wookie Elküldve Október15, 2014 Elküldve Október15, 2014 Én újítottam fel eddig 4 db ilyen előtét ellenállást. A lényeg, hogy kb 3 napig áztattam RO-55-ben, majd szétszedtem a műanyagot, és beónoztam az egész érintkező sort, illetve a szárakat is. Másiknál a szárakon cinksprayt alkalmaztam, és mindegyiket lakkoztam is. Eddig mindegyik működik 100%-osan! Egyiknél ráadásul az egyik érintkező már nem csak elkorhadva volt, hanem még el is égett. Ott egy csúszósaru pontos illesztésével, és forrasztásával sikerült a hiányzó lábat is pótolnom. Jelenleg ez a sajátomban van, és a gyári polír állapotú meg félre rakva. Kb 2 éve javítottam az elsőt, ami a mai napig tökéletesen üzemel egyik rokonomnál, a másik meg egy kollégámnál!! A lényeg, hogy meg legyen a tökéletes érintkezés, akkor nem lesznek vele gondok. Felénk bontva nehéz találni, ráadásul az is kb 5-7000 ft körül van. A vicc, hogy az új sem sokkal drágább. 9-11000. Azért a kis zöld vacakért elkérnek ennyi pénzt? Akkor asszem jó alaposan elrakom azt a néhányat amim van....
kacs Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 (edited) Sziasztok! Az mitől lehet, hogy f astra, 94, benzines autóban a középkonzol világítás azonnal elalszik, ha a helyzetjelzőt vagy a fényszórót felkapcsolom? Illetve néha felvillan egy pillanatra, ha nagyobb bukkanókon/göröngyökön megyek át. Ha nincs felkapcsolva a lámpa, illetve lekapcsolom, akkor tökéletesen világít a középkonzol. A csatlakozó nem csúszott ki, az már kilőve. Mi lehet még? Izzót kéne cserélni, vagy az egész egység szart be vagy mi? Köszi! Szia! Nekem 97-es benzines FAstra Caravanom van és az enyémben is így működik. A kocsi egyébként tök gyári. Szerintem ez ilyen, vagy az enyém is rossz, de nem hiszem :icon1: Ja, és az enyém bukkanókon nem discózik. Módosítva Október16, 2014 : kacs
pgabor28 Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 Szia! Nekem 97-es benzines FAstra Caravanom van és az enyémben is így működik. A kocsi egyébként tök gyári. Szerintem ez ilyen, vagy az enyém is rossz, de nem hiszem :icon1: Ja, és az enyém bukkanókon nem discózik. Biztos, hogy nem ilyen gyárilag, mert pár hónapja, még nem ilyen volt.
stirlitz Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 Biztos, hogy nem ilyen gyárilag, mert pár hónapja, még nem ilyen volt. gondolom letekerted a fényerőszabályzót, aztán nappal nem látod, mert annyira halovány :omg:
pgabor28 Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 gondolom letekerted a fényerőszabályzót, aztán nappal nem látod, mert annyira halovány :omg: Nincs letekerve, és nappal is látom, ha nincs felkapcsolva a helyzetjelző vagy fényszóró.
stirlitz Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 (edited) Nincs letekerve, és nappal is látom, ha nincs felkapcsolva a helyzetjelző vagy fényszóró. hát me csak akkor van szabályozva, ha fel van kapcsolva a lámpa lehet elromlott a fényerőszabályzód, ha kocogtatod változik vmi? Módosítva Október16, 2014 : stirlitz
kacs Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 hát me csak akkor van szabályozva, ha fel van kapcsolva a lámpa lehet elromlott a fényerőszabályzód, ha kocogtatod változik vmi? Ha jól értem a leírtakat, akkor a műszeregység világításának és a középső kijelző fényerejének közös potis szabályozója van. Felkapcsolt világítás nélkül pedig a központi kijelző fényereje fix. Jól okoskodom?
pszilaj Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 Ha jól értem a leírtakat, akkor a műszeregység világításának és a középső kijelző fényerejének közös potis szabályozója van. Felkapcsolt világítás nélkül pedig a központi kijelző fényereje fix. Jól okoskodom? Jól bizony.
stirlitz Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 Ha jól értem a leírtakat, akkor a műszeregység világításának és a középső kijelző fényerejének közös potis szabályozója van. Felkapcsolt világítás nélkül pedig a központi kijelző fényereje fix. Jól okoskodom? Nincs letekerve, és nappal is látom, ha nincs felkapcsolva a helyzetjelző vagy fényszóró. eddig ez ben tűnt fel?
REUNION Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 (edited) Sziasztok! Az mitől lehet, hogy f astra, 94, benzines autóban a középkonzol világítás azonnal elalszik, ha a helyzetjelzőt vagy a fényszórót felkapcsolom? Illetve néha felvillan egy pillanatra, ha nagyobb bukkanókon/göröngyökön megyek át. Ha nincs felkapcsolva a lámpa, illetve lekapcsolom, akkor tökéletesen világít a középkonzol. A csatlakozó nem csúszott ki, az már kilőve. Mi lehet még? Izzót kéne cserélni, vagy az egész egység szart be vagy mi? Köszi! Hoppá nekem is ez a gondom,felkapcsolom a fényszórót,és elmegy a dátum/idő,stb....bukkanóknál nekem is felvillan,most már engem is érdekel,mitől lehet....kibontanám azt a konzolt,de még nem volt hozzá szerencsém,bonyolult móka? Másik dolog: szerintetek ha ráadom a gyújtást,melyik visszajelző lámpának kell világítania?Nálam az izzításé,az olajlámpa,kézifék,meg a töltéslámpa világít,míg be nem indítom a kocsit. csek endzsin,ilyesmi nem....(94-es 1.7D Astra,ha számít valamit...) igazából csak az érdekelne,melyik visszajelző izzója sz@r,most készülök teljes műszeregység/középkonzol izzók cseréjére....nem csináltam még,egy napom biztos rámegy... :blush: Módosítva Október16, 2014 : REUNION
aholy Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 (edited) Hoppá nekem is ez a gondom,felkapcsolom a fényszórót,és elmegy a dátum/idő,stb....bukkanóknál nekem is felvillan,most már engem is érdekel,mitől lehet....kibontanám azt a konzolt,de még nem volt hozzá szerencsém,bonyolult móka? Másik dolog: szerintetek ha ráadom a gyújtást,melyik visszajelző lámpának kell világítania?Nálam az izzításé,az olajlámpa,kézifék,meg a töltéslámpa világít,míg be nem indítom a kocsit. csek endzsin,ilyesmi nem....(94-es 1.7D Astra,ha számít valamit...) igazából csak az érdekelne,melyik visszajelző izzója sz@r,most készülök teljes műszeregység/középkonzol izzók cseréjére....nem csináltam még,egy napom biztos rámegy... :blush: ha rázkódástol villan akkor tuti kontakt hiba. kellene világítania még egy fékkopás jelzőnek is, attol függetlenül hogy van e vagy nincs ezeknél az olajkályháknál még nincs check engine 2 csavar fogja a kijelzőt, kis gumitálca felszed, két belső csavar kiteker(4van) kijelző kihúz Módosítva Október16, 2014 : aholy 1
kacs Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 eddig ez ben tűnt fel? Kérdésedre válaszolva: De, eddig is feltűnt, mint ahogy azt korábban is írtam. Nem gondoltam hibának - ezt is írtam korábban - ezért nem is foglalkoztam a miértjével. Speciel engem nem zavar, hogy nappal nem látom olyan jól a kijelzőt, mint este.
daykiller Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 ha rázkódástol villan akkor tuti kontakt hiba. kellene világítania még egy fékkopás jelzőnek is, attol függetlenül hogy van e vagy nincs ezeknél az olajkályháknál még nincs check engine 2 csavar fogja a kijelzőt, kis gumitálca felszed, két belső csavar kiteker(4van) kijelző kihúz Fékkopásjelzőnek is kéne? Miért?
aholy Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 Fékkopásjelzőnek is kéne? Miért? a kézi melletti, ami tán a fékfojadék alacsony szintjét is jelzi
stirlitz Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 a kézi melletti, ami tán a fékfojadék alacsony szintjét is jelzi annak nem kell világítani, csak ha alacsony a szint, de általában berohad a fékfolyadéktól és akkor sem világit, amikor tényleg alacsony a szint
stirlitz Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 Hoppá nekem is ez a gondom,felkapcsolom a fényszórót,és elmegy a dátum/idő,stb....bukkanóknál nekem is felvillan,most már engem is érdekel,mitől lehet....kibontanám azt a konzolt,de még nem volt hozzá szerencsém,bonyolult móka? Másik dolog: szerintetek ha ráadom a gyújtást,melyik visszajelző lámpának kell világítania?Nálam az izzításé,az olajlámpa,kézifék,meg a töltéslámpa világít,míg be nem indítom a kocsit. csek endzsin,ilyesmi nem....(94-es 1.7D Astra,ha számít valamit...) igazából csak az érdekelne,melyik visszajelző izzója sz@r,most készülök teljes műszeregység/középkonzol izzók cseréjére....nem csináltam még,egy napom biztos rámegy... :blush: közép kijelző hátuljában a csati néha elszokta engedni magát, kivenni szétszedni, megnézni, csak 2(v 4) csavar
aholy Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 annak nem kell világítani, csak ha alacsony a szint, de általában berohad a fékfolyadéktól és akkor sem világit, amikor tényleg alacsony a szint gyujtásra világol, azt kérdezte
stirlitz Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 gyujtásra világol, azt kérdezte ő izé a fékfolyadék szintjelzőnek nem kell gyújtásra világítani szerintem
REUNION Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 Köszönöm a tippeket,kivettem a helyéről a középkonzolt,lehúztam meg visszaraktam rá párszor hátul a csatiját,és lám,látszódik akkor is,ha rákapcsolom a világítást... :D mi lehetett vele???
stirlitz Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 Köszönöm a tippeket,kivettem a helyéről a középkonzolt,lehúztam meg visszaraktam rá párszor hátul a csatiját,és lám,látszódik akkor is,ha rákapcsolom a világítást... :D mi lehetett vele??? belül szokott kitörni a csati a panelból, ahhoz szét kell szedni és vissza forrasztani néz meg kivéve ha mozgatod a kábel elmegy a kép belőle
aholy Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 ő izé a fékfolyadék szintjelzőnek nem kell gyújtásra világítani szerintem arra a pilácsra gondoltam ami a kézifék visszajelzője mellett van, az pedig világol gyújtasra. mivel egy olyan visszajelző ami csak hiba esetén világít, ezért muszáj neki valamikor öntesztet csinálni? vagy nincs igazam?
daykiller Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 a kézi melletti, ami tán a fékfojadék alacsony szintjét is jelzi Valójában a felkiáltójeles piktogram jelezné az alacsony fékolajat és a mellette lévő P betűs meg azt, hogy be van húzva a kézifék. :) A fékkopásjelzőt a BC jelezné egyébként is. Kivéve A Vekiben, mert ott a műszeregység, bár az astráé is tudná ezt, mert abban is megvannak ezek a poktigrammok, mivel ugye majdnem ugyanaz a veki és astra műszeregysége. :)
pgabor28 Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 belül szokott kitörni a csati a panelból, ahhoz szét kell szedni és vissza forrasztani néz meg kivéve ha mozgatod a kábel elmegy a kép belőle Tényleg meg van szakadva. Nem tudod véletlenül, hogy melyik színű, amelyik megszakadt? Illetve a csatlakozót hogy kell szétszedni? Ha nem, akkor kimérem, csak gondoltam megspórolom az időt.
stirlitz Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 arra a pilácsra gondoltam ami a kézifék visszajelzője mellett van, az pedig világol gyújtasra. mivel egy olyan visszajelző ami csak hiba esetén világít, ezért muszáj neki valamikor öntesztet csinálni? vagy nincs igazam? nincs a fékfolyadék visszajelző az ua mint a kézifék visszajelző H5-ös http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg 564-565 pozició szerintem mellette a töltés jelző van
stirlitz Elküldve Október17, 2014 Elküldve Október17, 2014 Tényleg meg van szakadva. Nem tudod véletlenül, hogy melyik színű, amelyik megszakadt? Illetve a csatlakozót hogy kell szétszedni? Ha nem, akkor kimérem, csak gondoltam megspórolom az időt. nem a lengő csati szokott kimenni, hanem a KIJELZŐt kell szétszedni abban a panelban szokott kiszakadni a forrasztás 1
Recommended Posts