daykiller Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 Hát köszönök minden segítséget mindenkinek, a kézgörcsre felkészültem, úgy mint a hátfájásra.. akkor ezek szerint az anyós nem csípős gátlós, de azért bekábelezem, hátha tudok később cserélni. A gyári kábelben X31-X34.ben ami az ajtóban van 18vagy19 pin van bekötve. lesz rá 2-3 napom, annyi idő csak elég lesz,bár az első fékbetétet is cserélem, meg a kormányt is meg kellene néznem mert nem szervós gép, és a parkolás az iszonyat nehéz. A 120-as skodámon elég volt a függőcsapszeget megzsírozni és jó lett, be volt rohadva, itt mit tehetek az ügy érdekében? Módosítanék előző hozzászólásomon. Az elektromos ablakok vezetékei az első ülések alatt megy a kötegben, nem a műszerfal kötegben. 1
stirlitz Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 A hangszórók pinjei nem változtak az évek során. 13 és 22 mind a két oldalon. Íme két féle rajz: Ez a nagyon régi fajta, 92-es autóban található: Ez pedig már 94-től van és azóta sem változott: 94-től már ez van két elektromos ablak esetén és nem változott a pin kiosztás. Kétlem, hogy négy elektromos köteged lenne, de most jut eszembe, hogy nekem van két elektromos ablakos bal első kötegem is. Megnézhettem volna neked a kiosztást vagy fotózni... Igaz az már a 94-es verzió. A két ajtót a műszerfal alatt kell összekötni, direktbe. Csak a tápok vannak megcsatizva bal lent a lábtérben a nagy csatlakozóban, ami az x6 ugye. Ha az egyik fekete műanyag és a másik fém, akkor valószínű, hogy a 92-es verzió van neked, amit stirlitz is mutatott. még esetleg annyi, hogy van olyan emelő aminek 5 lába(nem 4) volt bekötve az a "Z" láb volt a 6os (M47,M48) a felhúzáshoz, de én ez megoldottam egy átkötésel igaz így akkor is felhúzza, ha magadrazárod menet közben :D 1
daykiller Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 még esetleg annyi, hogy van olyan emelő aminek 5 lába(nem 4) volt bekötve az a "Z" láb volt a 6os (M47,M48) a felhúzáshoz, de én ez megoldottam egy átkötésel igaz így akkor is felhúzza, ha magadrazárod menet közben :D Igen. Az ötödik érintkező a komfort funkció, amivel a gyári központi zár felhúzza az ablakokat. Az összes ablakemelő tudja ezt, aminek már a 6 pines csatlakozója van, csak az ajtókötegtől függ, mivel kell az az ötödik ér is neki a kpzártól. Amúgy a négyelektromos ablakos rajzban is benne van. Illetve két négyelektromos ablakos kapcsolás van, de van egy ami a komfortos. Íme: Ez alapján két elektromos ablakkal is meg lehet oldani, csak figyelmen kívül kell hagyni a két hátsót. Nekem pl ezt a rajzot kell figyelnem bekötésnél, mert mind a négy komfortos és plusz a gyári távvezérlő is csak a második gombnyomásra húzza fel az ablakokat reteszre ugye. Anno spzolinak volt videója arról, hogy milyen a kulcsos megoldással az ablakfelhúzás csak nem találom már. :D 1
stirlitz Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 Igen. Az ötödik érintkező a komfort funkció, amivel a gyári központi zár felhúzza az ablakokat. Az összes ablakemelő tudja ezt, aminek már a 6 pines csatlakozója van, csak az ajtókötegtől függ, mivel kell az az ötödik ér is neki a kpzártól. Amúgy a négyelektromos ablakos rajzban is benne van. Illetve két négyelektromos ablakos kapcsolás van, de van egy ami a komfortos. Íme: Ez alapján két elektromos ablakkal is meg lehet oldani, csak figyelmen kívül kell hagyni a két hátsót. Nekem pl ezt a rajzot kell figyelnem bekötésnél, mert mind a négy komfortos és plusz a gyári távvezérlő is csak a második gombnyomásra húzza fel az ablakokat reteszre ugye. Anno spzolinak volt videója arról, hogy milyen a kulcsos megoldással az ablakfelhúzás csak nem találom már. :D mindegyik? biztos, hogy a kp, vezérlő ilynekor egyforma?
daykiller Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 mindegyik? biztos, hogy a kp, vezérlő ilynekor egyforma? Amiket most vettem, azokat kipróbáltam és tudják. Pedig gyárilag a kötegük nem komfortos. De van tartalék bal oldali kötegem, ami csak két ablakos, így azt felhasználva megcsináltam a jobb oldali köteget komfortosra. A bal oldali kötegem meg eleve komfortos és négy ablakos. Mindegyik vezérlő tudja, csak nincs kivezetékezve a csatiból. Az ötödik pin általában üres és az lenne a "Z" szál. Igaz nekem nem az F Astra vezérlője van benne, hanem gyári távvezérlős másik Opel típusból, de plug'n'play a dolog. Csak a karosszériában lévő fix "anya" aljzat kéne az átvezetőkhöz és már üzemelhetne is...
stirlitz Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 Amiket most vettem, azokat kipróbáltam és tudják. Pedig gyárilag a kötegük nem komfortos. De van tartalék bal oldali kötegem, ami csak két ablakos, így azt felhasználva megcsináltam a jobb oldali köteget komfortosra. A bal oldali kötegem meg eleve komfortos és négy ablakos. Mindegyik vezérlő tudja, csak nincs kivezetékezve a csatiból. Az ötödik pin általában üres és az lenne a "Z" szál. Csak a karosszériában lévő fix "anya" aljzat kéne az átvezetőkhöz és már üzemelhetne is... Nekem volt olyan, motorvezérlőm, amin nem volt bekötve a panelba a "Z"
daykiller Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 Nekem volt olyan, motorvezérlőm, amin nem volt bekötve a panelba a "Z" Panelba? Kpzár vagy elektromos ablak? Mondjuk engem annyira nem zavar ez, mert ugye nem a gyári kicsi kiekert vezérlőm van. A mostani meg tutibiztos tudja.
individor Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 üdv! nem működik a kürtöm annyit megnéztem hogy a biztosíték jó(vészvillogó is megy), a kürt magában szól a kormánynál lévő összekötő részre gondolok (ami forgatáskor csúszkál) ezt hogy lehet szétszedni-leszedni esetleg melyik vezetéket kell testre kötni hogy le lehessen ellenőrizni hogy tényleg ott van -e a hiba a nagy közepű kormány van az astrán 2 kürtgomb a szélén ilyen: http://img26.olx.hu/images_aprodhu/2173923_1_644x461_opel-astra-f-legzsak-pecs.jpg légzsákos a kormány , nem szeretném ha arcon verne ;)
speki007 Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 Üdv! A rádióm kiírja a 95, ill. 171 hibakódot. Mik ezek és mit lehet tenni? Köszi!
stirlitz Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 Panelba? Kpzár vagy elektromos ablak? Mondjuk engem annyira nem zavar ez, mert ugye nem a gyári kicsi kiekert vezérlőm van. A mostani meg tutibiztos tudja. Elektromos ablak vezérlő modul, ami a motoron van. Szét kellett szednem, mert ballra való volt, én meg felraktam 1 "gagyi" jobbosra és akkor nézegettem meg a belsejét. Mundjuk azóta már megdöglött(gyári volt Bose), de a 6os lábat nem használta semmire. Nekem a gyári kp.vezérlőm van.
zotya975 Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 Üdv! A rádióm kiírja a 95, ill. 171 hibakódot. Mik ezek és mit lehet tenni? Köszi! TID ERROR CODES:F12 – Autodiagnostic startF81 – Low SDA signalF82 - Low SCL signalF83 - Low MRQ signalF84 - High SDA signalF85 - High SCL signalF86 - High MRQ signalF87 – Shortcircuit, signals SDA y SCLF88 – Shortcircuit, signals SDA y MRQF89 – Shortcircuit, signals SCL y MRQF91 - Signals SDA and SCL exchangedF92 - Signals MRQ and SCL exchangedF93 – Radio headunit internal errorF94 – Uncapable to detect radio headunitF95 – Communication failure: TID-Radio headunitF96 - Signals MRQ and SDA exchangedF169 – Outside temp sensor error: low signalF171 – Outside temp sensor failure: high signal Forrás: Johnny.
daykiller Elküldve Február13, 2015 Elküldve Február13, 2015 Nah. Nálam a 4 elektromos ablak project halasztódik, mert egyes eladók nem tudják, hogy mit árulnak, azt meg végképp nem fogják fel, hogy mi a különbség a facelift és az előttiről... pedig direkt úgy hirdettem... sok tajgetosz ivadék... (a képen kettő darab bal oldali elektromos ablakemelő csatlakozó látható, nyugalmi állapotban. a felső F1, az alsó F2 Astrából való (F2 == nálam a facelift))
daykiller Elküldve Február14, 2015 Elküldve Február14, 2015 Elektromos ablak vezérlő modul, ami a motoron van. Szét kellett szednem, mert ballra való volt, én meg felraktam 1 "gagyi" jobbosra és akkor nézegettem meg a belsejét. Mundjuk azóta már megdöglött(gyári volt Bose), de a 6os lábat nem használta semmire. Nekem a gyári kp.vezérlőm van. Enyém ilyen belülről. A 6-os láb bele van forrasztva a nyákba. Az ötös is mondjuk és az ugye nincs használva. Jobban szétszedni nem mertem. Majd felhozok egy hátsót is és megnézem azt is belülről.
stirlitz Elküldve Február14, 2015 Elküldve Február14, 2015 Enyém ilyen belülről. A 6-os láb bele van forrasztva a nyákba. Az ötös is mondjuk és az ugye nincs használva. Jobban szétszedni nem mertem. Majd felhozok egy hátsót is és megnézem azt is belülről. oh nekem ennél sokkal prosztobb a belseje: relé, árammérő "ellenállás" meg talán 1db 8lábu IC sztem ami nekem van az vmi özönvíz előtti volt (ugye az már megdöglött)
daykiller Elküldve Február14, 2015 Elküldve Február14, 2015 oh nekem ennél sokkal prosztobb a belseje: relé, árammérő "ellenállás" meg talán 1db 8lábu IC sztem ami nekem van az vmi özönvíz előtti volt (ugye az már megdöglött) Értem. Itthon összetákoltam vezetékekkel a gyári régi kpzár vezérlővel és az automata ablakfelhúzás üzemelt, csak az bosszant, hogy a csatlakozó nem jó. Igaz, levettem a facelift-es csatiról a fekete műanyagot, úgy belemegy a csati, csak nem lehet rögzíteni...
stirlitz Elküldve Február14, 2015 Elküldve Február14, 2015 Értem. Itthon összetákoltam vezetékekkel a gyári régi kpzár vezérlővel és az automata ablakfelhúzás üzemelt, csak az bosszant, hogy a csatlakozó nem jó. Igaz, levettem a facelift-es csatiról a fekete műanyagot, úgy belemegy a csati, csak nem lehet rögzíteni... jahogy akkor a 2 csati között csak a rögzítés más, értem Te és ha megy(menten közben) és magadra zárod, akkor felhúzza vagy neme? egyébként teljesen úgy kötöd majd be, ahogy az FH4+ZV van vagy neked nem gyári a közp.vezérlőd?
daykiller Elküldve Február14, 2015 Elküldve Február14, 2015 jahogy akkor a 2 csati között csak a rögzítés más, értem Te és ha megy(menten közben) és magadra zárod, akkor felhúzza vagy neme? egyébként teljesen úgy kötöd majd be, ahogy az FH4+ZV van vagy neked nem gyári a közp.vezérlőd? Nem csak a rögzítés, hanem a formája is más. Alapból nem megy bele. Úgy fogom bekötni, de figyelnem kell a B Vectra bekötést is, mivel annak a vezérlője van. Annak meg egy kicsit más a bekötése. Csak akkor fogja felhúzni, ha reteszelem, tehát második gombnyomásra.
Hjoe Elküldve Február14, 2015 Elküldve Február14, 2015 Tudja valaki ez milyen csatlakozó? http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=bdf8c6f4e677ceb3c3165d6350762fb3bdf8c6f4e677ceb3c3165d6350762fb3&kid=794816&aid=257345
Hjoe Elküldve Február14, 2015 Elküldve Február14, 2015 Kösz. Akkor az abblendruklikt probléma még mindig rejtély.
Poetry Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 (edited) Sziasztok! Szükségem lenne egy kis segítségre. Tudja valaki, hogy F Astrában, X14XE Ecotec motornál merre van a benzinszivattyú? Tegnap reggel az autó (normál pénteki leállítás után) beindult rendesen, majd pár másodperc múlva leállt. Azóta csak teker az önindító, de nem röffen be. Nem kap benzint a motor, csak azt nem tudom miért. Van egy szelep a motortérben, szemből nézve bal fent, aminek a benyomásával spriccelnie kéne a benzinnek, onnan most nem jön semmi. Utánaolvastam kicsit, hogy mi a sorrend ilyenkor, megnéztem a 2-es számú biztosítékot, az rendben van. A relét nem hallom kattanni, nemsokára lebontom jobb elől a küszöb kárpitot, és az A oszlop tövében megnézem a relét, hogy kattan-e. De ha ez sem jönne be, akkor gondolom benzinszivattyú lehet a ludas, csak azt meg nem tudom hol keressem. Nincsen a hátsó ülés alatt, ahol a nem Ecotec motorosoknál lenne. Mi lehet még? Benzincső valahol? Sehol sem folyik a benzin, a benzinszint sem változott, és nincsen benzinszag sehol. Vagy eltömődött a benzinszűrő? De az meg nem úgy jelentkezne, hogy kevesebb benzint kap a motor? Tehát nem rögtön tömődne el, hogy már ne induljon az autó? Ha van valakinek tippje, szívesen venném. Ha más nem, hét elején megy szervizbe... Köszi! Módosítva Február22, 2015 : Poetry
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Sziasztok! Szükségem lenne egy kis segítségre. Tudja valaki, hogy F Astrában, X14XE Ecotec motornál merre van a benzinszivattyú? Tegnap reggel az autó (normál pénteki leállítás után) beindult rendesen, majd pár másodperc múlva leállt. Azóta csak teker az önindító, de nem röffen be. Nem kap benzint a motor, csak azt nem tudom miért. Van egy szelep a motortérben, szemből nézve bal fent, aminek a benyomásával spriccelnie kéne a benzinnek, onnan most nem jön semmi. Utánaolvastam kicsit, hogy mi a sorrend ilyenkor, megnéztem a 2-es számú biztosítékot, az rendben van. A relét nem hallom kattanni, nemsokára lebontom jobb elől a küszöb kárpitot, és az A oszlop tövében megnézem a relét, hogy kattan-e. De ha ez sem jönne be, akkor gondolom benzinszivattyú lehet a ludas, csak azt meg nem tudom hol keressem. Nincsen a hátsó ülés alatt, ahol a nem Ecotec motorosoknál lenne. Mi lehet még? Benzincső valahol? Sehol sem folyik a benzin, a benzinszint sem változott, és nincsen benzinszag sehol. Vagy eltömődött a benzinszűrő? De az meg nem úgy jelentkezne, hogy kevesebb benzint kap a motor? Tehát nem rögtön tömődne el, hogy már ne induljon az autó? Ha van valakinek tippje, szívesen venném. Ha más nem, hét elején megy szervizbe... Köszi! Üdv, ha az a caravan a szóban forgó autó ami a képen van, akkor a benzinpumpát a tankba szerelve találod meg a kocsi alatt a hátsó híd felett. / dab csavar fogja a fedelet, egy csati megy bele és egy cső. Ha lehúzod a csatiját adhatsz neki direkt tápot is akkuról két drót segítségével, vagy a relét kihúzva a 30-87 (vagy talán itt a87B) áthidalásával. Van hogy kocogatásra vagy átmeneti polaritás fordításra a pumpa megindul, de ez már a végét jelenti. Nem hiszem hogy ennyire el tud tömödni a benzinszűrő.
Poetry Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Köszönöm szépen, sokat segítettél! Ránézek a szivattyúra, és a relét is lepróbálom.
zotya975 Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Köszönöm szépen, sokat segítettél! Ránézek a szivattyúra, és a relét is lepróbálom. Nincs mit. :icon1:
felhasznaaloo Elküldve Február22, 2015 Elküldve Február22, 2015 Köszönöm szépen, sokat segítettél! Ránézek a szivattyúra, és a relét is lepróbálom. Kíváncsi leszek a fejleményekre, mert én is jártam így a benzinpumpával 2szer, és nekem is X14XE Caravanom van mellesleg.
Recommended Posts