Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Nemrég böngésztem és úgy van ha jól tudom, hogy ami elektromosan állítható, az fűthető is. De a behajtás az külön opció. A mozgató joystick is 2 féle. Felszereltségben a Cosmo és a Sportban alapból benne van.

Ez a behajtható tükör joystickja:

http://www.e-quatro....09/P8206687.JPG

Ez pedig a sima elektromosan állítható tüköré:

http://i.ebayimg.com...o,tw~~60_35.JPG

Itt foglalkoznak a kérdéssel az angol fórumon:

http://www.astraowne...folding mirrors

Enyém Cosmo,de nem behajtható elektromosan,ami elég érthetetlen.

Tele van extrákkal,hogy pont ez ,miért nem fért bele..?

Én biztos belerendeltem volna,ha újan veszem.

Egy előnye azért van:így nem hibásodik meg.(remélem)

Link to comment
Megosztás:

http://www.kephost.c..._iqbqmjp95f.jpg

Szerintem ítt törik akinél kezd törni. Nálam ez kb fél éves állapot, fagymentes garázsban.

Szerk: chromeban a képre jobb katt, kép megnyitása új lapon, ekkor normál méretben jelenik meg, lehet nagyítani, ott jobban látszik.

Igen,ilyen az enyém is.

Kösz a képet.Ígértem a fotót én is már rég -bocs Camaron-,de tökre elfelejtettem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom, hogy nem közvetlenül ide való, de mivel kedves fórumtársaknak hasznos lehet ide is beírom. Eladtam a szerett 1.6-os turbócskámat és megmaradt 1db. gyári karbonszálas klímás szűrő és egy komplett gyári szövet plüss szőnyeggarnítúra! Mindkettő bontatlan csomiban van.

A szőnyegeket 10.000-ért (szalon ár: 17.000.-)

A szűrőt 14.000.-ért (szalon ár: 26.500.-)

odaadom.

Hívjatok a 06 30 461-5661-es számon!

További jó autózást nektek!

Link to comment
Megosztás:

Itt a tavasz állítólag.

Ti mit használtok belső takarításra-már aki magának csinálja.

(az autó belsejére gondolok,önmagaméra a házipálinka vált be)

Elsősorban az érzékenyebb bőrös részek-kormány,váltó stb.-ápolására kellene valami jól bevált dolog,mert hallottam már

olyat,hogy a csilli-villi ápolószer szétcs.szte a bőrkormányt.

Link to comment
Megosztás:

hát mi pl közönséges porszívót használunk, illetve sima és nedves rongyot porörlésre, ablakra belülről meg értelemszerűen ablakmosót.

Olajfogyasztás alakulása 26e km után:

- rövid utakon semmi

- hosszú utakon (kb 70 km+) előjön a jelzés, hogy alacsony olajszint.
Persze összevissza.

Valaki tapasztalt már ilyet?

Link to comment
Megosztás:

Nekem olajjal nem volt ilyen gondom még, ami előjött a 34E km alatt:

- tavaly télen 3-4szer a hűtőfolyadék alacsony szintjelzése, de nem volt az, azóta semmi

- 3 hete check engine lámpa, kiolvasva a kódot MAF szenzor öntesztje közben az érték határon kívül (MAF sensor out of self test range), megmozgattam a csatlakozót a légszűrőnél, töröltem a hibát, azóta semmi

- tükörmozgató joystickban a behajtó funkció megadta magát, szétszedve az elektronikán lévő IC elpukkant. Naponta használtam ezt a funkciót, minden parkolásnál.

Link to comment
Megosztás:

Srácok, felütötte a fejét egy új hiba:

100 km/h körüli tempónál egyszer csak (a szokásosnál talán halványabban) felvillan a TCoff lámapa. Autó leállít, újra indít..felgyorsít ismét jön a hiba. Ugyanez a helyzet teljes TC és ECS off és on után is. Találkozott már valaki hasonlóval?

Link to comment
Megosztás:

Hurrá brit fórumok szerint típushiba...légtömegmérő kaput valószínű. Közben megnéztem én is az autót miután édesapám visszahozta. Gyengébb a kocsi, 3000 ig semmi és utána sem igazán, TC lámpa világít. Jól indulunk...3000 km után..

Link to comment
Megosztás:

Hurrá brit fórumok szerint típushiba...légtömegmérő kaput valószínű. Közben megnéztem én is az autót miután édesapám visszahozta. Gyengébb a kocsi, 3000 ig semmi és utána sem igazán, TC lámpa világít. Jól indulunk...3000 km után..

a, feljebb írtam, hogy a légtömegmérőm egyszer nekem is hibát jelzett, de nekem a check engine lámpa világított
Link to comment
Megosztás:

Korbelnel meseltek, hogy volt naluk egy 1.6t sports tourer aminek volt egy rakat garos gondja de a kocsi ereje tovabbra sem tert vissza. Szoftver atiras utan lett normalis a kocsi. Velhetoen a szerviz b.ott maf ot es/vagy ecut cserelni....

Na és ott mit mondott a koma a chipelésre?
Link to comment
Megosztás:

Azt, hogy megoldható 140e azt hiszem, mert a deplhi interface elég spec, de megoldható bontás nélkül. A hollandoknál a ZIP tuning is már csinálja itt is hasonló technikát használnak.

A c4-gyel nagyon jó munkát végeztek nagyon tetszik az autó. Amit még érdemes megnézni pesten az az mmc.

UPDATE: Annyi a hiba, hogy nincsh iba mondja a szervizes...hibakód jelző semmit nem jelzett...kap egy új szoftvert a kocsi. Hurrá...ezt ha becsukom a szemem és 300 km-re vagyok az autótól én is megmondom :)

Link to comment
Megosztás:

Tisztelettel érdeklődöm, hogy valaki belefutott-e astra j motorháztetőjének teleszkóposra való átszerelésébe, miután feltehetően a teleszkóp rögzítő helyei gyárilag ott vannak, ám valami oknál fogva kitámasztópálcával oldották meg, ami nálam kicsit problematikus és szeretném teleszkóposra átszereltetni, ha lehetséges. Ha valakinek van tapasztalata a témában, nagyon megköszönném. István

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

1,7 CDTI-m (125LE, sports tourer) van 54e km-rel főleg autópályán használva hosszútávra. Kb 10e km-rel ezelőtt lettem figyelmes egy hangra, ami kizárólag akkor jelentkezik, amikor a turbó töltése elmegy. Tehát pl. tipikusan 1-esben indulva 2e-ig felmegy a fordulatszám, aztán kuplung kinyom. De előjön ez a hang fordulatszám tartásakor is. A turbó töltésének "elmenése" az egyedüli, amit tudok kötni ehhez a hanghoz. Kuplung, sebesség, sebességfokozat nem befolyásolja.

A hangot úgy tudnám a legjobban leírni, mintha egy forgó ventillátorba befújnék levegővel és felpörögne. A baj az, hogy a hang egyre gyakrabban és egyre fémesebben jelentkezik. Mint egy nyikorgó csapágy pörögne fel. Elhalkuló és emelkedő, fémes, nyikorgó hang.

Voltam vele 2 márkaszervízben (német, magyar), mind a ketten azt mondták, hogy igen, ismerik ezt, de ez ilyen. Ez még okés is lenne, ha nem 0km-rel vettem volna a kocsit és nem olyan 40e-km után jelentkezett volna ez a hang. A magyar márkaszervizben azt mondták még, hogy próbáljam meg 30-50 km-res szakaszokon 3e fölött tartani a fordulatot tartósan, mert lehet, hogy el van koszolódva a turbó, mert nem ég ki a rendszer. 160-nál sajnos csak 2800-at forog hatodikban. :).

Ez megtörtént, de sok változás nincs. Ha én akarám megvenni az autót ebben az állapotban nem volna az a szervíz, aki meg tudna győzni, hogy nem turbóhibás a kocsi. Az autó egyébként megy, mint a mérgezett egér, a turbó tölt szépen.

Valakinek van hasonló tapasztalata? Ötlet esetleg?

A fogyasztási adatokhoz részemről az alábbiakat tudom hozzátenni:

150-160-as autópályatempónál valós számolt adatként: 6,5-6,8 - computer szerint 5,9-6,3

Mo-i nem autópályás közlekedés (90-120 között) : 6 alatt, de ez nem jellemző rám. :)

Ami a fogyasztásnál számít az a tempomat. Tempomattal min 0,7l-el többet fogyaszt, mint az én jobb lábammal.

István

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

nekem is 1,7 CDTI (125LE) van, 103000Km-rel és ugyan ezt a hangolt lehet hallani de semmiféle mellékhatása nincs a teljesítményre vagyis nem vehető észre bár szerintem a légkondiban lévő "levegőterelő" hangja mert kívülről még sosem hallottam, Bár nálam nem sűrűn hallani és nincs fémes hangja. De valaki biztos jobban ért hozzá és meg tudja magyarázni az okát!

Üdv mindenkinek!

1,7 CDTI-m (125LE, sports tourer) van 54e km-rel főleg autópályán használva hosszútávra. Kb 10e km-rel ezelőtt lettem figyelmes egy hangra, ami kizárólag akkor jelentkezik, amikor a turbó töltése elmegy. Tehát pl. tipikusan 1-esben indulva 2e-ig felmegy a fordulatszám, aztán kuplung kinyom. De előjön ez a hang fordulatszám tartásakor is. A turbó töltésének "elmenése" az egyedüli, amit tudok kötni ehhez a hanghoz. Kuplung, sebesség, sebességfokozat nem befolyásolja.

A hangot úgy tudnám a legjobban leírni, mintha egy forgó ventillátorba befújnék levegővel és felpörögne. A baj az, hogy a hang egyre gyakrabban és egyre fémesebben jelentkezik. Mint egy nyikorgó csapágy pörögne fel. Elhalkuló és emelkedő, fémes, nyikorgó hang.

Voltam vele 2 márkaszervízben (német, magyar), mind a ketten azt mondták, hogy igen, ismerik ezt, de ez ilyen. Ez még okés is lenne, ha nem 0km-rel vettem volna a kocsit és nem olyan 40e-km után jelentkezett volna ez a hang. A magyar márkaszervizben azt mondták még, hogy próbáljam meg 30-50 km-res szakaszokon 3e fölött tartani a fordulatot tartósan, mert lehet, hogy el van koszolódva a turbó, mert nem ég ki a rendszer. 160-nál sajnos csak 2800-at forog hatodikban. :).

Ez megtörtént, de sok változás nincs. Ha én akarám megvenni az autót ebben az állapotban nem volna az a szervíz, aki meg tudna győzni, hogy nem turbóhibás a kocsi. Az autó egyébként megy, mint a mérgezett egér, a turbó tölt szépen.

Valakinek van hasonló tapasztalata? Ötlet esetleg?

A fogyasztási adatokhoz részemről az alábbiakat tudom hozzátenni:

150-160-as autópályatempónál valós számolt adatként: 6,5-6,8 - computer szerint 5,9-6,3

Mo-i nem autópályás közlekedés (90-120 között) : 6 alatt, de ez nem jellemző rám. :)

Ami a fogyasztásnál számít az a tempomat. Tempomattal min 0,7l-el többet fogyaszt, mint az én jobb lábammal.

István

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ismertek olyan vegyszert amivel le lehetne kezelni az alumínium alkatrészeket és a motorblokkot? Sajnos nagyon megindult az alumínium alkatrészek oxidációja a sózás és más téli vegyszerek miatt!

A motor mosás nem gátolja meg a az oxidációt esetleg kis mértékben lassítja!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem közvetlenül ide való, de mivel kedves fórumtársaknak hasznos lehet ide is beírom. Eladtam a szerett 1.6-os turbócskámat és megmaradt 1db. gyári karbonszálas klímás szűrő és egy komplett gyári szövet plüss szőnyeggarnítúra! Mindkettő bontatlan csomiban van.

A szőnyegeket 10.000-ért (szalon ár: 17.000.-)

A szűrőt 14.000.-ért (szalon ár: 26.500.-)

odaadom.

Hívjatok a 06 30 461-5661-es számon!

További jó autózást nektek!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.