petiii Elküldve Január29, 2015 Megoszt Elküldve Január29, 2015 Nem ismerem ezt a ledes ködlámpát, a legtöbben gyárit építenek be utólag. A gomb mögött nem valószinű hogy ott van az aljzat , ezt is venni kell például bontóban. A biztosíték sem szokott kiépítve lenni, vagy te dugod be hátulról a táblába a pineket vagy lengőbiztit alkalmazol. A kapcsolónál az 5 lábból színazonosságot nézve egy részét egyből a mellette lévő ködzáró kapcsoló kábeleire lehet kötni. Nem szoktuk szigorúan a gyári bekötést alkalmazni az túl bonyolult (legalábbis nekem) én a hátsótól függetlenül kötöttem be. Rajzod van? Hát ha két bontott használt ködlámpát 5 böl meglehet venni akkor azt vennék de darabja 5 ezer szal ink ezt a ledest veszem.De ha tud valaki olcsón ne tartsa magába :D Lengőbiztit veszek akkor. Nincs bekötési rajzom. szívesen fogadnám! És a 5 böl melyiket lehet rákötni a mellette lévő kapcsolóra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Január29, 2015 Megoszt Elküldve Január29, 2015 Üdv Urak Gyári központi zár szarakodik, kinyitás után, egyből lezár újra! 2-3 kinyitás után általában már jó. Mikor ezt csinálja, az lényegtelen hogy a sofőr oldalon, vagy az anyós oldalon probáljuk kinyítani.Azt megfigyelte asszonyka, hogy hidegben meg hosszabb állás után fordul elő inkább. Haldoklik talán a vezérlő, vagy esetleg a záraknál lesz valami gubanc? Valamint ezek a vezérlők csereszabatosak? Gondolok itt arra hogy a donor dieselből átrakom a benzinesbe! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január29, 2015 Megoszt Elküldve Január29, 2015 Hát ha két bontott használt ködlámpát 5 böl meglehet venni akkor azt vennék de darabja 5 ezer szal ink ezt a ledest veszem.De ha tud valaki olcsón ne tartsa magába :D Lengőbiztit veszek akkor. Nincs bekötési rajzom. szívesen fogadnám! És a 5 böl melyiket lehet rákötni a mellette lévő kapcsolóra? http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0600.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuccer Elküldve Január29, 2015 Megoszt Elküldve Január29, 2015 Renben, köszi! Ma adja fel a srác postára, elvileg jövő héten hétfőn kapom meg! Még egy kérdés , hogy magába a csatlakozóba nehéz beépíteni utólag a két kábelt, vagy csak simán forrasszam a lábakra a műszeren.....??? Erről van szó: Háát 3 lehetőség van: 1: Veszel egy levágott csatit, levágod a tiédet és mindent szín szerint bekötsz. Macerás de működik, csak lesz egy pár kötés a gyári kábeleden. 2: Veszel egy levágott csatit és kiszereled belőle a két pin-t ami neked kell a hőérzékelőhöz Nehéz úgy kiszedni a pineket hogy vissza is tudd tenni mert egy igen kicsi fül tartja a helyén és ha elhajlik vagy letörik akkor nem tudod betenni, illetve betudod csak nem marad bent. 3: Minden vezetéket közvetlen beforrasztasz a kijelzőbe Nagyon macerás és ha ki kell szedni valami miatt akkor igencsak szívás. Én a 2-es megoldást választanám, türelem kell hozzá de a donorcsatiban van elég plusz pin ami jól jön ha eltörik egy kettő a kiszerelés során. Sok sikert :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
C5oNtkov4c5 Elküldve Január29, 2015 Megoszt Elküldve Január29, 2015 Háát 3 lehetőség van: 1: Veszel egy levágott csatit, levágod a tiédet és mindent szín szerint bekötsz. Macerás de működik, csak lesz egy pár kötés a gyári kábeleden. 2: Veszel egy levágott csatit és kiszereled belőle a két pin-t ami neked kell a hőérzékelőhöz Nehéz úgy kiszedni a pineket hogy vissza is tudd tenni mert egy igen kicsi fül tartja a helyén és ha elhajlik vagy letörik akkor nem tudod betenni, illetve betudod csak nem marad bent. 3: Minden vezetéket közvetlen beforrasztasz a kijelzőbe Nagyon macerás és ha ki kell szedni valami miatt akkor igencsak szívás. Én a 2-es megoldást választanám, türelem kell hozzá de a donorcsatiban van elég plusz pin ami jól jön ha eltörik egy kettő a kiszerelés során. Sok sikert :D Ilyen donor csatit levágottat hol találok? Valakinek van egyáltalán ilyen??? Neked elfekvőben vagy valakinek esetleg itt? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isti89 Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Nem szakad meg bemegy a vezérlőbe a zöld kábel Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Hát ha két bontott használt ködlámpát 5 böl meglehet venni akkor azt vennék de darabja 5 ezer szal ink ezt a ledest veszem.De ha tud valaki olcsón ne tartsa magába :D Lengőbiztit veszek akkor. Nincs bekötési rajzom. szívesen fogadnám! És a 5 böl melyiket lehet rákötni a mellette lévő kapcsolóra? Na igen általában 5 ezer körül mennek a bontott ködösök. Itt a rajz: E 20-21 ködlámpák, K5 relé, S21 kapcsoló. A ködlámpák egyik vezetékét lehet elöl közösíteni és letestelni például az akku előtti zárhíd testcsavarnál. Ugye ha ledes akkor figyelni kell a polaritásra. A másik száluk közösítve megy a relé 87-es lábára (fekete 1.5) illetve innen tovább a kapcsoló 5-ös lábára (fekete 0.75 ez kapcsolja a visszajelzőt) relé 86-os lábát szintén le kell testelni, a lábtérburkolat mögött van testcsavar a biztitábla mellett. A relé 30-as lába kapja a gyujtás utánni tápot egy 20 Amperos biztin keresztül nyilván ledesnél nem kell ekkora (piros 1.5) .A relé 85-os lábát össze kell kötni a kapcsolóval (fekete-zöld 0.75) a kapcsoló aljzatába ha jól emlékszem nincsenek számok itt a színeket lehet figyelni. Marad a kapcsolónál 3 szál, a barnát (0.75) össze lehet kötni a mellette lévő hátsó ködzáró szintén barna szálával. Marad még két szál ami alapból közösítve van ( szürke-zöld) ezt szintén össze lehet kötni a ködzáró kapcsoló aljzat ugyanilyen színű szálával. Ha jól írtam akkor minden láb elfogyott. Zárójelben a színeket illetve a kábel vastagságokat írtam, alapból 0.75 a ködlámpák közös szála illetve a betáp van csak 1.5-össel. Ugye ez a gyári ködlámpához van a ledeshez nyilván nem kell ilyen vastag és 20 amperes bizti. A biztosítéktáblában ott a relé helye itt vagy vannak pinek vagy nincsenek, ez változó. De én nem raktam be ide a relét, mert elég nehéz kifogtani a táblát rövidek a kábelek, a relére kábelsarúkat húztam ezeket szigeteltem, és ott figyel az egész a lábtérburkolat mögött rögzítve kábelkötegelővel. Hogy honnan veszel gyujtás utánni tápot azt te döntöd el, én megcsapoltam a gyujtáskapcsolónál a kapcsolt tápot, de ez nem túl profi megoldás. Ha nem akarsz ott a sok kábellel matatni, az akkuról is vehetsz direkt 12Voltot EGYBŐL levédve azt lengőbiztivel (tehát ne jöjjön be az utastérbe védelem nélkül. Nem fog égve maradni a ködös ha leállítod az autót mert a kapcsoló tápja ugye csak gyujtás utánról megy. Üdv Urak Gyári központi zár szarakodik, kinyitás után, egyből lezár újra! 2-3 kinyitás után általában már jó. Mikor ezt csinálja, az lényegtelen hogy a sofőr oldalon, vagy az anyós oldalon probáljuk kinyítani.Azt megfigyelte asszonyka, hogy hidegben meg hosszabb állás után fordul elő inkább. Haldoklik talán a vezérlő, vagy esetleg a záraknál lesz valami gubanc? Valamint ezek a vezérlők csereszabatosak? Gondolok itt arra hogy a donor dieselből átrakom a benzinesbe! Szerintem a kp zár szemponjából mindegy hogy milyen motorral szerelet a kocsi meg kell próbálni a másikkal. Nem szakad meg bemegy a vezérlőbe a zöld kábel Legegyszerűbb lenne egy másik órát belepróbálni lehet maga a fordulatszám mérő nem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 (edited) http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0600.jpg Na igen általában 5 ezer körül mennek a bontott ködösök. Itt a rajz: E 20-21 ködlámpák, K5 relé, S21 kapcsoló. A ködlámpák egyik vezetékét lehet elöl közösíteni és letestelni például az akku előtti zárhíd testcsavarnál. Ugye ha ledes akkor figyelni kell a polaritásra. A másik száluk közösítve megy a relé 87-es lábára (fekete 1.5) illetve innen tovább a kapcsoló 5-ös lábára (fekete 0.75 ez kapcsolja a visszajelzőt) relé 86-os lábát szintén le kell testelni, a lábtérburkolat mögött van testcsavar a biztitábla mellett. A relé 30-as lába kapja a gyujtás utánni tápot egy 20 Amperos biztin keresztül nyilván ledesnél nem kell ekkora (piros 1.5) .A relé 85-os lábát össze kell kötni a kapcsolóval (fekete-zöld 0.75) a kapcsoló aljzatába ha jól emlékszem nincsenek számok itt a színeket lehet figyelni. Marad a kapcsolónál 3 szál, a barnát (0.75) össze lehet kötni a mellette lévő hátsó ködzáró szintén barna szálával. Marad még két szál ami alapból közösítve van ( szürke-zöld) ezt szintén össze lehet kötni a ködzáró kapcsoló aljzat ugyanilyen színű szálával. Ha jól írtam akkor minden láb elfogyott. Zárójelben a színeket illetve a kábel vastagságokat írtam, alapból 0.75 a ködlámpák közös szála illetve a betáp van csak 1.5-össel. Ugye ez a gyári ködlámpához van a ledeshez nyilván nem kell ilyen vastag és 20 amperes bizti. A biztosítéktáblában ott a relé helye itt vagy vannak pinek vagy nincsenek, ez változó. De én nem raktam be ide a relét, mert elég nehéz kifogtani a táblát rövidek a kábelek, a relére kábelsarúkat húztam ezeket szigeteltem, és ott figyel az egész a lábtérburkolat mögött rögzítve kábelkötegelővel. Hogy honnan veszel gyujtás utánni tápot azt te döntöd el, én megcsapoltam a gyujtáskapcsolónál a kapcsolt tápot, de ez nem túl profi megoldás. Ha nem akarsz ott a sok kábellel matatni, az akkuról is vehetsz direkt 12Voltot EGYBŐL levédve azt lengőbiztivel (tehát ne jöjjön be az utastérbe védelem nélkül. Nem fog égve maradni a ködös ha leállítod az autót mert a kapcsoló tápja ugye csak gyujtás utánról megy. Köszönöm a rajzot Stirlitz! Zotya hát ez nagyon korrekt leírás :D Nagyon nagy király vagy!! :) Foglalkoztál a kérdésemmel . Még egyszer köszönöm! :) Módosítva Január30, 2015 : hening Képpel idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Na igen általában 5 ezer körül mennek a bontott ködösök. Itt a rajz: E 20-21 ködlámpák, K5 relé, S21 kapcsoló. A ködlámpák egyik vezetékét lehet elöl közösíteni és letestelni például az akku előtti zárhíd testcsavarnál. Ugye ha ledes akkor figyelni kell a polaritásra. A másik száluk közösítve megy a relé 87-es lábára (fekete 1.5) illetve innen tovább a kapcsoló 5-ös lábára (fekete 0.75 ez kapcsolja a visszajelzőt) relé 86-os lábát szintén le kell testelni, a lábtérburkolat mögött van testcsavar a biztitábla mellett. A relé 30-as lába kapja a gyujtás utánni tápot egy 20 Amperos biztin keresztül nyilván ledesnél nem kell ekkora (piros 1.5) .A relé 85-os lábát össze kell kötni a kapcsolóval (fekete-zöld 0.75) a kapcsoló aljzatába ha jól emlékszem nincsenek számok itt a színeket lehet figyelni. Marad a kapcsolónál 3 szál, a barnát (0.75) össze lehet kötni a mellette lévő hátsó ködzáró szintén barna szálával. Marad még két szál ami alapból közösítve van ( szürke-zöld) ezt szintén össze lehet kötni a ködzáró kapcsoló aljzat ugyanilyen színű szálával. Ha jól írtam akkor minden láb elfogyott. Zárójelben a színeket illetve a kábel vastagságokat írtam, alapból 0.75 a ködlámpák közös szála illetve a betáp van csak 1.5-össel. Ugye ez a gyári ködlámpához van a ledeshez nyilván nem kell ilyen vastag és 20 amperes bizti. A biztosítéktáblában ott a relé helye itt vagy vannak pinek vagy nincsenek, ez változó. De én nem raktam be ide a relét, mert elég nehéz kifogtani a táblát rövidek a kábelek, a relére kábelsarúkat húztam ezeket szigeteltem, és ott figyel az egész a lábtérburkolat mögött rögzítve kábelkötegelővel. Hogy honnan veszel gyujtás utánni tápot azt te döntöd el, én megcsapoltam a gyujtáskapcsolónál a kapcsolt tápot, de ez nem túl profi megoldás. Ha nem akarsz ott a sok kábellel matatni, az akkuról is vehetsz direkt 12Voltot EGYBŐL levédve azt lengőbiztivel (tehát ne jöjjön be az utastérbe védelem nélkül. Nem fog égve maradni a ködös ha leállítod az autót mert a kapcsoló tápja ugye csak gyujtás utánról megy. Szerintem a kp zár szemponjából mindegy hogy milyen motorral szerelet a kocsi meg kell próbálni a másikkal. Legegyszerűbb lenne egy másik órát belepróbálni lehet maga a fordulatszám mérő nem jó. Nem. A ködlámpa tud világítani gyújtás nélkül is. Továbbra is az a feltétel, hogy világítson a helyzetjelző, mivel az a relé vezérlő feszültsége is, amit a kapcsolóval kapcsolsz. A ködlámpák villanya meg akkus tápról jön, F17-es biztosíték. De amit linkeltél rajzot még azon is látszik, hogy a 30-as akku áramkörről van szedve a villany a ködlámpa izzókhoz. A világításkapcsoló meg eleve egy 80A-es biztiről megy, ami szintén fix táp. Ezért tudod gyújtás nélkül is felkapcsolni a tompítottat. De aztán, hogy Ti hogy gányoljátok össze, nekem mindegy. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isti89 Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Az órának jónak kell lennie mert a másik opelvan működött Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Az órának jónak kell lennie mert a másik opelvan működött Nem igazán tudom onnan milyen jelnek kell jönnie, próbálj meg esetleg feszültséget mérni ott járó motornál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Nem. A ködlámpa tud világítani gyújtás nélkül is. Továbbra is az a feltétel, hogy világítson a helyzetjelző, mivel az a relé vezérlő feszültsége is, amit a kapcsolóval kapcsolsz. A ködlámpák villanya meg akkus tápról jön, F17-es biztosíték. De amit linkeltél rajzot még azon is látszik, hogy a 30-as akku áramkörről van szedve a villany a ködlámpa izzókhoz. A világításkapcsoló meg eleve egy 80A-es biztiről megy, ami szintén fix táp. Ezért tudod gyújtás nélkül is felkapcsolni a tompítottat. De aztán, hogy Ti hogy gányoljátok össze, nekem mindegy. :D Hát figyelj, behúztuk az akkutól a srácnak a 12Voltot, egyből levédve az akku mellett, mert nem akart a biztitáblába nyúlkálni. A relé ott van a lábtérben a kapcsoló a másikról kapta azokat a szálakat-színeket amik közösek voltak. A test ugye egyértelmű, összeraktuk , működik. Ha leveszem a gyujtást elalszik a ködös is. Én annnyira nem értek a rajzhoz, bekötöttük, kipróbáltuk ennyi kész passz, mi miért van nem tudom, de ha jó akkor igazából minek foglalkozzak vele jobban? Az enyémben csak anyi más, hogy nekem alapból meg volt csapolva a gyujtás utáni táp a gyujtáskapcsoló után, így én nem az akkutól húztam a szálat. Ha nagyon törni akarom a fejem rajta (de nem akarom) akkor az jut eszembe, hogy mivel a vezérlő fesz a kapcsolóhoz a ködzáróról jön ami szintén csak gyujtáson működik, ezért ha megszűnik a kapcsolt táp a relé bontja az áramkört. Én ennyit értek a villanyhoz ha meg akarod magyarázni megteheted de nem tudom felfogni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Nem szakad meg bemegy a vezérlőbe a zöld kábel Nem dieseles órát vettél véletlenül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Hát figyelj, behúztuk az akkutól a srácnak a 12Voltot, egyből levédve az akku mellett, mert nem akart a biztitáblába nyúlkálni. A relé ott van a lábtérben a kapcsoló a másikról kapta azokat a szálakat-színeket amik közösek voltak. A test ugye egyértelmű, összeraktuk , működik. Ha leveszem a gyujtást elalszik a ködös is. Én annnyira nem értek a rajzhoz, bekötöttük, kipróbáltuk ennyi kész passz, mi miért van nem tudom, de ha jó akkor igazából minek foglalkozzak vele jobban? Az enyémben csak anyi más, hogy nekem alapból meg volt csapolva a gyujtás utáni táp a gyujtáskapcsoló után, így én nem az akkutól húztam a szálat. Ha nagyon törni akarom a fejem rajta (de nem akarom) akkor az jut eszembe, hogy mivel a vezérlő fesz a kapcsolóhoz a ködzáróról jön ami szintén csak gyujtáson működik, ezért ha megszűnik a kapcsolt táp a relé bontja az áramkört. Én ennyit értek a villanyhoz ha meg akarod magyarázni megteheted de nem tudom felfogni. Akkor ott valami nagyon el van baltázva, mert a rajzon is látszódik, hogy minden vezérlő feszültség a világításkapcsolóból indul, ami meg fix akku tápot kap. A vezérlőfeszt a ködzáró tompítottnál kapja, míg az első kapcsolója helyzetjelzőnél és ha az első fel van kapcsolva, akkor a ködzár kapcsolója is megkapja a vezérlő feszt, amivel aztán bekapcsolható a hátsó ködzár. Ezért van benne egy relé, mert az első felkapcsolása esetén átkapcsol és kapcsolható a hátsó ködzár. Ha gyárilag nincs első, akkor ez a relé bent sincs, csak át van hidalva és direktben kapcsolja a kapcsoló a hátsó ködzár izzóját. Mondjuk ez a ködlámpa mindig is vitatéma lesz. Általában jön valaki, aki beleugat, hogy a kresz nem így írja elő, pedig gyárilag így kell üzemelnie. (tompított mellett elvileg nem kapcsolható az első ködlámpa) Link to comment Megosztás: More sharing options...
C5oNtkov4c5 Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Urak több mint valószínű, hogy átb@szás tárgya lettem ugyanis megkaptam a külső hőmérsékletes kijelzőt, viszont nem működik .... KONTAKTOS... Néha felvillan néha nem, ha gyújtást adok néha világít néha nem ahogy forgatgatom úgy jó.... Amúgy nem pixeles mindent jól mutat, ha éppen kontaktban van... Nem a kábel van megtörve mert a régi műszer nem csinálja ezt..... Lehet ezt javítani??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Ha tudsz forrasztani akkor lehet mivel a csatlakozója szokta megadni magát. Sok sikert. ;D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január30, 2015 Megoszt Elküldve Január30, 2015 Urak több mint valószínű, hogy átb@szás tárgya lettem ugyanis megkaptam a külső hőmérsékletes kijelzőt, viszont nem működik .... KONTAKTOS... Néha felvillan néha nem, ha gyújtást adok néha világít néha nem ahogy forgatgatom úgy jó.... Amúgy nem pixeles mindent jól mutat, ha éppen kontaktban van... Nem a kábel van megtörve mert a régi műszer nem csinálja ezt..... Lehet ezt javítani??? Nem kell megijedni tőle, szét kell pattintani, a csatlakozó lábait a panelen átforrasztani. Nem biztos, hogy szándékosan becsaptak, lehet amíg az autóban volt, jól működött az előző tulajnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január31, 2015 Megoszt Elküldve Január31, 2015 Akkor ott valami nagyon el van baltázva, mert a rajzon is látszódik, hogy minden vezérlő feszültség a világításkapcsolóból indul, ami meg fix akku tápot kap. A vezérlőfeszt a ködzáró tompítottnál kapja, míg az első kapcsolója helyzetjelzőnél és ha az első fel van kapcsolva, akkor a ködzár kapcsolója is megkapja a vezérlő feszt, amivel aztán bekapcsolható a hátsó ködzár. Ezért van benne egy relé, mert az első felkapcsolása esetén átkapcsol és kapcsolható a hátsó ködzár. Ha gyárilag nincs első, akkor ez a relé bent sincs, csak át van hidalva és direktben kapcsolja a kapcsoló a hátsó ködzár izzóját. Mondjuk ez a ködlámpa mindig is vitatéma lesz. Általában jön valaki, aki beleugat, hogy a kresz nem így írja elő, pedig gyárilag így kell üzemelnie. (tompított mellett elvileg nem kapcsolható az első ködlámpa) Passzolom, biztos igazad van. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2015 Megoszt Elküldve Január31, 2015 Akkor ott valami nagyon el van baltázva, mert a rajzon is látszódik, hogy minden vezérlő feszültség a világításkapcsolóból indul, ami meg fix akku tápot kap. A vezérlőfeszt a ködzáró tompítottnál kapja, míg az első kapcsolója helyzetjelzőnél és ha az első fel van kapcsolva, akkor a ködzár kapcsolója is megkapja a vezérlő feszt, amivel aztán bekapcsolható a hátsó ködzár. Ezért van benne egy relé, mert az első felkapcsolása esetén átkapcsol és kapcsolható a hátsó ködzár. Ha gyárilag nincs első, akkor ez a relé bent sincs, csak át van hidalva és direktben kapcsolja a kapcsoló a hátsó ködzár izzóját. Mondjuk ez a ködlámpa mindig is vitatéma lesz. Általában jön valaki, aki beleugat, hogy a kresz nem így írja elő, pedig gyárilag így kell üzemelnie. (tompított mellett elvileg nem kapcsolható az első ködlámpa) Most nem néztem össze az astra-vectra kapcsolási rajzot, de vectránál a gyári bekötés szerint a ködlámpa működtethető ha legalább a helyzetjelző ég, s onnantól kezdve mindegy, hogy tompított, refi, vagy gyújtás van e. A hátsó önmagában csak tompítottnál kapcsolható, valamint az elsővel együtt bármikor. A KRESZ meg jellemzően mindig mást ír elő, azért senki nem fog az ember fejéhez pisztolyt tartani hogy az ember belepiszkáljon a gyári bekötésbe. Elvileg kresz szerint refivel nem mehetne együtt, pl g astránál már nem is tud. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január31, 2015 Megoszt Elküldve Január31, 2015 Most nem néztem össze az astra-vectra kapcsolási rajzot, de vectránál a gyári bekötés szerint a ködlámpa működtethető ha legalább a helyzetjelző ég, s onnantól kezdve mindegy, hogy tompított, refi, vagy gyújtás van e. A hátsó önmagában csak tompítottnál kapcsolható, valamint az elsővel együtt bármikor. A KRESZ meg jellemzően mindig mást ír elő, azért senki nem fog az ember fejéhez pisztolyt tartani hogy az ember belepiszkáljon a gyári bekötésbe. Elvileg kresz szerint refivel nem mehetne együtt, pl g astránál már nem is tud. Műszakin sem nézegették hogy mikor és mivel együtt kapcsolható, felkapcsolták a lámpát majd utánna a ködöst is. Naná hogy akkor jött el a jobb tolató lámpa kontakthiba, de azért sem szóltak, azt hitték ebben is csak egy van. Szigorúan véve az indexre kanyarfényként kigyulladó ködös sem szabályos nem? Szerintem nem vették még bele a Kreszbe ezt a funkciót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2015 Megoszt Elküldve Január31, 2015 Úgy rémlik a kanyarfény már benne van a köhémben, legutóbb mikor olvasgattam mintha benne lett volna. (félévente legalább át szoktam futni.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január31, 2015 Megoszt Elküldve Január31, 2015 Úgy rémlik a kanyarfény már benne van a köhémben, legutóbb mikor olvasgattam mintha benne lett volna. (félévente legalább át szoktam futni.) Na legalább figyelembe veszik a fejlődést. A nyáron itt előttünk állított meg a yard egy autót miszerint ég a ködlámpa.... de nem ég az menetfény.... szabályosan van beépítve? Gondolom igen, gyári, így vettem az autót... :D Végülis nem hibáztatom, ezer féle autó van már honnan tudhatná miben mi van gyárilag? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isti89 Elküldve Február1, 2015 Megoszt Elküldve Február1, 2015 Nem igazán tudom onnan milyen jelnek kell jönnie, próbálj meg esetleg feszültséget mérni ott járó motornál. Végig mértem és csipogtattam és szakadás nincs Sehol a vezetékeknél, feszűltséget is kap és ahogy adok gázt megy fel apránként a fesz benne, Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február1, 2015 Megoszt Elküldve Február1, 2015 Végig mértem és csipogtattam és szakadás nincs Sehol a vezetékeknél, feszűltséget is kap és ahogy adok gázt megy fel apránként a fesz benne, Ha jön jel és ez a pin is a helyén van akkor csak a műszerrel lehet gond kizárásos alapon nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február1, 2015 Megoszt Elküldve Február1, 2015 Sziasztok... Nemrég találtam rá a fórumra, gyorsan regeltem is, és olvasom az oldalt rendesen. Ok.....már 3astra van a környezetemben, szeretném képezni magam :-) Mindjárt kérnék is egy kis segitséget... F astra sedan, alap, és vettem 2ajtót el tükörrel, el ablakemelővel. Mivel nagyon más a szine, szeretném átszerelni az enyémbe. A két ajtó közötti kábel nincs meg, ezért szeretnék segitséget kérni ennek a bekábelezésében. Az enyémben csak nyolc szál van bekötve, az elektromosnak szinte mind...... Nos egy bekötési rajzot, kapcsi rajzot, vagy bármi segitséget elöre is nagyon köszönök amivel működésre birhatnám a szerkentyűket. Hát nézd át a rajzot az ajtók belsejét meg 1-1 rakd át. Kellene szerezned egy karosszéria felőli csatlakozót, abból át tudd rakni a pineket a kocsidban lévő csatlakozókba. Ha leveszed az ajtókat ecerűbb, de ha fent vannak akkor is lehet felhúzod a gumiharmonikát a csatlakozóban van benne 1 színes biztosító pöcök az ki kell nyomni kicsit aztán a segge felől lehet bele tenni újakat. Utána már csak a rajz alapján(tükör: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0800.jpg, ablak: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0300.jpg) belül kell kötözgetni, bizit tegyél bele, a tűkűrfűtéshez meg kell relé(vagy attól függ, van olyan, ami a hátsó ablakfűtésre van kötve) Nagyon gyárira elég macera megcsin. a bizti tábla tényleg elég gáz. Meg akkor abból is kell venni egy bontottat, hogy abból pakolj át dolgokat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts