zsolesz79 Elküldve Március6, 2014 Megoszt Elküldve Március6, 2014 A gumi hirdetés közben tárgytalan lett. Közben az autó már túl első 1000 km-en.. :( Azért ha autópályán sietni szeretne az ember érződik rendesen a fogyasztáson. 150 környékén (3000-es fordulat 6.-ban) már 8-8,5 literes fogyasztást produkál az autó. Zugló? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsr Elküldve Március6, 2014 Megoszt Elküldve Március6, 2014 (edited) Dom: 2750 1/min fordulatszámnál jóval kevesebb (6,7-6,9 l), így 6.-ban GPS-szel ~130 km/h sebességet mértem.zsolesz79: Előfordulhat.. :) Módosítva Március6, 2014 : kovacsr Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz79 Elküldve Március6, 2014 Megoszt Elküldve Március6, 2014 Dom: 2750 1/min fordulatszámnál jóval kevesebb (6,7-6,9 l), így 6.-ban GPS-szel ~130 km/h sebességet mértem.zsolesz79: Előfordulhat.. :) Szintén előfordulhat :icon1: Szintén 1.4T :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Március6, 2014 Megoszt Elküldve Március6, 2014 Dom: 2750 1/min fordulatszámnál jóval kevesebb (6,7-6,9 l), így 6.-ban GPS-szel ~130 km/h sebességet mértem.zsolesz79: Előfordulhat.. :) Mindjárt barátságosabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TourerZ Elküldve Március9, 2014 Megoszt Elküldve Március9, 2014 (edited) Sziasztok, még új vagyok a fórumban. Nemrég lettem tulajdonosa egy 2011es astra tourernek (1.7d 110le). Lenne egy kérdésem, bár lehet ez már volt téma, elnézést, de nem olvastam a vissza sokat. A problémám az lenne, gázadás közben "búgó, mintha enyhén sípoló" hang hallatszik a motortérből, alapjáraton nem hallhatóm, igazából nem befolyásol semmit úgy vettem észre, de azért mégis picit zavaró. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Esetleg a magasnyomású szivattyú? Eddig még sosem volt opelem, de teljesen meg vagyok vele elégedve, futómű, beltér, kényelem, forma tökéletes. Előre is köszönöm a válaszokat. szerk: Csináltam egy kis videót a problémáról, valamennyire hallani amiről beszéltem (fogalmam sincs hogy milyennek kéne lennie a hangjának, lehet így normális? :) ) Módosítva Március9, 2014 : TourerZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Március9, 2014 Megoszt Elküldve Március9, 2014 Sziasztok, még új vagyok a fórumban. Nemrég lettem tulajdonosa egy 2011es astra tourernek (1.7d 110le). Lenne egy kérdésem, bár lehet ez már volt téma, elnézést, de nem olvastam a vissza sokat. A problémám az lenne, gázadás közben "búgó, mintha enyhén sípoló" hang hallatszik a motortérből, alapjáraton nem hallhatóm, igazából nem befolyásol semmit úgy vettem észre, de azért mégis picit zavaró. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Esetleg a magasnyomású szivattyú? Eddig még sosem volt opelem, de teljesen meg vagyok vele elégedve, futómű, beltér, kényelem, forma tökéletes. Előre is köszönöm a válaszokat. szerk: Csináltam egy kis videót a problémáról, valamennyire hallani amiről beszéltem (fogalmam sincs hogy milyennek kéne lennie a hangjának, lehet így normális? :) ) Csak jön valaki, akinek 1,7-es van, de annyi biztos, hogy nekem a 2,0-nek nincs ilyen hangja. Vezérlés lett már cserélve, amióta megvetted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TourerZ Elküldve Március9, 2014 Megoszt Elküldve Március9, 2014 Szia, Igen lett cserélve 120nal (most van benne 128), viszont a múlthéten cseréltettem termosztátot ahhoz ugye le kell venni a vezérlést, azóta ez a fura hang erősödött (márkaszervìzben csinálták). Link to comment Megosztás: More sharing options...
RCsaba Elküldve Március12, 2014 Megoszt Elküldve Március12, 2014 (edited) Sziasztok! Imádom az új autómat, amit egy évesen vettem egy hónapja az érdi Opel Di-Fer-től, még garanciás, de egyben elég nagy bajban is vagyok vele. Valószínűleg nem véletlenül adták el a kocsit 6800km-rel... Utólag visszagondolva jutott eszembe, hogy az értékesítő belökött egy olyan dumát, hogy mivel igen kevés benya volt a tankban, és arra keveset tankoltunk rá (5000Ft-ért a próbaút alatt...), ezért az állítólagos alacsony üzemanyagszintet jelző hibaüzenetet ki kell ütni a számítógépből emiatt... WTF... Jelenleg 8400km van a kocsiban, az első tulajnál 765km-nél jelenezett egy fékhiba, rengeteg tételt tartalmazott a javítási bejegyzés, de egy hónappal ezelőtt nálam is előjött a "Service Brake Assist" hibaüzenet. Irány a közeli Opel Hering Gyöngyös. A szerelők nagyon korrektek voltak, úgy emlékszem, hogy 1100-as hibakóddal jeladót cseréltek, és csóválták a fejüket a soktételes régi javításon... Aztán tessék, tegnap megint bim-bam "Service Brake Assist"... Google-ben keresgéltek és találtam pár bejegyzést azzal a bosszantó üzenettel, hogy ez már pár J Astra tulajnál (külföldön) előjött, és nemigen van rá hathatós megoldás, vagy legalábbis arról már nem írtak, csak a bosszantó hibaismétlődésekről. Mivel nincsen kedvem havonta Egerből Gyöngyösre járni garanciális toldozgatásra, van esetleg más módja a hiba végleges megszüntetésének? Levél Németországba, jogi lépések stb.? Módosítva Március12, 2014 : RCsaba Link to comment Megosztás: More sharing options...
kissandras2000 Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Sziasztok! Lecseréltem a korábbi H GTC-m egy J astrára. Igaz, hogy 5 ajtós de van olyan vagány mint egy régi GTC (főleg 18as felnivel). Lenne pár kérdésem, ha tudnátok segíteni. Cosmo felszereltség, szóval elég sok az extra. Azt hittem van benne kormányról vezérelhető tel kihangosító. Gomb ott van, viszont a menüben nincs phone beállítás. Ez utólag beszerezhető, programozható? 80e km van benne, és a kuplung pedál kicsit lötyög jobbra balra. Főleg alsó benyomott állásban érezhető. Még nem jártam szerelőnél. De gondolom érdemes megmutatni, meg vezérmű csere, olajcsere...hasonló kiadások ; ( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsr Elküldve Március25, 2014 Megoszt Elküldve Március25, 2014 Szia! A Cosmo felszereltségbe alapból nincs benne a Bluetooth, ha kormányon ott vannak a megfelelő gombok jobb oldalt (1, 5), akkor benne kell lennie a kihangosítónak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kissandras2000 Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 (edited) Szia! A Cosmo felszereltségbe alapból nincs benne a Bluetooth, ha kormányon ott vannak a megfelelő gombok jobb oldalt (1, 5), akkor benne kell lennie a kihangosítónak. Szia! Köszönöm a válaszod. A kormányon megvannak ezek a gombok. A rádión (CD400) van egy Phone felirat. Viszont az 1-es gomb megnyomásával nem történik semmi. Az 5-ös gombbal pedig elnémul a rádió. A phone gomb megnyomásával szintén elnémul. Youtube-on kutattam és találtam egy beállítás menüpontot. Az én menümből viszont a config beállításoknál nem találtam phone settings beállítást. Már olyat is találtam, hogy valami plusz kit kellhet :S A másik kérdésem, hogy az óráknál található fedélzeti számítógép nálam több füles. A H astrámba tök praktikus volt, hogy egy fülön láttam mindent, és nem kellett váltogatni, ha infóra volt szükségem. Láttam hogy más autókba ez meg is van oldva. Ez programozható? Vagy minek a fügvénye, hogy milyen a kijelzés? Mellékeltem egy képet, hogy mire vágyom :) Módosítva Március26, 2014 : kissandras2000 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsr Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Ha nincs benne a menüben, akkor csak az tudom elképzelni, hogy kormányt cseréltek az autóban, vagy valaki cseszegette a fedélzeti számítógép szoftverét. Biztosat csak a márkakereskedésben tudnak mondani (ahol ezt új autóként forgalomba helyezték), sőt alvázszám alapján megtudhatod, hogy gyárilag milyen extrákkal lett megrendelve az autó. Én úgy tudom, hogy ez a kijelző mód akkor jár, ha van az autóban elől-hátul parkoló radar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz79 Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 (edited) Bár a kormányon ott vannak a kezelőgombok, a BT modul nem alapfelszereltség a CD400-hoz (ahogy az USB sem). Elképzelhető, hogy szakszervízben tudsz hozzá venni, de külföldi fórumokon úgy olvastam, hogy elég borsos ára van. A gombok jelenléte a kormányon teljesen normális, minden Cosmoban ugyanolyan. A kijelzővel én pont fordítva vagyok, nekem az tetszene jobban, ami neked van :D Módosítva Március26, 2014 : zsolesz79 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsr Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 A CD400-nál alap az USB, a CD300-nál feláras! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz79 Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 A CD400-nál alap az USB, a CD300-nál feláras! :) Alap, de csak az új modelleknél, rengetegen sírnak miatta az astraowners fórumon, hogy nincs nekik usb a cd400-nál... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kissandras2000 Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Nekem sincs USB CD400-nál. Valószínűleg, majd egy márkaszervízben rákérdezek, hogy mi merre! Ill. hogy programozható e a fedélzeti számítógép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Miért kell usb?? De most komolyan kérdem. Van az autóban aux bemenet, amire rádughatsz bármit pl telefon* és van szivargyújtó, amiről bármit tudsz tölteni. És hopp, telefon. Telefont rádugod aux-on, értelmet nyert az 1 és 5-ös gomb, és ezért van az alap modellben is ilyen kormány. Ha meg rendelsz BT-t az autóba, onnantól kezdve lesz értelme a phone opciónak, telefonkönyved, előzményeid fogod ott látni, hivást tudsz inditani onnan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsr Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Azért jó dolog az az USB port.. :) 1. Az összes zenét egyből tudod hallgatni ami a telódon van. 2. Töltöd is közben a telefonodat. 3. Kormányról tudsz számot váltani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Alap, de csak az új modelleknél, rengetegen sírnak miatta az astraowners fórumon, hogy nincs nekik usb a cd400-nál... ;) Ez így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Örömmel látom, hogy szaporodunk mi J astra-sok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kissandras2000 Elküldve Március31, 2014 Megoszt Elküldve Március31, 2014 Sziasztok! Vezérműszíjat mikor illő/kell kicserélni? 80e van a gépembe. 1.6 Benzin. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Április5, 2014 Megoszt Elküldve Április5, 2014 Nem írja a szervízkönyv? De ha jól emlékszem 90e km-nél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ppetike Elküldve Április6, 2014 Megoszt Elküldve Április6, 2014 4. éves szervíz és 107e km után nem volt még csere. ahogy én tudom 150e km / 10év (szervízkönyv nem írja) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz79 Elküldve Április7, 2014 Megoszt Elküldve Április7, 2014 Ex H Astrámban 90ekm/6év volt a periódus Link to comment Megosztás: More sharing options...
mustacsshe Elküldve Április17, 2014 Megoszt Elküldve Április17, 2014 Sziasztok! Par napja hasznalom egy eve az astra J-met gondoltam megosztom veletek is a tapasztalataimat! Russelsheimbol vettem egy magyar gyokerekkel rendelkezo headlertol a 2010es 2,0 cdti 160 le-s fekete szepseget, 140ezer kilometerrel. imadom a kocsit, kivul belvul, pedig elegsok bajom volt vele.\ Eloxor is meg az uton visszafele, folyamatosan kiirta h a hatso feklampammal baj van, ami minden egyes fek lenyomasa utan egve maradt, kiveve ha a fek pedalt labbal meg feljebb(visszabb) huztam. - ezt mar itthol a szak szervizben par perc allatt beallitottak, szamitogeprol.ahogy ertettem lejjebb tettek a feknek azt a pontjat amitol kigyullad a feklampa hatul... azota nem is volt vele gond 2 honapja nagyon csuny hangot adott ki, a Gemeratorom, es persze akkor mar a bordaszij feszito is szetment. 80-90 e ft markaszervizbe (biztos olcsobban megusztam volna egy magan szervizbe de elegge csunya hangja volt)\ Multhet penteken pedig kiirta a gep hogy hutofolyadek alacsony, toltsem fel... es eleg rendesen meg is volt csappanva, vettem, utantoltottem majd par orara ra megint kiirta es kivolt fogyva, szerelohoz, latszott is a folyas. hosszas kutatas utan meg talaltuk h honnan folyik, fel napos munka volt kiszerelni a hibas alkatreszt. Ezzel elmentem a markaszervizbe h rendeljuk meg, ok sem tudtak eloxor h mi is az, vegul kiderult hogy az EGR hutesnek a haza, egy kisebb labda nagysagu muanyag amin volt egy repedes... utana kiderult hogy a szervizbe is azon a heten 2 astran es 1 insignian is csereltek mar ugyanezt... szoval surun jelenkezo problema, 10 e ft + 12 e ft a munkadij A legfobb problemam pedig hogy a lendkerekem is eleg fura hangot ad ki, vagyis elobb utobb meg fog menni, a szerelom szerint ez lehe tobb honap is akar... Szerintem ez eleg sok problema egy ev allatt... Meg egy aprosag, alltalaban csak akkor jelentkezik ha melegebb az ido, a napfenytetot itanyito gombok korul elege fura feszulo hangok jonnek ki...ha kezzel kicsit leszoritom megszunik Egyebkent ahogy ertekeztem a szerelokkel ezek a problemak amikkel talalkoztam ez a motor betegsegei, az mar az en pechem h ezt miden ki is fogtam :)\ Ennek ellenere mindenkinek szivbol ajanlom akocsit, tenyleg minden reggel ugy megyek le h szivesen ulok bele, minden pillanatban elvezem vele a vezetest. szep kivul belul, sokan utana neznek, pedig "csak" egy opel! Ui, A kormany-melegito, es a sport/tour gombokat kiveve azt hiszem minden 2010ben rendelheto extra megvan a kocsiban, viszont amit nem reg vettem eszre h a vezeto es az utas oldalt a labnal lent, van egy "ledcsik" legalabbis ugy nez ki, ami meg sose vilagitott... az vajon valami mas, vagy nekem az ki van egve? Van valaki akinek van gyarilag labter vilagitasa??? Kicsit lehet hosszura meg zavarosra sikerult, elnezest erte! :) Szep estet mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts