< Közben meglett a hiba, de furmányos...." No meglett a probléma okozója, de hogy miért és hogyan, az rejtélyes! A folyton világítást a Letestelt 24-es láb okozta.A Diag menübe való belépést pedig a Letestelt 25-ös láb okozta.A 24-es láb a Fék kopás jelző lenne amit testelni kéne.A 25-ös láb az ablakmosó folyadék szintjelzője, amit szintén testelni kéne. Így hogy nincs letestelve a 24 és a 25-ös láb így mondhatni működik, viszont ezeket írkálja ki: - Waschwass. Stand- Bremsbelag-Abblendl. RücklichtHogyan oldjam meg a hibát hogyha le kéne testelni ahhoz hogy eltűnjön a hiba (Check lámpa világít) de akkor más hiba adódik.Ötletek?" Érdekes ez. Lehet tényleg rossz az a BC. :( Valamikor olvastam, hogy pozitívra kötötték a test helyett a hibajelzők vezetékeit és jó lett, de ez már az X-akta kategória.
Sztaricsnaja Elküldve Március1, 2015 Elküldve Március1, 2015 Szia! Köszönöm, igyekszem mindent megcsinálni a gépen! Bő egy éve van meg, azóta egy pár dolgot megoldottam rajta :-) Tehát akkor a diagnosztikai csatit a 14-es lábra kell kötni? Van még egy a 15-ös is, az kel la tank térfogat állításához? Én is a 21-esre kötöttem a diagnosztikát.... Ha a 16-os a diagcsati, akkor csak egy szál kell. Ha a 10-pines, akkor kell a 14-es "G" és 15-ös "D" Csatlakozó lábkiosztás http://kepfeltoltes.hu/view/150301/MID_csati_labkiosztas_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 1
Emodi Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 Sziasztok. Olyan problemam lenne , hogy van egy 1995-os c14nz-s opelom . Az auto parszor megalt mar most meg egyaltalan nem megy amig az elejen ráadom a gyujtast a szivatyu benyomja a benzint amit hallani is lehet , utanna beindul az auto de csak adig amig ezt a keves benzint kijarja . Utanna leal , ha megint gyujtast kap megint elindul adig amig kijarja megint , de utanna semmi benzin nincs amivel menne az auto. A kerdesem az lenne hogy mi tilthatja le a benzint gyujtas utan ??????? Ha a kulcs csipjevel lenne gond akkor be sem indulna az auto ugyhogy ezt kizartam .A masik fontos hogy ennel az autonal lehet mar hibakodot olvasni ???
zotya975 Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 Sziasztok. Olyan problemam lenne , hogy van egy 1995-os c14nz-s opelom . Az auto parszor megalt mar most meg egyaltalan nem megy amig az elejen ráadom a gyujtast a szivatyu benyomja a benzint amit hallani is lehet , utanna beindul az auto de csak adig amig ezt a keves benzint kijarja . Utanna leal , ha megint gyujtast kap megint elindul adig amig kijarja megint , de utanna semmi benzin nincs amivel menne az auto. A kerdesem az lenne hogy mi tilthatja le a benzint gyujtas utan ??????? Ha a kulcs csipjevel lenne gond akkor be sem indulna az auto ugyhogy ezt kizartam .A masik fontos hogy ennel az autonal lehet mar hibakodot olvasni ??? Üdv...lehet hogy csak a relé enged el, húzd ki a foglalatból az anyósoldali lábtérben (lila kocka) , és kösd össze a 30-87-es lábek helyét egy darab dróttal (levágsz egy 5 centis egyerű rézdrótót a két végét megblankolod, formára hajlítod és bedugod), ekkor a pumpának azonnal el kell indulnia gyujtás nélkül is, ha így rendesen jár a motor akkor a relé rossz. Egy másik ötlet: rossz a tankszellőztetés, a pumpa vákumot csinál a tankba egy idő után meg már nem hoz elég anyagot. Csavard le a tanksapkád, és próbáld meg így elindítani. Igen, lehet hibakódot olvasni.
Poetry Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 Szóval minden jó, ha jó a vége. Még nincs teljesen vége. Megmaradt az autónál az, hogy ha áll pár órát, utána hosszan indít, mire beröffen a motor. Az AC pumpa hiba előtt ez pöcc-röff volt, hidegen és melegen egyaránt (kivéve, ha mondjuk 1 hétig állt). Szerintetek mitől lehet ez, hogy pár óra után is már csak 10mp után röffen be? A szelepet a motortérben megnéztük, péntek óta nem szivárog ott a benzin járó motornál. Akkor hol folyhat el, vagy mi lehet a gond? A motor amúgy egyenletesen jár, nincsen gond vele. Olvastam itt korábban, hogy az XE motorokban nincsen gyújtásra előtöltés. Ez így van? Csak akkor nyomja az AC, ha indítózok? A relé csak akkor kapcsol... Tehát elvileg igen. Kedden visszavisszük megnézetni...
aholy Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 Még nincs teljesen vége. Megmaradt az autónál az, hogy ha áll pár órát, utána hosszan indít, mire beröffen a motor. Az AC pumpa hiba előtt ez pöcc-röff volt, hidegen és melegen egyaránt (kivéve, ha mondjuk 1 hétig állt). Szerintetek mitől lehet ez, hogy pár óra után is már csak 10mp után röffen be? A szelepet a motortérben megnéztük, péntek óta nem szivárog ott a benzin járó motornál. Akkor hol folyhat el, vagy mi lehet a gond? A motor amúgy egyenletesen jár, nincsen gond vele. Olvastam itt korábban, hogy az XE motorokban nincsen gyújtásra előtöltés. Ez így van? Csak akkor nyomja az AC, ha indítózok? A relé csak akkor kapcsol... Tehát elvileg igen. Kedden visszavisszük megnézetni... a hosszabb állás után jön a benzin annál a szelepnél ha megnyomod? ha nem, akkor valószínű nem marad meg a nyomás benne. szoktak betenni valahová egy visszacsapó szelepet hogy maradjon a nyomás
zotya975 Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 a hosszabb állás után jön a benzin annál a szelepnél ha megnyomod? ha nem, akkor valószínű nem marad meg a nyomás benne. szoktak betenni valahová egy visszacsapó szelepet hogy maradjon a nyomás Gyárilag a nagynyomású pumpa aljában van a szelep. Ha nem működik már rendesen minél közelebb a pumpához célszerű beépíteni egy utólagosat. vagy sufnituning egy nyomógombal kézzel működtetni a pumpát indítás előtt pár másodpercig. :icon1:
Poetry Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 Gyárilag a nagynyomású pumpa aljában van a szelep. Ha nem működik már rendesen minél közelebb a pumpához célszerű beépíteni egy utólagosat. vagy sufnituning egy nyomógombal kézzel működtetni a pumpát indítás előtt pár másodpercig. :icon1: Köszi szépen mindkettőtöknek, akkor garanciában visszük vissza, nézzenek rá erre a szelepre.
zotya91 Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 Ha a 16-os a diagcsati, akkor csak egy szál kell. Ha a 10-pines, akkor kell a 14-es "G" és 15-ös "D" Csatlakozó lábkiosztás http://kepfeltoltes.hu/view/150301/MID_csati_labkiosztas_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Te adtad meg a reggeli sokkolást, a tudatot hogy mi a hiba, amint megláttam a képet mondom ajjaj! :smartass: Az volt a bűnöm, hogy kiszámoltam a 26Pin-es csatin 13-ig a lábakat, majd nem az egyes mellől, hanem a 13.-tól folytatván számoltam tovább, így egy pár dolog rossz helyre volt kötve. Helyes bekötés után minden jó! Köszönöm mindenkinek! Valakinek van leírása CC modul bekötéshez? Vagy végülis a leírásból ki lehet nézni, de valaki épített már be? Hová szokták az autón fölcsavarozni a modult? Gondolom az első fényszóró kábelei egyből a kapcsoló után a motortérben vannak, a többi (hátsó féklámpa, helyzetjelzők stb..) az az autó jobb oldalán megy hátra. A működő BC rő legy kép:
daykiller Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 Te adtad meg a reggeli sokkolást, a tudatot hogy mi a hiba, amint megláttam a képet mondom ajjaj! :smartass: Az volt a bűnöm, hogy kiszámoltam a 26Pin-es csatin 13-ig a lábakat, majd nem az egyes mellől, hanem a 13.-tól folytatván számoltam tovább, így egy pár dolog rossz helyre volt kötve. Helyes bekötés után minden jó! Köszönöm mindenkinek! Valakinek van leírása CC modul bekötéshez? Vagy végülis a leírásból ki lehet nézni, de valaki épített már be? Hová szokták az autón fölcsavarozni a modult? Gondolom az első fényszóró kábelei egyből a kapcsoló után a motortérben vannak, a többi (hátsó féklámpa, helyzetjelzők stb..) az az autó jobb oldalán megy hátra. A működő BC rő legy kép: A kapcsolóból nem nem egyből a lámpákhoz mennek, hanem a bal lábtérben lévő csatiba vannak megcsokizva. Azt kell megcsapolni, tehát sorba kötni velük a CC-t. Tompított, hátsó helyzetjelző és féklámpákat kell rákötni. Pluszban kell még rákötni a féklámpakapcsolót is, hogy tudja mikor kell figyelni őket, mivel ugye azok nem világítanak folyamatosan. Íme a rajz róla: 1
zotya91 Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 (edited) A kapcsolóból nem nem egyből a lámpákhoz mennek, hanem a bal lábtérben lévő csatiba vannak megcsokizva. Azt kell megcsapolni, tehát sorba kötni velük a CC-t. Tompított, hátsó helyzetjelző és féklámpákat kell rákötni. Pluszban kell még rákötni a féklámpakapcsolót is, hogy tudja mikor kell figyelni őket, mivel ugye azok nem világítanak folyamatosan. Íme a rajz róla: Köszönöm! Arra rájöttem,hogy a CC söntös áramméréssel állapítja meg hogy ég-e az adott lámpa. Abban a csatiban csak az első fényszórók vannak bekötve, vagy minden lámpa? Hogy néz ki a csatlakozó? Vagy hol található? Ugyan úgy a burkolat mögött mint a másik oldalt az ECu-nál? Módosítva Március3, 2015 : hening Képpel idézés.
zotya91 Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 Linkelnék 2 képet, azok a kijelzett dolgok mik lennének? Valamint a stopper miért van benne? Pl gyorsítás 100-ig vagy mi? Kézzel vezérelhető arra rájöttem már.
Sztaricsnaja Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 (edited) Linkelnék 2 képet, azok a kijelzett dolgok mik lennének? Valamint a stopper miért van benne? Pl gyorsítás 100-ig vagy mi? Kézzel vezérelhető arra rájöttem már. Első az átlagsebesség, második a megtehető távolság Módosítva Március3, 2015 : hening Képpel idézés. 1
daykiller Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 Köszönöm! Arra rájöttem,hogy a CC söntös áramméréssel állapítja meg hogy ég-e az adott lámpa. Abban a csatiban csak az első fényszórók vannak bekötve, vagy minden lámpa? Hogy néz ki a csatlakozó? Vagy hol található? Ugyan úgy a burkolat mögött mint a másik oldalt az ECu-nál? Minden lámpa. Elsők hátsók. Az a csati a bal lábtérben belső küszöbburkolat mögött található. A Gesch az átlagsebesség, a Reichweite pedig a megtehető km. 1
zotya91 Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 Minden lámpa. Elsők hátsók. Az a csati a bal lábtérben belső küszöbburkolat mögött található. A Gesch az átlagsebesség, a Reichweite pedig a megtehető km. Köszönöm! Néztem is, hogy az átlagsebesség menet közben szépen megy fölfelé, egy rövid távú úton felment 12Km/h ig. Azt hittem pillanatnyi sebességet mutat. Ez nagyszerű, hogy ott van a csatiban minden ami kell a CC-nek, azt hittem húzni kell ide-od a kábeleket :-D
daykiller Elküldve Március2, 2015 Elküldve Március2, 2015 Köszönöm! Néztem is, hogy az átlagsebesség menet közben szépen megy fölfelé, egy rövid távú úton felment 12Km/h ig. Azt hittem pillanatnyi sebességet mutat. Ez nagyszerű, hogy ott van a csatiban minden ami kell a CC-nek, azt hittem húzni kell ide-od a kábeleket :-D Csak azt írtam, hogy ott vannak megcsokizva a vezetékek. Azt nem, hogy gyárilag ott is van kialakítva neki a hely. :D Amúgy a jobb oldalon a kesztyűtartó felett van a helye eredetileg. Elvileg légzsákosnál is. 1
zotya91 Elküldve Március3, 2015 Elküldve Március3, 2015 Csak azt írtam, hogy ott vannak megcsokizva a vezetékek. Azt nem, hogy gyárilag ott is van kialakítva neki a hely. :D Amúgy a jobb oldalon a kesztyűtartó felett van a helye eredetileg. Elvileg légzsákosnál is. Nekem már jó, ha minden ott van egy helyen, akkor is megfelelően fog működni ,ha a CC modul nem a kesztyűtartó alatt lesz fölszerelve :-) Péntek DU megnézem a tényállást, ha úgy van be is szerelem a modult :-)
mindero Elküldve Március3, 2015 Elküldve Március3, 2015 Sziasztok! Van egy 94-es opel astra gsi-m. Mostanában olyan hiba jelentkezik rajta, hogy kigyullad menet közben (általában dugóban, kanyarban) a sárga "káros kipufogógáz kibocsájtás lámpa", aztán rövid időn belül leáll a motor. A leállást megelőzi, hogy a gázadásra is szokatlanul reagál a kocsi (erőtlen lesz, lassabb). Ha félreállunk és nyugton maradunk vele pár percig a lámpa elalszik és minden normális. A leállás után azonnal ujraindul, nincs aztán gond. Elektromos szerelő kicserélte benne a vezértengely érzékelőt, mert a computer ezt a hibát adta ki, de ugyanolyan rossz maradt. Aztán kicserélte a gyertyát, de szintén semmit változás. Szerelőm nem tudott mit kezdeni a hibával, föladta. Én meg őt. Hátha valakinek volt hasonló gondja és tudna segíteni. Köszi szépen!
daykiller Elküldve Március3, 2015 Elküldve Március3, 2015 Sziasztok! Van egy 94-es opel astra gsi-m. Mostanában olyan hiba jelentkezik rajta, hogy kigyullad menet közben (általában dugóban, kanyarban) a sárga "káros kipufogógáz kibocsájtás lámpa", aztán rövid időn belül leáll a motor. A leállást megelőzi, hogy a gázadásra is szokatlanul reagál a kocsi (erőtlen lesz, lassabb). Ha félreállunk és nyugton maradunk vele pár percig a lámpa elalszik és minden normális. A leállás után azonnal ujraindul, nincs aztán gond. Elektromos szerelő kicserélte benne a vezértengely érzékelőt, mert a computer ezt a hibát adta ki, de ugyanolyan rossz maradt. Aztán kicserélte a gyertyát, de szintén semmit változás. Szerelőm nem tudott mit kezdeni a hibával, föladta. Én meg őt. Hátha valakinek volt hasonló gondja és tudna segíteni. Köszi szépen! Ezt hol olvastad, hogy káros kipufogógáz kibocsájtás lámpa a neve? :D Mondták már lambdaszonda lámpának is, de ez eddig a legjobb. :D Amúgy az a lámpa nem csak a kipufogógáz káros mértékére figyelmeztet, hanem bármire mert az egy hibajelző lámpa. Ki kéne olvasni a hibakódot, hogy egyáltalán mire reklamál.
janoo16 Elküldve Március3, 2015 Elküldve Március3, 2015 Nekem már jó, ha minden ott van egy helyen, akkor is megfelelően fog működni ,ha a CC modul nem a kesztyűtartó alatt lesz fölszerelve :-) Péntek DU megnézem a tényállást, ha úgy van be is szerelem a modult :-) Ha lehet közben szorgosan fényképezz/dokumentálj :smartass:, nekem 1 éve áll a polczomon a CC, nem volt még "erőm" nekiszökni bebogozni... Habár úgy akartam bekötni, hogy teszek csatlakozó-sort a megcsapolt szálakra, hogy utólag könnyen kiszedhető legyen a CC, de lehet, hogy leteszek róla. köszi!
Recommended Posts