gulyasband Elküldve Október11, 2014 Megoszt Elküldve Október11, 2014 (edited) Nagyon szépen köszönöm Tiu a gyors és bőséges választ! Sikerült elrettennem az egésztől! Nagyon köszönöm a fáradozást, de ez így nekem sokba lenne! Üdv:András Módosítva Október11, 2014 : gulyasband Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október11, 2014 Megoszt Elküldve Október11, 2014 Nagyon szépen köszönöm Tiu a gyors és bőséges választ! Sikerült elrettennem az egésztől! Nagyon köszönöm a fáradozást, de ez így nekem sokba lenne! Üdv:András Nincs mit, de nem elrettentésnek szántam hanem kedvcsinálónak, hogy megoldható. ;) Persze van vele meló, de valamit valamiért. Akár tempomattal együtt is: :icon1: http://www.opelforum.hu/uploads/gallery/album_225/gallery_5473_225_183144.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuccer Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 sziasztok egy kis megerősítésre lenne szükségem: Az lenne a gondom hogy gyári központi zárhoz szeretnék egy távirányítós vezérlőt hozzácsatlakoztatni. Ha jól értelmeztem a kapcsolási rajzát a központinak akkor a zárás a Barna-Piros (2) és a nyitás a Barna-Fehér (6). A vevő a 12Volt ot a Piros (9) , a testet a Barna(11) vezetékeken kapja. Ha lehet ellenőrizzétek már nekem hogy helyes e. Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 sziasztok egy kis megerősítésre lenne szükségem: Az lenne a gondom hogy gyári központi zárhoz szeretnék egy távirányítós vezérlőt hozzácsatlakoztatni. Ha jól értelmeztem a kapcsolási rajzát a központinak akkor a zárás a Barna-Piros (2) és a nyitás a Barna-Fehér (6). A vevő a 12Volt ot a Piros (9) , a testet a Barna(11) vezetékeken kapja. Ha lehet ellenőrizzétek már nekem hogy helyes e. Előre is köszönöm Elvileg igen, így van. Mondjuk én nem kínlódtam az utólagos távosítással, hanem beraktam a gyári nem riasztós távos vezérlőt, ami plug and play. Azóta is hibátlan. Egyelőre a retesz funkció nem üzemel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sk80 Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 Sziasztok! Rég jártam erre! Most lenne egy gyors és sürgős kérdésem! Német motoros X17DTL. Ha jól sejtem nincs izzítás. Van ennek biztosítéka és ha igen hol? A motortérben vagy az utastérben? Vagy rémlik, hogy talán relé is van hozzá. Egy ideje nehezen indul, a visszajelzőlámpája helyesen működik. Az átkötést levéve a gyertyákról mindegyik sípol a sípolós műszerrel. Úgy 4 éve a négyből három rossz volt, azt hittem most is az van! A relé a motortérben van a bal oldalon az akksi melleti hosszú fekete dobozban.7 lába van.A biztosíték 60A-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuccer Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 Elvileg igen, így van. Mondjuk én nem kínlódtam az utólagos távosítással, hanem beraktam a gyári nem riasztós távos vezérlőt, ami plug and play. Azóta is hibátlan. Egyelőre a retesz funkció nem üzemel. Háát jól hangzik, de sehol nem találok gyári távos vezérlőt. Ha akadna akkor biztosan azt használnám. Azért köszi a segítséget :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 Háát jól hangzik, de sehol nem találok gyári távos vezérlőt. Ha akadna akkor biztosan azt használnám. Azért köszi a segítséget :D B Vectra kétgombos riasztó nélküli vezérlő. A csomiajtós háromgombos is jó, de külön a csomiajtóshoz kéne egy másik fajta kp zár a csomiajtóba és plusz egy drót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuccer Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 B Vectra kétgombos riasztó nélküli vezérlő. A csomiajtós háromgombos is jó, de külön a csomiajtóshoz kéne egy másik fajta kp zár a csomiajtóba és plusz egy drót. Akkor azt mondod hogy a B Vectra központi vezérlője 1 az 1-ben viszi az F astra gyári központi rendszerét? Mert ha igen akkor keresek egy ilyen vezérlőt és a távban cserélek egy nyers kulcsot meg az immo chipet. Tudsz esetleg eladót?? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 Akkor azt mondod hogy a B Vectra központi vezérlője 1 az 1-ben viszi az F astra gyári központi rendszerét? Mert ha igen akkor keresek egy ilyen vezérlőt és a távban cserélek egy nyers kulcsot meg az immo chipet. Tudsz esetleg eladót?? Előre is köszi. Enyémben is így van, de mint mondtam, jelenleg még nekem a retesz funkció nem működik. Ahhoz még alakítani kell egy hangyányit. Eladót nem tudok ismerősi körből jelenleg. Lehet venni komplett kulcsot is, nyers tollal, csak ki kell maratni, bele az immo chip és át kell rakni a kulcs belsejében lévő táv elektronikáját és jó is. Meg ugye persze tanítani is kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Október14, 2014 Megoszt Elküldve Október14, 2014 Hello! Fék lámpa kapcsolót hogyan tudom kicserélni F astra-ban? Igazán csak annyit tudok, hogy a fékpedál közelében keressem, de merre azt már nem! :) Ha valaki esetleg képekben el tudja mesélni azt megköszönném. Sajnos vizuális típus vagyok! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október14, 2014 Megoszt Elküldve Október14, 2014 Hello! Fék lámpa kapcsolót hogyan tudom kicserélni F astra-ban? Igazán csak annyit tudok, hogy a fékpedál közelében keressem, de merre azt már nem! :) Ha valaki esetleg képekben el tudja mesélni azt megköszönném. Sajnos vizuális típus vagyok! :) a medál mögött/előtt van felül Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október14, 2014 Megoszt Elküldve Október14, 2014 Hello! Fék lámpa kapcsolót hogyan tudom kicserélni F astra-ban? Igazán csak annyit tudok, hogy a fékpedál közelében keressem, de merre azt már nem! :) Ha valaki esetleg képekben el tudja mesélni azt megköszönném. Sajnos vizuális típus vagyok! :) Ez csak egy kezdő/laikus hozzászólás. Ha befekszel fejjel a lábtérbe egy lámpával, látni fogod. A kapcsolót el kell forgatni tengelyirányban (megpödörni) és akkor kiugrik a helyéről, mint egy bajonettzárból. Legalábbis nálam ilyen. Aztán lehúzod a csatijáról, mert akkor már azt is látni fogod. Amit beraksz helyette, annak a "tollát" meg méretre kell húzni-tolni beszerelés után, hogy még jókor kezdje el kapcsolni a pedál a lámpát, ne csak ha már satuféket nyomsz a gyorshajtás után. :smartass: Én úgy állítottam be, hogy ha csak hozzáérek a pedálhoz, ne égjen a lámpa, csak ha már meg is mozdult a pedál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október14, 2014 Megoszt Elküldve Október14, 2014 Ez csak egy kezdő/laikus hozzászólás. Ha befekszel fejjel a lábtérbe egy lámpával, látni fogod. A kapcsolót el kell forgatni tengelyirányban (megpödörni) és akkor kiugrik a helyéről, mint egy bajonettzárból. Legalábbis nálam ilyen. Aztán lehúzod a csatijáról, mert akkor már azt is látni fogod. Amit beraksz helyette, annak a "tollát" meg méretre kell húzni-tolni beszerelés után, hogy még jókor kezdje el kapcsolni a pedál a lámpát, ne csak ha már satuféket nyomsz a gyorshajtás után. :smartass: Én úgy állítottam be, hogy ha csak hozzáérek a pedálhoz, ne égjen a lámpa, csak ha már meg is mozdult a pedál. Igazából önbeálló a kapcsoló, teljesen ki lehet húzni, az első fékezéskor betolja magát kattogás közben annyira amennyire kell. :icon1: Én sem tudtam, egy csavarral toldottam meg kiszedés után, mert azt hittem rövid a szára. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyorshajtó Elküldve Október14, 2014 Megoszt Elküldve Október14, 2014 Köszönöm szépen a válaszokat! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balahu Elküldve Október14, 2014 Megoszt Elküldve Október14, 2014 Sziasztok! MA vettem észre, hogy nem ég egyik tolatólámpám se. Még nem néztem meg, de nem hiszem, hogy mindkettő kiégett. Gondolom akkor a kapcsoló lehet. Hol keressem, mit nézzek. VAn e estleg vmi típushiba (mittomén, lelezul, kicsavarodik, állítani kell stb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október14, 2014 Megoszt Elküldve Október14, 2014 Sziasztok! MA vettem észre, hogy nem ég egyik tolatólámpám se. Még nem néztem meg, de nem hiszem, hogy mindkettő kiégett. Gondolom akkor a kapcsoló lehet. Hol keressem, mit nézzek. VAn e estleg vmi típushiba (mittomén, lelezul, kicsavarodik, állítani kell stb) Idézek egy pár évvel ezelőtti válaszból hasonló kérdésre: "a kuplungbowden végénél (pontosabban alatta) van a tolatólámpa kapcsolója. Lehúzod a csatlakozót, gem kapocsból hajlítasz egy U alakot és rövidrezárod a lehúzott csatlakozó 2 pólusát. Figyelj, ne érjen a kocsi fém részéhez! Utána gyújtást adsz és ha világít a tolatólámpa, akkor cserés a kapcsoló. A kapcsolót fél éve 1800 Ft-ért vettem. 19-es (vagy 21, már nem emlékszem) villákulccsal pont meg tudod lazítani, dugókulcs nem megy rá, mert a műanyag ház szélesebb. Kitekeréskor figyelj, nehogy elpottyantsd az alatta lévő alátétet. Visszaszerelés fordított sorrendben." Én meg úgy jártam, hogy mindez stimmelt, csak én 2x annyiért vettem új kapcsolót... de a vezeték meg volt törve, és miközben mozgattam a kábeleket, (gyujtás rajta, rükverc), a mögöttem parkoló autó asztalnyi lámpájában látom ám, hogy a tolatólámpa visszatükröződő fénye hunyorog mint vakongyík a verőfényben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balahu Elküldve Október14, 2014 Megoszt Elküldve Október14, 2014 Ok, kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsika 86 Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Sziasztok, segitség szeretnék kérni. Nem rég vettem egy astra f-et 92 es évjárat, az a problémám vele hogy nem működik a fűtés kapcsolo tehát nem indul be a ventilátor se meleget se hideget nem nyom, nagy ritkán be indul de ennyi, mi baja lehet? Előre is köszönöm a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Sziasztok, segitség szeretnék kérni. Nem rég vettem egy astra f-et 92 es évjárat, az a problémám vele hogy nem működik a fűtés kapcsolo tehát nem indul be a ventilátor se meleget se hideget nem nyom, nagy ritkán be indul de ennyi, mi baja lehet? Előre is köszönöm a segítséget Szia. Motortér, kötény alatti /tűzfal fölötti gumikédert lehúzod, műanyaglemezt ügyesen kiszeded, alatta középen a pollenszűrő. Annak a két fekete műanyag patentjét az elülső hosszú oldalán kipattintod, a szűrőt kiemeled, alatta keresel a feléd eső / elülső oldalon, kissé a vezetőoldal felé egy 1 v 2 csavarral rögzített fehér műanyag izét, amire kábelek mennek. Azt kell kiszedni, alul zöld színű, és esetleg szét van rohadva. Megnézni, csatlakozásait megpucolni, de leginkább magaddal vinni és olyat venni bontottat (előtét ellenállás). Egyúttal a pollenszűrőt nézd meg, nem volt-e beázva (nincs-e elkoszolódva egy foltban), mert attól is elrohadhat az ellenállás. A kötény visszarakása előtt ellenőrizd, nem verted-e le a vákuumcsöveket a vákuum-akkumulátorról, ha van olyan (utasoldal, széléhez közel egy fekete doboz) mert ha a cső leesik, nem lesz levegő-keringtetésed. A kötényt a nútjába rakd vissza, ne alá/fölé, mert akkor tuti lesz a beázás. Kartársak kérlek javítsatok, ha valami nem 100%. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsika 86 Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Szia. Motortér, kötény alatti /tűzfal fölötti gumikédert lehúzod, műanyaglemezt ügyesen kiszeded, alatta középen a pollenszűrő. Annak a két fekete műanyag patentjét az elülső hosszú oldalán kipattintod, a szűrőt kiemeled, alatta keresel a feléd eső / elülső oldalon, kissé a vezetőoldal felé egy 1 v 2 csavarral rögzített fehér műanyag izét, amire kábelek mennek. Azt kell kiszedni, alul zöld színű, és esetleg szét van rohadva. Megnézni, csatlakozásait megpucolni, de leginkább magaddal vinni és olyat venni bontottat (előtét ellenállás). Egyúttal a pollenszűrőt nézd meg, nem volt-e beázva (nincs-e elkoszolódva egy foltban), mert attól is elrohadhat az ellenállás. A kötény visszarakása előtt ellenőrizd, nem verted-e le a vákuumcsöveket a vákuum-akkumulátorról, ha van olyan (utasoldal, széléhez közel egy fekete doboz) mert ha a cső leesik, nem lesz levegő-keringtetésed. A kötényt a nútjába rakd vissza, ne alá/fölé, mert akkor tuti lesz a beázás. Kartársak kérlek javítsatok, ha valami nem 100%. Szia köszi a segítséget holnap meg nézem Link to comment Megosztás: More sharing options...
pgabor28 Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Sziasztok! Az mitől lehet, hogy f astra, 94, benzines autóban a középkonzol világítás azonnal elalszik, ha a helyzetjelzőt vagy a fényszórót felkapcsolom? Illetve néha felvillan egy pillanatra, ha nagyobb bukkanókon/göröngyökön megyek át. Ha nincs felkapcsolva a lámpa, illetve lekapcsolom, akkor tökéletesen világít a középkonzol. A csatlakozó nem csúszott ki, az már kilőve. Mi lehet még? Izzót kéne cserélni, vagy az egész egység szart be vagy mi? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Sziasztok! Az mitől lehet, hogy f astra, 94, benzines autóban a középkonzol világítás azonnal elalszik, ha a helyzetjelzőt vagy a fényszórót felkapcsolom? Illetve néha felvillan egy pillanatra, ha nagyobb bukkanókon/göröngyökön megyek át. Ha nincs felkapcsolva a lámpa, illetve lekapcsolom, akkor tökéletesen világít a középkonzol. A csatlakozó nem csúszott ki, az már kilőve. Mi lehet még? Izzót kéne cserélni, vagy az egész egység szart be vagy mi? Köszi! Bocs... csak a középkijelzőről van szó, ugye (idő, dátum, hőmérséklet)? Nincs a műszerfal világítás "dimmelve"? Mert az ezt is sötétíti. A lámpakapcsoló alatti kiskerékkel. Ha nem, akkor vagy izzó, vagy még az is lehet, ami nekem volt, és állítólag sokszor fordul elő, hogy az egységben a csati forraszai el vannak válva/repedve, vissza kell őket forrasztani a helyükre. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pgabor28 Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Bocs... csak a középkijelzőről van szó, ugye (idő, dátum, hőmérséklet)? Nincs a műszerfal világítás "dimmelve"? Mert az ezt is sötétíti. A lámpakapcsoló alatti kiskerékkel. Ha nem, akkor vagy izzó, vagy még az is lehet, ami nekem volt, és állítólag sokszor fordul elő, hogy az egységben a csati forraszai el vannak válva/repedve, vissza kell őket forrasztani a helyükre. Csak középkonzol és fel van tekerve maxra. Ezt a repedést megnézem. Lehet még esetleg más is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Csak középkonzol és fel van tekerve maxra. Ezt a repedést megnézem. Lehet még esetleg más is? Sajna én csak ennyit tudtam hozzászólni. (Jobbra fent van a keresés, itt az elektromosban keress rá, hogy "közép", biztos lesz egy pár tipp az elmúlt 5-6 évből.) Azt se tudom mi lehet az összefüggés a lámpakapcsolás és a hibajelenséged között. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október15, 2014 Megoszt Elküldve Október15, 2014 Én újítottam fel eddig 4 db ilyen előtét ellenállást. A lényeg, hogy kb 3 napig áztattam RO-55-ben, majd szétszedtem a műanyagot, és beónoztam az egész érintkező sort, illetve a szárakat is. Másiknál a szárakon cinksprayt alkalmaztam, és mindegyiket lakkoztam is. Eddig mindegyik működik 100%-osan! Egyiknél ráadásul az egyik érintkező már nem csak elkorhadva volt, hanem még el is égett. Ott egy csúszósaru pontos illesztésével, és forrasztásával sikerült a hiányzó lábat is pótolnom. Jelenleg ez a sajátomban van, és a gyári polír állapotú meg félre rakva. Kb 2 éve javítottam az elsőt, ami a mai napig tökéletesen üzemel egyik rokonomnál, a másik meg egy kollégámnál!! A lényeg, hogy meg legyen a tökéletes érintkezés, akkor nem lesznek vele gondok. Felénk bontva nehéz találni, ráadásul az is kb 5-7000 ft körül van. A vicc, hogy az új sem sokkal drágább. 9-11000. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts