zsolek73 Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Sziasztok! 1,7td isuzu, ,műszerfalon mindíg kiveri a biztosítékot (10A) , azután semmi nem működik rajt csak az akku töltés és az index. MI lehet a probléma? Valakinél fordult már elő ilyen hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Sziasztok! A hűtő ventilátorát ami kapcsolja,hol található? Tegnap elszállt a felső vízcső(valószinű túl melegedett). Én még nem hallottam menni sosem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Sziasztok! A hűtő ventilátorát ami kapcsolja,hol található? Tegnap elszállt a felső vízcső(valószinű túl melegedett). Én még nem hallottam menni sosem. Szemben állsz az autóval hűtő bal alsó sarkában! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Sziasztok! A hűtő ventilátorát ami kapcsolja,hol található? Tegnap elszállt a felső vízcső(valószinű túl melegedett). Én még nem hallottam menni sosem. Akkor jól saccoltam,széthúztam a csatit és rövirezártam,de semmi. Ha direktáramot adok neki akkor indúl,kábelszakadás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Akkor jól saccoltam,széthúztam a csatit és rövirezártam,de semmi. Ha direktáramot adok neki akkor indúl,kábelszakadás? Gyujtást adtál? Kábelszakadás ritka itt szerintem, inkább a venti hal meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November9, 2014 Megoszt Elküldve November9, 2014 Hú gyerekek, azt hittem tegnap hülyét kapok. Eljöttem a vizen túlra minden baj nélkül erre egyszercsak london külsőn azt látom hogy parázslik a töltés visszajelzőm. Az ablaktörlő, ritmusában erősödött, értelemszerűen. Nagyon halvány volt, alig vettem észre. Aztán egyik pillanatról a másikra ráhagyta. Épp dolgozó lány nagy esőben mentem, lehet hogy vizet kapott, vagy simán csúszott volna az ékszíj? Még nem néztem meg az is lehet hogy valami lelazult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November9, 2014 Megoszt Elküldve November9, 2014 Mindenkinek töltésgondja lett? 3 hete haver Astráján fesszab, aztán Manó-Gabesznál is rendetlenkedik most meg neked is. Ideért a napkitörés vagy nemtudom :D Hú gyerekek, azt hittem tegnap hülyét kapok. Eljöttem a vizen túlra minden baj nélkül erre egyszercsak london külsőn azt látom hogy parázslik a töltés visszajelzőm. Az ablaktörlő, ritmusában erősödött, értelemszerűen. Nagyon halvány volt, alig vettem észre. Aztán egyik pillanatról a másikra ráhagyta. Épp dolgozó lány nagy esőben mentem, lehet hogy vizet kapott, vagy simán csúszott volna az ékszíj? Még nem néztem meg az is lehet hogy valami lelazult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November9, 2014 Megoszt Elküldve November9, 2014 Hú gyerekek, azt hittem tegnap hülyét kapok. Eljöttem a vizen túlra minden baj nélkül erre egyszercsak london külsőn azt látom hogy parázslik a töltés visszajelzőm. Az ablaktörlő, ritmusában erősödött, értelemszerűen. Nagyon halvány volt, alig vettem észre. Aztán egyik pillanatról a másikra ráhagyta. Épp dolgozó lány nagy esőben mentem, lehet hogy vizet kapott, vagy simán csúszott volna az ékszíj? Még nem néztem meg az is lehet hogy valami lelazult. Szerintem az ékszíj ha picit csúszik visítt ha sokat akkor meg hamar megeszi a tárcsa, inkább valami csatlakozási, testekési pont hiba lesz talán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve November9, 2014 Megoszt Elküldve November9, 2014 Ma vagy ötször átnéztem a bűnös részeket és rájöttem a problémám okára.A venimotor csatija meg vot égve,laza volt az érintkezés. Mostmár talán jó lesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November9, 2014 Megoszt Elküldve November9, 2014 Ma vagy ötször átnéztem a bűnös részeket és rájöttem a problémám okára.A venimotor csatija meg vot égve,laza volt az érintkezés. Mostmár talán jó lesz! Jahát ha nagyobb az ellenállás kontkahiba miatt akkor szokott melegedni a csati. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 Ez így van??? Attempt 1 - wait 10 secs. (Display shows 10 SAFE) Attempt 2 - wait 10 secs. (Display shows 9 SAFE) Attempt 3 - wait 10 mins. (Display shows 8 SAFE) Attempt 4 - wait 20 mins. (Display shows 7 SAFE) Attempt 5 - wait 40 mins. (Display shows 6 SAFE) Attempt 6 - wait 80 mins. (1 hr 20 mins) (Display shows 5 SAFE) Attempt 7 - wait 160 mins. (2 hrs 40 mins) (Display shows 4 SAFE) Attempt 8 - wait 320 mins. (5 hrs 20 mins) (Display shows 3 SAFE) Attempt 9 - wait 640 mins. (10 hrs 40 mins) (Display shows 2 SAFE) Attempt 10 - landfill. (Display shows 1 SAFE) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 Ez így van??? Attempt 1 - wait 10 secs. (Display shows 10 SAFE) Attempt 2 - wait 10 secs. (Display shows 9 SAFE) Attempt 3 - wait 10 mins. (Display shows 8 SAFE) Attempt 4 - wait 20 mins. (Display shows 7 SAFE) Attempt 5 - wait 40 mins. (Display shows 6 SAFE) Attempt 6 - wait 80 mins. (1 hr 20 mins) (Display shows 5 SAFE) Attempt 7 - wait 160 mins. (2 hrs 40 mins) (Display shows 4 SAFE) Attempt 8 - wait 320 mins. (5 hrs 20 mins) (Display shows 3 SAFE) Attempt 9 - wait 640 mins. (10 hrs 40 mins) (Display shows 2 SAFE) Attempt 10 - landfill. (Display shows 1 SAFE) Igen. Egyszer sikerült 8 SAFE-ig eljutnom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 Igen. Egyszer sikerült 8 SAFE-ig eljutnom. :D 6 SAFE nálam, de nem tudom hogy sikerült, illetve hogy hogy nem sikerült, nem pittyenik tegnap bekapcsolva hagytam a rádiót gyújtáson....oszt elfelejtettem, reggelre laposra merült az aksi :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 6 SAFE nálam, de nem tudom hogy sikerült, illetve hogy hogy nem sikerült, nem pittyenik tegnap bekapcsolva hagytam a rádiót gyújtáson....oszt elfelejtettem, reggelre laposra merült az aksi :omg: Ügyessssssss. :D Ezért nem hagyom gyújtáson, ha rádiót hallgatok. 1 óra múlva automatikusan kikapcsol. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 Ügyessssssss. :D Ezért nem hagyom gyújtáson, ha rádiót hallgatok. 1 óra múlva automatikusan kikapcsol. :) Nem érted, alapból 6 SAFE volt(szereléskor vettem le a sarút), azért hagytam úgy, hogy kivárjam a SAFE időt.....erre elfelejtettem.....most megint kéri persze Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November10, 2014 Megoszt Elküldve November10, 2014 Nem érted, alapból 6 SAFE volt(szereléskor vettem le a sarút), azért hagytam úgy, hogy kivárjam a SAFE időt.....erre elfelejtettem.....most megint kéri persze Van ez így. :) Ezért kapcsoltam ki én a kódkérést a rádióban. :D Elegem volt, hogy mindig itthon volt a kódja én meg az isten háta mögött két utcával. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tihanyi Elküldve November11, 2014 Megoszt Elküldve November11, 2014 Sziasztok Astra F 93-as 1,4 benzin 8 szelep. Egy rejtélyes hibára keresem a választ, mert a szerelők nem nagyon szeretnek nyomozni. Ha min. 15 perc autózás után leállítom az autót és egy perc múlva újraindítanám, hogy megyek tovább, nem tudom, mert olyan forró a motor, hogy nem indul el, ilyenkor a sárga hibajelző is világít a műszerfalon. Ha megyek vele, semmi probléma, mert a menetszél nem engedi felforrósodni, (nem forr fel a víz mert a mutató még nem éri el a 100 fokot de már letilt), de abban a pillanatban, hogy megállok a lámpánál, nem kapcsol be a ventilátor , de motor leáll. Csináltam még egy olyan kísérletet is, hogy autóztam, megálltam a ház előtt alapjáraton pötyögött szépen, kezdte elérni a 100 fokot, köhögött egyet- kettőt az autó, (mintha nem lenne gyújtás) leállt és abban a pillanatban kapcsolt be a ventilátor. Jelenleg itt tartok, minden tippet, javaslatot szívesen veszek Kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November11, 2014 Megoszt Elküldve November11, 2014 Sziasztok Astra F 93-as 1,4 benzin 8 szelep. Egy rejtélyes hibára keresem a választ, mert a szerelők nem nagyon szeretnek nyomozni. Ha min. 15 perc autózás után leállítom az autót és egy perc múlva újraindítanám, hogy megyek tovább, nem tudom, mert olyan forró a motor, hogy nem indul el, ilyenkor a sárga hibajelző is világít a műszerfalon. Ha megyek vele, semmi probléma, mert a menetszél nem engedi felforrósodni, (nem forr fel a víz mert a mutató még nem éri el a 100 fokot de már letilt), de abban a pillanatban, hogy megállok a lámpánál, nem kapcsol be a ventilátor , de motor leáll. Csináltam még egy olyan kísérletet is, hogy autóztam, megálltam a ház előtt alapjáraton pötyögött szépen, kezdte elérni a 100 fokot, köhögött egyet- kettőt az autó, (mintha nem lenne gyújtás) leállt és abban a pillanatban kapcsolt be a ventilátor. Jelenleg itt tartok, minden tippet, javaslatot szívesen veszek Kösz Villogtasd ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tihanyi Elküldve November11, 2014 Megoszt Elküldve November11, 2014 Villogtasd ki. Ez mit jelent? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November11, 2014 Megoszt Elküldve November11, 2014 Ez mit jelent? http://www.opelforum.hu/topic/1823-hibakod-leolvasas/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
tihanyi Elküldve November11, 2014 Megoszt Elküldve November11, 2014 (edited) http://www.opelforum.hu/topic/1823-hibakod-leolvasas/ Kösz, menézem, miután leállt Módosítva November11, 2014 : tihanyi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November11, 2014 Megoszt Elküldve November11, 2014 Sziasztok Astra F 93-as 1,4 benzin 8 szelep. Egy rejtélyes hibára keresem a választ, mert a szerelők nem nagyon szeretnek nyomozni. Ha min. 15 perc autózás után leállítom az autót és egy perc múlva újraindítanám, hogy megyek tovább, nem tudom, mert olyan forró a motor, hogy nem indul el, ilyenkor a sárga hibajelző is világít a műszerfalon. Ha megyek vele, semmi probléma, mert a menetszél nem engedi felforrósodni, (nem forr fel a víz mert a mutató még nem éri el a 100 fokot de már letilt), de abban a pillanatban, hogy megállok a lámpánál, nem kapcsol be a ventilátor , de motor leáll. Csináltam még egy olyan kísérletet is, hogy autóztam, megálltam a ház előtt alapjáraton pötyögött szépen, kezdte elérni a 100 fokot, köhögött egyet- kettőt az autó, (mintha nem lenne gyújtás) leállt és abban a pillanatban kapcsolt be a ventilátor. Jelenleg itt tartok, minden tippet, javaslatot szívesen veszek Kösz Előbb tényleg villogtasd ki, de szerintem hall szenzor lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November11, 2014 Megoszt Elküldve November11, 2014 Kösz, menézem, miután leállt Előbb tényleg villogtasd ki, de szerintem hall szenzor lesz. Lehet több hiba eccere is, Hall miatt nem indulna be a venti? Egyébként melegedés miatt lekapcsolhatja az ECU a motort? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November11, 2014 Megoszt Elküldve November11, 2014 Lehet több hiba eccere is, Hall miatt nem indulna be a venti? Egyébként melegedés miatt lekapcsolhatja az ECU a motort? Szerintem nem, ez még nem annyira okos.. a melegedéskor úgy szokott megállni a motor hogy megszorul. :D A lehet mondjuk hogy a nagy melegtől valamelyik jeladó akár pont a Hall jeladó már nem képes normálisan működni így megáll a motor, de akkor tiszta mák hogy nincs semmi mechanikai baja. Lehet a termosztát nem nyit ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November11, 2014 Megoszt Elküldve November11, 2014 Lehet több hiba eccere is, Hall miatt nem indulna be a venti? Egyébként melegedés miatt lekapcsolhatja az ECU a motort? Csak egy melegedés esetén tilt le, ha maga az ECU a nagyon meleg, akkor lekapcsolja saját magát. Erre még hibakódja is van. A motor nem érdekli ebből a szempontból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts