daykiller Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Hát köszönök minden segítséget mindenkinek, a kézgörcsre felkészültem, úgy mint a hátfájásra.. akkor ezek szerint az anyós nem csípős gátlós, de azért bekábelezem, hátha tudok később cserélni. A gyári kábelben X31-X34.ben ami az ajtóban van 18vagy19 pin van bekötve. lesz rá 2-3 napom, annyi idő csak elég lesz,bár az első fékbetétet is cserélem, meg a kormányt is meg kellene néznem mert nem szervós gép, és a parkolás az iszonyat nehéz. A 120-as skodámon elég volt a függőcsapszeget megzsírozni és jó lett, be volt rohadva, itt mit tehetek az ügy érdekében? Módosítanék előző hozzászólásomon. Az elektromos ablakok vezetékei az első ülések alatt megy a kötegben, nem a műszerfal kötegben. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 A hangszórók pinjei nem változtak az évek során. 13 és 22 mind a két oldalon. Íme két féle rajz: Ez a nagyon régi fajta, 92-es autóban található: Ez pedig már 94-től van és azóta sem változott: 94-től már ez van két elektromos ablak esetén és nem változott a pin kiosztás. Kétlem, hogy négy elektromos köteged lenne, de most jut eszembe, hogy nekem van két elektromos ablakos bal első kötegem is. Megnézhettem volna neked a kiosztást vagy fotózni... Igaz az már a 94-es verzió. A két ajtót a műszerfal alatt kell összekötni, direktbe. Csak a tápok vannak megcsatizva bal lent a lábtérben a nagy csatlakozóban, ami az x6 ugye. Ha az egyik fekete műanyag és a másik fém, akkor valószínű, hogy a 92-es verzió van neked, amit stirlitz is mutatott. még esetleg annyi, hogy van olyan emelő aminek 5 lába(nem 4) volt bekötve az a "Z" láb volt a 6os (M47,M48) a felhúzáshoz, de én ez megoldottam egy átkötésel igaz így akkor is felhúzza, ha magadrazárod menet közben :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 még esetleg annyi, hogy van olyan emelő aminek 5 lába(nem 4) volt bekötve az a "Z" láb volt a 6os (M47,M48) a felhúzáshoz, de én ez megoldottam egy átkötésel igaz így akkor is felhúzza, ha magadrazárod menet közben :D Igen. Az ötödik érintkező a komfort funkció, amivel a gyári központi zár felhúzza az ablakokat. Az összes ablakemelő tudja ezt, aminek már a 6 pines csatlakozója van, csak az ajtókötegtől függ, mivel kell az az ötödik ér is neki a kpzártól. Amúgy a négyelektromos ablakos rajzban is benne van. Illetve két négyelektromos ablakos kapcsolás van, de van egy ami a komfortos. Íme: Ez alapján két elektromos ablakkal is meg lehet oldani, csak figyelmen kívül kell hagyni a két hátsót. Nekem pl ezt a rajzot kell figyelnem bekötésnél, mert mind a négy komfortos és plusz a gyári távvezérlő is csak a második gombnyomásra húzza fel az ablakokat reteszre ugye. Anno spzolinak volt videója arról, hogy milyen a kulcsos megoldással az ablakfelhúzás csak nem találom már. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Igen. Az ötödik érintkező a komfort funkció, amivel a gyári központi zár felhúzza az ablakokat. Az összes ablakemelő tudja ezt, aminek már a 6 pines csatlakozója van, csak az ajtókötegtől függ, mivel kell az az ötödik ér is neki a kpzártól. Amúgy a négyelektromos ablakos rajzban is benne van. Illetve két négyelektromos ablakos kapcsolás van, de van egy ami a komfortos. Íme: Ez alapján két elektromos ablakkal is meg lehet oldani, csak figyelmen kívül kell hagyni a két hátsót. Nekem pl ezt a rajzot kell figyelnem bekötésnél, mert mind a négy komfortos és plusz a gyári távvezérlő is csak a második gombnyomásra húzza fel az ablakokat reteszre ugye. Anno spzolinak volt videója arról, hogy milyen a kulcsos megoldással az ablakfelhúzás csak nem találom már. :D mindegyik? biztos, hogy a kp, vezérlő ilynekor egyforma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 mindegyik? biztos, hogy a kp, vezérlő ilynekor egyforma? Amiket most vettem, azokat kipróbáltam és tudják. Pedig gyárilag a kötegük nem komfortos. De van tartalék bal oldali kötegem, ami csak két ablakos, így azt felhasználva megcsináltam a jobb oldali köteget komfortosra. A bal oldali kötegem meg eleve komfortos és négy ablakos. Mindegyik vezérlő tudja, csak nincs kivezetékezve a csatiból. Az ötödik pin általában üres és az lenne a "Z" szál. Igaz nekem nem az F Astra vezérlője van benne, hanem gyári távvezérlős másik Opel típusból, de plug'n'play a dolog. Csak a karosszériában lévő fix "anya" aljzat kéne az átvezetőkhöz és már üzemelhetne is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Amiket most vettem, azokat kipróbáltam és tudják. Pedig gyárilag a kötegük nem komfortos. De van tartalék bal oldali kötegem, ami csak két ablakos, így azt felhasználva megcsináltam a jobb oldali köteget komfortosra. A bal oldali kötegem meg eleve komfortos és négy ablakos. Mindegyik vezérlő tudja, csak nincs kivezetékezve a csatiból. Az ötödik pin általában üres és az lenne a "Z" szál. Csak a karosszériában lévő fix "anya" aljzat kéne az átvezetőkhöz és már üzemelhetne is... Nekem volt olyan, motorvezérlőm, amin nem volt bekötve a panelba a "Z" Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Nekem volt olyan, motorvezérlőm, amin nem volt bekötve a panelba a "Z" Panelba? Kpzár vagy elektromos ablak? Mondjuk engem annyira nem zavar ez, mert ugye nem a gyári kicsi kiekert vezérlőm van. A mostani meg tutibiztos tudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 üdv! nem működik a kürtöm annyit megnéztem hogy a biztosíték jó(vészvillogó is megy), a kürt magában szól a kormánynál lévő összekötő részre gondolok (ami forgatáskor csúszkál) ezt hogy lehet szétszedni-leszedni esetleg melyik vezetéket kell testre kötni hogy le lehessen ellenőrizni hogy tényleg ott van -e a hiba a nagy közepű kormány van az astrán 2 kürtgomb a szélén ilyen: http://img26.olx.hu/images_aprodhu/2173923_1_644x461_opel-astra-f-legzsak-pecs.jpg légzsákos a kormány , nem szeretném ha arcon verne ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speki007 Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Üdv! A rádióm kiírja a 95, ill. 171 hibakódot. Mik ezek és mit lehet tenni? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Panelba? Kpzár vagy elektromos ablak? Mondjuk engem annyira nem zavar ez, mert ugye nem a gyári kicsi kiekert vezérlőm van. A mostani meg tutibiztos tudja. Elektromos ablak vezérlő modul, ami a motoron van. Szét kellett szednem, mert ballra való volt, én meg felraktam 1 "gagyi" jobbosra és akkor nézegettem meg a belsejét. Mundjuk azóta már megdöglött(gyári volt Bose), de a 6os lábat nem használta semmire. Nekem a gyári kp.vezérlőm van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Üdv! A rádióm kiírja a 95, ill. 171 hibakódot. Mik ezek és mit lehet tenni? Köszi! TID ERROR CODES:F12 – Autodiagnostic startF81 – Low SDA signalF82 - Low SCL signalF83 - Low MRQ signalF84 - High SDA signalF85 - High SCL signalF86 - High MRQ signalF87 – Shortcircuit, signals SDA y SCLF88 – Shortcircuit, signals SDA y MRQF89 – Shortcircuit, signals SCL y MRQF91 - Signals SDA and SCL exchangedF92 - Signals MRQ and SCL exchangedF93 – Radio headunit internal errorF94 – Uncapable to detect radio headunitF95 – Communication failure: TID-Radio headunitF96 - Signals MRQ and SDA exchangedF169 – Outside temp sensor error: low signalF171 – Outside temp sensor failure: high signal Forrás: Johnny. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Nah. Nálam a 4 elektromos ablak project halasztódik, mert egyes eladók nem tudják, hogy mit árulnak, azt meg végképp nem fogják fel, hogy mi a különbség a facelift és az előttiről... pedig direkt úgy hirdettem... sok tajgetosz ivadék... (a képen kettő darab bal oldali elektromos ablakemelő csatlakozó látható, nyugalmi állapotban. a felső F1, az alsó F2 Astrából való (F2 == nálam a facelift)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február14, 2015 Megoszt Elküldve Február14, 2015 Elektromos ablak vezérlő modul, ami a motoron van. Szét kellett szednem, mert ballra való volt, én meg felraktam 1 "gagyi" jobbosra és akkor nézegettem meg a belsejét. Mundjuk azóta már megdöglött(gyári volt Bose), de a 6os lábat nem használta semmire. Nekem a gyári kp.vezérlőm van. Enyém ilyen belülről. A 6-os láb bele van forrasztva a nyákba. Az ötös is mondjuk és az ugye nincs használva. Jobban szétszedni nem mertem. Majd felhozok egy hátsót is és megnézem azt is belülről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február14, 2015 Megoszt Elküldve Február14, 2015 Enyém ilyen belülről. A 6-os láb bele van forrasztva a nyákba. Az ötös is mondjuk és az ugye nincs használva. Jobban szétszedni nem mertem. Majd felhozok egy hátsót is és megnézem azt is belülről. oh nekem ennél sokkal prosztobb a belseje: relé, árammérő "ellenállás" meg talán 1db 8lábu IC sztem ami nekem van az vmi özönvíz előtti volt (ugye az már megdöglött) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február14, 2015 Megoszt Elküldve Február14, 2015 oh nekem ennél sokkal prosztobb a belseje: relé, árammérő "ellenállás" meg talán 1db 8lábu IC sztem ami nekem van az vmi özönvíz előtti volt (ugye az már megdöglött) Értem. Itthon összetákoltam vezetékekkel a gyári régi kpzár vezérlővel és az automata ablakfelhúzás üzemelt, csak az bosszant, hogy a csatlakozó nem jó. Igaz, levettem a facelift-es csatiról a fekete műanyagot, úgy belemegy a csati, csak nem lehet rögzíteni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február14, 2015 Megoszt Elküldve Február14, 2015 Értem. Itthon összetákoltam vezetékekkel a gyári régi kpzár vezérlővel és az automata ablakfelhúzás üzemelt, csak az bosszant, hogy a csatlakozó nem jó. Igaz, levettem a facelift-es csatiról a fekete műanyagot, úgy belemegy a csati, csak nem lehet rögzíteni... jahogy akkor a 2 csati között csak a rögzítés más, értem Te és ha megy(menten közben) és magadra zárod, akkor felhúzza vagy neme? egyébként teljesen úgy kötöd majd be, ahogy az FH4+ZV van vagy neked nem gyári a közp.vezérlőd? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február14, 2015 Megoszt Elküldve Február14, 2015 jahogy akkor a 2 csati között csak a rögzítés más, értem Te és ha megy(menten közben) és magadra zárod, akkor felhúzza vagy neme? egyébként teljesen úgy kötöd majd be, ahogy az FH4+ZV van vagy neked nem gyári a közp.vezérlőd? Nem csak a rögzítés, hanem a formája is más. Alapból nem megy bele. Úgy fogom bekötni, de figyelnem kell a B Vectra bekötést is, mivel annak a vezérlője van. Annak meg egy kicsit más a bekötése. Csak akkor fogja felhúzni, ha reteszelem, tehát második gombnyomásra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február14, 2015 Megoszt Elküldve Február14, 2015 Tudja valaki ez milyen csatlakozó? http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=bdf8c6f4e677ceb3c3165d6350762fb3bdf8c6f4e677ceb3c3165d6350762fb3&kid=794816&aid=257345 Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február14, 2015 Megoszt Elküldve Február14, 2015 Telorollampamagassagallitomotornaktunik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február14, 2015 Megoszt Elküldve Február14, 2015 Kösz. Akkor az abblendruklikt probléma még mindig rejtély. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Poetry Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 (edited) Sziasztok! Szükségem lenne egy kis segítségre. Tudja valaki, hogy F Astrában, X14XE Ecotec motornál merre van a benzinszivattyú? Tegnap reggel az autó (normál pénteki leállítás után) beindult rendesen, majd pár másodperc múlva leállt. Azóta csak teker az önindító, de nem röffen be. Nem kap benzint a motor, csak azt nem tudom miért. Van egy szelep a motortérben, szemből nézve bal fent, aminek a benyomásával spriccelnie kéne a benzinnek, onnan most nem jön semmi. Utánaolvastam kicsit, hogy mi a sorrend ilyenkor, megnéztem a 2-es számú biztosítékot, az rendben van. A relét nem hallom kattanni, nemsokára lebontom jobb elől a küszöb kárpitot, és az A oszlop tövében megnézem a relét, hogy kattan-e. De ha ez sem jönne be, akkor gondolom benzinszivattyú lehet a ludas, csak azt meg nem tudom hol keressem. Nincsen a hátsó ülés alatt, ahol a nem Ecotec motorosoknál lenne. Mi lehet még? Benzincső valahol? Sehol sem folyik a benzin, a benzinszint sem változott, és nincsen benzinszag sehol. Vagy eltömődött a benzinszűrő? De az meg nem úgy jelentkezne, hogy kevesebb benzint kap a motor? Tehát nem rögtön tömődne el, hogy már ne induljon az autó? Ha van valakinek tippje, szívesen venném. Ha más nem, hét elején megy szervizbe... Köszi! Módosítva Február22, 2015 : Poetry Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Sziasztok! Szükségem lenne egy kis segítségre. Tudja valaki, hogy F Astrában, X14XE Ecotec motornál merre van a benzinszivattyú? Tegnap reggel az autó (normál pénteki leállítás után) beindult rendesen, majd pár másodperc múlva leállt. Azóta csak teker az önindító, de nem röffen be. Nem kap benzint a motor, csak azt nem tudom miért. Van egy szelep a motortérben, szemből nézve bal fent, aminek a benyomásával spriccelnie kéne a benzinnek, onnan most nem jön semmi. Utánaolvastam kicsit, hogy mi a sorrend ilyenkor, megnéztem a 2-es számú biztosítékot, az rendben van. A relét nem hallom kattanni, nemsokára lebontom jobb elől a küszöb kárpitot, és az A oszlop tövében megnézem a relét, hogy kattan-e. De ha ez sem jönne be, akkor gondolom benzinszivattyú lehet a ludas, csak azt meg nem tudom hol keressem. Nincsen a hátsó ülés alatt, ahol a nem Ecotec motorosoknál lenne. Mi lehet még? Benzincső valahol? Sehol sem folyik a benzin, a benzinszint sem változott, és nincsen benzinszag sehol. Vagy eltömődött a benzinszűrő? De az meg nem úgy jelentkezne, hogy kevesebb benzint kap a motor? Tehát nem rögtön tömődne el, hogy már ne induljon az autó? Ha van valakinek tippje, szívesen venném. Ha más nem, hét elején megy szervizbe... Köszi! Üdv, ha az a caravan a szóban forgó autó ami a képen van, akkor a benzinpumpát a tankba szerelve találod meg a kocsi alatt a hátsó híd felett. / dab csavar fogja a fedelet, egy csati megy bele és egy cső. Ha lehúzod a csatiját adhatsz neki direkt tápot is akkuról két drót segítségével, vagy a relét kihúzva a 30-87 (vagy talán itt a87B) áthidalásával. Van hogy kocogatásra vagy átmeneti polaritás fordításra a pumpa megindul, de ez már a végét jelenti. Nem hiszem hogy ennyire el tud tömödni a benzinszűrő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Poetry Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Köszönöm szépen, sokat segítettél! Ránézek a szivattyúra, és a relét is lepróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Köszönöm szépen, sokat segítettél! Ránézek a szivattyúra, és a relét is lepróbálom. Nincs mit. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Február22, 2015 Megoszt Elküldve Február22, 2015 Köszönöm szépen, sokat segítettél! Ránézek a szivattyúra, és a relét is lepróbálom. Kíváncsi leszek a fejleményekre, mert én is jártam így a benzinpumpával 2szer, és nekem is X14XE Caravanom van mellesleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts