ImI888 Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Ismeri valaki a magyarországi márkaszervizek hozzáállását a kb. már 30ekm-t futott 1.7 CDTI-nél jelentkező, angol fórumokon is ismert "szürcsölő" hang orvosolására, melyet az üzemanyagszűrőben/üzemanyag továbbító rendszerben lévő víz/levegő okoz? Cserélnek valamit, vagy szerintük normális ez a hang stb érdekel? szia! ez engem is érdekelne, de főleg az asszonyt, mert eléggé idegesítő. bár nekem H-s astrám van, de ugyan az a hang.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
george2 Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 Hali, Csak azért,hogy életben tartsuk e rovatot :icon1: kérdeném,mit kérnek az első évi köt.szerviznél az 1,4 T esetében? Nekem jővő hóban esedékes.Mintha tegnap lett volna,hogy átvettem :goofy: Köszi a sok beérkezett választ :D Irtam egy két szerviznek,ime a válasz: Az Ön gépjárművének 1. éves szervizköltsége 25.390.- Ft lenne, mely tartalmazza a motorolaj és olajszűrő cseréjét, teljes fék- futóművizsgálatot, folyadékszintek ellenőrzését, illetve egy díjmentes külső- belső takarítást. No ez már döfi,ez több mint baráti ár./bagó ár/ :icon1: A kategóriatársaknál ez mi, 50-60 e ft de inkább többe kerül.A Bravo Tjet emé 6 éve volt 45 e ft. :smartass: Tehát ez mindenképpen plusz pont az Astra javára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 "teljes fék- futóművizsgálatot, folyadékszintek ellenőrzését" azért, mert leszed 4 kereket, és ránéz a fékre, illetve kihúz egy pálcát, azért még sehol nem kértek tőlünk pénzt, pedig mostanság látott minket 1-2 szervíz a fék miatt. "illetve egy díjmentes külső- belső takarítást" :D éljenek sokáig a szalonok mellett lévő autómosok (pl benzinkút) (Én inkább a lég- és pollenszűrőt nézetném meg velük...) A 6 évvel ezelőtti szervíz árat meg nem érdemes összehasonlítani, mert akkor nem 3 autót adott el az opel MO-n 1 hónapban....(de akár bármelyik másik márka is, pl opel-chevy-citroen-toyota havi 10 autóval számolnak országos szinten, szalonban mondták) Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 Nem tudom, nekem tavaly június végén volt az 1 éves szervíz és akkor csak olajat és szűrőt cseréltek. Más nem, ez volt akkor 17E. Most január elején volt a 30ezres szervíz, olajcsere, szűrő, folyadékellenőrzés, ecoservice ellenőrzés valamint fék és lengéscsillapító mérés 34E. Link to comment Megosztás: More sharing options...
george2 Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 1. éves szervizköltsége 25.390.- Ft lenne, mely tartalmazza a motorolaj és olajszűrő cseréjét 1. éves köt. szerviznél ez röhej ár a kokurenciához képest./csak az oilcsere volt 14 eft 6 e km nél/ Én plusszban fojtószelepházat is takarittatok,megszokásból :icon1: Lusta vagyok magam megcsinálni :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
george2 Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 http://www.vezess.hu/teszt/teszt_opel_astra_sedan_cosmo/41321/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ppetike Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 http://www.vezess.hu...an_cosmo/41321/ épp ma láttam egyet élőben a szervízben. szerintem az 5 ajtós lett a legjobban eltalát formailag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arti Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 épp ma láttam egyet élőben a szervízben. szerintem az 5 ajtós lett a legjobban eltalát formailag. Fedél nélkülit láttál már? http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2012/10/Opel-Cascada-4.jpg http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/10/02-opel-cascadia-opt.jpg http://www.autoweek.com/galleryimage/CW/20121017/REG/101709999/PH/1/3/opel-cascada-closed.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
george2 Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Maximálisan 1etértek veled.A kombi olyan mint egy társzekér :D bár anémetek között talán a legharmónikusabb formailag, a sedán szerintem nem rossz,de nem kellene.Olyan...thália,honda city,linea :goofy: feeling nekem.... A Gtc nekem tetszik,de a használati értéke közelit a zéróhoz.3ik autónak való a családban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
george2 Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Szép nagyon ez a Cascada..Hardtopban egy jó szinben el tudnám képzelni . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arti Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Szép nagyon ez a Cascada..Hardtopban egy jó szinben el tudnám képzelni . Szín megoldható, de hard top nem lesz. Miért azt favorizálod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
george2 Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Nem töltene el különösebb örömmel a tudat,hogy egy bugylibicskával az autóm teteje szétvágható :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arti Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Nem töltene el különösebb örömmel a tudat,hogy egy bugylibicskával az autóm teteje szétvágható :D No igen. 1:0 oda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 A Gtc nekem tetszik,de a használati értéke közelit a zéróhoz.3ik autónak való a családban. Hmm.. Ebben nem értünk egyet, szerintem az átlagember 70-80%-ban egyedül jár az autóval, hátra nagyon ritkán ül valaki, ha nincsen gyerek... Illetve egy-két gyerekkel is el tudom képzelni a GTC-t bár nem sokat látnak a külvilágból szegények... Mert egyébként kényelmes hátul is, a csomagtartója egy picit nagyobb is, mint az 5 ajtósnak, szóval azon kívül, hogy kényelmetlen beszállás hátra, meg matatni a gyereküléssel nincs hátránya, így azért nem nevezném 0-nak a használati értékét..:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arti Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Hmm.. Ebben nem értünk egyet, szerintem az átlagember 70-80%-ban egyedül jár az autóval, hátra nagyon ritkán ül valaki, ha nincsen gyerek... Illetve egy-két gyerekkel is el tudom képzelni a GTC-t bár nem sokat látnak a külvilágból szegények... Mert egyébként kényelmes hátul is, a csomagtartója egy picit nagyobb is, mint az 5 ajtósnak, szóval azon kívül, hogy kényelmetlen beszállás hátra, meg matatni a gyereküléssel nincs hátránya, így azért nem nevezném 0-nak a használati értékét.. :) Bár az enyém nem GTC, hanem még a régi Bertone Coupé, de azért egy plusz érv. A 2 vagy 3 ajtósból menet közben hátulról nem mászik ki a gyerek, az biztos. Mert nincs ajtó és nem lehúzható az ablak. A ki/beszállás tényleg kényelmetlenebb hátulra, de még senki nem panaszkodott ezért. Inkább örültek, hogy sportautóval jöhetnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
george2 Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Ok,elfogadom az érveiteket.Módositom véleményemet.A Gtc szép de számomra korlátozott a használati értéke.Nálunk is felmerült a vétel ötlete,de inkább egy 2 és fél éves Bmw touring lett helyette.Jó döntés volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Ok,elfogadom az érveiteket.Módositom véleményemet.A Gtc szép de számomra korlátozott a használati értéke.Nálunk is felmerült a vétel ötlete,de inkább egy 2 és fél éves Bmw touring lett helyette.Jó döntés volt. Ahhoz képest, tényleg eléggé korlátozott:)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrew81 Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Sziasztok! Van valakinek parkoló asszisztens és holttérfigyelő az autójában??? Ha igen leírnátok hogy milyen??? Köszi Üdv: András Link to comment Megosztás: More sharing options...
george2 Elküldve Február3, 2013 Megoszt Elküldve Február3, 2013 Szia, Ezekre mi szükség van egy J Astraban ? :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrew81 Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 A kombi válozat! :) (sports tourer )könnyebb parkolni vele, mivel nem csak én hanem a párom is fogja vezetni :) Szia, Ezekre mi szükség van egy J Astraban ? :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
george2 Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 Igy már értem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
AndrasM Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Sziasztok, Csak infóképpen megosztanám, hogy bő egy éves, 22 ezret futott 1.4 T-m a következőket produkálta eddig: - jobb első oldalindex kihullott a helyéről, ez ismert probléma, csere. - recsegő ülések, végtelen mennyiségű zsírral javítva, néha még most is megszólalnak. - Januárban négyszer voltam szervízben, világító check-engine lámpával, míg végül kicserélték a szívócsonkot... Konkrét hiba nem volt, csak a jelzés. Egyébként a szerviznek lövése sem volt, hogy mi volt a gond, csak gyári javaslatra ment a csere. Amúgy 7.5L/100 km az átlagfogyasztás, kielégítő a dinamika. Valaki tudja esetleg, hogy hogyan kell kicserélni a hátsó ablaktörlő lapátot? Még nem fogtam neki, gondolom nem egy ördöglakat, csak hátha tudja valaki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
SpeedFire Elküldve Február6, 2013 Megoszt Elküldve Február6, 2013 Sziasztok, Csak infóképpen megosztanám, hogy bő egy éves, 22 ezret futott 1.4 T-m a következőket produkálta eddig: - jobb első oldalindex kihullott a helyéről, ez ismert probléma, csere. - recsegő ülések, végtelen mennyiségű zsírral javítva, néha még most is megszólalnak. - Januárban négyszer voltam szervízben, világító check-engine lámpával, míg végül kicserélték a szívócsonkot... Konkrét hiba nem volt, csak a jelzés. Egyébként a szerviznek lövése sem volt, hogy mi volt a gond, csak gyári javaslatra ment a csere. Amúgy 7.5L/100 km az átlagfogyasztás, kielégítő a dinamika. Valaki tudja esetleg, hogy hogyan kell kicserélni a hátsó ablaktörlő lapátot? Még nem fogtam neki, gondolom nem egy ördöglakat, csak hátha tudja valaki... Hm ennyi baj van vele :( az baj ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Február6, 2013 Megoszt Elküldve Február6, 2013 Sziasztok, Csak infóképpen megosztanám, hogy bő egy éves, 22 ezret futott 1.4 T-m a következőket produkálta eddig: - jobb első oldalindex kihullott a helyéről, ez ismert probléma, csere. - recsegő ülések, végtelen mennyiségű zsírral javítva, néha még most is megszólalnak. - Januárban négyszer voltam szervízben, világító check-engine lámpával, míg végül kicserélték a szívócsonkot... Konkrét hiba nem volt, csak a jelzés. Egyébként a szerviznek lövése sem volt, hogy mi volt a gond, csak gyári javaslatra ment a csere. Amúgy 7.5L/100 km az átlagfogyasztás, kielégítő a dinamika. Valaki tudja esetleg, hogy hogyan kell kicserélni a hátsó ablaktörlő lapátot? Még nem fogtam neki, gondolom nem egy ördöglakat, csak hátha tudja valaki... Ismerősnek D Corsánál esett így ki az oldalindex. Nekem meg Sports Tourernél egy csomiajtó lecsukásnál a rendszámvilágítók. Azt is gariban cserélték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hzcs Elküldve Február9, 2013 Megoszt Elküldve Február9, 2013 Hali! Akkor én írok a negatívok mellett pozitívot is, de azt hagyom a végére :) Az autó egy 1.7 cdti ecoflex, 5 ajtós. Fogyasztás: gyári adat 3.7 (vagy 3.8, nem emlékszem), nem városban használom, computer: 4.1, tankolt liter/megtett km 5 liter, tankolt liter/gps távolság: 5.3 liter, ugyanis több mint 6%-ot csal az órája kilóméterben is, nem csak sebességben, ráadásul mindez 90es tempónál. A részecskeszűrőt legszívesebben kidobnám belőle, ráadásul többen írták, hogy dízelnél a "tuningboxok" nagyjából fél liter fogyasztáscsökkenéssel is járnak, úgyhogy várom már nagyon a gari lejártát emiatt. Akkor jöjjön a pozitívum: szilveszter éjjel egy lefagyott úton majdnem derékszögű kanyar, későn észlelve kb 70-80-as tempóval kanyarba befordulva (itt biztos rásegített a tc is, különben be se fordult volna) árkot fogva eredmény: első lökhárítón a fülek törtek le, és az oldalajtó lett karcos. Elég jó anyagokból készítették az autót, hogy csak ennyi baja lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts