Sekler Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Sziasztok! Egy ideje nem világít a bal hátsó helzetjelzőm. Az izzó jó, a foglalatban nincs feszültség. Biztosítékprobléma is lehetne, csak sehol nem találok egy biztosíték tábla kiosztást. Tudtok ebben segíteni? Köszi.
felhasznaaloo Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Sziasztok! Egy ideje nem világít a bal hátsó helzetjelzőm. Az izzó jó, a foglalatban nincs feszültség. Biztosítékprobléma is lehetne, csak sehol nem találok egy biztosíték tábla kiosztást. Tudtok ebben segíteni? Köszi. A biztitábla fedelének a belsején? http://astraferi.freewb.hu/feltolt/galeria/m_20120319201415_bizti2.jpg http://p.coldline.hu/2013/03/02/928432-20130302-2sKEoA.jpg
Sekler Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 A biztitábla fedelének a belsején? http://astraferi.freewb.hu/feltolt/galeria/m_20120319201415_bizti2.jpg http://p.coldline.hu/2013/03/02/928432-20130302-2sKEoA.jpg Asszem nem voltam elég figyelmes. :) Köszi a választ.
Kuroi sama Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Üdv! 2002-es Astrám van. Hogy lehet kicserélni a csepp alakú oldalindexben az izzót? Feszegetni nem akartam, bár gondolom, ha lebontom a belső műanyag sárvédőívet akkor hozzáférek hátulról. Csak így lehet vagy másképp is megoldható?
zotya975 Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Üdv! 2002-es Astrám van. Hogy lehet kicserélni a csepp alakú oldalindexben az izzót? Feszegetni nem akartam, bár gondolom, ha lebontom a belső műanyag sárvédőívet akkor hozzáférek hátulról. Csak így lehet vagy másképp is megoldható? Szerintem is lentről a dobbetét mögött lehet hozzáférni.
Imi (Astra) Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Üdv! 2002-es Astrám van. Hogy lehet kicserélni a csepp alakú oldalindexben az izzót? Feszegetni nem akartam, bár gondolom, ha lebontom a belső műanyag sárvédőívet akkor hozzáférek hátulról. Csak így lehet vagy másképp is megoldható? Szia, Nekem is ilyen autóm van. Szemben állsz az oldalindex-el, és ha jól rémlik az autó eleje felé eltolod, ekkor a hátsó részének ki kell pattannia. Szóval meghúzod az egyik irányba és utána ki kell jöjjön. Szerintem egyszerűbb, mint kibontani a kerékdobot... Itt egy-két kép róla, hogy néz ki: https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20220000-vilagitas-lampa/20220053-oldalso-indexlampa/146111-oldalso-indexlampa-opel Remélem érthető volt, és tudtam segíteni. :icon1: 1
Kuroi sama Elküldve Szeptember18, 2014 Elküldve Szeptember18, 2014 Ezer hála. Nézegettem én is képeket, hogy az egyik oldalon fül a másikon meg ilyen patent van. :)
Gabibácsi Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 igen, simán kipattintod és kijön ha eltöröd szólj, mert van két sárgám, nekem fehér van benne :D
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 :D igen, simán kipattintod és kijön ha eltöröd szólj, mert van két sárgám, nekem fehér van benne :D
Kuroi sama Elküldve Szeptember19, 2014 Elküldve Szeptember19, 2014 igen, simán kipattintod és kijön ha eltöröd szólj, mert van két sárgám, nekem fehér van benne :D Halood, még jó hogy szétszedtem. Egyébként a búrákat is cseréltem, de ami rajta a volt a jobb oldaliról hiányzott egy fül. A volt tulaja meg odaszilózta a kasznihoz, ahelyett hogy vett volna egyet ötszázért. :D Vagy fél órát kapargattam mire lejött.
adamrider Elküldve Szeptember20, 2014 Elküldve Szeptember20, 2014 Sziasztok! Elment az utastér világításom, vele együtt a csomagtér világításom is. Kapcsolók jók, biztosíték jó, égők jók. Szakadás negatívon nincs. Pozitívon a biztosítéktól a foglalatig (mindkettőig) nem megy el a 12V. Pozitív szálon szakadást lehet mérni biztosítéktábla és belső világítás között, szakadást lehet mérni biztosítéktábla és csomagtartó világítást között és szakadást lehet mérni a két világítás foglalata között is. Összes ajtókapcsoló jó. Biztosítéktáblából direktbe kötve bármelyik foglalatot világít. De mindig csak az, amire kötöm. Ha egy körön lenne, és valamelyiket direktbe kötöm, a másiknak is világítania kéne. Valakinek van ötlete vqgy kapcsolási rajza?Köszönettel:Ádám
zotya975 Elküldve Szeptember20, 2014 Elküldve Szeptember20, 2014 Sziasztok! Elment az utastér világításom, vele együtt a csomagtér világításom is. Kapcsolók jók, biztosíték jó, égők jók. Szakadás negatívon nincs. Pozitívon a biztosítéktól a foglalatig (mindkettőig) nem megy el a 12V. Pozitív szálon szakadást lehet mérni biztosítéktábla és belső világítás között, szakadást lehet mérni biztosítéktábla és csomagtartó világítást között és szakadást lehet mérni a két világítás foglalata között is. Összes ajtókapcsoló jó. Biztosítéktáblából direktbe kötve bármelyik foglalatot világít. De mindig csak az, amire kötöm. Ha egy körön lenne, és valamelyiket direktbe kötöm, a másiknak is világítania kéne. Valakinek van ötlete vqgy kapcsolási rajza?Köszönettel:Ádám Nem magyar, de ki lehet bogarászni. http://www.skandiasauna.de/opel/astra/Kicsit belekveredtem...szakadást mértél a pozitívnál, de ha adsz neki direkt tápot a biztitáblától akkor működik? Az utastér világítás a világítás kapcsoló kihúzására sem működik?
adamrider Elküldve Szeptember20, 2014 Elküldve Szeptember20, 2014 Így ahogy mondod. Kapcsolóra sem működik.
Tsoky Elküldve Szeptember22, 2014 Elküldve Szeptember22, 2014 Sziasztok! Egy érdekes problémával találtam magam szembe. Le kellett vennem az aksi saruját valamiért, és amikor visszaraktam a központi kijelző (TID) elkezdett rendellenesen működni. Nem írja ki a dátumot és ha leveszem a gyújtást, akkor is világít folyamatosan. Találkozott már valaki hasonlóval, vagy esetleg van ötletetek, hogy ezt miért teszi? Köszi! Erre esetleg valakinek akár ötlet szintjén? :)
Róóóbi Elküldve Szeptember22, 2014 Elküldve Szeptember22, 2014 Pár oldallal korábban pánikba estem, mert felmondta a szolgálatot a szivargyújtó és a ködzárófény. Köszönök mindent, amit írtatok, mindent meg is néztem, kicsit később meglett a hiba forrása: mindkettő mechanikai hiba volt. A szivargyújtóról lecsúszott a saru, a ködzárófény aljzata pedig beesett a helyénél... Tanulságos. :) 1
zotya975 Elküldve Szeptember23, 2014 Elküldve Szeptember23, 2014 Pár oldallal korábban pánikba estem, mert felmondta a szolgálatot a szivargyújtó és a ködzárófény. Köszönök mindent, amit írtatok, mindent meg is néztem, kicsit később meglett a hiba forrása: mindkettő mechanikai hiba volt. A szivargyújtóról lecsúszott a saru, a ködzárófény aljzata pedig beesett a helyénél... Tanulságos. :) Hát az. :rolleyes:
zotya975 Elküldve Szeptember23, 2014 Elküldve Szeptember23, 2014 Erre esetleg valakinek akár ötlet szintjén? :) Totál semmi, összefüggés nincs elméletileg, Húzd ki a középkijelzőt (gumilapka alatta 4 csavar egy kampós dróttal mögé lehet nyúlni) mozgasd meg a csatiját. Ha van rá lehetőséged, próbáld bele egy másik astrából , illetve ezt nézd meg hogyan viselkedik abban.
daykiller Elküldve Szeptember23, 2014 Elküldve Szeptember23, 2014 Totál semmi, összefüggés nincs elméletileg, Húzd ki a középkijelzőt (gumilapka alatta 4 csavar egy kampós dróttal mögé lehet nyúlni) mozgasd meg a csatiját. Ha van rá lehetőséged, próbáld bele egy másik astrából , illetve ezt nézd meg hogyan viselkedik abban. Abból a négy csavarból csak kettő tartja a kijelzőt és felül érdemes benyúlni, mert felül rugós fém pöcök tartja a helyén. :P
zotya975 Elküldve Szeptember24, 2014 Elküldve Szeptember24, 2014 Abból a négy csavarból csak kettő tartja a kijelzőt és felül érdemes benyúlni, mert felül rugós fém pöcök tartja a helyén. :P Jójó de sose tudom melyik az a 2 csavar. ezért kiszedem mindet. :D Külsők-belsők?
daykiller Elküldve Szeptember24, 2014 Elküldve Szeptember24, 2014 Jójó de sose tudom melyik az a 2 csavar. ezért kiszedem mindet. :D Külsők-belsők? A belsők. ;)
athos84 Elküldve Szeptember24, 2014 Elküldve Szeptember24, 2014 Sziasztok! Olyan gondom van, hogy vettem egy Zafirát, amiben gyári Philips Car 400- as rádiós magnó volt. Persze egyből kivettem, és lecseréltem modernebb fejegységre. Viszont az F Astrámból anno a gyári magnót elócsároltam, s most el akarom adni az autót, gondoltam át teszem a Zafiráét. Minden stimmel, ugyanaz a csatlakozó, kijelzőt is kezeli, viszont nem tudom behozni rajta az Istennek sem a kód kérést. Csak addig jutottam, hogy kiírja a SAFE szót. Tudnátok ebben segíteni, hogy mi lehet a baj. Amúgy a leírás után csináltam mindent, nyomom az AS gombot, de semmi :(
stirlitz Elküldve Szeptember25, 2014 Elküldve Szeptember25, 2014 Sziasztok! Olyan gondom van, hogy vettem egy Zafirát, amiben gyári Philips Car 400- as rádiós magnó volt. Persze egyből kivettem, és lecseréltem modernebb fejegységre. Viszont az F Astrámból anno a gyári magnót elócsároltam, s most el akarom adni az autót, gondoltam át teszem a Zafiráét. Minden stimmel, ugyanaz a csatlakozó, kijelzőt is kezeli, viszont nem tudom behozni rajta az Istennek sem a kód kérést. Csak addig jutottam, hogy kiírja a SAFE szót. Tudnátok ebben segíteni, hogy mi lehet a baj. Amúgy a leírás után csináltam mindent, nyomom az AS gombot, de semmi :( berakás után várni kell, h vellany alatt legyen, és gyujtáson kell minden drot jo vanaz astrában, nincs mokolva? szokták cserélgetni a táp szálakat
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2014 Elküldve Szeptember25, 2014 A belsők. ;) Jó, kösz, 2 napig tuti nem felejtem el... :D
janoo16 Elküldve Szeptember27, 2014 Elküldve Szeptember27, 2014 Szervusztok! A két első ajtóba szeretnék egy-két extra dolgot bekötni, ehhez turkáltam anya-apa csatolókat kiszedtem belőle a tüskéket, az ajtó felöli rész már rég megvan... Ma a karoszéria felöli csatolóba betettem nyolc drótót (anya papuccsal a végén), kínok közepette át is húztam a gumi-harmonikán, viszont mikor be akartam húzni a soffőr-lábtérhez a szálakat, beleütköztem egy gumi dugó/sapka/korongba (közepén egy jó szoros átvezető-likkal) ami a karoszériában van (légtér-szigetelésnek??). No azon hogy lehet tisztességesen átfűzni 8 derótot? Kivűlről alig lehet hozzáférni (max, ha az ajtót leveszem), belűlről viszont mindent bontani kellene... köszi!
zotya975 Elküldve Szeptember27, 2014 Elküldve Szeptember27, 2014 Szervusztok! A két első ajtóba szeretnék egy-két extra dolgot bekötni, ehhez turkáltam anya-apa csatolókat kiszedtem belőle a tüskéket, az ajtó felöli rész már rég megvan... Ma a karoszéria felöli csatolóba betettem nyolc drótót (anya papuccsal a végén), kínok közepette át is húztam a gumi-harmonikán, viszont mikor be akartam húzni a soffőr-lábtérhez a szálakat, beleütköztem egy gumi dugó/sapka/korongba (közepén egy jó szoros átvezető-likkal) ami a karoszériában van (légtér-szigetelésnek??). No azon hogy lehet tisztességesen átfűzni 8 derótot? Kivűlről alig lehet hozzáférni (max, ha az ajtót leveszem), belűlről viszont mindent bontani kellene... köszi! Egyrészt én bellülről mindent bontottam, másrészt kicsíptem azt a gumikorongot és ott húztam átt mert az eredeti átvezetőn nem nagyon fér átt.
Recommended Posts