Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Én újítottam fel eddig 4 db ilyen előtét ellenállást. A lényeg, hogy kb 3 napig áztattam RO-55-ben, majd szétszedtem a műanyagot, és beónoztam az egész érintkező sort, illetve a szárakat is. Másiknál a szárakon cinksprayt alkalmaztam, és mindegyiket lakkoztam is. Eddig mindegyik működik 100%-osan! Egyiknél ráadásul az egyik érintkező már nem csak elkorhadva volt, hanem még el is égett. Ott egy csúszósaru pontos illesztésével, és forrasztásával sikerült a hiányzó lábat is pótolnom. Jelenleg ez a sajátomban van, és a gyári polír állapotú meg félre rakva. Kb 2 éve javítottam az elsőt, ami a mai napig tökéletesen üzemel egyik rokonomnál, a másik meg egy kollégámnál!! A lényeg, hogy meg legyen a tökéletes érintkezés, akkor nem lesznek vele gondok. Felénk bontva nehéz találni, ráadásul az is kb 5-7000 ft körül van. A vicc, hogy az új sem sokkal drágább. 9-11000.

Azért a kis zöld vacakért elkérnek ennyi pénzt? Akkor asszem jó alaposan elrakom azt a néhányat amim van....

Elküldve (edited)

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy f astra, 94, benzines autóban a középkonzol világítás azonnal elalszik, ha a helyzetjelzőt vagy a fényszórót felkapcsolom? Illetve néha felvillan egy pillanatra, ha nagyobb bukkanókon/göröngyökön megyek át. Ha nincs felkapcsolva a lámpa, illetve lekapcsolom, akkor tökéletesen világít a középkonzol.

A csatlakozó nem csúszott ki, az már kilőve. Mi lehet még? Izzót kéne cserélni, vagy az egész egység szart be vagy mi?

Köszi!

Szia!

Nekem 97-es benzines FAstra Caravanom van és az enyémben is így működik. A kocsi egyébként tök gyári. Szerintem ez ilyen, vagy az enyém is rossz, de nem hiszem :icon1: Ja, és az enyém bukkanókon nem discózik.

Módosítva : kacs
Elküldve

Szia!

Nekem 97-es benzines FAstra Caravanom van és az enyémben is így működik. A kocsi egyébként tök gyári. Szerintem ez ilyen, vagy az enyém is rossz, de nem hiszem :icon1: Ja, és az enyém bukkanókon nem discózik.

Biztos, hogy nem ilyen gyárilag, mert pár hónapja, még nem ilyen volt.

Elküldve

Biztos, hogy nem ilyen gyárilag, mert pár hónapja, még nem ilyen volt.

gondolom letekerted a fényerőszabályzót, aztán nappal nem látod, mert annyira halovány :omg:

Elküldve

gondolom letekerted a fényerőszabályzót, aztán nappal nem látod, mert annyira halovány :omg:

Nincs letekerve, és nappal is látom, ha nincs felkapcsolva a helyzetjelző vagy fényszóró.

Elküldve (edited)

Nincs letekerve, és nappal is látom, ha nincs felkapcsolva a helyzetjelző vagy fényszóró.

hát me csak akkor van szabályozva, ha fel van kapcsolva a lámpa

lehet elromlott a fényerőszabályzód, ha kocogtatod változik vmi?

Módosítva : stirlitz
Elküldve

hát me csak akkor van szabályozva, ha fel van kapcsolva a lámpa

lehet elromlott a fényerőszabályzód, ha kocogtatod változik vmi?

Ha jól értem a leírtakat, akkor a műszeregység világításának és a középső kijelző fényerejének közös potis szabályozója van. Felkapcsolt világítás nélkül pedig a központi kijelző fényereje fix. Jól okoskodom?

Elküldve

Ha jól értem a leírtakat, akkor a műszeregység világításának és a középső kijelző fényerejének közös potis szabályozója van. Felkapcsolt világítás nélkül pedig a központi kijelző fényereje fix. Jól okoskodom?

Jól bizony.

Elküldve

Ha jól értem a leírtakat, akkor a műszeregység világításának és a középső kijelző fényerejének közös potis szabályozója van. Felkapcsolt világítás nélkül pedig a központi kijelző fényereje fix. Jól okoskodom?

Nincs letekerve, és nappal is látom, ha nincs felkapcsolva a helyzetjelző vagy fényszóró.

eddig ez ben tűnt fel?

Elküldve (edited)

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy f astra, 94, benzines autóban a középkonzol világítás azonnal elalszik, ha a helyzetjelzőt vagy a fényszórót felkapcsolom? Illetve néha felvillan egy pillanatra, ha nagyobb bukkanókon/göröngyökön megyek át. Ha nincs felkapcsolva a lámpa, illetve lekapcsolom, akkor tökéletesen világít a középkonzol.

A csatlakozó nem csúszott ki, az már kilőve. Mi lehet még? Izzót kéne cserélni, vagy az egész egység szart be vagy mi?

Köszi!

Hoppá nekem is ez a gondom,felkapcsolom a fényszórót,és elmegy a dátum/idő,stb....bukkanóknál nekem is felvillan,most már engem is érdekel,mitől lehet....kibontanám azt a konzolt,de még nem volt hozzá szerencsém,bonyolult móka?

Másik dolog: szerintetek ha ráadom a gyújtást,melyik visszajelző lámpának kell világítania?Nálam az izzításé,az olajlámpa,kézifék,meg a töltéslámpa világít,míg be nem indítom a kocsit. csek endzsin,ilyesmi nem....(94-es 1.7D Astra,ha számít valamit...) igazából csak az érdekelne,melyik visszajelző izzója sz@r,most készülök teljes műszeregység/középkonzol izzók cseréjére....nem csináltam még,egy napom biztos rámegy... :blush:

Módosítva : REUNION
Elküldve (edited)

Hoppá nekem is ez a gondom,felkapcsolom a fényszórót,és elmegy a dátum/idő,stb....bukkanóknál nekem is felvillan,most már engem is érdekel,mitől lehet....kibontanám azt a konzolt,de még nem volt hozzá szerencsém,bonyolult móka?

Másik dolog: szerintetek ha ráadom a gyújtást,melyik visszajelző lámpának kell világítania?Nálam az izzításé,az olajlámpa,kézifék,meg a töltéslámpa világít,míg be nem indítom a kocsit. csek endzsin,ilyesmi nem....(94-es 1.7D Astra,ha számít valamit...) igazából csak az érdekelne,melyik visszajelző izzója sz@r,most készülök teljes műszeregység/középkonzol izzók cseréjére....nem csináltam még,egy napom biztos rámegy... :blush:

ha rázkódástol villan akkor tuti kontakt hiba. kellene világítania még egy fékkopás jelzőnek is, attol függetlenül hogy van e vagy nincs

ezeknél az olajkályháknál még nincs check engine

2 csavar fogja a kijelzőt, kis gumitálca felszed, két belső csavar kiteker(4van) kijelző kihúz

Módosítva : aholy
  • Like 1
Elküldve

eddig ez ben tűnt fel?

Kérdésedre válaszolva: De, eddig is feltűnt, mint ahogy azt korábban is írtam. Nem gondoltam hibának - ezt is írtam korábban - ezért nem is foglalkoztam a miértjével. Speciel engem nem zavar, hogy nappal nem látom olyan jól a kijelzőt, mint este.

Elküldve

ha rázkódástol villan akkor tuti kontakt hiba. kellene világítania még egy fékkopás jelzőnek is, attol függetlenül hogy van e vagy nincs

ezeknél az olajkályháknál még nincs check engine

2 csavar fogja a kijelzőt, kis gumitálca felszed, két belső csavar kiteker(4van) kijelző kihúz

Fékkopásjelzőnek is kéne? Miért?

Elküldve

a kézi melletti, ami tán a fékfojadék alacsony szintjét is jelzi

annak nem kell világítani, csak ha alacsony a szint, de általában berohad a fékfolyadéktól és akkor sem világit, amikor tényleg alacsony a szint

Elküldve

Hoppá nekem is ez a gondom,felkapcsolom a fényszórót,és elmegy a dátum/idő,stb....bukkanóknál nekem is felvillan,most már engem is érdekel,mitől lehet....kibontanám azt a konzolt,de még nem volt hozzá szerencsém,bonyolult móka?

Másik dolog: szerintetek ha ráadom a gyújtást,melyik visszajelző lámpának kell világítania?Nálam az izzításé,az olajlámpa,kézifék,meg a töltéslámpa világít,míg be nem indítom a kocsit. csek endzsin,ilyesmi nem....(94-es 1.7D Astra,ha számít valamit...) igazából csak az érdekelne,melyik visszajelző izzója sz@r,most készülök teljes műszeregység/középkonzol izzók cseréjére....nem csináltam még,egy napom biztos rámegy... :blush:

közép kijelző hátuljában a csati néha elszokta engedni magát, kivenni szétszedni, megnézni, csak 2(v 4) csavar

Elküldve

annak nem kell világítani, csak ha alacsony a szint, de általában berohad a fékfolyadéktól és akkor sem világit, amikor tényleg alacsony a szint

gyujtásra világol, azt kérdezte

Elküldve

Köszönöm a tippeket,kivettem a helyéről a középkonzolt,lehúztam meg visszaraktam rá párszor hátul a csatiját,és lám,látszódik akkor is,ha rákapcsolom a világítást... :D mi lehetett vele???

Elküldve

Köszönöm a tippeket,kivettem a helyéről a középkonzolt,lehúztam meg visszaraktam rá párszor hátul a csatiját,és lám,látszódik akkor is,ha rákapcsolom a világítást... :D mi lehetett vele???

belül szokott kitörni a csati a panelból, ahhoz szét kell szedni és vissza forrasztani

néz meg kivéve ha mozgatod a kábel elmegy a kép belőle

Elküldve

ő izé a fékfolyadék szintjelzőnek nem kell gyújtásra világítani szerintem

arra a pilácsra gondoltam ami a kézifék visszajelzője mellett van, az pedig világol gyújtasra. mivel egy olyan visszajelző ami csak hiba esetén világít, ezért muszáj neki valamikor öntesztet csinálni? vagy nincs igazam?

Elküldve

a kézi melletti, ami tán a fékfojadék alacsony szintjét is jelzi

Valójában a felkiáltójeles piktogram jelezné az alacsony fékolajat és a mellette lévő P betűs meg azt, hogy be van húzva a kézifék. :) A fékkopásjelzőt a BC jelezné egyébként is. Kivéve A Vekiben, mert ott a műszeregység, bár az astráé is tudná ezt, mert abban is megvannak ezek a poktigrammok, mivel ugye majdnem ugyanaz a veki és astra műszeregysége. :)

Elküldve

belül szokott kitörni a csati a panelból, ahhoz szét kell szedni és vissza forrasztani

néz meg kivéve ha mozgatod a kábel elmegy a kép belőle

Tényleg meg van szakadva.

Nem tudod véletlenül, hogy melyik színű, amelyik megszakadt? Illetve a csatlakozót hogy kell szétszedni?

Ha nem, akkor kimérem, csak gondoltam megspórolom az időt.

Elküldve

arra a pilácsra gondoltam ami a kézifék visszajelzője mellett van, az pedig világol gyújtasra. mivel egy olyan visszajelző ami csak hiba esetén világít, ezért muszáj neki valamikor öntesztet csinálni? vagy nincs igazam?

nincs

a fékfolyadék visszajelző az ua mint a kézifék visszajelző H5-ös

http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg

564-565 pozició

szerintem mellette a töltés jelző van

Elküldve

Tényleg meg van szakadva.

Nem tudod véletlenül, hogy melyik színű, amelyik megszakadt? Illetve a csatlakozót hogy kell szétszedni?

Ha nem, akkor kimérem, csak gondoltam megspórolom az időt.

nem a lengő csati szokott kimenni, hanem a KIJELZŐt kell szétszedni abban a panelban szokott kiszakadni a forrasztás

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.