Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Sziasztok!Ezek az ergo sportülések elképesztő jól beváltak,pedig 190cm,és 100+ vagyok..Két hét alatt mentem 7 ezer km-t(volt1500 is egyszerre)és nem fáj semmim,nem fáradtam el-ebben a tempomat is segített-,pedig sz.r a derekam.Ezentúl,ha fáj a hátam kiülök a verdába,komolyan.A másik a bi-xenon.Semmiért oda nem adnám,aki vezet hosszabb távon éjszaka,városon kívűl,tudja miért mondom.Hosszabb távon csak a könyökömet nyomó ajtó kartámasz volt "gond",és az esőben párásodó ablakokkal kezdhetne valamit az automatika,ne kelljen kapcsolgatni rendszeresen a párátlanítót.De ezek semmiségek.Fogyi :8.7 l.átlag.(aut.pálya fix 9l-130-160 között)hmhm,igaz ,teli kocsival sem kell váltogatni,és tökmindegy milyen emelkedő jön.Gödröket bírja,fékek állatok.A lényeg:egy év és 20e.km után(45 van benne)nem bántam meg,hogy megvettem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!
4-5 napja minden reggel miutan beinditom a kocsit, 2-3 masodpercre kiirja ,hogy "Olajnyomas alacsony, allitsa le a motort" ... Miutan ezt megcsinalom es ujrainditom semmi problema nincs. Talan egy kicsit erosebb a hangja a motornak ha sebessegbe hagyva gazolas nelkul gurulok... Elmegyek a napokba a szervizhez h tegyek ra a szamitogepre, de kivancsi vagyok jart e mar igy valaki... ?
(2010 es 2.0 diesel 160 hp.)

Koszi elore is a segitsegeteket!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Ezek az ergo sportülések elképesztő jól beváltak,pedig 190cm,és 100+ vagyok..Két hét alatt mentem 7 ezer km-t(volt1500 is egyszerre)és nem fáj semmim,nem fáradtam el-ebben a tempomat is segített-,pedig sz.r a derekam.Ezentúl,ha fáj a hátam kiülök a verdába,komolyan.A másik a bi-xenon.Semmiért oda nem adnám,aki vezet hosszabb távon éjszaka,városon kívűl,tudja miért mondom.Hosszabb távon csak a könyökömet nyomó ajtó kartámasz volt "gond",és az esőben párásodó ablakokkal kezdhetne valamit az automatika,ne kelljen kapcsolgatni rendszeresen a párátlanítót.De ezek semmiségek.Fogyi :8.7 l.átlag.(aut.pálya fix 9l-130-160 között)hmhm,igaz ,teli kocsival sem kell váltogatni,és tökmindegy milyen emelkedő jön.Gödröket bírja,fékek állatok.A lényeg:egy év és 20e.km után(45 van benne)nem bántam meg,hogy megvettem.

Nekem is AGR -ülés van a gépben.Rendelés előtt próbáltam a sima Cosmo ülést,nekem az kényelmetlen volt.Ez az Action für Gesünde Rücken :D az elektrongyos támasszal más világ......

Link to comment
Megosztás:

Hello.

Német forumon nézelődj (vagy az olaszon) ilyen témában.
Bár sok esetben ott is általánosítják ezt a kategóriát, ergo nem konkrétan a kenwood vagy pioneer vagy zenec márkáról fognak beszélni. Hanem összességében leírják, hogy pl, gyári infinity hifi-hez képest szar lesz a hangja ennek.

Navi szempontjából csak akkor látom értelmét, ha könnyen frissíthető a térkép, és tud mindent (pl mint az Igo).

Aux-ra és USB-re nem térnék ki, mert a CD30 mp3 is tudja ezeket.

Zenec gyártó termékeit fogod majd látni (olvasni) gyakrabban külföldi forumokon, mert ő gyártott az Opelnek ilyet.
Ha jól tudom sonderausstattung volt a 16:9 képarányú multimedia lejátszó (vagy valami ilyesmi neve volt).

Korábban Vectra C/Signum, Astra H-ba, jelenleg Corsa D, Meriva, Zafira-ba elérhető.

Az, hogy filmet tudsz nézni dvd-ről az autóban vagy képeket usb-ről, számomra nem jelent semmit. Eddig se akartam menet közben filmet nézni, ezután se. Otthon meg egy 24" körüli monitoron (tv-n) biztos 1000x élvezetesebb mindkettő.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Valaki cserélt már magnót az astrájába. Ilyenre gondoltam.....

http://www.ebay.de/itm/DVD-USB-Aux-In-MP3-Autoradio-Opel-Astra-J-Sports-Tourer-/350478915644

üdv

én már cseréltem. jó hosszú utánajárás volt, mert egy ilyen csere esetében azért veszít az ember funkciókat. konkrétumokat ne kérdezz, mert nem írtam listát róla. itt van nálunk egy profi hifi beszerelőműhely, náluk kérdezgettem, volt már Insigniával kapcsolatban tapasztalatuk. Elmondták, hogy egy kompatibilitási problémák is előfordulhatnak.

Ők nem ezt a típust ajánlották, ahol a kezelőszervek 80%-át eltávolítják, hanem azt a típust, ahol a felső kijelzőt is cserélni kell egy 7"-osra. Ebben az esetben megmaradnak azok a kezelőszervek, amik az általad említettben kikerülnek. Nekem ez a linkelt verzió nem tetszik, olyan bugyuta kinézete van így a középkonzolnak. Viszont amit nekem csináltak ott is van szívás, 3 gyártó fejegységeit próbálták az Insigniába, mire 1 olyat találtak ahol a funkcióvesztés ~10%. És ennek a gyártónak a fejegységét tették az enyémbe is.

http://abmmultimedia.com/hu/opel/astra-j-2009

A gyártó nem ez, de így néz ki nálam a dolog. Van rádió, AUX, vcd, DVD, navi (iGo, könnyen frissíthető), bluetooth, iPhone csatlakozási lehetőség, kihangosító, minden ami a fenti linken le van írva.

Ami funkciót én ezzel vesztettem, az a config gomb megnyomására előjövő autó kényelmi funkcióit állító menü, ahol lehetett állítani a coming home funkciót, hogy a központi zár 30km után zárjon, stb....

Ja és minden gomb működik az eredeti gyári kezelőszerven azonos funkcióval és a multikormány gombjai is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Boldog Astra Sedan tulajdonosként először jelentkezem.

Sajnos az autóban csak AUX IN bemenet van.Szeretnék arról érdeklődni,hogy USB bemenetet lehet-e valahogy beszerelni? A helye úgy látszik megvan.Előre is köszönöm a segítségeteket.

Helo.

Pontosan milyen rádiód is van?

A hely nem elég, elméletileg minden autóba odafér.

A lényeg a ráddió típusa, illetve hogy hátul van-e rajta usb connektor hely (6-12 tű)

Ha nem menne máshogy, Dension-nak van szettje, amivel lehet csatlakoztatni, kb 180-250 euro ebay-n.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki találkozott már 1,7CDTI 125LE (60.000km) verziónál, az ékszíj felől, alapjáraton hallható "nyekergő, nyikorgó" hanggal? Tegnap kicseréltek egy feszítőgörgőt az ékszíjnál, de a hang maradt. (Holnap viszem vissza újra, van még ott pár forgó kütyü.....Amíg garanciális cserélgessenek nyugodtan.)

Szia,en szijat csereltem es megoldodott a problema.

Link to comment
Megosztás:

Amugy sziasztok, a becenevem Kakas par hete vettem egy Astra Sport Tourert, azelott egy Astra Bertone Cabriom volt de mivel bovult a csaladom mi is egy nagyobb tesora valtotunk. 1.7 diesel van benne es az alvazszam szerint Angliaba gyartottak es eleg jol felszerelt, bor szekeken es kormany futesen kivul minden van benne jaj es nem Ecoflex. Eddig 4000km mentem vele es nagyon elegedett vagyok mindenel,kiveve hogy nem tudom aktivva tenni a hosszufenyt sehogysem. Valakinek van egy videoja az aktivalasrol? En eddig ezt probaltam: kulcs a helyen meghuzva tartom a fenykurtot majd beinditom az autot es jobbrol a sarga lampa parat pislan hogy aktiv az adaptiv feny majd a kart 2xer elore nyomom de nem tortenik semmi. Menet kozbe meg probalgattam a lampa kapcsolott 2xer megnyomni de csak annyi lesz hogy elsore bekapcsol majd 2dikra kikapcsol.

Link to comment
Megosztás:

Helo.

Pontosan milyen rádiód is van?

A hely nem elég, elméletileg minden autóba odafér.

A lényeg a ráddió típusa, illetve hogy hátul van-e rajta usb connektor hely (6-12 tű)

Ha nem menne máshogy, Dension-nak van szettje, amivel lehet csatlakoztatni, kb 180-250 euro ebay-n.

Szia!

Gyári rádió CD 400 felirattal. Azt sajnos nem tudom.hogy van-e rajta hátul usb connektor.

Esetleg van-e valami tipped hol foglalkoznak ilyesmivel?

Köszi a választ:

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Hello.

Ahol van kulcs a rádió kivételéhez, ott foglalkoznak ilyennel.

Ezenkívűl még kell hozzá Tech műszer, mert aktiválni kell a funkciót a rádióban.

Válaszd a legolcsóbb helyet

Kábelt ebay-ről rendelj, mert szerintem 10euro körül lesz.

Más, hogy sajnos őzikés találkozással indult a mai reggel.
Jobb eleje sérült, lökös, lámpa, jobb első elem, mocitető. :(
Légzsák szerencsére maradt a helyén.

Link to comment
Megosztás:

Hello.

Ahol van kulcs a rádió kivételéhez, ott foglalkoznak ilyennel.

Ezenkívűl még kell hozzá Tech műszer, mert aktiválni kell a funkciót a rádióban.

Válaszd a legolcsóbb helyet

Kábelt ebay-ről rendelj, mert szerintem 10euro körül lesz.

Más, hogy sajnos őzikés találkozással indult a mai reggel.

Jobb eleje sérült, lökös, lámpa, jobb első elem, mocitető. :(

Légzsák szerencsére maradt a helyén.

Szia!

Köszönöm a választ.Egyébiránt nagyon sajnálom a veled történteket.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok,

A véleményetekre vagyok kíváncsi, a kiszemelt áldozat majd egy 2.0 cdti ST lenne.

Mennyire igazak a tesztekben leírtak, lehet-e hinni benne, mert ott elég pozitívan nyilatkoztak róla.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Helló!

Van itt valakinek 1.7 cdti, esetleg ecoflex változat?

Újkora óta csinálja, de most hangosabb lett, hogy motorfék üzemben 2-3 másodperc kattogás a motortól, 2-3 másodperc csend, majd újra elölről kezdi. Általában akkor hallani jobban, amikor lejtő van, mert akkor többet megy motorféküzemben. Hibakód nincs.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mi is autót cserélünk és a kiszemelt áldozat egy J Astra Sedan (Cosmo) - 1.4T. Illetve igazából már meg is lett rendelve és egy G Astra Sedant fog váltani, ha átvehetjük. :icon1:

Na most az új autóba bele lett kérve a Perimeter Protection Csomag, ami ugye magába foglalja a fejlett parkoló asszisztenst is.

Ez már azt tudja ami az Opel Adambe is van? Tehát, hogy magától manőverezik? Mert ezt elfelejtetem megkérdezni a márkakereskedésben.

Gyári riasztó és egy Defendlock váltózár mellé szükséges lehet az UV jelölés?

Létezik valami gyógyszer arra, hogy az elektromos tükröket behajtsa automatikusan a központi zár? Természetesen anélkül, hogy ugorjon a garancia!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mi is autót cserélünk és a kiszemelt áldozat egy J Astra Sedan (Cosmo) - 1.4T. Illetve igazából már meg is lett rendelve és egy G Astra Sedant fog váltani, ha átvehetjük. :icon1:

Na most az új autóba bele lett kérve a Perimeter Protection Csomag, ami ugye magába foglalja a fejlett parkoló asszisztenst is.

Ez már azt tudja ami az Opel Adambe is van? Tehát, hogy magától manőverezik? Mert ezt elfelejtetem megkérdezni a márkakereskedésben.

Gyári riasztó és egy Defendlock váltózár mellé szükséges lehet az UV jelölés?

Létezik valami gyógyszer arra, hogy az elektromos tükröket behajtsa automatikusan a központi zár? Természetesen anélkül, hogy ugorjon a garancia!

A tükör kérdésre reagálva, nincsen. :) Én is kerestem már rá megoldást, olasz Opel fórumon volt egy srác aki csinált hozzá elektronikát programozható mikrovezérlővel, de nálam nem működött rendesen. Sőt másfél hónap után ellőtte a tükörállító joystickot is. Onnantól nem próbálkoztam vele többet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.