janoo16 Elküldve December9, 2014 Elküldve December9, 2014 Sziasztok! Miért van az,hogy alap állásban nem szól a kürtöm? El kell forgassam kb,:90fokkal a kormányt,gyakorlatilag csak kanyarodva tudok dudálni. Ez az éles-kanyar-duda funkció :D Nagy valószínüséggel kipurcant a kormány-átvezető spirálod... Ilyesmit kell nézz/turkálj: Oszt kell hozzá kormány-leszedő, akkut levenni, hagyni pihenni a légzsák-vezérlőt, hogy ne jelezzen szakadást/buherálást. 1
gaga1 Elküldve December9, 2014 Elküldve December9, 2014 Oszt kell hozzá kormány-leszedő, akkut levenni, hagyni pihenni a légzsák-vezérlőt, hogy ne jelezzen szakadást/buherálást. Nincs légzsák,köszönöm a gyors reagálást!
daykiller Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Oszt kell hozzá kormány-leszedő, akkut levenni, hagyni pihenni a légzsák-vezérlőt, hogy ne jelezzen szakadást/buherálást. Nincs légzsák,köszönöm a gyors reagálást! Ha nincs légzsák, akkor nincs ilyen átvezetőd!
gaga1 Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Ha nincs légzsák, akkor nincs ilyen átvezetőd! Ok,de akkor miért nem szól a kürtöm? :evilgrin:
FPepe Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Ok,de akkor miért nem szól a kürtöm? :evilgrin: A légzsák nélküliben egy csúszógyűrűs megoldással van átvezetve a duda áramköre, amin egy "szénkefe" kellene, hogy átvezesse az áramot. Lehet nálad ez van elkopva, és már nem mindig ér hozzá a gyűrűhöz. A kormány középtakarójának levétele után hozzá lehet férni, ha jól emléxem.
gaga1 Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 A légzsák nélküliben egy csúszógyűrűs megoldással van átvezetve a duda áramköre, amin egy "szénkefe" kellene, hogy átvezesse az áramot. Lehet nálad ez van elkopva, és már nem mindig ér hozzá a gyűrűhöz. A kormány középtakarójának levétele után hozzá lehet férni, ha jól emléxem. Köszi,holnap megnézem mert nagyon szeretem ledudálni a gyalogosokat a műútról! :D
Boczus Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Sziasztok! Remélem, jó topic-ba írok ezzel a problémámmal: ma reggel próbáltam elindítani az F Astrámat (95-ös, 1,4 GL, 60LE), és az önindító tekert, de nem indult el, többszöri próbálkozásra sem, perc várakozás után sem. Észrevettem, hogy a motor check-lámpa sárgán villog, ilyet nem szokott. A másik két kontroll lámpa (olaj, akksi) világított simán, ahogy gyújtásnál "kell". Ennyiből meg tudja valaki mondani, mi lehet a baj? köszi előre is! üdv, Boczus
spzoli Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Sziasztok! Remélem, jó topic-ba írok ezzel a problémámmal: ma reggel próbáltam elindítani az F Astrámat (95-ös, 1,4 GL, 60LE), és az önindító tekert, de nem indult el, többszöri próbálkozásra sem, perc várakozás után sem. Észrevettem, hogy a motor check-lámpa sárgán villog, ilyet nem szokott. A másik két kontroll lámpa (olaj, akksi) világított simán, ahogy gyújtásnál "kell". Ennyiből meg tudja valaki mondani, mi lehet a baj? köszi előre is! üdv, Boczus A villogás immo hibára utal. Kulcsból nem hagytad el a chippet?
Boczus Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Húú, annyi történt, hogy a napokban szétugrott a kulcsom, és mivel a kis izzó, ami volt benne valaha úgysincs meg már, kivettem az elemet, és úgy raktam össze újra. Hiba volt ezek szerint? Tegyem vissza az elemet? A villogás immo hibára utal. Kulcsból nem hagytad el a chippet?
daykiller Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Húú, annyi történt, hogy a napokban szétugrott a kulcsom, és mivel a kis izzó, ami volt benne valaha úgysincs meg már, kivettem az elemet, és úgy raktam össze újra. Hiba volt ezek szerint? Tegyem vissza az elemet? Egy fekete kis téglatest hiányzik a kulcsból. Nem az elem miatt van. Ha szétugrott, akkor kiesett belőle. Ha az nincs benne, akkor az immo tilt.
Boczus Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 köszi! és akkor ez ennyi volt? :-( marad a pótkulcs? vagy ilyet lehet kapni? Egy fekete kis téglatest hiányzik a kulcsból. Nem az elem miatt van. Ha szétugrott, akkor kiesett belőle. Ha az nincs benne, akkor az immo tilt.
zotya975 Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 köszi! és akkor ez ennyi volt? :-( marad a pótkulcs? vagy ilyet lehet kapni? Hát ha a pótkulcsban van immo csip akkor nincs probléma, ha nincs akkor van. Nem tudod megkeresni?
Boczus Elküldve December12, 2014 Elküldve December12, 2014 Sziasztok! Köszi mindenkinek a segítséget, a pótkulccsal gond nélkül indult! Sajnos az eredetiből kiesett chip-et nem találtam meg, ezért egykulcsossá vált az autóm, mint az adórendszer! :) Még egyszer kösz, hogy nem kellett szervízbe mennem (szervízt hívnom) emiatt! üdv, Boczus Hát ha a pótkulcsban van immo csip akkor nincs probléma, ha nincs akkor van. Nem tudod megkeresni?
Broawner Elküldve December12, 2014 Elküldve December12, 2014 Udv. Az erdekelne engem, hogy 94 es 1.6 benzin astramat nem tudom leallitani. Beinditani betudom, de mikor allitanam le, a motor tovabb ketyeg. Sot, ha kihuzom a kulcsot akkor is :) Most ugy oldottam meg, hogy lehuztam az akksirol az egyik sarut, hogy legalabb azt ne szivja, mert ha "leallitom a motrot" akkor is olyan, mintha a gyujtas rajta lenne. Otletek? Esetleg gyujtaskapcsolo csere?
FPepe Elküldve December12, 2014 Elküldve December12, 2014 Udv. Az erdekelne engem, hogy 94 es 1.6 benzin astramat nem tudom leallitani. Beinditani betudom, de mikor allitanam le, a motor tovabb ketyeg. Sot, ha kihuzom a kulcsot akkor is :) Most ugy oldottam meg, hogy lehuztam az akksirol az egyik sarut, hogy legalabb azt ne szivja, mert ha "leallitom a motrot" akkor is olyan, mintha a gyujtas rajta lenne. Otletek? Esetleg gyujtaskapcsolo csere? A vészvillogó kapcsolóval nem volt problémád mostanában? Az tud vicces dolgokat művelni. Azon kívül még a gyújtáskapcsoló betét lenne az én tippem is.
Broawner Elküldve December12, 2014 Elküldve December12, 2014 Igazabol tegnap vettem az autot, de furcsa, hogy tegnap meg parszor hasznaltam a kocsit es semmi baj nemvolt. Akkor ugynezem kapcsolocsere :) Megeri bontoban nezni egyet, vagy csak az uj?
FPepe Elküldve December12, 2014 Elküldve December12, 2014 Igazabol tegnap vettem az autot, de furcsa, hogy tegnap meg parszor hasznaltam a kocsit es semmi baj nemvolt. Akkor ugynezem kapcsolocsere :) Megeri bontoban nezni egyet, vagy csak az uj? Nem nagy összeg, sztem nem éri meg bontottat venni.
zotya975 Elküldve December12, 2014 Elküldve December12, 2014 Igazabol tegnap vettem az autot, de furcsa, hogy tegnap meg parszor hasznaltam a kocsit es semmi baj nemvolt. Akkor ugynezem kapcsolocsere :) Megeri bontoban nezni egyet, vagy csak az uj? Nem nagy összeg, sztem nem éri meg bontottat venni. Melyik lesz cserélve a gyujtáskapcsoló vagy a vészvillogó kapcsoló? :icon1: Én azért kivennem először a vészvillogó kapcsolót és megpróbálnám hogy akkor leáll-e. Ha leáll akkor az a rossz ha nem akkor a gyujtáskapcsoló betét.
Broawner Elküldve December12, 2014 Elküldve December12, 2014 Nemtudtam, hogy a veszvillogo hozza van kotve :o Holnap megprobalom, en mindenkeppen a gyujtaskapcsolot szeretnem cserelni :) Idegesito, hogy kiveszem a kulcsot es meg jar a motor.
T-Tomika Elküldve December12, 2014 Elküldve December12, 2014 Sziasztok! Olvasgattam már itt a fórumon a problémámról, de megoldást nem találtam. A gondom a következő: Van egy 92-es Astrám, vettem hozzá elektromos tükröket, de a fűtéshez sehol sem találok relét. Néztem bontóban, kerestem az interneten, de semmi. Van esetleg egy speciális bolt ahol iylet lehet venni, vagy valami mással helyettesíteni? Olvastam, hogy a hátsó ablak fűtésére is rálehet kötni, de nem sok az annak a relének? Vagy vegyek egy ilyen relét, és külön ezzel megtudom oldani a tükör fűtését? Bár gondolom, akkor a sima nyomógombbal nem tudom a fűtést elindítani, Ha erre van valakinek ötlete, azt előre is köszönöm!
zotya975 Elküldve December12, 2014 Elküldve December12, 2014 Nemtudtam, hogy a veszvillogo hozza van kotve :o Holnap megprobalom, en mindenkeppen a gyujtaskapcsolot szeretnem cserelni :) Idegesito, hogy kiveszem a kulcsot es meg jar a motor. A vészvillogó is belejátszik, ezért én először ezt kivenném, és enélkül próbálnám meg mielőtt cserérek gyujtáskapcsolót. Sziasztok! Olvasgattam már itt a fórumon a problémámról, de megoldást nem találtam. A gondom a következő: Van egy 92-es Astrám, vettem hozzá elektromos tükröket, de a fűtéshez sehol sem találok relét. Néztem bontóban, kerestem az interneten, de semmi. Van esetleg egy speciális bolt ahol iylet lehet venni, vagy valami mással helyettesíteni? Olvastam, hogy a hátsó ablak fűtésére is rálehet kötni, de nem sok az annak a relének? Vagy vegyek egy ilyen relét, és külön ezzel megtudom oldani a tükör fűtését? Bár gondolom, akkor a sima nyomógombbal nem tudom a fűtést elindítani, Ha erre van valakinek ötlete, azt előre is köszönöm! Bár ez elkelt de lehetne írni az eladónak hátha van neki több is:http://auto-motor.zsibvasar.hu/alkatresz-felszereles/szemelyauto/vezerlestechnika/opel-tukorfutes-rele-5948635.html De igazából szerintem jó bármilyen relé ami 12Voltról működik és pár perc az időzítési ideje. A gyári relénél ez olyan 10 perc lehet ami szerintem sok, ha párás-jeges a tükör egy-két perc alatt lemegy róla. Úgy tudom a hátsó ablakfűtés nincs relézve, ha kihúzod a kapcsolod kapja a tápot ha visszanyomod már nem kapja.
daykiller Elküldve December12, 2014 Elküldve December12, 2014 Sziasztok! Olvasgattam már itt a fórumon a problémámról, de megoldást nem találtam. A gondom a következő: Van egy 92-es Astrám, vettem hozzá elektromos tükröket, de a fűtéshez sehol sem találok relét. Néztem bontóban, kerestem az interneten, de semmi. Van esetleg egy speciális bolt ahol iylet lehet venni, vagy valami mással helyettesíteni? Olvastam, hogy a hátsó ablak fűtésére is rálehet kötni, de nem sok az annak a relének? Vagy vegyek egy ilyen relét, és külön ezzel megtudom oldani a tükör fűtését? Bár gondolom, akkor a sima nyomógombbal nem tudom a fűtést elindítani, Ha erre van valakinek ötlete, azt előre is köszönöm! Az igazából nem csak egy szimpla relé, hanem az egy időrelé. 15 perc (+-5 perc) fűtésidőt ad, aztán kikapcsolja a tükrök fűtését. A tükörállító kapcsolón lévő led jelzi a fűtés meglétét.
zotya975 Elküldve December12, 2014 Elküldve December12, 2014 Az igazából nem csak egy szimpla relé, hanem az egy időrelé. 15 perc (+-5 perc) fűtésidőt ad, aztán kikapcsolja a tükrök fűtését. A tükörállító kapcsolón lévő led jelzi a fűtés meglétét. Vagy fogsz egy bármilyen 12Voltos akkut és egy nyomógombal rákötöd a tükörfűtésre. :D
Broawner Elküldve December15, 2014 Elküldve December15, 2014 Sziasztok. Meg mindig nem veszi le a kocsi a gyujtast :( Csereltem gyujtaskapcsolo betetet, de semmi. Hivtam az elozo tulajt, o mondta, hogy az autoradioban amit hozza adott volt valami atkotes, ezert ez okozhatja. Csakhogy en mar kivettem a radiot es semmi javulas. Van otletetek?
aholy Elküldve December15, 2014 Elküldve December15, 2014 Sziasztok. Meg mindig nem veszi le a kocsi a gyujtast :( Csereltem gyujtaskapcsolo betetet, de semmi. Hivtam az elozo tulajt, o mondta, hogy az autoradioban amit hozza adott volt valami atkotes, ezert ez okozhatja. Csakhogy en mar kivettem a radiot es semmi javulas. Van otletetek? írták a vészvillogó kapcsolót, vedd ki, nézd meg hogy úgy le tudod e venni addig én sem hittem hogy ráadja a gyújtást ha fordítva visszadugod, amíg ki nem próbáltam
Recommended Posts