Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Köszönöm az infót!

Ma ismét megnéztem, hosszas fagatózás után kiderült hogy a hátsó "lökháritó" javítva volt, látszik...Ezt utólag el is monda a kereskedő.

Az első "lökhárítóval is lehetett valami baj,láttam pár javítást, de úgy láttam a fém tészek nincsenek sérülve.

Viszont 55000 km után majdnem 1,5 mm.es volt a hátsó féktárcsa kopása.

Pont mint az elsőnek. kicsit furcsa érzelmeket kezdett kelteni bennem! Lehet hogy kicsit tőbb van benne?

Aláfeküdtem szerintetek is 55000Km után szivárognia kellene az olajnak?

A véglegest döntést végűl is az tette döntővé amikor kihúztam hogy, 2-hónapossan került kishazánkba, Ja és a szervízkönyvet az előző tulajdonos megkeresi!

Sajnos eggyelőre maradok Boldog Astra G tukajdonos.

Köszönöm az eddigi segítségeteket,

Üdv:

T.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

A hátsó fék kopása az lehet normális, mert sajnos egyes daraboknál, fékezés után a szerkezet nem tudja teljesen kiengedni magát, így olyan, mintha folyamatosan fékezne. Kerék le, fék le, kitisztít és mehet minden vissza, utána megint egy darabig jó. Cserénél érdemes erre figyelni, és akkor cserélni mindent ott.

2 hónaposan nem nagyon jön autó Mo-ra, hacsak nem azt nézzük, hogy kereskedő megkapta, 2hónapig használta, majd utána kapott magyar rendszámot.

Mo-ra általában 150e felett -körül jön autó, mert itt kinnt akkor érik el az első (és utolsó) nagyon drága szervízt.

Azt ne felejtsd el, hogy pl tesztautókban sokszor azért nincs (nem müködik) rádió, km óra meg egyéb dolgok, mert ki van kapcsolva, hogy ne számolja a km-t.

Link to comment
Megosztás:

Őszinén szólva így nagyon nehéz neked segíteni.

Ha leírnád, hogy kb hogyan vezetsz, mennyit egy évben és kb milyen gyakorisággal, esetleg érdekel-e a gáz mint üzemanyag úgy könnyebb lenne segíteni.

Én mondhatom, hogy J GTC az nagyon szuper a 2,0 disellel, ami ugye 165 Le és ~400 Nm, zöld szinben 19-es felnikkel, navi 900 fejegység infinity hangrendszerrel, meg persze opc line csomaggal csak az még itt kinnt is közel 40.000 euro.
Persze látni párat, van sima GTC meg OPC is a környéken :wub:

A tanácsom így, menj el több különböző szalonba, próbálj ki minél több autót. Alkudj minél többet.
Akár Astra J, akár Chevy Cruze, belülről kb ugyanaz, kívülről kicsit más, felszereltség hasonló, árban chevy olcsóbb. Szervízben mindkettő ugyanaz.

Link to comment
Megosztás:

Igazad van , bocs kicsit tag hatarokat hagytam...Nemetorszagban elek, kb 20e megyek 1 evben dizelre dragabb a biztositas meg az ado...ajanlottak egy 140lovas masinat, haaat vmi gyonyoru volt...:-) probaltam is.

Gondolom turbo nelkul ne vegyek, illetve vegulis mennyivel masabbak az esetleges szervizkoltsegek ha megis dizelt veszek...

Link to comment
Megosztás:

Őszinén szólva így nagyon nehéz neked segíteni.

Ha leírnád, hogy kb hogyan vezetsz, mennyit egy évben és kb milyen gyakorisággal, esetleg érdekel-e a gáz mint üzemanyag úgy könnyebb lenne segíteni.

Én mondhatom, hogy J GTC az nagyon szuper a 2,0 disellel, ami ugye 165 Le és ~400 Nm, zöld szinben 19-es felnikkel, navi 900 fejegység infinity hangrendszerrel, meg persze opc line csomaggal csak az még itt kinnt is közel 40.000 euro.

Persze látni párat, van sima GTC meg OPC is a környéken :wub:

A tanácsom így, menj el több különböző szalonba, próbálj ki minél több autót. Alkudj minél többet.

Akár Astra J, akár Chevy Cruze, belülről kb ugyanaz, kívülről kicsit más, felszereltség hasonló, árban chevy olcsóbb. Szervízben mindkettő ugyanaz.

Abból az SW nagyon jó, és jobban néz ki mint a sports tourer, de használt nem igen van. :(

Link to comment
Megosztás:

Merre fele vagy németben?

Hát ha főleg hosszabb távok, akkor megérheti a diesel, de ebben a kérdésben ne engem kérdezz.
Én is kinnt vagyok most németben, és én évi 15-20e km-rel tervezve csak diesel-eket néztem, persze nekem kb csak hosszutávon lenne használva.

Otthon azt mondják, valahol 30ekm/év körül van a határ. Alatta benzin, felette diesel.

Nekünk otthon 1,6 szívó van. Érzésre olyan üresen, mint pl egy 5 ajtós 1,4 G astra full tele pakolva. Megy, lehet vele klimázni menet közben kb 6,5 L/100km -t eszik, 5 sebességes a váltója, 130nál 3300-t forog.

A turbósokban 6os váltóvan, ha jól tudom 100nál 1800-t forognak, tehát lehetséges kisebb fogyi.

Link to comment
Megosztás:

Munchen

Mindennap 50km munkaba fele autopalya

Evente 4-5 alkalom haza ugye itt a 20-25e km re mondjak h hatar...1.2 g astram van tiptop meg minden , lekopogom nem hagyott ott sehol sem, megbizhato stb....foglalkoztam is vele eleget...maximalisan elegedett vagyok vele de...az utan, motorikusan hm...szoval, jobbat erosebbet szeretnek

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok,

Kíváncsi lennék,hogy valakinek mozdult-e már ki felfelé 90 fokról a hőmérője,mert kezdem azt gondolni,hogy direkt úgy tervezték,hogy csak addig mérjen.

Akármilyen meleg van és bárhogy hajtom a gépet el nem mozdul onnan a mutató.Vagy ennyire jó lenne a hűtőrendszer?

Nem mintha zavarna,csak érdekelne.

(Nekem amúgy 2300-at forog 100-on,igaz ez 1.6t,biztos más a beállítás.)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Kíváncsi lennék,hogy valakinek mozdult-e már ki felfelé 90 fokról a hőmérője,mert kezdem azt gondolni,hogy direkt úgy tervezték,hogy csak addig mérjen.

Akármilyen meleg van és bárhogy hajtom a gépet el nem mozdul onnan a mutató.Vagy ennyire jó lenne a hűtőrendszer?

Nem mintha zavarna,csak érdekelne.

(Nekem amúgy 2300-at forog 100-on,igaz ez 1.6t,biztos más a beállítás.)

90re nekem is oda van szegezve. bár mintha egyszer egy kicsit, egy icipicit mintha fentebb ment volna....

Link to comment
Megosztás:

Én vettem ebayről elm327 bluetoothos kütyüt. A gyári mutató ha jól rémlik 50ről indul, de a diagnosztika szerint kb 30-35-ről már elmozdul, és 90re ér, amikor kb 60-65 fokos a víz. Ha kellenek pontosabb eredmények, legközelebb megnézem.

Más: nemrég frissítettek rajta valamit szoftvert, azóta 3-4 decivel kevesebbet eszik utánaszámolva.

Link to comment
Megosztás:

Rakatott valaki levehető vonófejes BOSAL márkájú vonóhorgot a kocsira?

Nekem újkora óra nem lehetett a biztosító kart normál állásba helyezni, hogy beakadjon a helyére, így mindig ott használtam, ahol megszorul. Visszavittem, hogy jó-e ez így, kiderült, hogy nem, húzzam tovább. Nem akartam eltörni, azért nem húztam meg teljes erőből, de utána így használtam. Kb 5x, utána elracsnizott, kaptam másik biztosítót, az egyből elracsnizott, és olyankor laza, mozog a vonófej.

A használatról röviden: évente kb 10 alkalommal kell fűnyírótraktort kivinni tőlünk 7 km-re és vissza, könnyű utánfutóval. Néha bejön 1-2 alkalom, amikor a másik irányba kell menni 8 km-t. Tehát a vonóhorogban van nagyon megszámolva 500 km (de inkább 300). Most az van, hogy kivizsgálják, hogy a kb 200 ezer forintos vonóhorgot garanciában ki kell-e cserélni, vagy vegyek másikat, ha kell a horog. Most komolyan párszáz km-t bír ki egy (nekem elég) drága vonóhorog? Ha nem garanciás, inkább összehegesztem :D

De azért ez szomorú, hogy mindent a felhasználókra próbálnak kenni, pláne úgy, hogy új korában már visszavittem...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

A csornai Opel szervizről van valakinek tapasztalata? Egyszer mintha vki említette volna őket, csak nem tudom, hogy pozitív vagy negatív dolog miatt. Úgy hallottam, hogy a dunántúliak közül ők a legjobbak szerviz terén.

Én odajárok,garisra meg olajcserére.Nekem eddig nem volt problémám velük.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

egy kis érdekesség:

a váltónál eltört vmi rugó ami a sebességváltót tartja középállásban. a fokozatokat nem dobja ki úgyhogy remélem nincs nagy baja.

88e km 2009.12 havi 1.6 benzin

üdv

akkor amivel probléma van :

a szerviz azt mondja, hogy csak egyben lehet cserélni a szerkezetet, külön a rugót nem. ez 60e HUF.

kértem, hogy reklamálják meg, mert nem hiszem hogy 88e km után ennek el szabadna törni pláne, hogy 80% városon kívül használom az autót.

Link to comment
Megosztás:

ha ez még nem lenne elég ma kigyulladt a motor meghibásodást jelző lámpa is. elkezdett rángatni az autó és rotty.

valakinek ilyen tapasztalat?

Nekem ilyen nem volt, nálam is hol sárgállik a check engine lámpa, hol nem. Már 5. alkalommal megyek vissza a szervizbe, mert mindig u. az a hibakód, de soha nem sikerül megtalálniuk a problémát.

Első alkalommal légtömegmérőt cseréltek, aztán szoftvert frissítettek, aztán kipucolták a szívótorkot, aztán kicseréltek egy turbócsövet, mert hogy ott láttak vmi tömítési problémát, de a tömítőgumit külön nem lehet venni, csak a csővel együtt, és most a héten megint világított, kedden megyek ötödszörre.

Már jártam a szerviz/ügyvezető helyettesnél, hogy jó lenne, ha már összekapnák magukat és ha nem tudják megoldani, akkor nem engem szivatnának, hanem kérnének okosabbaktól segítséget, pl a pesti Opel központból vagy ha ők sem tudnak, akkor meg a német gyártól. De a koma nyugtatott, hogy eddig 1 Insignia volt, amit vissza kellett küldeni a német gyárba, mert senki nem jött rá kis hazánkban, hogy mi a baja az autónak.

Amúgy a példádat látva, azt hiszem inkább hosszabbítom mindig a garanciát 1 évvel és kifizetek érte huszonx ezer forintot, minthogy 60E-t egy rugóért pl. Ha jól tudom 5 éves koráig az autónak lehet hosszabbítani vagy van vmi km megkötés is.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ilyen nem volt, nálam is hol sárgállik a check engine lámpa, hol nem. Már 5. alkalommal megyek vissza a szervizbe, mert mindig u. az a hibakód, de soha nem sikerül megtalálniuk a problémát.

Első alkalommal légtömegmérőt cseréltek, aztán szoftvert frissítettek, aztán kipucolták a szívótorkot, aztán kicseréltek egy turbócsövet, mert hogy ott láttak vmi tömítési problémát, de a tömítőgumit külön nem lehet venni, csak a csővel együtt, és most a héten megint világított, kedden megyek ötödszörre.

Már jártam a szerviz/ügyvezető helyettesnél, hogy jó lenne, ha már összekapnák magukat és ha nem tudják megoldani, akkor nem engem szivatnának, hanem kérnének okosabbaktól segítséget, pl a pesti Opel központból vagy ha ők sem tudnak, akkor meg a német gyártól. De a koma nyugtatott, hogy eddig 1 Insignia volt, amit vissza kellett küldeni a német gyárba, mert senki nem jött rá kis hazánkban, hogy mi a baja az autónak.

Amúgy a példádat látva, azt hiszem inkább hosszabbítom mindig a garanciát 1 évvel és kifizetek érte huszonx ezer forintot, minthogy 60E-t egy rugóért pl. Ha jól tudom 5 éves koráig az autónak lehet hosszabbítani vagy van vmi km megkötés is.

Türelmes vagy.

Én már a 2., de legkésőbb a 3. alkalomnál beszóltam volna, illetve a GM hungary-t felhívtam volna.... Ők elintézik, ha a szerviz tehetetlen... Neked az idődet és a pénzedet rabolják....

Link to comment
Megosztás:

A következő hibára van gyári megoldás.

Ventilátor inditáskor egyből bekapcsol és forog mintha muszáj lenne hűtenie.

Irány egy márkaszervíz, ott műszeres vizsgálat után megállapítják, hogy termosztát, áramköri hiba (57e) [hibakód számát nem tudom már].
Kérni kell az opeltől méltányossági összeget.
Eddig mindenkinek megadták, csak a szervíz órabért kell kifizetni, ergo garanciában cserélik.

Astra és Insignia esetén is fennáll.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.