hzcs Elküldve Augusztus8, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2013 A következő hibára van gyári megoldás. Ventilátor inditáskor egyből bekapcsol és forog mintha muszáj lenne hűtenie. Irány egy márkaszervíz, ott műszeres vizsgálat után megállapítják, hogy termosztát, áramköri hiba (57e) [hibakód számát nem tudom már]. Kérni kell az opeltől méltányossági összeget. Eddig mindenkinek megadták, csak a szervíz órabért kell kifizetni, ergo garanciában cserélik. Astra és Insignia esetén is fennáll. Mennyire gyakori? Én még nem vettem észre ilyen hibát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ppetike Elküldve Augusztus9, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2013 szerviz szerint gyújtás vezérlő. 85e + csere munkadíj + 5e hibakód olvasás. remek :huh: csere megvolt. most rendben működik az autó. alkatrész szervizben 85e amit 70e-ért szereztem más forrásból. ugyan azt a gyári alkatrészt (utángyártott nincs). beszerelés díja 3e. Így összesen fizettem 78e-t. ha mindent a szerviz intéz akkor 15e-több. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Giulio Elküldve Augusztus9, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2013 Mennyire gyakori? Én még nem vettem észre ilyen hibát. Nem gyakori,előfordulhat.Nálam sincs ilyen gebasz,ne is legyen egy fiatal gépnél :goofy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Augusztus10, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2013 nem tudom mennyire gyakori, a szd-i szervízben, azt mondta a srác, hogy volt már náluk 5 autó ilyen hibával, meg eddig 2 a bajaiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ppetike Elküldve Augusztus12, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2013 tudja esetleg valaki hogy milyen gyári izzók vannak benne, mert a több mint 90e km után is rendben világít annak ellenére h a tompítottat folyamatosan használom. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Nézegetek egy 1,4 turbós kombit.Ezzel a típusú motorral van valami negatív tapasztalat?Vagy inkább 1,6 a jobb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrew81 Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Nézegetek egy 1,4 turbós kombit.Ezzel a típusú motorral van valami negatív tapasztalat?Vagy inkább 1,6 a jobb? Szia! Nekem 1,4 T sports tourerem van! Eddig semmi gondom nem volt! Szerintem jól dolgozik! :) Mondjuk még csak 6 ezer km van benne! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 A sima 1,4 az gyenge ehhez a kombihoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 A sima 1,4 az gyenge ehhez a kombihoz? igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
ladislaw Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 A sima 1,4 az gyenge ehhez a kombihoz? Még az 1.6 is.Csak 1.4T,vagy 1.6T.Elég nehéz a vas,de cserébe legalább "van benne anyag",masszív. Ezt az új biturbós dízelt azé' kipróbálnám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kandur27 Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 Sziasztok! A napokban vettem egy Astra J Sport Tourer 1.7CDTI gépjárművet és az a problémán hogy az információs kijelzőn ( a műszerfalon) csak a az olajcsere illetve mértékegység változtatás lehetséges. Pedig a kijelző bőven tudná magjeleníteni az információkat. Találkozott már valaki ilyennel? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 Sziasztok! A napokban vettem egy Astra J Sport Tourer 1.7CDTI gépjárművet és az a problémán hogy az információs kijelzőn ( a műszerfalon) csak a az olajcsere illetve mértékegység változtatás lehetséges. Pedig a kijelző bőven tudná magjeleníteni az információkat. Találkozott már valaki ilyennel? Köszönöm nincsen benne fedélzeti computer, azt hiszem extraként lehetett választani az alsó 2 felszereltségi szinthez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kandur27 Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 nincsen benne fedélzeti computer, azt hiszem extraként lehetett választani az alsó 2 felszereltségi szinthez. És ezt utólag belel lehet rakatni szerinted? Vagy olyan dárga lenne hogy nem érdemes vele foglalkozni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mustacsshe Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Sziasztok, nem tudom hogy van e ra megoldas, de ha igen valoszinu h tudja innen valaki:az információs kijelzőn minden inditas utan az 1. pozociora megy vissza, es minden alkalommal at (kell) allitom a 7.es re amelyiket szeretem ahol irja digitalisan a sebessegemet :) Apumnak Insigniaja van ugyan azzal a felszereltseggel es neki minden inditas utan az epp utoljara hasznalt poziciohoz viszi... . Elore is koszonom segitsegeteket :) UDV Link to comment Megosztás: More sharing options...
ppetike Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Sziasztok, nem tudom hogy van e ra megoldas, de ha igen valoszinu h tudja innen valaki:az információs kijelzőn minden inditas utan az 1. pozociora megy vissza, es minden alkalommal at (kell) allitom a 7.es re amelyiket szeretem ahol irja digitalisan a sebessegemet :) Apumnak Insigniaja van ugyan azzal a felszereltseggel es neki minden inditas utan az epp utoljara hasznalt poziciohoz viszi... . Elore is koszonom segitsegeteket :) UDV nekem is mindig az 1. pozíción kezdi bár engem nem zavar. a 7. pontot egy felfele mozgatással szerintem nem nagy "munka" előhozni Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 nekem is mindig az 1. pozíción kezdi bár engem nem zavar. a 7. pontot egy felfele mozgatással szerintem nem nagy "munka" előhozni Lehet vmi frissítéssel megoldható dolog, mert nekem onnan kezd, ahol leállításnál volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ppetike Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Lehet vmi frissítéssel megoldható dolog, mert nekem onnan kezd, ahol leállításnál volt. az a tapasztalatom, hogy rövidebb állás (pár óra) után ott folytatja ahol hagytam, de ha egy éjszakára otthagyom akkor reggel az 1. menü jelenik meg Link to comment Megosztás: More sharing options...
mustacsshe Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Nem csak 1 muvelet, hisz van 8. is amit varosba nem szeretek hasznalni azt ki kell kapcsolni, es ez is idegesito h nem marad kikapcsolva...! Vegulis persze nem vilagvege , de gondoltam hogy van egy konnyu megoldas ra! Elmegyek es frissitem a softot, hatha az megoldja! Koszonom szepen a valaszokat!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
carlos Elküldve Szeptember9, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2013 Nagy navi kijelzőt (CD 500) ki lehet valahogy kapcsolni persze a rádió elhallgatása nélkül? Fényerő állítás az megvan de unalmas mindig fel le állítgatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ppetike Elküldve Szeptember13, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2013 szevasztok! 96e km után elkopott a fékem :) ezért csere érett lett a dolog. valaki esetleg tudna gyári OE számot féktárcsára és fékbetétre? 1.6; 115LE; 2009.12; A16XER köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Giulio Elküldve Szeptember13, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2013 Sziasztok, nem tudom hogy van e ra megoldas, de ha igen valoszinu h tudja innen valaki:az információs kijelzőn minden inditas utan az 1. pozociora megy vissza, es minden alkalommal at (kell) allitom a 7.es re amelyiket szeretem ahol irja digitalisan a sebessegemet :) Apumnak Insigniaja van ugyan azzal a felszereltseggel es neki minden inditas utan az epp utoljara hasznalt poziciohoz viszi... . Elore is koszonom segitsegeteket :) UDV Cosmo felsz. esetén mindig az utolsó pozicióval indul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Besike Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Sziasztok! Valaki találkozott már 1,7CDTI 125LE (60.000km) verziónál, az ékszíj felől, alapjáraton hallható "nyekergő, nyikorgó" hanggal? Tegnap kicseréltek egy feszítőgörgőt az ékszíjnál, de a hang maradt. (Holnap viszem vissza újra, van még ott pár forgó kütyü.....Amíg garanciális cserélgessenek nyugodtan.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kandur27 Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Halló Valaki találkozott már (1,7CDTI 125LE ) olyan jelenséggel, hogy gázadáskor mintha felpörögne egy ventillátor, (egész mély hangtól magas hangig). Általában véletlenszerüen szokott előjönni, de inkább gázadáskor, és mostanában egyre sűrűbben fordul elő. Illetve alapjáraton, ugyancsak a motortérből hallaszik periódoikisan olyan hang mintha valami excentrikusan mozogna és hozzáérne valamihez, de amint a klimát bekapcsoljuk alhallgat. Köszönöm! Zs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Besike Elküldve Szeptember30, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2013 Sziasztok! Valaki találkozott már 1,7CDTI 125LE (60.000km) verziónál, az ékszíj felől, alapjáraton hallható "nyekergő, nyikorgó" hanggal? Tegnap kicseréltek egy feszítőgörgőt az ékszíjnál, de a hang maradt. (Holnap viszem vissza újra, van még ott pár forgó kütyü.....Amíg garanciális cserélgessenek nyugodtan.) A generátor volt a ludas, valószínű a csapágya rakoncátlankodott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Szeptember30, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2013 A generátor volt a ludas, valószínű a csapágya rakoncátlankodott. Ennek milyen hangja volt? Ilyen ütemes mormogó, amit alapjáraton egész jól lehet hallani? Mert ilyen nekem is van hónapok óta, ma kerítek rá időt, hogy elvigyem meghallgattatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts