Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

1,7td isuzu, ,műszerfalon mindíg kiveri a biztosítékot (10A) , azután semmi nem működik rajt csak az akku töltés és az index.

MI lehet a probléma? Valakinél fordult már elő ilyen hiba?

Elküldve

Sziasztok!

A hűtő ventilátorát ami kapcsolja,hol található?

Tegnap elszállt a felső vízcső(valószinű túl melegedett).

Én még nem hallottam menni sosem.

Elküldve

Sziasztok!

A hűtő ventilátorát ami kapcsolja,hol található?

Tegnap elszállt a felső vízcső(valószinű túl melegedett).

Én még nem hallottam menni sosem.

Szemben állsz az autóval hűtő bal alsó sarkában!

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

A hűtő ventilátorát ami kapcsolja,hol található?

Tegnap elszállt a felső vízcső(valószinű túl melegedett).

Én még nem hallottam menni sosem.

Akkor jól saccoltam,széthúztam a csatit és rövirezártam,de semmi.

Ha direktáramot adok neki akkor indúl,kábelszakadás?

Elküldve

Akkor jól saccoltam,széthúztam a csatit és rövirezártam,de semmi.

Ha direktáramot adok neki akkor indúl,kábelszakadás?

Gyujtást adtál? Kábelszakadás ritka itt szerintem, inkább a venti hal meg.

Elküldve

Hú gyerekek, azt hittem tegnap hülyét kapok. Eljöttem a vizen túlra minden baj nélkül erre egyszercsak london külsőn azt látom hogy parázslik a töltés visszajelzőm. Az ablaktörlő, ritmusában erősödött, értelemszerűen. Nagyon halvány volt, alig vettem észre. Aztán egyik pillanatról a másikra ráhagyta. Épp dolgozó lány nagy esőben mentem, lehet hogy vizet kapott, vagy simán csúszott volna az ékszíj? Még nem néztem meg az is lehet hogy valami lelazult.

Elküldve

Mindenkinek töltésgondja lett? 3 hete haver Astráján fesszab, aztán Manó-Gabesznál is rendetlenkedik most meg neked is. Ideért a napkitörés vagy nemtudom :D

Hú gyerekek, azt hittem tegnap hülyét kapok. Eljöttem a vizen túlra minden baj nélkül erre egyszercsak london külsőn azt látom hogy parázslik a töltés visszajelzőm. Az ablaktörlő, ritmusában erősödött, értelemszerűen. Nagyon halvány volt, alig vettem észre. Aztán egyik pillanatról a másikra ráhagyta. Épp dolgozó lány nagy esőben mentem, lehet hogy vizet kapott, vagy simán csúszott volna az ékszíj? Még nem néztem meg az is lehet hogy valami lelazult.

Elküldve

Hú gyerekek, azt hittem tegnap hülyét kapok. Eljöttem a vizen túlra minden baj nélkül erre egyszercsak london külsőn azt látom hogy parázslik a töltés visszajelzőm. Az ablaktörlő, ritmusában erősödött, értelemszerűen. Nagyon halvány volt, alig vettem észre. Aztán egyik pillanatról a másikra ráhagyta. Épp dolgozó lány nagy esőben mentem, lehet hogy vizet kapott, vagy simán csúszott volna az ékszíj? Még nem néztem meg az is lehet hogy valami lelazult.

Szerintem az ékszíj ha picit csúszik visítt ha sokat akkor meg hamar megeszi a tárcsa, inkább valami csatlakozási, testekési pont hiba lesz talán.

Elküldve

Ma vagy ötször átnéztem a bűnös részeket és rájöttem a problémám okára.A venimotor csatija meg vot égve,laza volt az érintkezés. Mostmár talán jó lesz!

Elküldve

Ma vagy ötször átnéztem a bűnös részeket és rájöttem a problémám okára.A venimotor csatija meg vot égve,laza volt az érintkezés. Mostmár talán jó lesz!

Jahát ha nagyobb az ellenállás kontkahiba miatt akkor szokott melegedni a csati. :icon1:

Elküldve

Ez így van???

Attempt 1 - wait 10 secs. (Display shows 10 SAFE)
Attempt 2 - wait 10 secs. (Display shows 9 SAFE)
Attempt 3 - wait 10 mins. (Display shows 8 SAFE)
Attempt 4 - wait 20 mins. (Display shows 7 SAFE)
Attempt 5 - wait 40 mins. (Display shows 6 SAFE)
Attempt 6 - wait 80 mins. (1 hr 20 mins) (Display shows 5 SAFE)
Attempt 7 - wait 160 mins. (2 hrs 40 mins) (Display shows 4 SAFE)
Attempt 8 - wait 320 mins. (5 hrs 20 mins) (Display shows 3 SAFE)
Attempt 9 - wait 640 mins. (10 hrs 40 mins) (Display shows 2 SAFE)
Attempt 10 - landfill. (Display shows 1 SAFE)

Elküldve

Ez így van???

Attempt 1 - wait 10 secs. (Display shows 10 SAFE)

Attempt 2 - wait 10 secs. (Display shows 9 SAFE)

Attempt 3 - wait 10 mins. (Display shows 8 SAFE)

Attempt 4 - wait 20 mins. (Display shows 7 SAFE)

Attempt 5 - wait 40 mins. (Display shows 6 SAFE)

Attempt 6 - wait 80 mins. (1 hr 20 mins) (Display shows 5 SAFE)

Attempt 7 - wait 160 mins. (2 hrs 40 mins) (Display shows 4 SAFE)

Attempt 8 - wait 320 mins. (5 hrs 20 mins) (Display shows 3 SAFE)

Attempt 9 - wait 640 mins. (10 hrs 40 mins) (Display shows 2 SAFE)

Attempt 10 - landfill. (Display shows 1 SAFE)

Igen. Egyszer sikerült 8 SAFE-ig eljutnom. :D

Elküldve

Igen. Egyszer sikerült 8 SAFE-ig eljutnom. :D

6 SAFE nálam, de nem tudom hogy sikerült, illetve hogy hogy nem sikerült, nem pittyenik

tegnap bekapcsolva hagytam a rádiót gyújtáson....oszt elfelejtettem, reggelre laposra merült az aksi :omg:

Elküldve

6 SAFE nálam, de nem tudom hogy sikerült, illetve hogy hogy nem sikerült, nem pittyenik

tegnap bekapcsolva hagytam a rádiót gyújtáson....oszt elfelejtettem, reggelre laposra merült az aksi :omg:

Ügyessssssss. :D Ezért nem hagyom gyújtáson, ha rádiót hallgatok. 1 óra múlva automatikusan kikapcsol. :)

Elküldve

Ügyessssssss. :D Ezért nem hagyom gyújtáson, ha rádiót hallgatok. 1 óra múlva automatikusan kikapcsol. :)

Nem érted, alapból 6 SAFE volt(szereléskor vettem le a sarút), azért hagytam úgy, hogy kivárjam a SAFE időt.....erre elfelejtettem.....most megint kéri persze

Elküldve

Nem érted, alapból 6 SAFE volt(szereléskor vettem le a sarút), azért hagytam úgy, hogy kivárjam a SAFE időt.....erre elfelejtettem.....most megint kéri persze

Van ez így. :) Ezért kapcsoltam ki én a kódkérést a rádióban. :D Elegem volt, hogy mindig itthon volt a kódja én meg az isten háta mögött két utcával. :D

Elküldve

Sziasztok

Astra F 93-as 1,4 benzin 8 szelep. Egy rejtélyes hibára keresem a választ, mert a szerelők nem nagyon szeretnek nyomozni.

Ha min. 15 perc autózás után leállítom az autót és egy perc múlva újraindítanám, hogy megyek tovább, nem tudom, mert olyan forró a motor, hogy nem indul el, ilyenkor a sárga hibajelző is világít a műszerfalon.

Ha megyek vele, semmi probléma, mert a menetszél nem engedi felforrósodni, (nem forr fel a víz mert a mutató még nem éri el a 100 fokot de már letilt), de abban a pillanatban, hogy megállok a lámpánál, nem kapcsol be a ventilátor , de motor leáll. Csináltam még egy olyan kísérletet is, hogy autóztam, megálltam a ház előtt alapjáraton pötyögött szépen, kezdte elérni a 100 fokot, köhögött egyet- kettőt az autó, (mintha nem lenne gyújtás) leállt és abban a pillanatban kapcsolt be a ventilátor.

Jelenleg itt tartok, minden tippet, javaslatot szívesen veszek

Kösz

Elküldve

Sziasztok

Astra F 93-as 1,4 benzin 8 szelep. Egy rejtélyes hibára keresem a választ, mert a szerelők nem nagyon szeretnek nyomozni.

Ha min. 15 perc autózás után leállítom az autót és egy perc múlva újraindítanám, hogy megyek tovább, nem tudom, mert olyan forró a motor, hogy nem indul el, ilyenkor a sárga hibajelző is világít a műszerfalon.

Ha megyek vele, semmi probléma, mert a menetszél nem engedi felforrósodni, (nem forr fel a víz mert a mutató még nem éri el a 100 fokot de már letilt), de abban a pillanatban, hogy megállok a lámpánál, nem kapcsol be a ventilátor , de motor leáll. Csináltam még egy olyan kísérletet is, hogy autóztam, megálltam a ház előtt alapjáraton pötyögött szépen, kezdte elérni a 100 fokot, köhögött egyet- kettőt az autó, (mintha nem lenne gyújtás) leállt és abban a pillanatban kapcsolt be a ventilátor.

Jelenleg itt tartok, minden tippet, javaslatot szívesen veszek

Kösz

Villogtasd ki.

Elküldve

Sziasztok

Astra F 93-as 1,4 benzin 8 szelep. Egy rejtélyes hibára keresem a választ, mert a szerelők nem nagyon szeretnek nyomozni.

Ha min. 15 perc autózás után leállítom az autót és egy perc múlva újraindítanám, hogy megyek tovább, nem tudom, mert olyan forró a motor, hogy nem indul el, ilyenkor a sárga hibajelző is világít a műszerfalon.

Ha megyek vele, semmi probléma, mert a menetszél nem engedi felforrósodni, (nem forr fel a víz mert a mutató még nem éri el a 100 fokot de már letilt), de abban a pillanatban, hogy megállok a lámpánál, nem kapcsol be a ventilátor , de motor leáll. Csináltam még egy olyan kísérletet is, hogy autóztam, megálltam a ház előtt alapjáraton pötyögött szépen, kezdte elérni a 100 fokot, köhögött egyet- kettőt az autó, (mintha nem lenne gyújtás) leállt és abban a pillanatban kapcsolt be a ventilátor.

Jelenleg itt tartok, minden tippet, javaslatot szívesen veszek

Kösz

Előbb tényleg villogtasd ki, de szerintem hall szenzor lesz.

Elküldve

Kösz, menézem, miután leállt

Előbb tényleg villogtasd ki, de szerintem hall szenzor lesz.

Lehet több hiba eccere is, Hall miatt nem indulna be a venti?

Egyébként melegedés miatt lekapcsolhatja az ECU a motort?

Elküldve

Lehet több hiba eccere is, Hall miatt nem indulna be a venti?

Egyébként melegedés miatt lekapcsolhatja az ECU a motort?

Szerintem nem, ez még nem annyira okos.. a melegedéskor úgy szokott megállni a motor hogy megszorul. :D A lehet mondjuk hogy a nagy melegtől valamelyik jeladó akár pont a Hall jeladó már nem képes normálisan működni így megáll a motor, de akkor tiszta mák hogy nincs semmi mechanikai baja. Lehet a termosztát nem nyit ki.

Elküldve

Lehet több hiba eccere is, Hall miatt nem indulna be a venti?

Egyébként melegedés miatt lekapcsolhatja az ECU a motort?

Csak egy melegedés esetén tilt le, ha maga az ECU a nagyon meleg, akkor lekapcsolja saját magát. Erre még hibakódja is van. A motor nem érdekli ebből a szempontból.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.