Laca Elküldve Április21, 2004 Elküldve Április21, 2004 Sziasztok! Kb 3honapja vettem az Astrámat,akkor mondta az elado hogy olyan riaszto+központi zár van benne,ami ha kinyitom a távirányitoval,kinyitom az ajtot,majd visszazárom,akkor visszazárja magát egy kis idő mulva. Ez eddig OK,mert gondolom igy nem lehet véletlenül sem nyitva hagyni a kocsit. Ez a dolog az elején tetszett is,de most már nem tudni mitől,elég rövid idő alatt zárja be magát...Ezt leirom érthetőbben:-) Szal 1-es gombbal kikapcs.a riaszto+közp.zár,ajto kinyit,Laca beül,zárak vissza le,ajto bezár,gyujtáskapcsolo elfordit,riaszto üvölt:-( Kérdésem: Nem lehet valahogy ezt a "lezárási időt" hosszabbra állitani ahogy előtte is volt? Vagy esetleg kikapcsolni? Mire valo a 2-es gomb,mert én csak arra jöttem rá hogy "hangtalanul" nyilik az auto? Előre is köszi a választ,ha valami nem tiszta kérdezzetek,mert lehet hogy 1kicsit össze-vissza irtam le az egészet... Jah! második kérdés: Kapcsolási rajza nincs valakinek? Belső világitás gondom van.Pozitivat megkapja ,valahol sztem testszakadásos,de ha beiktatok egy testet,akkor meg világit állandoan,és ha lehet nem bontanám le a kárpitot ha nem muszáj...Köszi még 1x!!! sziasztok
knight Elküldve Április22, 2004 Elküldve Április22, 2004 Jah! második kérdés: Kapcsolási rajza nincs valakinek? Belső világitás gondom van.Pozitivat megkapja ,valahol sztem testszakadásos,de ha beiktatok egy testet,akkor meg világit állandoan,és ha lehet nem bontanám le a kárpitot ha nem muszáj...Köszi még 1x!!! sziasztokPróbáltad a többi ajtót meg a kapcsolót is? (kihúzod a világítás kapcsit, olyan mint a hátsóablakfűtés) mer lehet, hogy csak a te ajtódban lévő kapcsi rossz... de ha nem megy úgy sem akkor nyilván a kábel, akkor viszont valszínű, hogy le kell szedned a kárpitot... Kérdésem: Nem lehet valahogy ezt a "lezárási időt" hosszabbra állitani ahogy előtte is volt? Vagy esetleg kikapcsolni? Kikapcsolni talán a riasztón lévő valamelyik DIP kapcsolóval lehetne, -már ha egyáltalán van rajta - de ugye ahhoz is kellene leírás :)
Agressor Elküldve Április22, 2004 Elküldve Április22, 2004 Az én riasztóm is csinálta az "automatice bezárkózást", de nekem ki lehet ezt a funkciót kapcsolni bizonyos billentyűkombinációval... :roll:
Laca Elküldve Április22, 2004 Elküldve Április22, 2004 Köszi a válaszokat! Agressor! Nekem uj amit leirtál,mert nincs leirásom sem a riasztohoz :) Igy nemtom ezeket a kombináciokat...
Agressor Elküldve Április23, 2004 Elküldve Április23, 2004 Agressor! Nekem uj amit leirtál,mert nincs leirásom sem a riasztohoz :) Igy nemtom ezeket a kombináciokat... Ha tudod a típusát (tudd meg! :) ) akkor a szakszervízben biztos tudnak segíteni.
aztec Elküldve Április23, 2004 Elküldve Április23, 2004 Vagy neten megkeresed a távírányító alapján, én is így tettem, mikor megvettem a kocsit és ki akartam deríteni :idea:
opel16v Elküldve Április25, 2004 Elküldve Április25, 2004 Laca! Ha Enforcered van, akkor tudom a megoldást. :) Vannak a fekete színű vezérlő elején átkötő drótok, ezekkel lehet konfigurálni. Na ott vagy elszakadt, vagy kivetette belőle a régi gazdi.
Laca Elküldve Április25, 2004 Elküldve Április25, 2004 opel16v!!! Köszi,most egy kicsit megnyugtattál,de tulajdonképpen miről is van szo?:-)Szivesen konfigurálnám,de nem tudsz valami közelebbit leirni erről a dologrol? Az a szitu,hogy eddig jo volt,csak miota biztositékot cseréltem ilyen rosszul viselkedik...van még 5leted? Köszi! csá
semseyp Elküldve Április26, 2004 Elküldve Április26, 2004 Laca! Ha Enforcered van, akkor tudom a megoldást. :) Vannak a fekete színű vezérlő elején átkötő drótok, ezekkel lehet konfigurálni. Na ott vagy elszakadt, vagy kivetette belőle a régi gazdi. Honnan lehet tudni, hogy Enforcerem van? A 3szög hátsó ablakokon van enforceres levonó. Egyébként hol kell keresni a riasztót, én ha igaz, akkor balelől találtam meg a bal lábamnál. (Bár néh két ballábas vagyok :) )
opel16v Elküldve Április26, 2004 Elküldve Április26, 2004 Laca! Sajnos nem sokra emléxem, könnyen felejthető javítás volt. :) Asszem 5 átkötési lehetőség van, és valamelyik középső volt szakadva, amikor ezt csinálta Nekem. Semseyp! A riasztót a biztosítéktábla mögé szokták rakni.
redline Elküldve Május4, 2004 Elküldve Május4, 2004 reggel beülök, inditok, hőmérő 56 C-t ir ki elég gyorsan ugrált fölfelé, majd a 2. kanyar után ennyit látok : -- - mi######van? :)
aztec Elküldve Május4, 2004 Elküldve Május4, 2004 nyugi redline nekem újabban nem írja ki,h reichwiete, csak simán felsősor üres alul meg a megtehető km-t :?
mélykék76 Elküldve Május4, 2004 Elküldve Május4, 2004 reggel beülök, inditok, hőmérő 56 C-t ir ki elég gyorsan ugrált fölfelé, majd a 2. kanyar után ennyit látok : -- - Hát lehet, hogy megadta magát a jeladó, vagy szétcsúszott a jeladó és a hozzá tartozó vezeték. :roll: Nekem fél éven keresztül 11,5 Celsius fokot írt, majd zsákmányoltam egy új jeladót, azóta minden ok.
mörfi Elküldve Május5, 2004 Elküldve Május5, 2004 Hali mindenki. Segitség kellene miért nemforgat az öninditó? gyújtás van a lámpák még csak megsem haványodnak inditáskor. Már vagy 5 alkalommal csinálta ,meg bizeráltuk a biztiket gerjedt aztán hiába basztatuk semmi. Mejik bizti az övé illetve relé? 1.4 se 8 szelep. Ha valaki tudna valami infót hálás lennék.
Lacee Elküldve Május5, 2004 Elküldve Május5, 2004 azt hogy meik biztositék azt kitod olvasni a kézikönyvböl vagy a bizti tábla elötti laprol amit leveszel amikor oda akarsz férni a biztikhez.....
Qpack Elküldve Május5, 2004 Elküldve Május5, 2004 Hali mindenki. Segitség kellene miért nemforgat az öninditó? gyújtás van a lámpák még csak megsem haványodnak inditáskor. Már vagy 5 alkalommal csinálta ,meg bizeráltuk a biztiket gerjedt aztán hiába basztatuk semmi. Mejik bizti az övé illetve relé? 1.4 se 8 szelep. Ha valaki tudna valami infót hálás lennék. Nincs bizti,úgyhogy azt ne keress! Te a behúzót vezérled, maga az önindító az állandó pozitívot kap vastag kábelen keresztűl az aksitól, mert több 10A-t ránt rajta..ilyen bizti pedig nincs autóhoz...(max 30A-es) Ha még nem is kattan, akkor valszínűleg a behúzód meghallt vagy a kábeled szakadt/lecsúszott illetve esetleg a gyújtáskapcsolód xar! Hiba behatárolása: 1. aknára állni - sebességből ki, kézifékkel rögzit Vagy/vagy lehet: 2.1 egyik emberke "indítózik" a másik rámér a behúzó tekercsnél a kábelre...(vékonyabb piros és a test között) 2.2 a behúzó tekercsen lévő két vastag sarut indítózás nélkűl összekötöd egy vastag csavarhúzóval (csak egy pillanatra) az önindító motorjának indulnia kell 3.1 nincs feszültéség a 2.1 esetben...vezeték ellenőrzése miért is nem megy oda feszültség indítózáskor...ha van feszültésg, akkor halott a behúzótekercs.. 3.2 ha forog, akkor az önindító motorja jó, ha nem forog valószínűleg kefés a motor 4. ha van feszültésg 2.1 alapján kattan a behúzótekercs és forog is 2.2 szerint, akkor belső szerkezeti/mechanikus hiba van! Röviden talán ennyi a dignosztika! :wink: ha ettől eltérő vmi van írj!
mörfi Elküldve Május5, 2004 Elküldve Május5, 2004 Köszi , valószinűle a gyújtás kapcsoló lessz. Van neki külön betétje a mit lehet cserélni? Az önindító vágja magát most megint jó de vajon meddig a kulcsot is basszt de arra sem reag de azért köszi.
mörfi Elküldve Május5, 2004 Elküldve Május5, 2004 Hali, szóval arról lenne szó hogy próbálnánk beindítani de meg sem mukkan. A kontroll lámpák világítanak, indításkor nem halványodnak az önindító meg sem mukkan még csak nem is kattan. Piszkáltuk a biztiket mind jó, aztán fogta magát indult. Kérdésem az hogy melyik bizti az övé illetve melyik az indító relé. Ez az öcsém gépe ,és nemsoká szül a neje (lehet hogy most) úgyhogy valami infót légyszi irjatok .KÖSZI. Még valamit az ékszíjat spanoló görgő feszíti, de hogy kell meglazítani . Klimás a vas és úgy nézki hogy az is beszart, zörög valami rohadtul lekéne venni róla az ékszíjat de hogy? Lazitsuk meg a spanoló görgőt? EZT MÁR ELŐBB MEGÍRTAM, BAKTER MOST JÓL BEKAVARODTAM :oops: :oops: :oops:
Qpack Elküldve Május5, 2004 Elküldve Május5, 2004 Köszi , valószinűle a gyújtás kapcsoló lessz. Van neki külön betétje a mit lehet cserélni? Az önindító vágja magát most megint jó de vajon meddig a kulcsot is basszt de arra sem reag de azért köszi. Irány vmi autóvillamosságis, mert lehet, hogy lehet cserélni, de az is lehet, hogy javítható még! (mindenesetre zsebbe nyúlós) illetve lehet, hogy akár bontóban kapsz, de az is lehet xar! konkrétan ezta típust nem ismerem, de, ha klímás akkor bordásékszíjjal lehet szerelve, amit a feszítő görgő "elforgatásával" lehet fellazítani illetve meghúzni!
mörfi Elküldve Május5, 2004 Elküldve Május5, 2004 Oké köszi , :x holnap szétberheljük legalábbis a szíjat leszedjük. :evil: :evil:
gsi16v.pizoman Elküldve Május6, 2004 Elküldve Május6, 2004 Hi!!! Besz@rt a generátorom, illetve túltölt ezerrel (15,4V 2000rpm-nél), valami dióda ment ki, meg a csapágynak is van hangja, kb 30ezer pénz a felújítás!Mi legyen, bontott (nem tudom mennyi az ára ) vagy felújítás? Javaslatokat várok!!! NESZE NEKED HIFI TUNING :?
aztec Elküldve Május6, 2004 Elküldve Május6, 2004 a bontott olcsóbb, mint felújítás, de az is beszar6 :roll: és akkor ugyanott tartasz...
opel16v Elküldve Május6, 2004 Elküldve Május6, 2004 Felújítás, szerintem egyértelmű. Bontott amúgy sem szokott olcsóbb lenni (szerencse kérdése).
Recommended Posts