Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nemrég böngésztem és úgy van ha jól tudom, hogy ami elektromosan állítható, az fűthető is. De a behajtás az külön opció. A mozgató joystick is 2 féle. Felszereltségben a Cosmo és a Sportban alapból benne van.

Ez a behajtható tükör joystickja:

http://www.e-quatro....09/P8206687.JPG

Ez pedig a sima elektromosan állítható tüköré:

http://i.ebayimg.com...o,tw~~60_35.JPG

Itt foglalkoznak a kérdéssel az angol fórumon:

http://www.astraowne...folding mirrors

Enyém Cosmo,de nem behajtható elektromosan,ami elég érthetetlen.

Tele van extrákkal,hogy pont ez ,miért nem fért bele..?

Én biztos belerendeltem volna,ha újan veszem.

Egy előnye azért van:így nem hibásodik meg.(remélem)

Elküldve

http://www.kephost.c..._iqbqmjp95f.jpg

Szerintem ítt törik akinél kezd törni. Nálam ez kb fél éves állapot, fagymentes garázsban.

Szerk: chromeban a képre jobb katt, kép megnyitása új lapon, ekkor normál méretben jelenik meg, lehet nagyítani, ott jobban látszik.

Igen,ilyen az enyém is.

Kösz a képet.Ígértem a fotót én is már rég -bocs Camaron-,de tökre elfelejtettem.

Elküldve

Igen,ilyen az enyém is.

Kösz a képet.Ígértem a fotót én is már rég -bocs Camaron-,de tökre elfelejtettem.

Nem gond :)

Megnéztem, nálam is ilyen.

Elküldve

Sziasztok!

Tudom, hogy nem közvetlenül ide való, de mivel kedves fórumtársaknak hasznos lehet ide is beírom. Eladtam a szerett 1.6-os turbócskámat és megmaradt 1db. gyári karbonszálas klímás szűrő és egy komplett gyári szövet plüss szőnyeggarnítúra! Mindkettő bontatlan csomiban van.

A szőnyegeket 10.000-ért (szalon ár: 17.000.-)

A szűrőt 14.000.-ért (szalon ár: 26.500.-)

odaadom.

Hívjatok a 06 30 461-5661-es számon!

További jó autózást nektek!

Elküldve

Itt a tavasz állítólag.

Ti mit használtok belső takarításra-már aki magának csinálja.

(az autó belsejére gondolok,önmagaméra a házipálinka vált be)

Elsősorban az érzékenyebb bőrös részek-kormány,váltó stb.-ápolására kellene valami jól bevált dolog,mert hallottam már

olyat,hogy a csilli-villi ápolószer szétcs.szte a bőrkormányt.

Elküldve

hát mi pl közönséges porszívót használunk, illetve sima és nedves rongyot porörlésre, ablakra belülről meg értelemszerűen ablakmosót.

Olajfogyasztás alakulása 26e km után:

- rövid utakon semmi

- hosszú utakon (kb 70 km+) előjön a jelzés, hogy alacsony olajszint.
Persze összevissza.

Valaki tapasztalt már ilyet?

Elküldve

Nekem olajjal nem volt ilyen gondom még, ami előjött a 34E km alatt:

- tavaly télen 3-4szer a hűtőfolyadék alacsony szintjelzése, de nem volt az, azóta semmi

- 3 hete check engine lámpa, kiolvasva a kódot MAF szenzor öntesztje közben az érték határon kívül (MAF sensor out of self test range), megmozgattam a csatlakozót a légszűrőnél, töröltem a hibát, azóta semmi

- tükörmozgató joystickban a behajtó funkció megadta magát, szétszedve az elektronikán lévő IC elpukkant. Naponta használtam ezt a funkciót, minden parkolásnál.

Elküldve

Srácok, felütötte a fejét egy új hiba:

100 km/h körüli tempónál egyszer csak (a szokásosnál talán halványabban) felvillan a TCoff lámapa. Autó leállít, újra indít..felgyorsít ismét jön a hiba. Ugyanez a helyzet teljes TC és ECS off és on után is. Találkozott már valaki hasonlóval?

Elküldve

kérdés az, hogy vajon tényleg kikapcsolja vagy csak írja.
Ha csak írja, akkor szoftver frissítés.
Ha ténylegesen kikapcsolja, akkor szerintem valószínű valami érzékelő hiba lesz.

Elküldve

Hurrá brit fórumok szerint típushiba...légtömegmérő kaput valószínű. Közben megnéztem én is az autót miután édesapám visszahozta. Gyengébb a kocsi, 3000 ig semmi és utána sem igazán, TC lámpa világít. Jól indulunk...3000 km után..

Elküldve

Hurrá brit fórumok szerint típushiba...légtömegmérő kaput valószínű. Közben megnéztem én is az autót miután édesapám visszahozta. Gyengébb a kocsi, 3000 ig semmi és utána sem igazán, TC lámpa világít. Jól indulunk...3000 km után..

a, feljebb írtam, hogy a légtömegmérőm egyszer nekem is hibát jelzett, de nekem a check engine lámpa világított
Elküldve

Korbelnel meseltek, hogy volt naluk egy 1.6t sports tourer aminek volt egy rakat garos gondja de a kocsi ereje tovabbra sem tert vissza. Szoftver atiras utan lett normalis a kocsi. Velhetoen a szerviz b.ott maf ot es/vagy ecut cserelni....

  • Like 1
Elküldve

Korbelnel meseltek, hogy volt naluk egy 1.6t sports tourer aminek volt egy rakat garos gondja de a kocsi ereje tovabbra sem tert vissza. Szoftver atiras utan lett normalis a kocsi. Velhetoen a szerviz b.ott maf ot es/vagy ecut cserelni....

Na és ott mit mondott a koma a chipelésre?
Elküldve

Azt, hogy megoldható 140e azt hiszem, mert a deplhi interface elég spec, de megoldható bontás nélkül. A hollandoknál a ZIP tuning is már csinálja itt is hasonló technikát használnak.

A c4-gyel nagyon jó munkát végeztek nagyon tetszik az autó. Amit még érdemes megnézni pesten az az mmc.

UPDATE: Annyi a hiba, hogy nincsh iba mondja a szervizes...hibakód jelző semmit nem jelzett...kap egy új szoftvert a kocsi. Hurrá...ezt ha becsukom a szemem és 300 km-re vagyok az autótól én is megmondom :)

Elküldve

Ne koccanjatok! 1 rögzítőfül letörése a lökhárítón javíthatatlan, komplett lökhárító csere!

Ajaj.... de milyen jó, hogy már lehet venni bontott lököst, mert gondolom nem 2 forint az új ára.
Elküldve

150től felfelé mondták, de a bontott se lehet valami olcsó. Viszont azt nem értem, miért nem lehet visszaragasztani? Ha meghozom, csinálok róla képet, hogy miről is van szó.

Elküldve

Köszi :)

Egyelőre nincs rá szükség, sikerült valahogy megragasztaniuk. Viszont van valami szoftverfrissítés visszahívás. Erről valami infó, hogy mit javítanak? Mert egyik helyen sem tudták megmondani.

Elküldve

Tisztelettel érdeklődöm, hogy valaki belefutott-e astra j motorháztetőjének teleszkóposra való átszerelésébe, miután feltehetően a teleszkóp rögzítő helyei gyárilag ott vannak, ám valami oknál fogva kitámasztópálcával oldották meg, ami nálam kicsit problematikus és szeretném teleszkóposra átszereltetni, ha lehetséges. Ha valakinek van tapasztalata a témában, nagyon megköszönném. István

  • Like 1
Elküldve

Tegnap felugrottak a nyári 17 es papucsok, a téli 16 osok meg talonba :D

Mit mondjak,más világ komfortilag-totál csendben siklik a gép-kinézetre pedig ég és föld :icon1:

Nagyon szép a gép ismét :D

Elküldve

Üdv mindenkinek!

1,7 CDTI-m (125LE, sports tourer) van 54e km-rel főleg autópályán használva hosszútávra. Kb 10e km-rel ezelőtt lettem figyelmes egy hangra, ami kizárólag akkor jelentkezik, amikor a turbó töltése elmegy. Tehát pl. tipikusan 1-esben indulva 2e-ig felmegy a fordulatszám, aztán kuplung kinyom. De előjön ez a hang fordulatszám tartásakor is. A turbó töltésének "elmenése" az egyedüli, amit tudok kötni ehhez a hanghoz. Kuplung, sebesség, sebességfokozat nem befolyásolja.

A hangot úgy tudnám a legjobban leírni, mintha egy forgó ventillátorba befújnék levegővel és felpörögne. A baj az, hogy a hang egyre gyakrabban és egyre fémesebben jelentkezik. Mint egy nyikorgó csapágy pörögne fel. Elhalkuló és emelkedő, fémes, nyikorgó hang.

Voltam vele 2 márkaszervízben (német, magyar), mind a ketten azt mondták, hogy igen, ismerik ezt, de ez ilyen. Ez még okés is lenne, ha nem 0km-rel vettem volna a kocsit és nem olyan 40e-km után jelentkezett volna ez a hang. A magyar márkaszervizben azt mondták még, hogy próbáljam meg 30-50 km-res szakaszokon 3e fölött tartani a fordulatot tartósan, mert lehet, hogy el van koszolódva a turbó, mert nem ég ki a rendszer. 160-nál sajnos csak 2800-at forog hatodikban. :).

Ez megtörtént, de sok változás nincs. Ha én akarám megvenni az autót ebben az állapotban nem volna az a szervíz, aki meg tudna győzni, hogy nem turbóhibás a kocsi. Az autó egyébként megy, mint a mérgezett egér, a turbó tölt szépen.

Valakinek van hasonló tapasztalata? Ötlet esetleg?

A fogyasztási adatokhoz részemről az alábbiakat tudom hozzátenni:

150-160-as autópályatempónál valós számolt adatként: 6,5-6,8 - computer szerint 5,9-6,3

Mo-i nem autópályás közlekedés (90-120 között) : 6 alatt, de ez nem jellemző rám. :)

Ami a fogyasztásnál számít az a tempomat. Tempomattal min 0,7l-el többet fogyaszt, mint az én jobb lábammal.

István

Elküldve

Üdv!

nekem is 1,7 CDTI (125LE) van, 103000Km-rel és ugyan ezt a hangolt lehet hallani de semmiféle mellékhatása nincs a teljesítményre vagyis nem vehető észre bár szerintem a légkondiban lévő "levegőterelő" hangja mert kívülről még sosem hallottam, Bár nálam nem sűrűn hallani és nincs fémes hangja. De valaki biztos jobban ért hozzá és meg tudja magyarázni az okát!

Üdv mindenkinek!

1,7 CDTI-m (125LE, sports tourer) van 54e km-rel főleg autópályán használva hosszútávra. Kb 10e km-rel ezelőtt lettem figyelmes egy hangra, ami kizárólag akkor jelentkezik, amikor a turbó töltése elmegy. Tehát pl. tipikusan 1-esben indulva 2e-ig felmegy a fordulatszám, aztán kuplung kinyom. De előjön ez a hang fordulatszám tartásakor is. A turbó töltésének "elmenése" az egyedüli, amit tudok kötni ehhez a hanghoz. Kuplung, sebesség, sebességfokozat nem befolyásolja.

A hangot úgy tudnám a legjobban leírni, mintha egy forgó ventillátorba befújnék levegővel és felpörögne. A baj az, hogy a hang egyre gyakrabban és egyre fémesebben jelentkezik. Mint egy nyikorgó csapágy pörögne fel. Elhalkuló és emelkedő, fémes, nyikorgó hang.

Voltam vele 2 márkaszervízben (német, magyar), mind a ketten azt mondták, hogy igen, ismerik ezt, de ez ilyen. Ez még okés is lenne, ha nem 0km-rel vettem volna a kocsit és nem olyan 40e-km után jelentkezett volna ez a hang. A magyar márkaszervizben azt mondták még, hogy próbáljam meg 30-50 km-res szakaszokon 3e fölött tartani a fordulatot tartósan, mert lehet, hogy el van koszolódva a turbó, mert nem ég ki a rendszer. 160-nál sajnos csak 2800-at forog hatodikban. :).

Ez megtörtént, de sok változás nincs. Ha én akarám megvenni az autót ebben az állapotban nem volna az a szervíz, aki meg tudna győzni, hogy nem turbóhibás a kocsi. Az autó egyébként megy, mint a mérgezett egér, a turbó tölt szépen.

Valakinek van hasonló tapasztalata? Ötlet esetleg?

A fogyasztási adatokhoz részemről az alábbiakat tudom hozzátenni:

150-160-as autópályatempónál valós számolt adatként: 6,5-6,8 - computer szerint 5,9-6,3

Mo-i nem autópályás közlekedés (90-120 között) : 6 alatt, de ez nem jellemző rám. :)

Ami a fogyasztásnál számít az a tempomat. Tempomattal min 0,7l-el többet fogyaszt, mint az én jobb lábammal.

István

  • Like 1
Elküldve

Ismertek olyan vegyszert amivel le lehetne kezelni az alumínium alkatrészeket és a motorblokkot? Sajnos nagyon megindult az alumínium alkatrészek oxidációja a sózás és más téli vegyszerek miatt!

A motor mosás nem gátolja meg a az oxidációt esetleg kis mértékben lassítja!

Elküldve

Sziasztok!

Nem közvetlenül ide való, de mivel kedves fórumtársaknak hasznos lehet ide is beírom. Eladtam a szerett 1.6-os turbócskámat és megmaradt 1db. gyári karbonszálas klímás szűrő és egy komplett gyári szövet plüss szőnyeggarnítúra! Mindkettő bontatlan csomiban van.

A szőnyegeket 10.000-ért (szalon ár: 17.000.-)

A szűrőt 14.000.-ért (szalon ár: 26.500.-)

odaadom.

Hívjatok a 06 30 461-5661-es számon!

További jó autózást nektek!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.