C5oNtkov4c5 Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Sziasztok! Kellene egy kis segítség! :) Ma reggel elindítottam az autót semmi gondja baja, pöc-röff. Majd üléshuzatokat cseréltem meg a mély láda kábeleit vágtam vissza kicsit saruztam újra stb... Aztán be akarom indítani, elfordítom a kulcsot, jön az a tipikus nyöszörgés mikor lemerül akksi és kész nem indult... Felraktam töltőre kb.3 órára vissza raktam a kocsiba, majd mikor elfordítom a kulcsot már nem történik semmi, szó szerint semmi, egy mukkanás se... se az önindító nem teker magába, se egy kis kerregés semmi, mintha akksi se lenne benne csak a kontroll fények erőssége változik a műszerfalban mikor indítana... ennnyi... Viszont tolásra rögtön az első méteren pöcc - röffre indult és minden tökéletesen működik... alapjárat,gáz, világító testek.... minden. Hiába mentem vele egy karikát a jelenség ugyan ez maradt.... Merre keressem a hibát??? Meghalhatott ennyire az akksim? Párszor már szívta meg a mélyláda de nem ennyire..... Valaki segítsen kérem..... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Azt azért figyeld hogy milyen BC-d (csatlakozód ) van!!! OBD 1-hez vagy OBD 2-höz. Ez az OBD 2-höz való rajz, Ez az OBD 1 hez : És igen a 15-ös a tankméret átállításához való. Honnan derül ki hogy OBD 1 vagy 2 höz való a bc? Sajna a cimke nincs meg a BC-n <_< Közben meglett a hiba, de furmányos...." No meglett a probléma okozója, de hogy miért és hogyan, az rejtélyes! A folyton világítást a Letestelt 24-es láb okozta.A Diag menübe való belépést pedig a Letestelt 25-ös láb okozta.A 24-es láb a Fék kopás jelző lenne amit testelni kéne.A 25-ös láb az ablakmosó folyadék szintjelzője, amit szintén testelni kéne. Így hogy nincs letestelve a 24 és a 25-ös láb így mondhatni működik, viszont ezeket írkálja ki: - Waschwass. Stand- Bremsbelag-Abblendl. RücklichtHogyan oldjam meg a hibát hogyha le kéne testelni ahhoz hogy eltűnjön a hiba (Check lámpa világít) de akkor más hiba adódik.Ötletek?" Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Sziasztok! Kellene egy kis segítség! :) Ma reggel elindítottam az autót semmi gondja baja, pöc-röff. Majd üléshuzatokat cseréltem meg a mély láda kábeleit vágtam vissza kicsit saruztam újra stb... Aztán be akarom indítani, elfordítom a kulcsot, jön az a tipikus nyöszörgés mikor lemerül akksi és kész nem indult... Felraktam töltőre kb.3 órára vissza raktam a kocsiba, majd mikor elfordítom a kulcsot már nem történik semmi, szó szerint semmi, egy mukkanás se... se az önindító nem teker magába, se egy kis kerregés semmi, mintha akksi se lenne benne csak a kontroll fények erőssége változik a műszerfalban mikor indítana... ennnyi... Viszont tolásra rögtön az első méteren pöcc - röffre indult és minden tökéletesen működik... alapjárat,gáz, világító testek.... minden. Hiába mentem vele egy karikát a jelenség ugyan ez maradt.... Merre keressem a hibát??? Meghalhatott ennyire az akksim? Párszor már szívta meg a mélyláda de nem ennyire..... Valaki segítsen kérem..... :) Én inkább az önindító-gyújtáskapcsoló vonalon keresgélnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Honnan derül ki hogy OBD 1 vagy 2 höz való a bc? Sajna a cimke nincs meg a BC-n <_< Közben meglett a hiba, de furmányos...." No meglett a probléma okozója, de hogy miért és hogyan, az rejtélyes! A folyton világítást a Letestelt 24-es láb okozta.A Diag menübe való belépést pedig a Letestelt 25-ös láb okozta.A 24-es láb a Fék kopás jelző lenne amit testelni kéne.A 25-ös láb az ablakmosó folyadék szintjelzője, amit szintén testelni kéne. Így hogy nincs letestelve a 24 és a 25-ös láb így mondhatni működik, viszont ezeket írkálja ki: - Waschwass. Stand- Bremsbelag-Abblendl. RücklichtHogyan oldjam meg a hibát hogyha le kéne testelni ahhoz hogy eltűnjön a hiba (Check lámpa világít) de akkor más hiba adódik.Ötletek?" Félre érted OBD1 vagy 2 csak a csatlakozó miatt érdekes, mert az egyik 10 a másik 16 lábú és máshova kell kötni a dolgokat. BC(MID)- nek mind1. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Kiégett a második GE Megalight :angry: , ezért bekötöttem ma a DRL-t. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Honnan derül ki hogy OBD 1 vagy 2 höz való a bc? Sajna a cimke nincs meg a BC-n <_< Közben meglett a hiba, de furmányos...." No meglett a probléma okozója, de hogy miért és hogyan, az rejtélyes! A folyton világítást a Letestelt 24-es láb okozta.A Diag menübe való belépést pedig a Letestelt 25-ös láb okozta.A 24-es láb a Fék kopás jelző lenne amit testelni kéne.A 25-ös láb az ablakmosó folyadék szintjelzője, amit szintén testelni kéne. Így hogy nincs letestelve a 24 és a 25-ös láb így mondhatni működik, viszont ezeket írkálja ki: - Waschwass. Stand- Bremsbelag-Abblendl. RücklichtHogyan oldjam meg a hibát hogyha le kéne testelni ahhoz hogy eltűnjön a hiba (Check lámpa világít) de akkor más hiba adódik.Ötletek?" Érdekes ez. Lehet tényleg rossz az a BC. :( Valamikor olvastam, hogy pozitívra kötötték a test helyett a hibajelzők vezetékeit és jó lett, de ez már az X-akta kategória. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sztaricsnaja Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Szia! Köszönöm, igyekszem mindent megcsinálni a gépen! Bő egy éve van meg, azóta egy pár dolgot megoldottam rajta :-) Tehát akkor a diagnosztikai csatit a 14-es lábra kell kötni? Van még egy a 15-ös is, az kel la tank térfogat állításához? Én is a 21-esre kötöttem a diagnosztikát.... Ha a 16-os a diagcsati, akkor csak egy szál kell. Ha a 10-pines, akkor kell a 14-es "G" és 15-ös "D" Csatlakozó lábkiosztás http://kepfeltoltes.hu/view/150301/MID_csati_labkiosztas_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Emodi Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Sziasztok. Olyan problemam lenne , hogy van egy 1995-os c14nz-s opelom . Az auto parszor megalt mar most meg egyaltalan nem megy amig az elejen ráadom a gyujtast a szivatyu benyomja a benzint amit hallani is lehet , utanna beindul az auto de csak adig amig ezt a keves benzint kijarja . Utanna leal , ha megint gyujtast kap megint elindul adig amig kijarja megint , de utanna semmi benzin nincs amivel menne az auto. A kerdesem az lenne hogy mi tilthatja le a benzint gyujtas utan ??????? Ha a kulcs csipjevel lenne gond akkor be sem indulna az auto ugyhogy ezt kizartam .A masik fontos hogy ennel az autonal lehet mar hibakodot olvasni ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Sziasztok. Olyan problemam lenne , hogy van egy 1995-os c14nz-s opelom . Az auto parszor megalt mar most meg egyaltalan nem megy amig az elejen ráadom a gyujtast a szivatyu benyomja a benzint amit hallani is lehet , utanna beindul az auto de csak adig amig ezt a keves benzint kijarja . Utanna leal , ha megint gyujtast kap megint elindul adig amig kijarja megint , de utanna semmi benzin nincs amivel menne az auto. A kerdesem az lenne hogy mi tilthatja le a benzint gyujtas utan ??????? Ha a kulcs csipjevel lenne gond akkor be sem indulna az auto ugyhogy ezt kizartam .A masik fontos hogy ennel az autonal lehet mar hibakodot olvasni ??? Üdv...lehet hogy csak a relé enged el, húzd ki a foglalatból az anyósoldali lábtérben (lila kocka) , és kösd össze a 30-87-es lábek helyét egy darab dróttal (levágsz egy 5 centis egyerű rézdrótót a két végét megblankolod, formára hajlítod és bedugod), ekkor a pumpának azonnal el kell indulnia gyujtás nélkül is, ha így rendesen jár a motor akkor a relé rossz. Egy másik ötlet: rossz a tankszellőztetés, a pumpa vákumot csinál a tankba egy idő után meg már nem hoz elég anyagot. Csavard le a tanksapkád, és próbáld meg így elindítani. Igen, lehet hibakódot olvasni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Poetry Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Szóval minden jó, ha jó a vége. Még nincs teljesen vége. Megmaradt az autónál az, hogy ha áll pár órát, utána hosszan indít, mire beröffen a motor. Az AC pumpa hiba előtt ez pöcc-röff volt, hidegen és melegen egyaránt (kivéve, ha mondjuk 1 hétig állt). Szerintetek mitől lehet ez, hogy pár óra után is már csak 10mp után röffen be? A szelepet a motortérben megnéztük, péntek óta nem szivárog ott a benzin járó motornál. Akkor hol folyhat el, vagy mi lehet a gond? A motor amúgy egyenletesen jár, nincsen gond vele. Olvastam itt korábban, hogy az XE motorokban nincsen gyújtásra előtöltés. Ez így van? Csak akkor nyomja az AC, ha indítózok? A relé csak akkor kapcsol... Tehát elvileg igen. Kedden visszavisszük megnézetni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Még nincs teljesen vége. Megmaradt az autónál az, hogy ha áll pár órát, utána hosszan indít, mire beröffen a motor. Az AC pumpa hiba előtt ez pöcc-röff volt, hidegen és melegen egyaránt (kivéve, ha mondjuk 1 hétig állt). Szerintetek mitől lehet ez, hogy pár óra után is már csak 10mp után röffen be? A szelepet a motortérben megnéztük, péntek óta nem szivárog ott a benzin járó motornál. Akkor hol folyhat el, vagy mi lehet a gond? A motor amúgy egyenletesen jár, nincsen gond vele. Olvastam itt korábban, hogy az XE motorokban nincsen gyújtásra előtöltés. Ez így van? Csak akkor nyomja az AC, ha indítózok? A relé csak akkor kapcsol... Tehát elvileg igen. Kedden visszavisszük megnézetni... a hosszabb állás után jön a benzin annál a szelepnél ha megnyomod? ha nem, akkor valószínű nem marad meg a nyomás benne. szoktak betenni valahová egy visszacsapó szelepet hogy maradjon a nyomás Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 a hosszabb állás után jön a benzin annál a szelepnél ha megnyomod? ha nem, akkor valószínű nem marad meg a nyomás benne. szoktak betenni valahová egy visszacsapó szelepet hogy maradjon a nyomás Gyárilag a nagynyomású pumpa aljában van a szelep. Ha nem működik már rendesen minél közelebb a pumpához célszerű beépíteni egy utólagosat. vagy sufnituning egy nyomógombal kézzel működtetni a pumpát indítás előtt pár másodpercig. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Poetry Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Gyárilag a nagynyomású pumpa aljában van a szelep. Ha nem működik már rendesen minél közelebb a pumpához célszerű beépíteni egy utólagosat. vagy sufnituning egy nyomógombal kézzel működtetni a pumpát indítás előtt pár másodpercig. :icon1: Köszi szépen mindkettőtöknek, akkor garanciában visszük vissza, nézzenek rá erre a szelepre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Ha a 16-os a diagcsati, akkor csak egy szál kell. Ha a 10-pines, akkor kell a 14-es "G" és 15-ös "D" Csatlakozó lábkiosztás http://kepfeltoltes.hu/view/150301/MID_csati_labkiosztas_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Te adtad meg a reggeli sokkolást, a tudatot hogy mi a hiba, amint megláttam a képet mondom ajjaj! :smartass: Az volt a bűnöm, hogy kiszámoltam a 26Pin-es csatin 13-ig a lábakat, majd nem az egyes mellől, hanem a 13.-tól folytatván számoltam tovább, így egy pár dolog rossz helyre volt kötve. Helyes bekötés után minden jó! Köszönöm mindenkinek! Valakinek van leírása CC modul bekötéshez? Vagy végülis a leírásból ki lehet nézni, de valaki épített már be? Hová szokták az autón fölcsavarozni a modult? Gondolom az első fényszóró kábelei egyből a kapcsoló után a motortérben vannak, a többi (hátsó féklámpa, helyzetjelzők stb..) az az autó jobb oldalán megy hátra. A működő BC rő legy kép: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Te adtad meg a reggeli sokkolást, a tudatot hogy mi a hiba, amint megláttam a képet mondom ajjaj! :smartass: Az volt a bűnöm, hogy kiszámoltam a 26Pin-es csatin 13-ig a lábakat, majd nem az egyes mellől, hanem a 13.-tól folytatván számoltam tovább, így egy pár dolog rossz helyre volt kötve. Helyes bekötés után minden jó! Köszönöm mindenkinek! Valakinek van leírása CC modul bekötéshez? Vagy végülis a leírásból ki lehet nézni, de valaki épített már be? Hová szokták az autón fölcsavarozni a modult? Gondolom az első fényszóró kábelei egyből a kapcsoló után a motortérben vannak, a többi (hátsó féklámpa, helyzetjelzők stb..) az az autó jobb oldalán megy hátra. A működő BC rő legy kép: A kapcsolóból nem nem egyből a lámpákhoz mennek, hanem a bal lábtérben lévő csatiba vannak megcsokizva. Azt kell megcsapolni, tehát sorba kötni velük a CC-t. Tompított, hátsó helyzetjelző és féklámpákat kell rákötni. Pluszban kell még rákötni a féklámpakapcsolót is, hogy tudja mikor kell figyelni őket, mivel ugye azok nem világítanak folyamatosan. Íme a rajz róla: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 (edited) A kapcsolóból nem nem egyből a lámpákhoz mennek, hanem a bal lábtérben lévő csatiba vannak megcsokizva. Azt kell megcsapolni, tehát sorba kötni velük a CC-t. Tompított, hátsó helyzetjelző és féklámpákat kell rákötni. Pluszban kell még rákötni a féklámpakapcsolót is, hogy tudja mikor kell figyelni őket, mivel ugye azok nem világítanak folyamatosan. Íme a rajz róla: Köszönöm! Arra rájöttem,hogy a CC söntös áramméréssel állapítja meg hogy ég-e az adott lámpa. Abban a csatiban csak az első fényszórók vannak bekötve, vagy minden lámpa? Hogy néz ki a csatlakozó? Vagy hol található? Ugyan úgy a burkolat mögött mint a másik oldalt az ECu-nál? Módosítva Március3, 2015 : hening Képpel idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Linkelnék 2 képet, azok a kijelzett dolgok mik lennének? Valamint a stopper miért van benne? Pl gyorsítás 100-ig vagy mi? Kézzel vezérelhető arra rájöttem már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sztaricsnaja Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 (edited) Linkelnék 2 képet, azok a kijelzett dolgok mik lennének? Valamint a stopper miért van benne? Pl gyorsítás 100-ig vagy mi? Kézzel vezérelhető arra rájöttem már. Első az átlagsebesség, második a megtehető távolság Módosítva Március3, 2015 : hening Képpel idézés. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Köszönöm! Arra rájöttem,hogy a CC söntös áramméréssel állapítja meg hogy ég-e az adott lámpa. Abban a csatiban csak az első fényszórók vannak bekötve, vagy minden lámpa? Hogy néz ki a csatlakozó? Vagy hol található? Ugyan úgy a burkolat mögött mint a másik oldalt az ECu-nál? Minden lámpa. Elsők hátsók. Az a csati a bal lábtérben belső küszöbburkolat mögött található. A Gesch az átlagsebesség, a Reichweite pedig a megtehető km. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Minden lámpa. Elsők hátsók. Az a csati a bal lábtérben belső küszöbburkolat mögött található. A Gesch az átlagsebesség, a Reichweite pedig a megtehető km. Köszönöm! Néztem is, hogy az átlagsebesség menet közben szépen megy fölfelé, egy rövid távú úton felment 12Km/h ig. Azt hittem pillanatnyi sebességet mutat. Ez nagyszerű, hogy ott van a csatiban minden ami kell a CC-nek, azt hittem húzni kell ide-od a kábeleket :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Köszönöm! Néztem is, hogy az átlagsebesség menet közben szépen megy fölfelé, egy rövid távú úton felment 12Km/h ig. Azt hittem pillanatnyi sebességet mutat. Ez nagyszerű, hogy ott van a csatiban minden ami kell a CC-nek, azt hittem húzni kell ide-od a kábeleket :-D Csak azt írtam, hogy ott vannak megcsokizva a vezetékek. Azt nem, hogy gyárilag ott is van kialakítva neki a hely. :D Amúgy a jobb oldalon a kesztyűtartó felett van a helye eredetileg. Elvileg légzsákosnál is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Csak azt írtam, hogy ott vannak megcsokizva a vezetékek. Azt nem, hogy gyárilag ott is van kialakítva neki a hely. :D Amúgy a jobb oldalon a kesztyűtartó felett van a helye eredetileg. Elvileg légzsákosnál is. Nekem már jó, ha minden ott van egy helyen, akkor is megfelelően fog működni ,ha a CC modul nem a kesztyűtartó alatt lesz fölszerelve :-) Péntek DU megnézem a tényállást, ha úgy van be is szerelem a modult :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mindero Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Sziasztok! Van egy 94-es opel astra gsi-m. Mostanában olyan hiba jelentkezik rajta, hogy kigyullad menet közben (általában dugóban, kanyarban) a sárga "káros kipufogógáz kibocsájtás lámpa", aztán rövid időn belül leáll a motor. A leállást megelőzi, hogy a gázadásra is szokatlanul reagál a kocsi (erőtlen lesz, lassabb). Ha félreállunk és nyugton maradunk vele pár percig a lámpa elalszik és minden normális. A leállás után azonnal ujraindul, nincs aztán gond. Elektromos szerelő kicserélte benne a vezértengely érzékelőt, mert a computer ezt a hibát adta ki, de ugyanolyan rossz maradt. Aztán kicserélte a gyertyát, de szintén semmit változás. Szerelőm nem tudott mit kezdeni a hibával, föladta. Én meg őt. Hátha valakinek volt hasonló gondja és tudna segíteni. Köszi szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Sziasztok! Van egy 94-es opel astra gsi-m. Mostanában olyan hiba jelentkezik rajta, hogy kigyullad menet közben (általában dugóban, kanyarban) a sárga "káros kipufogógáz kibocsájtás lámpa", aztán rövid időn belül leáll a motor. A leállást megelőzi, hogy a gázadásra is szokatlanul reagál a kocsi (erőtlen lesz, lassabb). Ha félreállunk és nyugton maradunk vele pár percig a lámpa elalszik és minden normális. A leállás után azonnal ujraindul, nincs aztán gond. Elektromos szerelő kicserélte benne a vezértengely érzékelőt, mert a computer ezt a hibát adta ki, de ugyanolyan rossz maradt. Aztán kicserélte a gyertyát, de szintén semmit változás. Szerelőm nem tudott mit kezdeni a hibával, föladta. Én meg őt. Hátha valakinek volt hasonló gondja és tudna segíteni. Köszi szépen! Ezt hol olvastad, hogy káros kipufogógáz kibocsájtás lámpa a neve? :D Mondták már lambdaszonda lámpának is, de ez eddig a legjobb. :D Amúgy az a lámpa nem csak a kipufogógáz káros mértékére figyelmeztet, hanem bármire mert az egy hibajelző lámpa. Ki kéne olvasni a hibakódot, hogy egyáltalán mire reklamál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Nekem már jó, ha minden ott van egy helyen, akkor is megfelelően fog működni ,ha a CC modul nem a kesztyűtartó alatt lesz fölszerelve :-) Péntek DU megnézem a tényállást, ha úgy van be is szerelem a modult :-) Ha lehet közben szorgosan fényképezz/dokumentálj :smartass:, nekem 1 éve áll a polczomon a CC, nem volt még "erőm" nekiszökni bebogozni... Habár úgy akartam bekötni, hogy teszek csatlakozó-sort a megcsapolt szálakra, hogy utólag könnyen kiszedhető legyen a CC, de lehet, hogy leteszek róla. köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts