Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Ismeri valaki a magyarországi márkaszervizek hozzáállását a kb. már 30ekm-t futott 1.7 CDTI-nél jelentkező, angol fórumokon is ismert "szürcsölő" hang orvosolására, melyet az üzemanyagszűrőben/üzemanyag továbbító rendszerben lévő víz/levegő okoz? Cserélnek valamit, vagy szerintük normális ez a hang stb érdekel?

szia!

ez engem is érdekelne, de főleg az asszonyt, mert eléggé idegesítő. bár nekem H-s astrám van, de ugyan az a hang....

Link to comment
Megosztás:

Hali,

Csak azért,hogy életben tartsuk e rovatot :icon1: kérdeném,mit kérnek az első évi köt.szerviznél az 1,4 T esetében?

Nekem jővő hóban esedékes.Mintha tegnap lett volna,hogy átvettem :goofy:

big0009818974.jpg

Köszi a sok beérkezett választ :D

Irtam egy két szerviznek,ime a válasz:

Az Ön gépjárművének 1. éves szervizköltsége 25.390.- Ft lenne, mely tartalmazza a motorolaj és olajszűrő cseréjét, teljes fék- futóművizsgálatot, folyadékszintek ellenőrzését, illetve egy díjmentes külső- belső takarítást.

No ez már döfi,ez több mint baráti ár./bagó ár/ :icon1: A kategóriatársaknál ez mi, 50-60 e ft de inkább többe kerül.A Bravo Tjet emé 6 éve volt 45 e ft. :smartass:

Tehát ez mindenképpen plusz pont az Astra javára.

Link to comment
Megosztás:

"teljes fék- futóművizsgálatot, folyadékszintek ellenőrzését"

azért, mert leszed 4 kereket, és ránéz a fékre, illetve kihúz egy pálcát, azért még sehol nem kértek tőlünk pénzt, pedig mostanság látott minket 1-2 szervíz a fék miatt.

"illetve egy díjmentes külső- belső takarítást"

:D

éljenek sokáig a szalonok mellett lévő autómosok (pl benzinkút)

(Én inkább a lég- és pollenszűrőt nézetném meg velük...)

A 6 évvel ezelőtti szervíz árat meg nem érdemes összehasonlítani, mert akkor nem 3 autót adott el az opel MO-n 1 hónapban....(de akár bármelyik másik márka is, pl opel-chevy-citroen-toyota havi 10 autóval számolnak országos szinten, szalonban mondták)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, nekem tavaly június végén volt az 1 éves szervíz és akkor csak olajat és szűrőt cseréltek. Más nem, ez volt akkor 17E. Most január elején volt a 30ezres szervíz, olajcsere, szűrő, folyadékellenőrzés, ecoservice ellenőrzés valamint fék és lengéscsillapító mérés 34E.

Link to comment
Megosztás:

1. éves szervizköltsége 25.390.- Ft lenne, mely tartalmazza a motorolaj és olajszűrő cseréjét

1. éves köt. szerviznél ez röhej ár a kokurenciához képest./csak az oilcsere volt 14 eft 6 e km nél/

Én plusszban fojtószelepházat is takarittatok,megszokásból :icon1: Lusta vagyok magam megcsinálni :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

Link to comment
Megosztás:

Maximálisan 1etértek veled.A kombi olyan mint egy társzekér :D bár anémetek között talán a legharmónikusabb formailag, a sedán szerintem nem rossz,de nem kellene.Olyan...thália,honda city,linea :goofy: feeling nekem....

A Gtc nekem tetszik,de a használati értéke közelit a zéróhoz.3ik autónak való a családban.

Link to comment
Megosztás:

A Gtc nekem tetszik,de a használati értéke közelit a zéróhoz.3ik autónak való a családban.

Hmm.. Ebben nem értünk egyet, szerintem az átlagember 70-80%-ban egyedül jár az autóval, hátra nagyon ritkán ül valaki, ha nincsen gyerek... Illetve egy-két gyerekkel is el tudom képzelni a GTC-t bár nem sokat látnak a külvilágból szegények... Mert egyébként kényelmes hátul is, a csomagtartója egy picit nagyobb is, mint az 5 ajtósnak, szóval azon kívül, hogy kényelmetlen beszállás hátra, meg matatni a gyereküléssel nincs hátránya, így azért nem nevezném 0-nak a használati értékét..:)

Link to comment
Megosztás:

Hmm.. Ebben nem értünk egyet, szerintem az átlagember 70-80%-ban egyedül jár az autóval, hátra nagyon ritkán ül valaki, ha nincsen gyerek... Illetve egy-két gyerekkel is el tudom képzelni a GTC-t bár nem sokat látnak a külvilágból szegények... Mert egyébként kényelmes hátul is, a csomagtartója egy picit nagyobb is, mint az 5 ajtósnak, szóval azon kívül, hogy kényelmetlen beszállás hátra, meg matatni a gyereküléssel nincs hátránya, így azért nem nevezném 0-nak a használati értékét.. :)

Bár az enyém nem GTC, hanem még a régi Bertone Coupé, de azért egy plusz érv. A 2 vagy 3 ajtósból menet közben hátulról nem mászik ki a gyerek, az biztos. Mert nincs ajtó és nem lehúzható az ablak. A ki/beszállás tényleg kényelmetlenebb hátulra, de még senki nem panaszkodott ezért. Inkább örültek, hogy sportautóval jöhetnek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Csak infóképpen megosztanám, hogy bő egy éves, 22 ezret futott 1.4 T-m a következőket produkálta eddig:

- jobb első oldalindex kihullott a helyéről, ez ismert probléma, csere.

- recsegő ülések, végtelen mennyiségű zsírral javítva, néha még most is megszólalnak.

- Januárban négyszer voltam szervízben, világító check-engine lámpával, míg végül kicserélték a szívócsonkot... Konkrét hiba nem volt, csak a jelzés. Egyébként a szerviznek lövése sem volt, hogy mi volt a gond, csak gyári javaslatra ment a csere.

Amúgy 7.5L/100 km az átlagfogyasztás, kielégítő a dinamika.

Valaki tudja esetleg, hogy hogyan kell kicserélni a hátsó ablaktörlő lapátot? Még nem fogtam neki, gondolom nem egy ördöglakat, csak hátha tudja valaki...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Csak infóképpen megosztanám, hogy bő egy éves, 22 ezret futott 1.4 T-m a következőket produkálta eddig:

- jobb első oldalindex kihullott a helyéről, ez ismert probléma, csere.

- recsegő ülések, végtelen mennyiségű zsírral javítva, néha még most is megszólalnak.

- Januárban négyszer voltam szervízben, világító check-engine lámpával, míg végül kicserélték a szívócsonkot... Konkrét hiba nem volt, csak a jelzés. Egyébként a szerviznek lövése sem volt, hogy mi volt a gond, csak gyári javaslatra ment a csere.

Amúgy 7.5L/100 km az átlagfogyasztás, kielégítő a dinamika.

Valaki tudja esetleg, hogy hogyan kell kicserélni a hátsó ablaktörlő lapátot? Még nem fogtam neki, gondolom nem egy ördöglakat, csak hátha tudja valaki...

Hm ennyi baj van vele :( az baj ...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Csak infóképpen megosztanám, hogy bő egy éves, 22 ezret futott 1.4 T-m a következőket produkálta eddig:

- jobb első oldalindex kihullott a helyéről, ez ismert probléma, csere.

- recsegő ülések, végtelen mennyiségű zsírral javítva, néha még most is megszólalnak.

- Januárban négyszer voltam szervízben, világító check-engine lámpával, míg végül kicserélték a szívócsonkot... Konkrét hiba nem volt, csak a jelzés. Egyébként a szerviznek lövése sem volt, hogy mi volt a gond, csak gyári javaslatra ment a csere.

Amúgy 7.5L/100 km az átlagfogyasztás, kielégítő a dinamika.

Valaki tudja esetleg, hogy hogyan kell kicserélni a hátsó ablaktörlő lapátot? Még nem fogtam neki, gondolom nem egy ördöglakat, csak hátha tudja valaki...

Ismerősnek D Corsánál esett így ki az oldalindex. Nekem meg Sports Tourernél egy csomiajtó lecsukásnál a rendszámvilágítók. Azt is gariban cserélték.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Akkor én írok a negatívok mellett pozitívot is, de azt hagyom a végére :)

Az autó egy 1.7 cdti ecoflex, 5 ajtós. Fogyasztás: gyári adat 3.7 (vagy 3.8, nem emlékszem), nem városban használom, computer: 4.1, tankolt liter/megtett km 5 liter, tankolt liter/gps távolság: 5.3 liter, ugyanis több mint 6%-ot csal az órája kilóméterben is, nem csak sebességben, ráadásul mindez 90es tempónál. A részecskeszűrőt legszívesebben kidobnám belőle, ráadásul többen írták, hogy dízelnél a "tuningboxok" nagyjából fél liter fogyasztáscsökkenéssel is járnak, úgyhogy várom már nagyon a gari lejártát emiatt.

Akkor jöjjön a pozitívum: szilveszter éjjel egy lefagyott úton majdnem derékszögű kanyar, későn észlelve kb 70-80-as tempóval kanyarba befordulva (itt biztos rásegített a tc is, különben be se fordult volna) árkot fogva eredmény: első lökhárítón a fülek törtek le, és az oldalajtó lett karcos. Elég jó anyagokból készítették az autót, hogy csak ennyi baja lett.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.